Bansheeboy...nu even niet, oprotten met nuanceren en gemoedelijkheid, gewoon nee NEE nee wegwezen ksstquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, laten we nou geen heksenjacht op wielrenners nastreven. Ze worden tegenwoordig omver gereden, van de weg getoeterd, in de bosjes gegooid. Is het anno 2018 écht onmogelijk om redelijkheid na te streven? Willy Vandersteen draait zich om in zijn graf.²

Wat hebben Suske en Wiske hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Willy Vandersteen draait zich om in zijn graf.

Een paar jaar terug heb ik een wielrenner geeerstehulpt die op een recht fietspad zonder obstakels in volle vaart op een meisje was ingereden die in een groep van 100 roeiers fietste. Zijn ellepijp stak uit zijn arm. Het meisje had niks. Hele fietsschema naar de klote en een kijkersfile op de naastgelegen snelweg omdat meneer niet wilde snelheid matigen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
#viesdikke mensen hier allemaal die uit afgunst haten op wielrenners.

De beste man heeft een jaar of 50 de lage landen opgevoed met nuance, vrolijkheid, magisch realisme, redelijkheid en liefde voor de underdog en naastenliefde bijgebracht. Is écht niks meer van over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat hebben Suske en Wiske hiermee te maken?
 ²
²

Hier staan een paar foto's van de situatie:quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:12 schreef Gripper het volgende:
In dit geval betreft het een smal weggetje langs water, hoge rietkragen aan beide kanten en onoverzichtelijke bochten.
Als een groepje wielrenners daar rijdt, en ze zijn zo slim om max 2 naast elkaar te fietsen, dan is het al vrij krap met tegenliggers. Die enkele tegenligger rijdt lekker midden op de weg want denkt, wat kan er op zo’n mooie avond nou nog meer op de weg zitten en voila klabats.
Zelfs als ik daar in mn eentje train en netjes rechts houd, dan komen auto’s en tegenliggers nog rakelings langs.
Kans op een ongeluk is daar gewoon groter dan op een mooi recht fietspad langs een N-weg

Een meisje dat in een groep van 100 roeiers fietste? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een paar jaar terug heb ik een wielrenner geeerstehulpt die op een recht fietspad zonder obstakels in volle vaart op een meisje was ingereden die in een groep van 100 roeiers fietste. Zijn ellepijp stak uit zijn arm. Het meisje had niks. Hele fietsschema naar de klote en een kijkersfile op de naastgelegen snelweg omdat meneer niet wilde snelheid matigen.

Zoiets?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 02:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een meisje dat in een groep van 100 roeiers fietste? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Gehoortquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef wollah het volgende:
[..]
99% van de wielrenners zijn ook asociale debielen die nog nooit van verkeersregels gehoort hebben
Dat bagataliseren

_______
_______

Hier in de omgeving zijn het juist van die viesdikke 50 plussers die zich in zo'n te strak pakje hijsen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
#viesdikke mensen hier allemaal die uit afgunst haten op wielrenners.

Klopt, dat zijn het ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:14 schreef opgebaarde het volgende:
Fietsen ze op de weg, dan zijn het tyfuslijers. Fietsen ze op het fietspad, zijn het tyfuslijers.

Ik krijg een stijve van al die mensen die het in een korte broek doen. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Levert schitterende schaaf- en brandwonden op.

Even een FOK! Klassieker erin gooien:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:22 schreef Ringo het volgende:
Dankzij de bottom-up haatcampagne op Dumpert denken nu veel foutomobilisten dat het hoedanook tof is om wielrenners van de weg te rijden.

Ik ken de locatie en t is inderdaad smal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 02:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier staan een paar foto's van de situatie:
https://0297.nl/nieuws/72(...)er-gein-zuid-abcoude

Eén van je vele.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:27 schreef torentje het volgende:
Ik krijg een stijve van al die mensen die het in een korte broek doen. Dat is het probleem.

Dit eerder.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:37 schreef Najieto het volgende:
Zal wel weer zo'n oudje zijn die slingerend over de weg reed.

Artikel 5quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Moordenaars zijn het die wielrenners. Mijn ruitenwissers gaan automatisch aan en de auto stuurt altijd op ze in

wielrenner spotted.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Artikel 5
Dood door schuld
Doodslag
Jij mag kiezen

Oudjes, toeristen, mobiele bellers, pratende 'wijven', linksrijders, bumperklevers.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wielrenners leveren inderdaad structureel overlast op de weg op, dus inderdaad opflikkeren.
Soms is de waarheid simpel, de oplossing ook.

Je bent nog steeds niet sneller van 40. Ruim onder de maximum snelheid binnen de bebouwde kom. Zeker op dijkweggetjes van 60.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:09 schreef Sardu het volgende:
"Racen doe je op een circuit" of hoe zegt meneer agent dat precies wanneer je iets te hard rijdt met je wagentje.
Misschien eens toepassen op dat wielrennen op de openbare weg.

Klopt.quote:

quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De beste man heeft een jaar of 50 de lage landen opgevoed met nuance, vrolijkheid, magisch realisme, redelijkheid en liefde voor de underdog en naastenliefde bijgebracht. Is écht niks meer van over.

Die slaan erop dat als jij met je gore dunne banden en je kale homo beentjes het waagt op het mooi zwarte asfalt, het domein van de auto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Blijft leuk. En die vooroordelen over wielrenners slaan helemaal nergens op als je ziet hoe sommige bestuurders van andere voertuigen zich over de weg laveren. Met hun vooroordelen.

Zal best, maar die horen op de weg thuis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Blijft leuk. En die vooroordelen over wielrenners slaan helemaal nergens op als je ziet hoe sommige bestuurders van andere voertuigen zich over de weg laveren. Met hun vooroordelen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |