Nee, ik doe niet aan social media.quote:Trappen jullie er weleens in, of niet?
De 'waarheid' werd bedacht door de partij die won, nu door de partij met de grootste bek.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:01 schreef ssebass het volgende:
Gevaarlijk, met name dat oranje monster in dat witte huis. Mensen kiezen hun eigen 'waarheid' tegenwoordig, zeer gevaarlijk.
TS is Enzo Knol, of Jiami, of allebei. Alles voor de hitsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 03:04 schreef JayHovah het volgende:
Speciaal voor deze crap een account aangemaakt?
waarschijnlijk weer de Hanzehogeschool Groningen die hier hun huiswerk komen doenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 03:04 schreef JayHovah het volgende:
Speciaal voor deze crap een account aangemaakt?
Al is dat zo, met de vraag is niets mis.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 06:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer de Hanzehogeschool Groningen die hier hun huiswerk komen doen
Jawel, het zijn hit n run users die hier hun opstel neerplempen, morgen wat reacties kopiėren en hun werkstukje is af. Waarna je ze nooit meer zietquote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al is dat zo, met de vraag is niets mis.
Ja snap ik. Maar je hoeft niet te reageren als het je niet bevalt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel, het zijn hit n run users die hier hun opstel neerplempen, morgen wat reacties kopiėren en hun werkstukje is af. Waarna je ze nooit meer ziet
En daar is iets mis mee omdat......?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel, het zijn hit n run users die hier hun opstel neerplempen, morgen wat reacties kopiėren en hun werkstukje is af. Waarna je ze nooit meer ziet
wat een dooddoener weerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar je hoeft niet te reageren als het je niet bevalt natuurlijk.
Ik vind de discussie op zich wel interessant.
Zolang ze bijdragen aan de discussie, fine with me.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een dooddoener weermaar veel plezier ermee als de rest van de klas ook langs komt
Youtube en instagram sterren in de marge zijn toch een beetje de arme celebrities. Krijgen hun gesponserde waar, halen een beetje geld op met hun kanaal en willen hun bekendheid ruilen tegen gratis spullen en diensten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is toch niks nieuws, celebrities die invloed hebben, gossip onzin en sluikreclame. Alleen gaat het nu via vaker youtube ipv tv en tijdschriften
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |