abonnement Unibet Coolblue
pi_181366429
Daar zit je dan, met slapende baby en ongeduldige hond in de auto in de straat van je ouders (het begin ervan :') anders laten ze ons niet met rust). T plan was dat kaptein wakker zou blijven in de auto, hij was namelijk net pas wakker, maar hij vond van niet :+ nu dus maar even die drie kwartier aan het afwachten, anders is ie grafchagerijnig als ik m wakker maak _O- :%
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_181366431
Ik kom net op tijd binnenvallen om jullie BFD foto's te zien O+ Wat een knappe kinderen allemaal. Vind 't zo gaaf om de groei te zien, dat ze zo steeds een beetje meer 'mens' worden. Ben zelf nogal afwezig, kom niet aangehaakt, maar vindt 't wel leuk om soms nog even mee te kijken. Met micro (die bijnaam wordt steeds komischer - nu bijna 75 centimeter en 10,5 kilo) gaat alles goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
pi_181366490
Banaan! _O_ #Fan
Die lach!
Let me see you stripped down to the bone
pi_181366492
Wat naar CE, zijn jullie close met elkaar :*? en natuurlijk mag je er best over vertellen, als dat is wat je bezig houdt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_181366552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Daar zit je dan, met slapende baby en ongeduldige hond in de auto in de straat van je ouders (het begin ervan :') anders laten ze ons niet met rust). T plan was dat kaptein wakker zou blijven in de auto, hij was namelijk net pas wakker, maar hij vond van niet :+ nu dus maar even die drie kwartier aan het afwachten, anders is ie grafchagerijnig als ik m wakker maak _O- :%
Heh, succes! :* In elk geval heb je een telefoon om mee te internetten. *)
Wij zijn afgelopen zondag na de Efteling nog expres een rondje door de Loonse Duinen gaan rijden zodat we aan drie kwartier reistijd zouden komen. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_181366564
CE, kom gewoon spuien! :Y Echt! En sterkte. :*

Jouw micro en mijn O. zijn trouwens zo'n beetje precies even zwaar en lang! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:04 schreef Nanuke het volgende:
Op de valreep doen we ook nog een keer mee. Zondag waren we naar de Gamma Racing Day, dit keer met z'n 3en (vorig jaar liep ik met dikke toeter) dus daar moest een foto van natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, wat tof om het hele gezin van Dirkje zo bij elkaar te zien! En wat een lief snoetje en haartjes toch O+

quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gister na werk waren wij druk met het vieren van het offerfeest. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak in pak!

Zo, en nu weer aan het werk.
:D Die gezichtsuitdrukkingen boven dat strikje! _O_ Hoe vond -ie de viering? *O*

[ Bericht 27% gewijzigd door minilot op 22-08-2018 10:23:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181366969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:29 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ohhh wat leuk Malteser O+

Enige wat me wel tegenvalt is dat ik nog steeds geen tampons kan verdragen nu we het er toch over hebben Maar dat zal vast ook ooit wel weer kunnen hoop ik :+
Qua inbrengen of ook niet als hij al op z’n plek zit zit?
Ik heb zelf heel veel last gehouden van het litteken van de knip van mijn eerste bevalling en tampons inbrengen is nog steeds pijnlijk. Maar de variant met plastic inbrenghuls gaat zonder problemen. Dus wellicht is dat een idee?
pi_181367025
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:03 schreef minilot het volgende:

Geen kinderwagenfoto hier, maar wel de trotse snoet, steeds als -ie vanuit kruipen zelf is gaan zitten. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slapen is momenteel ietwat ruk, 's nachts minstens om de drie uur wakker en dan een uur wakker tot weer onder zeil :O En overdag bij voorkeur slapen met armen én benen om me heen geslagen. Als ik erin slaag om weg te sluipen wordt -ie steevast binnen een kwartier sip wakker.

Ach jaaaaaaaa, hij heeft het ons de eerste zeven maanden hartstikke makkelijk gemaakt, dus het mag wel even. :) Wel blij met koffie!

