abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189067620
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:21 schreef Charged het volgende:

[..]

Dan zou je eens van Deijne in Uden kunnen proberen.
Heeft er verschillende staan.
www.deijnevolvo.nl/demontageautos?brand=volvo&model=s60
Oh die zit in de buurt!
Rare vraag misschien, maar kan je daar naartoe en sleutel je zelf de nodige onderdelen eruit?

Alvast bedankt voor je reactie!
pi_189067791
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:43 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

Oh die zit in de buurt!
Rare vraag misschien, maar kan je daar naartoe en sleutel je zelf de nodige onderdelen eruit?

Alvast bedankt voor je reactie!
Oei,daar kan ik je geen antwoord op geven..Morgen anders een telefoontje of mail die kant op doen dan weet je het zo.
pi_189068005
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:57 schreef Charged het volgende:

[..]

Oei,daar kan ik je geen antwoord op geven..Morgen anders een telefoontje of mail die kant op doen dan weet je het zo.
Ga ik morgen doen! Dacht dat je er misschien zelf geweest was. Ik laat nog het nog weten!
pi_189068703
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:15 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

Ga ik morgen doen! Dacht dat je er misschien zelf geweest was. Ik laat nog het nog weten!
Top ^O^ .
Ik denk dat ik morgen ook even contact met ze opneem,Er staat een leuke V70N met schade.
pi_189088280
De S80 (1999, 2.9 handgeschakeld) heeft vandaag z'n inrij-periode volbracht :)

IMG-20190923-WA0001.jpg

En ja, om commentaar voor te zijn: kentekenplaatverliching en parkeerlampje zijn gefixt...
pi_189093734
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:35 schreef pvdplanet het volgende:
De S80 (1999, 2.9 handgeschakeld) heeft vandaag z'n inrij-periode volbracht :)

[ afbeelding ]

En ja, om commentaar voor te zijn: kentekenplaatverliching en parkeerlampje zijn gefixt...
*O*
pi_189159854
Nieuwe auto dus ook wat nieuwe spullen nodig.
Als eerste een Bootector (een waterdichte mat die ook de zijwanden en de achterbankleuning afschermt) gekocht,deze kun je op autotype bestellen.
Klaprek,middenstuk en 2 deurtjes bij de achterklep voor de honden. (alles origineel Volvo via MP)
Natuurlijk 2 eland badges.
9GuLiEy.jpg
De XC grille zijn we nog even aan het uitvogelen net zoals de wielen.
Stuurhuis laten we flushen,de 2 deukjes restylen en de koplampen (als het nog kan) polijsten en uv coaten.
pi_189161274
Iemand enige ervaring met de Volvo V70 Bifuel? Dus op benzine en aardgas? M'n vader staat op hun punt er een te gaan kopen (met nog een échte 2.5 T5 motor :9~ ) maar hij heeft totaal geen verstand van auto's. Ik wel, maar ik heb geen ervaring met aardgas :P Moet bijvoorbeeld die tank ooit vervangen worden?
pi_189195701
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:00 schreef Charged het volgende:
Nieuwe auto dus ook wat nieuwe spullen nodig.
Als eerste een Bootector (een waterdichte mat die ook de zijwanden en de achterbankleuning afschermt) gekocht,deze kun je op autotype bestellen.
Klaprek,middenstuk en 2 deurtjes bij de achterklep voor de honden. (alles origineel Volvo via MP)
Natuurlijk 2 eland badges.
[ afbeelding ]
De XC grille zijn we nog even aan het uitvogelen net zoals de wielen.
Stuurhuis laten we flushen,de 2 deukjes restylen en de koplampen (als het nog kan) polijsten en uv coaten.
Waar heb je die badges vandaan? Swedish connect?
pi_189201252
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:13 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Waar heb je die badges vandaan? Swedish connect?
ja inderdaad!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_189202371
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:44 schreef J.B. het volgende:
Iemand enige ervaring met de Volvo V70 Bifuel? Dus op benzine en aardgas? M'n vader staat op hun punt er een te gaan kopen (met nog een échte 2.5 T5 motor :9~ ) maar hij heeft totaal geen verstand van auto's. Ik wel, maar ik heb geen ervaring met aardgas :P Moet bijvoorbeeld die tank ooit vervangen worden?
Enige dat mij altijd op het hart gedrukt is door m'n 'auto mannetje' is dat aardgas motoren een stuk minder lang mee gaan dan wanneer hij alleen op benzine gelopen heeft.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')