abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:00:49 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_181276480
Ik erger me eraan dat politici in Amsterdam zich in toenemende mate bemoeien met landelijke zaken en het liefst de landelijke regels aan hun laars lappen als het hen niet bevalt. Bemoei je gewoon met je eigen stad i.p.v. de wereldverbeteraar uit te gaan hangen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_181276491
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?
Laten we niet vergeten dat GL in de jaren 80 en 90 vooral krakers en ander tuig dat niks op heeft met gezag aantrok.

Onder Klaver is dat wel verbetert maar het is nog steeds een extreme partij.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181276512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:59 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, met deze post geef je zelf aan niet te weten wat voortgebracht betekent: https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=voortgebracht

We worden allemaal voortgebracht, gevormd, gemaakt door invloeden van binnen en buiten ons.
Je snapt het nog steeds niet. Daar te suggereren dat hij is voortgebracht door GL, claim je dat de partij hem heeft gemaakt zoals die is.

Omgaan met GL'ers is wat anders dan gevormd worden door een politieke partij. Dat snap je toch wel?

Maar nogmaals, ik snap de verleiding. Het is alleen wat doorzichtig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181276533
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Daar te suggereren dat hij is voortgebracht door GL, claim je dat de partij hem heeft gemaakt zoals die is.

Omgaan met GL'ers is wat anders dan gevormd worden door een politieke partij. Dat snap je toch wel?

Maar nogmaals, ik snap de verleiding. Het is alleen wat doorzichtig.
Nee hoor, dat ditgedrukte maak jij ervan. Ik stel dat Volkert in een sterk GL-gelieerde omgeving verkeerde gedurende zijn tijd in Wageningen. Hierdoor is hij gevormd, gemaakt, voortgebracht.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181276573
In het algemeen gaan mensen met extreme ideeën op zoek naar gelijkgestemden. Het lijkt mij niet meer dan logisch om te concluderen dat veel extreme mafkezen een luisterend oor hebben gevonden bij GL.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181276642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ditgedrukte maak jij ervan. Ik stel dat Volkert in een sterk GL-gelieerde omgeving verkeerde gedurende zijn tijd in Wageningen. Hierdoor is hij gevormd, gemaakt, voortgebracht.
Maar je claimde dat hij is gevormd door GL. Je weet wel, die partij. Dat is net even wat anders dan beïnvloed worden door een omgeving waarin veel mensen GL stemmen.
pi_181276658
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar je claimde dat hij is gevormd door GL. Je weet wel, die partij. Dat is net even wat anders dan beïnvloed worden door een omgeving waarin veel mensen GL stemmen.
Invloeden van buitenaf vormen je beste Koos.

Ook al rook je zelf niet, als je veel mensen hebt in je omgeving die roken, word je erdoor gevormd.
pi_181276685
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:11 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Invloeden van buitenaf vormen je beste Koos.

Ook al rook je zelf niet, als je veel mensen hebt in je omgeving die roken, word je erdoor gevormd.
Maar je linkt het direct aan GL, de partij. Nogmaals, ik snap de verleiding.
pi_181276690
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar je linkt het direct aan GL, de partij. Nogmaals, ik snap de verleiding.
Ja, want de partij was, zoals jijzelf al aangaf, prominent aanwezig middels (latere) leden.
pi_181276733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:13 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, want de partij was, zoals jijzelf al aangaf, prominent aanwezig middels (latere) leden.
Je snapt dat toch zelf ook wel dat door jou gekozen formulering een absurde verdachtmaking is aan het adres van GL?
pi_181276763
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt dat toch zelf ook wel dat door jou gekozen formulering een absurde verdachtmaking is aan het adres van GL?
Leuk staaltje demagogie, maar nee.

Ander voorbeeld dan:
Kind groeit op tussen streng religieuze ouders, is de kans groter dat dit kind later SGP gaat stemmen of D66?
Kind groeit op tegen kunstzinnige hippietypes, is de kans groter dat dit kind later GL gaat stemmen of CDA?
pi_181276808
Ik snap niet waarom GL'er Volkert erbij gesleept moet worden om aan te tonen dat GL een extremistische organisatie is. Het is een op zichzelf staand gegeven.
pi_181276813
Is dit niet gewoon aandacht vragen? Ik zie GL dit echt niet doen mochten alle lichten op groen staan. Je schiet jezelf hiermee gigantisch voor de voeten en je schiet er verder niks mee op.

