Is niet meer onder ons...quote:
Niertransplantatie,diabetes,kanker en een Volvo 850 bovenop zich krijgen die van de lift afdonderde..en dan z'n tikker die hem de das omdeed..zal hem erg missen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:12 schreef IrishBastard het volgende:
Lees net het hele topic. Stil van, was een markante vent waar ik toentertijd echt wel veel uurtjes heb doorgebracht (hetzij met mijn V, hetzij om zijn laptops en spul te fiksen).
Zo'n kerel die je nooit meer gaat vergeten. Bijzonder!
En dan nog de andere shit van mensen om hem heen (z'n ex en zo). Genoeg om 10 mensenlevens met shit te vullen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Niertransplantatie,diabetes,kanker en een Volvo 850 bovenop zich krijgen die van de lift afdonderde..en dan z'n tikker die hem de das omdeed..zal hem erg missen.
De keren dat hij ons echt uit de brand heeft geholpen toen we financieel krap zaten..hij kon de V iedere keer weer redden en wilde niks extra ervoor,de eerste keer dat ik daar kwam en dat Frits in m'n schoenen stond te zeiken..Nee,inderdaad,zal hem nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan nog de andere shit van mensen om hem heen (z'n ex en zo). Genoeg om 10 mensenlevens met shit te vullen.
Heb in die tijd veel levenslessen geleerd wel. Al was het maar in 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'
Blijkbaar heeft Volvo het bedrijf gekocht om, naast tuning, ook electrische auto's onder die naam te produceren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef cofi het volgende:
[..]
De nieuwe Polestar 2?
https://www.ad.nl/auto/di(...)la-model-3~a16bff8d/
quote:Polestar was originally the name of a Swedish company, Polestar Performance, that created racing versions of Volvo cars. Volvo bought that company in 2015 and added its name to performance-tuned versions of its own cars. The Polestar name will still be used on hybrid and electric performance-tuned Volvo cars in addition to being its own separate car brand.
Achter de passagierskant is het boven de bekleding nat. Maar ik zie niets want dan moet de hele dakbekleding eraf.quote:
Öhlins natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:50 schreef J.B. het volgende:
Van m'n Volvo C30 moeten de voorste schokdempers vervangen worden aangezien er licht olie lekt (heeft 130.000 km op de teller). Ik heb besloten om de achterste dan ook maar meteen te doen wanneer ik m'n winterbanden ga wisselen. Die laatste kan ik zelf doen, maar ik ben niet zeker over welk merk ik zou moeten monteren. Ik twijfel tussen Sachs en Bilstein, liefst wil ik iets wat het dichtste het origineel benadert. Heeft iemand advies? Welk merk monteerde Volvo overigens zelf in de fabriek?
...
Dan is de aansluiting misschien los geraakt, hiervoor zal je hemel moeten zakken en dat is wel een pokke werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:17 schreef murp het volgende:
[..]
Achter de passagierskant is het boven de bekleding nat. Maar ik zie niets want dan moet de hele dakbekleding eraf.
V50 uit 2007
Ja, zo lijkt het wel ja. Is het handiger om m naar de Volvo garage te brengen ( omdat ze dat eerder misschien hebben gedaan)?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan is de aansluiting misschien los geraakt, hiervoor zal je hemel moeten zakken en dat is wel een pokke werk.
Ik zou eerst even testen of de afvoer niet verstopt zit. Gewoon met gietertje een halve/hele liter in de raamsponning gieten en kijken of het overal goed weglooptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan is de aansluiting misschien los geraakt, hiervoor zal je hemel moeten zakken en dat is wel een pokke werk.
Ik zou eerst even testen of de afvoer niet verstopt zit. Gewoon met gietertje een halve/hele liter in de raamsponning gieten en kijken of het overal goed weglooptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan is de aansluiting misschien los geraakt, hiervoor zal je hemel moeten zakken en dat is wel een pokke werk.
Als de rubbers los vervangen worden scheelt het met uurloon vast niet veel met hele armen. Dat is echt appeltje eitje en kun je ook prima zelf doen als je twee rechter handen hebtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Öhlins natuurlijk
Rubbers/ hele draagarmen lijkt mij een kwestie van ¤¤ en of de huidige draagarmen goed zijn/ niet vervormd.
Ja, dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zou eerst even testen of de afvoer niet verstopt zit. Gewoon met gietertje een halve/hele liter in de raamsponning gieten en kijken of het overal goed wegloopt
En daarna laten uitlijnen.quote:Als de rubbers los vervangen worden scheelt het met uurloon vast niet veel met hele armen. Dat is echt appeltje eitje en kun je ook prima zelf doen als je twee rechter handen hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |