Laten we niet vergeten dat GL in de jaren 80 en 90 vooral krakers en ander tuig dat niks op heeft met gezag aantrok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?
Je snapt het nog steeds niet. Daar te suggereren dat hij is voortgebracht door GL, claim je dat de partij hem heeft gemaakt zoals die is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:59 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee, met deze post geef je zelf aan niet te weten wat voortgebracht betekent: https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=voortgebracht
We worden allemaal voortgebracht, gevormd, gemaakt door invloeden van binnen en buiten ons.
Nee hoor, dat ditgedrukte maak jij ervan. Ik stel dat Volkert in een sterk GL-gelieerde omgeving verkeerde gedurende zijn tijd in Wageningen. Hierdoor is hij gevormd, gemaakt, voortgebracht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet. Daar te suggereren dat hij is voortgebracht door GL, claim je dat de partij hem heeft gemaakt zoals die is.
Omgaan met GL'ers is wat anders dan gevormd worden door een politieke partij. Dat snap je toch wel?
Maar nogmaals, ik snap de verleiding. Het is alleen wat doorzichtig.
Maar je claimde dat hij is gevormd door GL. Je weet wel, die partij. Dat is net even wat anders dan beïnvloed worden door een omgeving waarin veel mensen GL stemmen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ditgedrukte maak jij ervan. Ik stel dat Volkert in een sterk GL-gelieerde omgeving verkeerde gedurende zijn tijd in Wageningen. Hierdoor is hij gevormd, gemaakt, voortgebracht.
Invloeden van buitenaf vormen je beste Koos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je claimde dat hij is gevormd door GL. Je weet wel, die partij. Dat is net even wat anders dan beïnvloed worden door een omgeving waarin veel mensen GL stemmen.
Maar je linkt het direct aan GL, de partij. Nogmaals, ik snap de verleiding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Invloeden van buitenaf vormen je beste Koos.
Ook al rook je zelf niet, als je veel mensen hebt in je omgeving die roken, word je erdoor gevormd.
Ja, want de partij was, zoals jijzelf al aangaf, prominent aanwezig middels (latere) leden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je linkt het direct aan GL, de partij. Nogmaals, ik snap de verleiding.
Je snapt dat toch zelf ook wel dat door jou gekozen formulering een absurde verdachtmaking is aan het adres van GL?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:13 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, want de partij was, zoals jijzelf al aangaf, prominent aanwezig middels (latere) leden.
Leuk staaltje demagogie, maar nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je snapt dat toch zelf ook wel dat door jou gekozen formulering een absurde verdachtmaking is aan het adres van GL?
Als een kind opgroeit in een SGP-gezin kun je het de partij niet aanwrijven als hij een aanslag pleegt op een abortuskliniek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:17 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Leuk staaltje demagogie, maar nee.
Ander voorbeeld dan:
Kind groeit op tussen streng religieuze ouders, is de kans groter dat dit kind later SGP gaat stemmen of D66?
Kind groeit op tegen kunstzinnige hippietypes, is de kans groter dat dit kind later GL gaat stemmen of CDA?
Punt is alleen dat SGP nog nooit ook maar een teken heeft afgegeven bereid te zijn tot geweld om de door hen gewenst theocratie te realiseren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een kind opgroeit in een SGP-gezin kun je het de partij niet aanwrijven als hij een aanslag pleegt op een abortuskliniek.
En ja, dat is wat je deed. Je vindt GL immers maar een extremistische club die onder meer verantwoordelijk is voor het voortbrengen van Volkert.
Een onhaalbaar plan dat goed valt bij de achterban. Ook GroenLinks ontkomt niet aan het populismequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:21 schreef MakkieR het volgende:
Is dit niet gewoon aandacht vragen? Ik zie GL dit echt niet doen mochten alle lichten op groen staan. Je schiet jezelf hiermee gigantisch voor de voeten en je schiet er verder niks mee op.
Politici doen dat wel eens, gekke uitspraken doen. Vraag maar aan Minister Blok.
Politici zijn Katrijntjes oftewel kwade wijven, weten het altijd beter. Iedere stem daarop is een verloren stem, aangezien ze wisselende stemmingen hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.
Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.
Volgens mij kunnen we van elke politieke partij wel zo'n populistisch plan vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:27 schreef grimselman het volgende:
[..]
Een onhaalbaar plan dat goed valt bij de achterban. Ook GroenLinks ontkomt niet aan het populisme
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:27 schreef grimselman het volgende:
[..]
Een onhaalbaar plan dat goed valt bij de achterban. Ook GroenLinks ontkomt niet aan het populisme
Inderdaad. Ik moet ook altijd lachen als partijen zeggen te willen strijden tegen het populisme.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we van elke politieke partij wel zo'n populistisch plan vinden.
Het is te hopen dat ze dit doen inderdaad om aandacht te vragen. Echter betwijfel ik dat ernstig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:21 schreef MakkieR het volgende:
Is dit niet gewoon aandacht vragen? Ik zie GL dit echt niet doen mochten alle lichten op groen staan. Je schiet jezelf hiermee gigantisch voor de voeten en je schiet er verder niks mee op.
Politici doen dat wel eens, gekke uitspraken doen. Vraag maar aan Minister Blok.
Maar die ouwe GroenLinks-wijven hebben straks wel een zwarte paal en hoeven nu niet meer naar Gambia op vakantie met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:42 schreef SpecialK het volgende:
Importeer de 3e wereld. Word de 3e wereld.
Dat scheelt vast ergens in CO2 uitstoot. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:45 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar die ouwe GroenLinks-wijven hebben straks wel een zwarte paal en hoeven nu niet meer naar Gambia op vakantie met het vliegtuig.
Die arme kerels die altijd maar braaf met het vrouwtje meestemmen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:45 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar die ouwe GroenLinks-wijven hebben straks wel een zwarte paal en hoeven nu niet meer naar Gambia op vakantie met het vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |