abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:38:19 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181401612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:26 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Maar ben bang dat het gemiddelde (Bossche of Tilburgse) Kermis-publiek hier kei blij van wordt.
Ik ken -helaas- genoeg mensen die dit bijzonder gezellige muziek vinden. En die hele setting ook, met vrouwen gedegradeerd tot haar en tieten, de overdreven”mannelijkheid”, het gedweep met auto’s: dit is de reguliere werkelijkheid van een grotere groep mensen dan je denkt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:41:04 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181401678
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:29 schreef Mariocash het volgende:

[..]

En als Maik in een Mercedes s63 AMG zou komen voor rijden? Zou dat je keuze anders maken?
Een Mercedes :')

Nee, als de buurman zijn pagode weer gerestaureerd voor de deur heeft staan is het een ander verhaal, daarbij heb ik ook een heel beschaafde buurman, dus daar stap ik rustig bij in de auto.

quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat jij een strakke plasser krijgt van dat soort auto's wil niet zeggen dat vrouwen er ook zo over denken he sjap.
Oh, ik hou van auto's maar er zijn maar weinig Mercedessen die ik de moeite waard vind, en van de nieuwe al helemaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:20:09 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_181402647
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ken -helaas- genoeg mensen die dit bijzonder gezellige muziek vinden. En die hele setting ook, met vrouwen gedegradeerd tot haar en tieten, de overdreven”mannelijkheid”, het gedweep met auto’s: dit is de reguliere werkelijkheid van een grotere groep mensen dan je denkt.
Ja zal ook wel zo zijn. Ze zullen vast niks doen waar ze geen geld mee verdienen maar het verbaast me wel soms dat dit kan.
pi_181403041
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:20 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja zal ook wel zo zijn. Ze zullen vast niks doen waar ze geen geld mee verdienen maar het verbaast me wel soms dat dit kan.
Dit kan jij ook. Je vraagt iemand met een camera jou te filmen. Je zet het op YouTube. Klaar.

Mijn achternicht heeft vanmorgen ook een filmpje op YouTube gezet. Als ze 10 was geweest, was het nog enigszins te pruimen.
Ze heeft zelf een lied bedacht en dat op de blokfluit gespeeld. Vervolgens dat opgenomen. Daarna speelt ze die opname af en zingt ze haar zelfbedachte lied.
Ze kan niet mooi fluiten. Ze kan niet mooi zingen. Ze maakt fouten en tot overmaat van ramp peutert ze ook nog eens in haar neus.
Ergens in de 20 is.
Maarja. Wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet up moet loaden.
En vervolgens krijgt ze ook nog complimenten op Facebook.
pi_181403405
Pluk de dag; wat een pauperzooi! :')

Maarrr, wat een heerlijke rust sinds Samant in Schotland zit _O_
Ik ga haar nog bijna missen.. ;(
´
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:57:43 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_181403630
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit kan jij ook. Je vraagt iemand met een camera jou te filmen. Je zet het op YouTube. Klaar.

Mijn achternicht heeft vanmorgen ook een filmpje op YouTube gezet. Als ze 10 was geweest, was het nog enigszins te pruimen.
Ze heeft zelf een lied bedacht en dat op de blokfluit gespeeld. Vervolgens dat opgenomen. Daarna speelt ze die opname af en zingt ze haar zelfbedachte lied.
Ze kan niet mooi fluiten. Ze kan niet mooi zingen. Ze maakt fouten en tot overmaat van ramp peutert ze ook nog eens in haar neus.
Ergens in de 20 is.
Maarja. Wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet up moet loaden.
En vervolgens krijgt ze ook nog complimenten op Facebook.
Ja dat iedereen dit kan doen weet ik.
Ik vroeg me daarom ook af waarom ze dit doen. Of ze hier dus echt geld mee verdienen. Want ik me eigenlijk niet voorstellen dat Michael iets doet waar hij geen geld mee zou verdienen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:14:17 #232
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181404052
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja dat iedereen dit kan doen weet ik.
Ik vroeg me daarom ook af waarom ze dit doen. Of ze hier dus echt geld mee verdienen. Want ik me eigenlijk niet voorstellen dat Michael iets doet waar hij geen geld mee zou verdienen?
Ik denk dat het wel bezoekers voor zijn café oplevert. Die tokkies die daar zuipvakanties houden vinden dat geweldig, naar het café van een ’BN'er’ en houden van dat soort muziek.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181405594
Wat een crap. En die Naomi die de hele clip alleen maar bezig is om haar tieten zo groot mogelijk te laten lijken. Vooral aan het einde op die auto, net op het laatste moment kijkt ze nog even naar haar tieten en steekt ze volop vooruit.
Ik mis Barbie ;(
pi_181406398
Ik merk echt dat ik veel makkelijker mn geld kan verdienen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:57:59 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181406435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik merk echt dat ik veel makkelijker mn geld kan verdienen.
Maar jij hebt dan ook vaardigheden die zij niet hebben, zij zouden met geen mogelijkheid op dezelfde manier als jij hun geld kunnen verdienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406864
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:20 schreef praadje het volgende:
Wat een crap. En die Naomi die de hele clip alleen maar bezig is om haar tieten zo groot mogelijk te laten lijken. Vooral aan het einde op die auto, net op het laatste moment kijkt ze nog even naar haar tieten en steekt ze volop vooruit.
Ik mis Barbie ;(
We missen de drama. Omdat we niet anders gewend zijn..[..]
Een leven zonder drama is als bier zonder alcohol. B:)B
´
pi_181406883
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook vaardigheden die zij niet hebben, zij zouden met geen mogelijkheid op dezelfde manier als jij hun geld kunnen verdienen.
Ja leuk en aardig, ik werk daar heel hard en veel voor. Zij vloggen! Maken een filmpje over de zoveelste borstvergroting en doen een avond snabbelen en klaar weer voor deze maand.

