abonnement Unibet Coolblue
pi_181227041
quote:
LaLiga sluit 15-jarige deal: Spaanse wedstrijden afgewerkt in VS en Canada

In de nabije toekomst worden wedstrijden van LaLiga afgewerkt in de Verenigde Staten en Canada. De competitieorganisator maakt bekend dat er een overeenkomst is gesloten met Relevant Sports voor de duur van vijftien jaar, waarbij het de bedoeling is dat enkele wedstrijden in de Spaanse competitie in de Noord-Amerikaanse landen worden gespeeld.

De verwachting is dat vooral topclubs Atlético Madrid, Barcelona en Real Madrid af en toe naar Noord-Amerika gaan afreizen. De overeenkomst tussen alle partijen gaat per direct in. "Ons doel is om de passie voor het voetbal over de hele wereld te vergroten. Deze overeenkomst zal zeker zorgen voor meer populariteit in de VS en Canada", aldus Javier Tebas, voorzitter van LaLiga.

De precieze invulling van de deal moet nog worden bekeken. Vermoedelijk wordt de eerste wedstrijd aldaar komende winter al gespeeld, mogelijk in Miami. De poging van LaLiga wordt gezien als een kans om de Premier League bij te benen. “Als de NBA en de NFL buiten hun territorium mogen spelen, waarom de Spaanse competitie dan niet?”, aldus Tebas.
VZ

En nu begint het echt qua commercie en wereldclubs, die Super League komt er dus ook wel aan.
Oh.
pi_181227120
Binnenkort: finale champion's league in Qatar of Jakarta! Alles om de passie voor het voetbal te vergroten!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181227163
"Vandaag wordt de thuiswedstrijd van Ajax afgewerkt in Vancouver."

Nee dank je. :')
pi_181227174
Leuk voor de eigen, echte, fans ook.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:56:46 #5
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181227191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:
Leuk voor de eigen, echte, fans ook.
Belachelijk inderdaad.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181227206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:
Leuk voor de eigen, echte, fans ook.
Die nemen ze mee. Toch? Toch??
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181227424
Man man man.. :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 13:07:41 #8
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181227456
Neem aan dat de prijzen voor SCC's wel zullen zakken hierdoor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:08:35 #9
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_181227487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ons doel is om de passie voor het voetbal over de hele wereld te vergroten
Aha. Dus het draait alleen om de passie? Eurootjes speelt hierin geen (hele belangrijke) rol?
pi_181227521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Binnenkort: finale champion's league in Qatar of Jakarta! Alles om de passie voor het voetbal te vergroten!
Die Champions League finale gaat 100% over de hele wereld worden gespeeld binnenkort, hebben ze al wel vaak naar gehint.
Oh.
pi_181227589
Dit is echt de allergrootste middelvinger naar je fans zeg. Mag hopen dat dit niet overwaait naar de eredivisie. Ik vrees dat we beginnen ooit met een Johan Cruiffschaal ergens in Azië.
pi_181227602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:
Leuk voor de eigen, echte, fans ook.
Heel leuk dit voor Johan Primero inderdaad. Die mag nu helemaal over de Atlantische Oceaan rijden in zijn (veel te kleine) autootje -O-
pi_181227725
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit is echt de allergrootste middelvinger naar je fans zeg. Mag hopen dat dit niet overwaait naar de eredivisie. Ik vrees dat we beginnen ooit met een Johan Cruiffschaal ergens in Azië.
Emmen-VVV in Vientiane. Ik zie mogelijkheden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 augustus 2018 @ 13:29:42 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181227959
Net als de NFL, NHL en NBA (en iets mindere mate de MLB) dus? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181228040
Van die achterlijke brabo's e.d. die 'afwerken' als ze klaar zijn met werken. Hoor je weer zo'n idioot op de radio (wat ben je aan het doen?) "Ben net afgewerrekt en onderweg nar huiwz".
pi_181228076
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit is echt de allergrootste middelvinger naar je fans zeg. Mag hopen dat dit niet overwaait naar de eredivisie.
Zijn toch allemaal kutclubs beheerd door investeerders, dus boeit niet zo.
pi_181228146
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Net als de NFL, NHL en NBA (en iets mindere mate de MLB) dus? :P
Wat zijn de kijkcijfers als ze buiten hun territorium spelen?

Kan mij niet voorstellen dat de stadions uitverkocht zijn laatstaan dat ze een miljoen kijkers hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 augustus 2018 @ 13:41:11 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181228224
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Wat zijn de kijkcijfers als ze buiten hun territorium spelen?

Kan mij niet voorstellen dat de stadions uitverkocht zijn laatstaan dat ze een miljoen kijkers hebben.
Even snel wat opgezocht: Wembley en Twickenham zaten vorig jaar gewoon vol voor de NFL. Tickets voor de NBA in China waren in een uurtje uitverkocht :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 16 augustus 2018 @ 13:44:25 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181228314
Stadions zitten half leeg in Spanje, dus als niet Spanjaarden er wel naar willen kijken. Waarom niet?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181228528
Leuk idee, ben benieuwd :)
pi_181229400
Hoe voorkom je competitievervalsing? Dat je tegen iedere club een keer uit en een keer thuis speelt is essentieel voor de eerlijkheid. En hoe gaan ze ervoor zorgen dat clubs niet een makkelijke thuiswedstrijd mislopen/lastige uitwedstrijd ontlopen?

Doe dan de Super Cup en de nationale beker in het buitenland ofzo... dat leent zich daar veel beter voor.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181229426
Waanzin. Pure waanzin.

In een tijd waarin we allemaal roepen dat we wat moeten doen omdat het milieu naar de klote gaat moet je vooral zulke idiote vliegreizen gaan maken om een competitiewedstrijd af te werken in de VS. Pure milieubelasting.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181229715
Tja, ze moeten toch op een bepaalde manier meer inkomsten generen. Engeland loopt weg bij de rest, en het was wachten op rare constructies zoals deze om meer geld te verdienen. Mij verbaasd het dus vrij weinig.

Ik denk dat toch ook dat we naar een voetbalwereld gaan waarin meer en meer topspelers enkel nog in Engeland zijn te bewonderen.
pi_181229768
:r
pi_181229777
Emmen - Ajax in Vegas lijkt me dan wel weer een mooie uitpot :P
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:34:32 #26
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_181229821
Oké ik haak af.
Fade to Black
pi_181229847
Als voetballiefhebber in Noord Amerika kun je naar die pre-season/post-season oefentoernooien gaan. Als je een wedstrijd om het echie wil zien dan pak je het vlieguig in een periode dat het voor jou uitkomt. Zo moeilijk is dat toch niet?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181229872
Vrij belachelijk vind ik dit altijd, ook in de NBA en NFL.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181230406
Uiteindelijk draait dit de sport natuurlijk de nek om.
pi_181230748
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Net als de NFL, NHL en NBA (en iets mindere mate de MLB) dus? :P
Dacht ik ook aan idd. Maar dat zijn pre-season demonstratie wedstrijden meestal toch?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:39:55 #31
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181231183
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:51 schreef Doublepain het volgende:
Leuk idee, ben benieuwd :)
Idee is leuk , maar niet voor supporters die juist bij de topwedstrijden willen zijn , maar dat gaat dan niet meer.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat we het niet hebben over wedstrijden zoals Levante - VillareaL , maar eerder Real Madrid - Barcelona
Ik ben inmiddels overleden
pi_181231301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Uiteindelijk draait dit de sport natuurlijk de nek om.
Dit is natuurlijk ook weer overdreven. Ik zou niet weten waarom dit de sport de nek om zou draaien :).
pi_181231419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook weer overdreven. Ik zou niet weten waarom dit de sport de nek om zou draaien :).
Dit is wel de opmaat naar het vermoorden van de nationale competities denk ik, uiteindelijk zal het toch echt gaan naar dat rijtje eliteclubs die in een gewone competitie over de hele wereld potjes gaan spelen (waardoor het voor de lokale fans al niet meer te doen is om er eens heen te gaan). Dus krijg je een soort gesloten competitie voor de allerrijksten die de beste spelers dan opkopen, zonder dat je kans hebt (al dan niet klein) om daar ook eens aan mee te mogen doen.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 15:50:47 #34
186611 Haags
pi_181231431
Zit je als trouwe fan echt op te wachten inderdaad. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_181231554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit is wel de opmaat naar het vermoorden van de nationale competities denk ik, uiteindelijk zal het toch echt gaan naar dat rijtje eliteclubs die in een gewone competitie over de hele wereld potjes gaan spelen (waardoor het voor de lokale fans al niet meer te doen is om er eens heen te gaan). Dus krijg je een soort gesloten competitie voor de allerrijksten die de beste spelers dan opkopen, zonder dat je kans hebt (al dan niet klein) om daar ook eens aan mee te mogen doen.
Dit is sowieso iets waar het naartoe zal gaan. Uiteindelijk krijg je toch een situatie waarin de UEFA niet meer kan tegemoetkomen aan allerlei privileges die de rijkste en grootste clubs willen. Al meermaals is schijnbaar gedreigd om een eigen competitie op te zetten, ik denk dat die er dan ook na loop van tijd gaat komen.

Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat de grote competities om den duur nog meer startbewijzen willen voor de Europese competities. Net zoals ze nu al de garantie hebben gekregen voor die vierde plek in de CL, want stel je voor dat er een grote club wordt uitgeschakeld in een kwalificatieronde. Dat kan niet natuurlijk.

Al betwijfel ik wel of het uiteindelijk een succes gaat worden. Je ziet het nu ook met die International Champions Cup die pre-season overal wordt gehouden. Leuk, maar echt een doorslaand succes zou ik het nu niet noemen :).
pi_181231665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is sowieso iets waar het naartoe zal gaan. Uiteindelijk krijg je toch een situatie waarin de UEFA niet meer kan tegemoetkomen aan allerlei privileges die de rijkste en grootste clubs willen. Al meermaals is schijnbaar gedreigd om een eigen competitie op te zetten, ik denk dat die er dan ook na loop van tijd gaat komen.

Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat de grote competities om den duur nog meer startbewijzen willen voor de Europese competities. Net zoals ze nu al de garantie hebben gekregen voor die vierde plek in de CL, want stel je voor dat er een grote club wordt uitgeschakeld in een kwalificatieronde. Dat kan niet natuurlijk.

Al betwijfel ik wel of het uiteindelijk een succes gaat worden. Je ziet het nu ook met die International Champions Cup die pre-season overal wordt gehouden. Leuk, maar echt een doorslaand succes zou ik het nu niet noemen :).
Ik denk dat de volgende stap van de UEFA om iedereen binnenboord te houden is om de CL uit te breiden naar 64 clubs (met uiteraard dus meer tickets voor de grote landen, stuk of 6 oid), wellicht al wanneer de volgende termijn begint met tv-rechten (2021?) en dan breiden ze de EL ook uit. Zal je ook wel vaker al CL in het weekend krijgen, zelfs buiten de finale om.

En je krijgt natuurlijk vast ook nog die WK voor clubteams met iets van 32 teams in de zomer (waar Ajax dan ook had mee mogen doen volgens die laatste geruchten daarover met een startpremie van zo'n 60 miljoen (lol) ). Lekker voor de spelers ook trouwens zo gigantisch veel wedstrijden _O-
Oh.
pi_181231692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit je als trouwe fan echt op te wachten inderdaad. :')
Nu komen bij een Real en Barça toch wel veelal toeristen dus daar zal het minder belangrijk zijn (wel een deel maar toch), maar voor clubs als Atletico en Valencia die volgens mij wel vooral veel lokale fans hebben is het al kut. Laat staan voor alle clubs die daar nog onder zitten, echt lachwekkend.
Oh.
pi_181231717
Laat die Amerikanen gewoon lekker zelf een goede competitie opzetten met een voetbalpiramide en echte clubs ipv al die franchises _O-
Oh.
pi_181231956
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu komen bij een Real en Barça toch wel veelal toeristen dus daar zal het minder belangrijk zijn (wel een deel maar toch), maar voor clubs als Atletico en Valencia die volgens mij wel vooral veel lokale fans hebben is het al kut. Laat staan voor alle clubs die daar nog onder zitten, echt lachwekkend.
Dit eerste is inderdaad een punt dat ook niet onderschat mag worden. Het aantal toeristen bij dergelijke clubs (overigens ook bij teams zoals Arsenal) is bizar. Ja, de stadions zijn uitverkocht, maar het so-called 'local-support' gebeuren leeft eigenlijk al niet meer. Wat is immers nog local aan club als City of Real? Redelijk weinig als je het mij vraagt.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende stap van de UEFA om iedereen binnenboord te houden is om de CL uit te breiden naar 64 clubs (met uiteraard dus meer tickets voor de grote landen, stuk of 6 oid), wellicht al wanneer de volgende termijn begint met tv-rechten (2021?) en dan breiden ze de EL ook uit. Zal je ook wel vaker al CL in het weekend krijgen, zelfs buiten de finale om.

En je krijgt natuurlijk vast ook nog die WK voor clubteams met iets van 32 teams in de zomer (waar Ajax dan ook had mee mogen doen volgens die laatste geruchten daarover met een startpremie van zo'n 60 miljoen (lol) ). Lekker voor de spelers ook trouwens zo gigantisch veel wedstrijden _O-
Dat is ook een goede mogelijkheid inderdaad, als hier ook de kleinere landen van kunnen profiteren is het niet eens een slecht idee.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat die Amerikanen gewoon lekker zelf een goede competitie opzetten met een voetbalpiramide en echte clubs ipv al die franchises _O-
De MLS is rising, ik zou je daarin niet vergissen. Voor de vijfde (?) sport van het land hebben ze in een jaar of tien echt een indrukwekkende opmars gemaakt :). Uiteindelijk zul je ook wel een voetbalpiramide krijgen, sowieso schieten de clubs als paddenstoelen uit de grond. Op dit moment nog even met veel van die franchises maar dat zal op den duur ook minder worden.
pi_181232232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:10 schreef Dejannn het volgende:

[quote]Dit eerste is inderdaad een punt dat ook niet onderschat mag worden. Het aantal toeristen bij dergelijke clubs (overigens ook bij teams zoals Arsenal) is bizar. Ja, de stadions zijn uitverkocht, maar het so-called 'local-support' gebeuren leeft eigenlijk al niet meer. Wat is immers nog local aan club als City of Real? Redelijk weinig als je het mij vraagt.
Jup, maar dat maakt de identiteit van zulke clubs natuurlijk ook minder. Als het gewoon zo allemaal goede teams zijn met een vreemdelingenlegioen en wat wereldtoppers, dus of de ziel van de club dan nog echt overeind blijft weet ik niet. En dan maakt het die clubs toch allemaal wel vrij vlak om er echt supporter van te worden (voor de neutrale kijker maakt het minder uit, die kijken toch voor de kwaliteit van het voetbal)

quote:
Dat is ook een goede mogelijkheid inderdaad, als hier ook de kleinere landen van kunnen profiteren is het niet eens een slecht idee.
PEC Zwolle heeft er al een businessplan op bedacht, ervan uitgaande dat er meer EL-plaatsen komen en ze dus vaker Europees voetbal kunnen halen. Het kan wel werken voor de internationale agenda, maar de speelkalender zal wel overhoop worden gehaald zo. Wellicht wil elk land dan naar kleinere, nationale competities zodat er meer ruimte is voor meer Europese wedstrijden.

quote:
De MLS is rising, ik zou je daarin niet vergissen. Voor de vijfde (?) sport van het land hebben ze in een jaar of tien echt een indrukwekkende opmars gemaakt :). Uiteindelijk zul je ook wel een voetbalpiramide krijgen, sowieso schieten de clubs als paddenstoelen uit de grond. Op dit moment nog even met veel van die franchises maar dat zal op den duur ook minder worden.
Klopt, maar het voetballandschap is daar sowieso anders natuurlijk. Kinderen beginnen daar met sporten gewoon bij de scholen en gaan niet naar een aparte sportclub, dus sowieso wel lastiger om dan een echte piramide goed in elkaar te zetten. Maar een hoogste divisie waar je niet uit kan degraderen en waar clubs hun plek letterlijk kopen is niet bijster interessant, ongeacht het niveau.
Oh.
pi_181232545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook weer overdreven. Ik zou niet weten waarom dit de sport de nek om zou draaien :).
Echte fans haken af.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:39:35 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181232621
:')
pi_181233366
Mooi hoor
Krijgen de mensen met een seizoenkaart gratis tickets erbij?
pi_181233673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:
Leuk voor de eigen, echte, fans ook.
zijn toch allemaal toeristen bij barca
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 17:57:48 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181234271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat die Amerikanen gewoon lekker zelf een goede competitie opzetten met een voetbalpiramide en echte clubs ipv al die franchises _O-
Weet je hoe lang zoiets duurt? Ze zijn al bezig sinds de jaren 80.
Het concept kopen is veel lucratiever. En dat doen ze nu dus ook.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181234576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:55 schreef TheJanitor het volgende:
"Vandaag wordt de thuiswedstrijd van Ajax afgewerkt in Vancouver."

