abonnement Unibet Coolblue
pi_181228893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:38 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben ook nepkip van andere merken, die is wat betaalbaarder. Die van AH is relatief nieuw en heb ik nog niet uitgeprobeerd (probeer niet al te veel soja te eten, omdat ik ook als sojamelk heb in mijn ontbijt), maar die van Vivera heb ik ooit wel gehad en was wel goed. Vivera is te koop bij Coop, Plus, en nog zo wat winkels.
De Vegetarische Slager is altijd duur. Ik denk dat het komt doordat het nog vrij kleinschalig/luxe is. De huismerken vegaspul worden steeds beter met een ruimer assortiment, en die zijn wel betaalbaar. (Nog steeds duur, maar ach, biovlees is ook duur.)
Ja, ik hou de aanbiedingen van de vegaproducten in de gaten. Albert Heijn heeft eigenlijk standaard wel 1 merk vleesvervangers in de aanbieding. Ik koop ook geen biovlees overigens, ook dat vind ik veel te duur.

Dat AH merk is nu in de aanbieding. Die kipstukjes 160 gram voor 2 euro. Dat is wel een betere prijs.
pi_181228951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:48 schreef Tele6 het volgende:
Kwak, ja, zo stom dat :(
Ik ben zelf meestal te vroeg. Ik kom vaak met het OV en neem dan een trein te vroeg, dus een kwartier of zelfs een halfuur te vroeg. Dan maar een extra rondje wandelen, of van sommige mensen weet ik dat ze het niet erg vinden als ik te vroeg kom. Hoe sta jij tegenover notoire tevroegkomers? :+
Ik ben zelf vaak te vroeg, maar dan vermaak ik me tot het moment dat we afgesproken hebben zelf wel. Bel niet zomaar te vroeg aan ergens ofzo.

Wel irritant als je om 18u afspreekt en je bent er om 18 dat mensen dan soms verrats zijn als je er ook om 18 bent :+ dus vaak kom ik dan om 18.02 aan ofzo :')
Kwak
pi_181229007
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik hou de aanbiedingen van de vegaproducten in de gaten. Albert Heijn heeft eigenlijk standaard wel 1 merk vleesvervangers in de aanbieding. Ik koop ook geen biovlees overigens, ook dat vind ik veel te duur.

Dat AH merk is nu in de aanbieding. Die kipstukjes 160 gram voor 2 euro. Dat is wel een betere prijs.
Ik hoor graag wat je van die kipstukjes vindt!

Biovlees is niet echt een vergelijking eigenlijk. Vleesvervangers zouden niet zo'n luxeproduct moeten zijn (biovlees is dat wel). Het is ook niet alsof de ingrediënten zo duur zijn meestal.
pi_181229045
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben zelf vaak te vroeg, maar dan vermaak ik me tot het moment dat we afgesproken hebben zelf wel. Bel niet zomaar te vroeg aan ergens ofzo.

Wel irritant als je om 18u afspreekt en je bent er om 18 dat mensen dan soms verrats zijn als je er ook om 18 bent :+ dus vaak kom ik dan om 18.02 aan ofzo :')
Ik bel ook niet zomaar te vroeg aan hoor. De mensen bij wie ik te vroeg kom binnenlopen zijn heel goede vrienden of familie, van het type "kom maar alvast achterom, ik ben nog niet klaar maar dan ben je er gewoon vast en je vermaakt je hier ook wel".
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 augustus 2018 @ 14:11:08 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181229139
Ik vind de vegakip vd veg. slager goed te eten. Lijkt ook nog wel een klein beetje op kip.
De rest is allemaal een beetje meh, behalve als er veel kaas in zit want kaas.
pi_181229141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik hoor graag wat je van die kipstukjes vindt!

Biovlees is niet echt een vergelijking eigenlijk. Vleesvervangers zouden niet zo'n luxeproduct moeten zijn (biovlees is dat wel). Het is ook niet alsof de ingrediënten zo duur zijn meestal.
Ik heb ze niet besteld, geen ruimte in m'n vriezer. Misschien de volgende keer. :D Wel de zeesticks een poosje terug. Die waren lekkerder dan normale vissticks, maar dat was vooral omdat ze wat steviger waren. Je proefde verder alleen paneer.

Maar dat, inderdaad. Je zou toch denken dat het juist voordeliger is om te maken.
pi_181229312
Overigens is vlees in NL gewoon achterlijk goedkoop. Daardoor lijken de prijzen in bijv zweden en denemarken heel hoog maar dat is veel meer passend eigenlijk.

(Ja dat zijn ook dure landen, al viel zweden wel mee, maar ik heb t over de verhouding tussen vlees en de andere boodschappen).
Kwak
pi_181229429
Pathologische telaatkomer hier, maar ik snap hoe irritant dat voor anderen kan zijn en ontzeg het niemand om er kwaad over te worden. Jullie staan in jullie recht! ^O^

Andersom vind ik het meestal wel lekker als anderen te laat zijn, want:
- dan ben ik eens niet degene die te laat is :7
- meer tijd voor boek/artikel/FOK! lezen of voor me uit staren :9