Ik wil ook mooie borsten. :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181406887
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

We missen de drama. Omdat we niet anders gewend zijn..[..]
Een leven zonder drama is als bier zonder alcohol. B:)B
Ja ik wil ook drama. Nou ja, nog 15 weken en dan komt het drama vanzelf onze kant weer op :X
pi_181406905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:18 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja ik wil ook drama. Nou ja, nog 15 weken en dan komt het drama vanzelf onze kant weer op
Denk je ja?

Eind van de maand gaat Jef dr weer halen hoor. Onmenselijk zal het allemaal zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:22:25 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181406977
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Denk je ja?

Eind van de maand gaat Jef dr weer halen hoor. Onmenselijk zal het allemaal zijn.
:D
Stond die optie ook in de poll?
pi_181407149
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Denk je ja?

Eind van de maand gaat Jef dr weer halen hoor. Onmenselijk zal het allemaal zijn.
Ja ik denk ook dat ik het een beetje te optimistisch inschat.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 22:46:48 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181410458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:13 schreef Leandra het volgende:
Men neme 2 witte Duitse cabrio's, een strand en een kroeg en vullen deze met kerels met anabolen.

Het idee is al waardeloos, maar de uitwerking is nog beroerder.
Tsja, een paar lelijke kerels die niet kunnen zingen, een zwik middelmatige dames die waarschijnlijk nog minder kunnen, opgeleukt met een of twee aardige cabrio's. Dat is het wel zo'n beetje. Een keer aanklikken, één keer net tot de helft bekijken en luisteren en daarna doorgaan met mijn leven. Wat zo slecht nog niet lijkt te zijn als ik dit allemaal zie.

Wat een armoede.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:57:08 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181410740
quote:
michaelvanderplas Zes jaar alweer!
23 augustus 2012...Wat was je klein en lief, en al snel een bollie en een hartendief. 23 augustus 2018... zes jaar ben je alweer, die tijd is voorbij terwijl hij voor mijn gevoel heeft stil gestaan. Een grote meid word je en in mijn hart zit je. Ook namens je mama die nu knokt voor haar beterschap maar ik weet dat ze zoveel aan je denkt, wens ik je een geweldige verjaardag, straks liggen je cadeautjes klaar, je kamertje is helemaal nieuw en we gaan er een leuke dag van maken. Hou van jou mijn prinses forever.
Op de verjaardag van mijn dochter in de ochtend releasen Wesley de Bruin en ik de clip en downloadgegevens van ons nieuwe nummer Pluk de dag. Een datum die ik niet meer zal vergeten. We realiseren ons: het lukt niet iedereen om de dag te plukken. Mij zelf ook niet, zeker de laatste tijd veel stress, kopzorgen en spanning. Hopelijk draagt ons nummer er aan bij dat je even dat momentje van vrolijkheid en lol ervaart. In ieder geval was het maken er van voor ons een super leuke ervaring, we hebben van heel veel lieve mensen hulp gekregen bij het maken van de clip, en onze single promo tour wordt goed geboekt. Dus borst vooruit, kin omhoog en denk aan de leuke dingen van het leven lieve mensen: pluk de dag.
groeten Mike
Bron: https://www.instagram.com(...)by=michaelvanderplas
Wat een gast _O- _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 23:00:38 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181410821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat een gast _O- _O_
Valt mee dat die niet zegt: Ik en Michael de Bruin gaan een nieuwe clip opnemen ....
pi_181410822
En toch denk ik nog steeds dat ze ergens op een camping of centerparcs zit, met een andere pruik.

Hoelang zit ze nu daar? Een week? Das best lang, maar een kritiek moment..
Evenals de aankomende weken, laat staan als ze weer terug in NL is. Dan begint het pas..
´
pi_181410851
Die Michael. Vooral goed praten over Samantha want dat komt beter over bij Jeugdzorg.
pi_181410870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat een gast _O- _O_
First things first..
´
pi_181410923
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:01 schreef praadje het volgende:
Die Michael. Vooral goed praten over Samantha want dat komt beter over bij Jeugdzorg.
Die hele kliek is het beschijten niet waard. :r
´
pi_181411241
Ik vind het een lief stuk. Wat hij heeft laten schrijven.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 23:34:25 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181411698
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het een lief stuk. Wat hij heeft laten schrijven.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')