"Het niveau die" is ook wel een pareltje. Kan die mavo'er niet eens anders zijn act gaan opvoeren?quote:
Dat sluit ik inderdaad niet uit aangezien daar nu ook ploegen als FC Twente, Roda JC, Sparta en NEC zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Steevast rechterrijtje? Nee joh, ik denk dat ze zelfs met moeite mee zouden komen in de Jupiler League.
quote:Het is natuurlijk wel jammer dat ze beter presteren in Europa de afgelopen jaren, maar dat zullen we maar afdoen als simpelweg geluk
is kv mechelen niet de meest recente? (Die toen ajax versloegen, ZIE JE WEL!!!)quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat sluit ik inderdaad niet uit aangezien daar nu ook ploegen als FC Twente, Roda JC, Sparta en NEC zitten.
[..]Ja want hoeveel Belgische ploegen stonden de afgelopen vijf jaar in de finale van een Europa League?
Anderlecht en Royal Antwerp speelden daarna nog een CWC finalequote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
is kv mechelen niet de meest recente? (Die toen ajax versloegen, ZIE JE WEL!!!)
Antwerp zelfsquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Anderlecht en Royal Antwerp speelden daarna nog een CWC
In 1993 op Wembley tegen Parma de laatste Belgische europacupfinalist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |