Zal niet meehelpen dat zowel Inter als AC Milan moeten inspelen met rare huurconstructies door de Fairplay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje Europese subtopper pikt die toch op voor die 25 Mio?
bij twijfel: geen buitenspelquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Het been van Tag staat minstens gelijk met huntelaar, als ik het parallel aan de banen op het veld bekijkt.
Sevilla?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal niet meehelpen dat zowel Inter als AC Milan moeten inspelen met rare huurconstructies door de Fairplay.
Ja het leek erop of er een klassieke Ajaxchoke aankwam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je negativisme was nergens voor nodig JR.
Jij jinxt iig niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het leek erop of er een klassieke Ajaxchoke aankwam.
Kan nog steeds verder
Ziyech gaf een aantal heerlijke lange passjes, Tadic vooral wat leuke korte steekpassjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tadic vind ik aanzienlijk minder dan Ziyech. Deze pot althans.
Ik had niet verwacht dat Ajax zo sterk zou spelen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog steeds verder
Dat is waar. Maar wel een heerlijke 1e helft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog steeds verder
Wat een verschil met zaterdag ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Ajax zo sterk zou spelen hoor.
#TenHagInquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschil met zaterdag ook
Zei je toch, winnen ze vandaag en dit weekend dan worden ze weer kampioenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschil met zaterdag ook
Heb alleen de toppers nog niet gehoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een harde pleuris muziek draaien ze bij Ajax
Drukwerk niet waarderenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een harde pleuris muziek draaien ze bij Ajax
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je loog tegen mij alsof ik een kind was ?
Het is wel des Ajax van de laatste jaren, maar ik hoop toch dat men dit seizoen eens de ervaring en routine heeft om het af te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Straks als Ajax lusteloos en al zegezeker uit de kleedkamer komt scoort die Carcela nog een hattrick ...
Dit weekend wordt sowieso weer veel matig, ook door de mindere entourage uiteraard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zei je toch, winnen ze vandaag en dit weekend dan worden ze weer kampioen
Weinig leuke potjes dit weekend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit weekend wordt sowieso weer veel matig, ook door de mindere entourage uiteraard.
Die hoorde ik wellicht even niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Drukwerk niet waarderenSjongejonge.
Hey Amsterdam ze zeggen dat je bent verandert hey amsterdam je kan geen goed meer doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hoorde ik wellicht even niet.
Er is ook darts.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig leuke potjes dit weekend.
Gewoon een geweldige trainer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Ajax zo sterk zou spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |