abonnement Unibet Coolblue
pi_181200299
De vorige bewoners van ons huis hebben 2 ronde gaten in de muren naar buiten gemaakt, de eerste om een mobiele airco afvoerbuis doorheen te duwen (ja echt waar) en de tweede (iets kleinere) als ventilatiekanaal in de badkamer (terwijl er mechanische ventilatie aanwezig is, maar die was dichtgemaakt).

Ik wil beide gaten dichtmetselen, maar nou vraag ik me af of er ook wat nieuwe isolatie tussen moet, of maakt zo'n kein stukje zonder isolatie niets uit?
pi_181200498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:54 schreef BeeJee78 het volgende:
De vorige bewoners van ons huis hebben 2 ronde gaten in de muren naar buiten gemaakt, de eerste om een mobiele airco afvoerbuis doorheen te duwen (ja echt waar) en de tweede (iets kleinere) als ventilatiekanaal in de badkamer (terwijl er mechanische ventilatie aanwezig is, maar die was dichtgemaakt).

Ik wil beide gaten dichtmetselen, maar nou vraag ik me af of er ook wat nieuwe isolatie tussen moet, of maakt zo'n kein stukje zonder isolatie niets uit?
Als je toch aan de gang gaat, is een stuk piepschuim erin stouwen geen extra werk toch? Verder maakt het qua isolatie amper uit, hooguit een beetje extra condens in de badkamer dat t.p.v. die ongeïsoleerde plaats ontstaat..
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_181200692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:04 schreef blomke het volgende:

[..]

Als je toch aan de gang gaat, is een stuk piepschuim erin stouwen geen extra werk toch? Verder maakt het qua isolatie amper uit, hooguit een beetje extra condens in de badkamer dat t.p.v. die ongeïsoleerde plaats ontstaat..
Een stukje piepshuim is misschien wel een goed idee idd. Beter dan niks, thx!
pi_181201757
De rest van de spau wel geisoleerd ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181201909
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:01 schreef Geerd het volgende:
De rest van de spau wel geisoleerd ?
Ja dat wel. Zit glaswol tussen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')