abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181541694
Moet eerlijk zeggen dat ik Isabel wel een geile naam vind.
pi_181541822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:56 schreef zarGon het volgende:
Je hebt twee opties:

1) Niets meer doen. Als hij weer op je reageert, pak je het weer op. Zo niet, dan niet.

2) Nog een laatste keer initatief tonen en contact opnemen. Reageert hij wel, dan reageert hij wel. Reageert hij niet, dan weet je genoeg.

Wat je moet doen moet jij bepalen. Als je hem écht leuk vindt, zou je nog een keer contact op kunnen nemen. Is hij gewoon leuk, dan doe je niets.
Dit is goed advies.
1 + 1 = blauw
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:15:27 #153
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181542164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:56 schreef Ronzz het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Isabel wel een geile naam vind.
:') ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:41 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ze geghost was. Vind het ook bizar dat het raar is als je uit je panty schiet van mannen die fuckbuddy met je willen terwijl je duidelijk en vaker heb aangegeven dit niet te willen. Daarna proberen ze dit voor elkaar te krijgen door te liegen en manipuleren. Dan ben ik maar een kenau. Vrouwen horen niet te doen alsof dit normaal is.

Ik krijg mannelijk fok over me heen omdat ik nu standards heb en zo een man meteen afkap. Ben verder geen trut tegen een lieve vent, maar heb geen geduld meer voor mannen die ziek in hun kop zijn. Zijn verbaasd als je de eerste paar dates niet meteen op hun schoot hangt.

Ik las hier net een topic van vrouw nr 367 die verbaasd is dat een fuckbuddy niet meer wil. :')
Girlpower hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181606798
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') ^O^

[..]

Girlpower hoor.
Thanx sissyboy.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:31:15 #155
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181607154
Ik zou niks meer sturen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181702757
Laten gaan, vrouwen hoeven niet achter mannen aan te lopen. En los daarvan heb jij het laatste bericht gestuurd, beetje vreemd dat hij daar niet op niet reageert.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')