Het is een onderwerp dat ik hier behandel dat jou nogal triggert. Je verwijt me bijna dat ik hier zaken uiteen zet over overheidscorruptie en geen anti-Trump retoriek.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:30 schreef Chewie het volgende:
Toch weer een mooi voorbeeld van afbuigen en projecteren door redpil
Dit antwoord is prima, maar let wel ik houd op jou te entertainen.quote:
Zuchtquote:Op donderdag 6 september 2018 00:53 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit antwoord is prima, maar let wel ik houd op jou te entertainen.
Of de blokkeerknop wel of niet een feature is.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 6 september 2018 00:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het is een onderwerp dat ik hier behandel dat jou nogal triggert. Je verwijt me bijna dat ik hier zaken uiteen zet over overheidscorruptie en geen anti-Trump retoriek.
Van een kilometer afstand is dan te zien wat jouw politieke affiliatie hierin is. Ik zou er niet voor wegduiken, als ik in jouw schoenen zou staan. #resistance is toch prima?
Ik generaliseer weliswaar, maar inhoudelijk heb jij hier niets fatsoenlijks bijgedragen, dus wat dit betreft heeft er nooit verdieping plaatsgevonden.
Ik vind jouw pennenvruchten hier allemaal onsamenhangend, weinig concreet en irrelevant geneuzel.
Precies zoals the Obstructionists en #resistance betaamt, eigenlijk
Waar precies probeer ik dit te doen? Je ziet spoken, man.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:12 schreef Chewie het volgende:
De alt/dom-rechtse bloggers die jij lijkt te volgen komen niet veel verder dan proberen Mueller in diskrediet te brengen maar falen daar hard in.
En er gebeurt veel waar jij niet op hoopt.quote:Op donderdag 6 september 2018 00:07 schreef Chewie het volgende:
Ach ja gezien het trackrecord van die extreem rechtse actiegroep judicialwatch zal het wel weer een dode mus zijn, veel lawaai weinig resultaat.
Zo te merken hebben ze nog nooit wat anders gemeld dan leugens
https://mediabiasfactcheck.com/judicial-watch/
https://www.politifact.com/personalities/judicial-watch/
En dat van die flinke onthullingen horen we zomerindebol ook al de hele tijd roepen en er gebeurt nogal veel maar niet waar jullie op hopen.
Is er een premisse van feitelijk bewijs dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 00:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou wijs maar aan dan, je leest dus blijkbaar wel reacties en dan is je vraag van deze avond om voorbeelden natuurlijk helemaal hypocriet
Is het onderzoek dan al klaar of verwacht jij net zoals de rest op dom-rechts dat zo'n onderzoek net zo lang duurt als een aflevering van CSI?
Je held schreeuwde overigens net op Twitter "TREASON" na aanleiding van dat stuk in de NYT, dus blijkbaar is het wel waar wat er in staat.
OK, de helft;quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:11 schreef dellipder het volgende:
Vandaag is overigens de sentencing hearing van George Papadopoulos (vermoedelijk 30 dagen).
Haha. Dat zie je zeker aan alle animo die je krijgt voor je propaganda.quote:Op donderdag 13 september 2018 08:45 schreef dellipder het volgende:
Dit is het grootste schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten
Helemaal 100 procent is het niet duidelijk hoe en wat het is, want in principe kan het ook afleiding zijn , de schaakzetten zijn extreem diepgaand op dat niveau.quote:Op dinsdag 18 september 2018 10:09 schreef Chewie het volgende:
Blijf hopen zomerindebol, was Rosenstein niet een van "only the best people" die aangesteld is door die oranje gek zelf?
Whitehat of blackhat.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:06 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Helemaal 100 procent is het niet duidelijk hoe en wat het is, want in principe kan het ook afleiding zijn , de schaakzetten zijn extreem diepgaand op dat niveau.
Zo is het nog steeds niet helemaal duidelijk of mueller nu een whitehat is of een blackhat, wat dat betreft moet je het doen met de info die je kan vinden en zelf de punten verbinden of je laten overtiuigen door mensen die dat doen zonder al te veel vooringenomenheid.
we zullen op dat gebied het moeten afwachten maar ik verwacht daar toch wel gelijk in te krijgen.
Geloof het niet, Ryan. Misschien kun jij er 1 openen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje tussendoor: is er geen topic over Qanon?
Ga ik morgen even doen dan. Heb me er even in verdiept. Op zich wel weer de interessantste theorie qua complot van de laatste tijd. Leeft dus niet echt nog in NL. (gaat ook over de Cabal hè, en Trump en meerdere dingen).quote:Op vrijdag 21 september 2018 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof het niet, Ryan. Misschien kun jij er 1 openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |