abonnement Unibet Coolblue
pi_181192442
Ik stuitte op Apache OpenOffice. Deze leest pdf's in en zet ze eerst om naar een eigen bestandsformaat alvorens te bewerken. Iets met licentierechten van Adobe.

1. Zal dit de opmaak precies gelijkhouden aan het origineel (kan dit nog niet testen)
2. De pdf mist een font die blijkbaar in de cache van de webbrower zit. Hoe vis ik deze font uit de (safari) browsercache?
3. De pdf bevat verticale lijnen met tekst ertussen. Hoe haal ik willekeurige tekst inclusief die verticale lijntjes, per regel weg. En hoe trek ik deze lijntjes aan de onderkant van de pagina weer door?
4. Is het mogelijk om 5 A4 paginas samen te voegen in één lange document. Om deze achteraf na bewerking weer te knippen op A4 formaat over meerdere paginas?
pi_181192760
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:22 schreef Unlucky1 het volgende:
Iets met licentierechten van Adobe
Nee, dat heeft daar niets mee te maken.
quote:
1. Zal dit de opmaak precies gelijkhouden aan het origineel (kan dit nog niet testen)
Nee.
quote:
2. De pdf mist een font die blijkbaar in de cache van de webbrower zit. Hoe vis ik deze font uit de (safari) browsercache?
Vreemd verhaal. Op de standaard 14 lettertypes na, zijn lettertypes (hun deelverzameling) doorgaans ingebed.
quote:
4. Is het mogelijk om 5 A4 paginas samen te voegen in één lange document. Om deze achteraf na bewerking weer te knippen op A4 formaat over meerdere paginas?
In beginsel wel. In hoeverre OpenOffice hier een geschikte tool voor is kan ik niet beoordelen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181192815
OpenOffice is de enige kandidaat gratis software die ik heb kunnen vinden. Om pdf's helemaal te editen. Niet alleen om tekst toe te voegen en te ondertekenen. Ken je een betere applicatie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')