Nee dank je. :')
Mijn naam is Evert ten Napel, naast mij zit Youri Mulder en ik heet u welkom vanuit het LA Galaxy stadion voor de wedstrijd tussen de Graafschap en FC Emmen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_181234685
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:08 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Mijn naam is Evert ten Napel, naast mij zit Youri Mulder en ik heet u welkom vanuit het LA Galaxy stadion voor de wedstrijd tussen de Graafschap en FC Emmen.
"Hoe gaat het met je, Youri?" "Het gaat uitstekend met me"
Oh.
pi_181235150
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:44 schreef XL het volgende:
Stadions zitten half leeg in Spanje, dus als niet Spanjaarden er wel naar willen kijken. Waarom niet?
pi_181236002
Blatter had nooit afgezet moeten worden door dat klote FBI , zodra die ermee gaan bemoeien weet je dat het zaakjes stinkt en voetbal willen Amerikaniseren ..eerst het WK en nu dit.

#FreeBlatter
pi_181237049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Binnenkort: finale champion's league in Qatar of Jakarta! Alles om de passie voor het voetbal te vergroten!
Mensen in Jakarta komen tenminste wel in grote getallen naar het stadion ipv in Qatar, daar leeft t voetbal tenminste nog.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_181237587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:09 schreef PSVCL het volgende:
Blatter had nooit afgezet moeten worden door dat klote FBI , zodra die ermee gaan bemoeien weet je dat het zaakjes stinkt en voetbal willen Amerikaniseren ..eerst het WK en nu dit.

#FreeBlatter
Dit is allesbehalve vergezocht. En dat zegt echt hilarisch triest veel.
pi_181239584
Om competitie vervalsing te voorkomen kan je een Real Madrid - Barcelona eenmalig laten spelen in New York bijvoorbeeld

Maar het is dan zogezegd "neutraal terrein" en telt de wedstrijd als 2 wedstrijden

De winnaar krijgt 6 punten
Bij een gelijkspel 2 punten
Bij verlies geen punten
pi_181260183
Gewoon niemand kijken naar die wedstrijden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181262998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om competitie vervalsing te voorkomen kan je een Real Madrid - Barcelona eenmalig laten spelen in New York bijvoorbeeld

Maar het is dan zogezegd "neutraal terrein" en telt de wedstrijd als 2 wedstrijden

De winnaar krijgt 6 punten
Bij een gelijkspel 2 punten
Bij verlies geen punten
Dit is satire hoop ik? :')
pi_181307248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Even snel wat opgezocht: Wembley en Twickenham zaten vorig jaar gewoon vol voor de NFL. Tickets voor de NBA in China waren in een uurtje uitverkocht :)
NBA in China waren pre-season friendlies.

Over de NBA: In de 'regular season' zijn er één of twee wedstrijden buiten de VS (op één locatie, en ze noemen het de NBA Global Games). Vorige seizoen en het komende seizoen is het in Londen, met dit keer (enkel) de Washington Wizards tegen de New York Knicks. De laatste lijkt weliswaar een grote naam, maar in vergelijking met La Liga is dat ongeveer Bilbao - Levante. Kortom, een wedstrijd waar in de VS zonder kunnen (maar inderdaad, hier is het populair).

Voor wat betreft de seizoenkaarthouders: een ploeg in de NBA speelt per seizoen 41 keer thuis.
Derhalve zijn er een hoop verschillende 'ticket plans'. Mocht een supporter daadwerkelijk een 'full season card' hebben, kun je er vergif opnemen dat 'ie zomaar de helft via resale verder in de markt zet. Kortom, ook de seizoenkaarthouder kan daar wel met een wedstrijd minder (indien de prijs daardoor lager is).

Wat mij betreft zijn wedstrijden tussen Barcelona, Real of Atletico onderling in het buitenland niet echt te vergelijken met de Global Games van de NBA, een 'bold move' dus.
pi_181726771
Barcelona is voorstander van potjes in VS :')

Echt ongelofelijk walgelijk bestuur zit er daar
pi_181729451
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:10 schreef TLC het volgende:

[..]

Mensen in Jakarta komen tenminste wel in grote getallen naar het stadion ipv in Qatar, daar leeft t voetbal tenminste nog.
Voor een land met 250 miljoen inwoners en waarin de grootste club gemiddeld 23 duizend mensen trekt valt dat wel mee.

Of bedoel je dat de Premier League daar 'leeft'.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181749605
Uit het AD over het duel Girona-FC Barcelona, wat gespeeld wordt in Miami.

quote:
…………..knip.....

Het duel zorgt ervoor dat Girona geen thuisduel in het eigen stadion speelt met Barcelona, maar Tebas geeft aan dat er gratis vluchten beschikbaar worden gesteld voor de supporters, zodat ze naar de wedstrijd kunnen in het Hard Rock Stadion van de Miami Dolphins in Florida.

Volgens Tebas moeten vooral kleinere clubs profiteren van de regeling. ,,Sommige clubs met eenzelfde profiel als Girona hebben nu interesse. Seizoenskaarthouders worden gecompenseerd en er is een mogelijkheid om naar Miami te reizen. Relevent betaalt de kosten."
Dus de oplossing is gratis vluchten naar Miami, dit is het toppunt van milieuvervuiling
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 13:45:08 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181749776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:36 schreef Idisrom het volgende:
Uit het AD over het duel Girona-FC Barcelona, wat gespeeld wordt in Miami.

[..]

Dus de oplossing is gratis vluchten naar Miami, dit is het toppunt van milieuvervuiling
Even 5000km reizen om je cluppie te zien. Wat een ongelooflijk dom idee is dit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181749843
_O-
pi_181764517
Benieuwd hoeveel seizoenskaarthouders uiteindelijk de grote sprong gaan wagen.
Oh.
pi_181765201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Binnenkort: finale champion's league in Qatar of Jakarta! Alles om de passie voor het voetbal te vergroten!
Jakarta :')
pi_181765243
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Even 5000km reizen om je cluppie te zien. Wat een ongelooflijk dom idee is dit.
Belachelijk ja. Al helemaal omdat Girona vlakbij Barcelona is. Heeft die club trouwens wel fans? Ik kan me dezelfde wedstrijd afgelopen seizoen herinneren en het zat vol met Barcelona supporters.
pi_181766467
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:20 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Belachelijk ja. Al helemaal omdat Girona vlakbij Barcelona is. Heeft die club trouwens wel fans? Ik kan me dezelfde wedstrijd afgelopen seizoen herinneren en het zat vol met Barcelona supporters.
Twente schijnt ook nog fans te hebben ondanks dat het veel grotere Heracles de regio domineert.
pi_181767876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om competitie vervalsing te voorkomen kan je een Real Madrid - Barcelona eenmalig laten spelen in New York bijvoorbeeld

Maar het is dan zogezegd "neutraal terrein" en telt de wedstrijd als 2 wedstrijden

De winnaar krijgt 6 punten
Bij een gelijkspel 2 punten
Bij verlies geen punten
briljant idee weer
pi_181773604
Het topvoetbal wordt gewoon een mondiaal circus van een paar eliteclubs die elke continent gaan aandoen. Een beetje á la de F1.
#12 is not for sale!
pi_181773877
Barca boycotten voortaan.kut club.
pi_181777003
Lekker belangrijk. Snap uberhaupt niet dat iemand de CL nog volgt. Er is toch geen hol aan? Verdien je als bijvoorbeeld Neymar miljoenen per jaar en dan ga je als een Klein kind constant liggen rollen. Als er gewoon eens over nadenkt is het toch ongelooflijk triest?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')