Politici doen dat wel eens, gekke uitspraken doen. Vraag maar aan Minister Blok.
pi_181276838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:17 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Leuk staaltje demagogie, maar nee.

Ander voorbeeld dan:
Kind groeit op tussen streng religieuze ouders, is de kans groter dat dit kind later SGP gaat stemmen of D66?
Kind groeit op tegen kunstzinnige hippietypes, is de kans groter dat dit kind later GL gaat stemmen of CDA?
Als een kind opgroeit in een SGP-gezin kun je het de partij niet aanwrijven als hij een aanslag pleegt op een abortuskliniek.

En ja, dat is wat je deed. Je vindt GL immers maar een extremistische club die onder meer verantwoordelijk is voor het voortbrengen van Volkert.
pi_181276899
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als een kind opgroeit in een SGP-gezin kun je het de partij niet aanwrijven als hij een aanslag pleegt op een abortuskliniek.

En ja, dat is wat je deed. Je vindt GL immers maar een extremistische club die onder meer verantwoordelijk is voor het voortbrengen van Volkert.
Punt is alleen dat SGP nog nooit ook maar een teken heeft afgegeven bereid te zijn tot geweld om de door hen gewenst theocratie te realiseren.

Binnen GroenLinks daarentegen is gewelddadig activisme onderdeel van haar wortels, haar heden en haar toekomst. Natuurlijk zullen ze dit niet hardop uitspreken, ze kijken wel uit.

GL heeft inderdaad een vormende rol gespeeld in de persoon Volkert.
pi_181276921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:21 schreef MakkieR het volgende:
Is dit niet gewoon aandacht vragen? Ik zie GL dit echt niet doen mochten alle lichten op groen staan. Je schiet jezelf hiermee gigantisch voor de voeten en je schiet er verder niks mee op.

Politici doen dat wel eens, gekke uitspraken doen. Vraag maar aan Minister Blok.
Een onhaalbaar plan dat goed valt bij de achterban. Ook GroenLinks ontkomt niet aan het populisme
pi_181277085
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.

Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.
Politici zijn Katrijntjes oftewel kwade wijven, weten het altijd beter. Iedere stem daarop is een verloren stem, aangezien ze wisselende stemmingen hebben.
pi_181277132
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:27 schreef grimselman het volgende:

[..]

Een onhaalbaar plan dat goed valt bij de achterban. Ook GroenLinks ontkomt niet aan het populisme
Volgens mij kunnen we van elke politieke partij wel zo'n populistisch plan vinden.
pi_181277186
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:27 schreef grimselman het volgende:

[..]

Daar zit wat in.

Groenlinks is populistischer dan ooit, maar ironisch genoeg verwijten ze andere partijen wat ze zelf zijn.
pi_181277190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we van elke politieke partij wel zo'n populistisch plan vinden.
Inderdaad. Ik moet ook altijd lachen als partijen zeggen te willen strijden tegen het populisme.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:42:29 #221
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181277219
Importeer de 3e wereld. Word de 3e wereld.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:43:19 #222
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181277234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:21 schreef MakkieR het volgende:

Het is te hopen dat ze dit doen inderdaad om aandacht te vragen. Echter betwijfel ik dat ernstig.

GroenLinks is voor mij de partij die de hardwerkende man het liefst helemaal kaal wil plukken zodat thuiszitters zonder werk een even royaal leven als hem kunnen lijden.

Een partij Afrikanen het land binnenhalen om die maandelijks een gratis huis, zorg en inkomen te geven voor de rest van dr leven valt daar ook prima onder. Anderen betalen, dus dikke prima voor GroenLinks en linkse partijen in het algemeen. Geld genoeg, enz. :r
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:45:13 #223
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181277278
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:42 schreef SpecialK het volgende:
Importeer de 3e wereld. Word de 3e wereld.
Maar die ouwe GroenLinks-wijven hebben straks wel een zwarte paal en hoeven nu niet meer naar Gambia op vakantie met het vliegtuig.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:47:36 #224
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181277323
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:45 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Maar die ouwe GroenLinks-wijven hebben straks wel een zwarte paal en hoeven nu niet meer naar Gambia op vakantie met het vliegtuig.
Dat scheelt vast ergens in CO2 uitstoot. Dat dan weer wel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_181277370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:45 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Die arme kerels die altijd maar braaf met het vrouwtje meestemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')