Mijn beste vriend is nog wel een tikkie erger dan ik (ik merk dat op tijd komen me met de jaren vaker lukt). Prettig, wel :) Wanneer we oorspronkelijk afspreken om elkaar, bijvoorbeeld, om elf uur 's morgens in de Efteling te treffen, dan leidt een opeenstapeling van afzonderlijke vertragingen gewoonlijk tot elkaar pas zien tegen een uur of twee 's middags. Het wederzijdse begrip is fijn. *)

quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:11 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de vegakip vd veg. slager goed te eten. Lijkt ook nog wel een klein beetje op kip.
De rest is allemaal een beetje meh, behalve als er veel kaas in zit want kaas.
Ja, dit dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_181229556
Nu ik erover nadenk: zowel mijn moeder als J. én mijn ganse schoonfamilie komen ook haast altijd te laat en zijn daar andersom heel relaxed over. In mijn directe omgeving zijn dus niet zo vreselijk veel punctuele lui die steeds kwaad moeten worden. Phew!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 augustus 2018 @ 14:24:57 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181229605
Ik kom bijna nooit te laat :+. Daar zorg ik wel voor :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_181229743
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:23 schreef minilot het volgende:
Nu ik erover nadenk: zowel mijn moeder als J. én mijn ganse schoonfamilie komen ook haast altijd te laat en zijn daar andersom heel relaxed over. In mijn directe omgeving zijn dus niet zo vreselijk veel punctuele lui die steeds kwaad moeten worden. Phew!
Het hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf wat voor ontmoeting het is he..

Soms komt het er allemaal niet zo op aan, dan maakt het me niet zo veel uit. Maar zeg dan niet 'ik ben er om 17.00' om vervolgens pas om 17.30 aan te komen kakken (of al om 16.30 :o ). Zeg dan: ergens tussen 16.30 en 17.30. Dan vind ik het weer prima ^O^ Voorspelbaar moet het vooral zijn dus eigenlijk :+
pi_181229757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Appje doen dat je ondertussen vertrokken bent om boodschappen te gaan doen?
Na 18 minuten kwamen ze. En ik heb ze nogal hard nodig, dus onaardig doen was niet helemaal een optie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181229773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ze niet besteld, geen ruimte in m'n vriezer. Misschien de volgende keer. :D Wel de zeesticks een poosje terug. Die waren lekkerder dan normale vissticks, maar dat was vooral omdat ze wat steviger waren. Je proefde verder alleen paneer.

Maar dat, inderdaad. Je zou toch denken dat het juist voordeliger is om te maken.
Ik heb een hele tijd geleden de zeesticks van Vegafit geprobeerd (die hebben ze ook bij AH, waren er wat eerder al). Ik ben het eens met wat jij ervan vindt :D ik heb ze daarna niet meer gekocht.
Ik eet bijna alleen tempeh en tofu. Soms falafel (die van maza vond ik wel okee, die van AH huismerk ook wel, maar ik ben niet heel kritisch) en soms een zo'n basic vegaburger van AH. Jammer dat ik niet meer bij de Coop kom, ik vond de spicy bean burger van Vivera lekker.
pi_181229776
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze luisterde dat toch al af en toe of ben ik abuis?

Pompen is lekker hoor van hem
Correct. En is ook lekker.
Dom is ook zo leuk O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181229795
Ik ga speciaal naar de Coop wanneer er een Vivera sale is :) Die vind ik toch het lekkerste en is het meest uitgebreid qua merk. En goed in te vriezen ^O^
pi_181229836
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga speciaal naar de Coop wanneer er een Vivera sale is :) Die vind ik toch het lekkerste en is het meest uitgebreid qua merk. En goed in te vriezen ^O^
Ik heb geen ruimte in mijn vriezer :'( ik deel een vriesvakje met mijn huisgenootje, en heb precies de ruimte voor een maaltijd, een half brood en twee porties bonen. Of een maaltijd en een heel brood. Of een maaltijd, een half brood en een pot Ben & Jerry's. oO<
Toen ik nog in een studentenhuis woonde waar we een grote vriezer hadden deed ik dat ook ja. Alleen had ik daar rare huisgenoten. Die vonden de spicy bean burger te heet :o
pi_181229853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb geen ruimte in mijn vriezer :'( ik deel een vriesvakje met mijn huisgenootje, en heb precies de ruimte voor een maaltijd, een half brood en twee porties bonen. Of een maaltijd en een heel brood. Of een maaltijd, een half brood en een pot Ben & Jerry's. oO<
Ah ja. Wij hebben een Grote vriezer van 70cm breed en met 6 lades of zo in de garage staan :7 O-)
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:09:06 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181230534
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:42 schreef Sunnythesun het volgende:

Leaseaanvraag en papieren zijn allemaal getekend en zo, volgende week al omruilen verwachten we *O*
Wat kost het nou ongeveer om privé zo'n bak te leasen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181230576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat kost het nou ongeveer om privé zo'n bak te leasen?
Vanaf 490,-/maand moet je rekenen voor dit model.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:13:04 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181230606
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
Ik kan er echt niet bij met mn hoofd dat je met 5 min tijd over een activiteit van 15-20 minuten begint (haar fohnen, iets strijken, make up doen) en daarna te beseffen dat je nu te laat komt.

dit ben ik O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:13:51 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181230626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah ja. Wij hebben een Grote vriezer van 70cm breed en met 6 lades of zo in de garage staan :7 O-)
wij hebben special een vriezer aangeschaft omdat we in de huidige ingebouwde vriezer 1.5 la hebben.. das veul te weinig
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:14:12 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181230637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:

Vanaf 490,-/maand moet je rekenen voor dit model.
Pfoe, dat is serieus geld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181230680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Pfoe, dat is serieus geld.
De V40 gaat voor 100,- minder (maar is kleiner uiteraard). De nieuwe V60 voor minimaal 150,- méér :P
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:23:51 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181230838
Zit je als particulier dan ook met die bijtelling voor de belasting?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:23:59 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181230841
ik heb het even gemist, welke auto is het? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')