Zo eens kijken of ik jullie zo bijgelezen krijg, met de vuist van slapende O. om mijn oorschelp gekruld :')
Wat een scheetje! En wat een snellerd, mijnes is 2 maanden ouder maar tijgert nu sinds een week of 2 pas heel de kamer door en valt sinds een paar dagen niet meer om als we haar zittend wegzetten hehe

Vervelend van het slapen! Hopelijk heeft ie snel weer door dat hij het eigenlijk prima kan.
pi_181367201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:36 schreef exode het volgende:
Wow wat een mooie foto's DUMAN! Wat een heerlijke vrolijkerd, hoe vond hij het offerfeest? Doen jullie dat ook met muziek etc?
Thanks! Nee, we hebben gewoon gezellig bij m’n moeder gegeten waar hij weer is platgeknuffeld door oma, tante en oom. O+
Beetje zoals iedereen hier kerst viert, gewoon gezellig met de familie. :)

Fijn van het doorslapen! U. sliep vannacht ook gewoon door tot 5 uur. :o Wist niet wat me overkwam.

Wat een leuk pakje, Jagar! Jammer dat hij last heeft.
U. past ook bijna niet meer in de ligbak. Als hij nu z’n benen strekt, steken z’n benen uit de bak. :')

Mini, wat een dotje is het toch! O+ Draag je hem al op de rug?

U.raa is helemaal gek op bellenblaasbellen. Het potje was binnen no time leeg. Hij probeert ze steeds te pakken met z’n handjes. O+




[ Bericht 2% gewijzigd door arvensis op 22-08-2018 10:55:43 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_181367482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:09 schreef CassElliot het volgende:
Ik kom net op tijd binnenvallen om jullie BFD foto's te zien O+ Wat een knappe kinderen allemaal. Vind 't zo gaaf om de groei te zien, dat ze zo steeds een beetje meer 'mens' worden. Ben zelf nogal afwezig, kom niet aangehaakt, maar vindt 't wel leuk om soms nog even mee te kijken. Met micro (die bijnaam wordt steeds komischer - nu bijna 75 centimeter en 10,5 kilo) gaat alles goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte! :* ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_181367520
BFD helemaal gemist, dus net nog even terug gekeken. Ik zag een wandelwagenthema, met een lieve mini van Rena, zoet slapende baby's van Fleur en Aure en uit de kinderwagen groeiende O van Jagar. Sterkte met hem na het laseren en prikken, arm ventje!
Aure, ik vind dat duimen bij die van jou toch altijd zo lief! Ik heb zelf echt geduimd tot ik 11 was (en toen moest ik een beugel), dus vind het niet perse erg dat B niet duimt, maar vind het zo onmeunig lief staan O+
Verder nog een verse baby van Takkie, wat een dotje! En de baby tv van Malteser en Elleska, lief! Ook nog een super lief lachende Banaan, zowel op foto als op filmpje! En U van Duman strak in pak, prachtig kereltje heb je daar toch! En familie fot van Nanuke, leuk! Is hij nog een beetje blijven slapen?
Olivia, wat fijn dat het helemaal ok was met het hoofdje! Exode, sterkte met je vrouw, hopelijk snel weer beter!

En zie nu nog even een trotse O, lief! Wilde ik nog vragen trouwens, hoe gaat het met het verderop in de kamer slapen van O? Trekken hij en jij het nog? Naast de dus wat matige nachten... Je had altijd zo'n goede slaper, maar dat is hij even kwijt dus!

Hier heeft B nu voor de 2e nacht achter elkaar in z'n eigen bed op z'n eigen kamer geslapen ;( Hij had eergisteren ontdekt hoe hij over het peuterhekje kon klimmen dat we voor z'n co-sleepr hadden gezet. Dikke lol met head first op ons bed te duiken :') Maar ik slaap echt niet met hem in mijn bed, en aangezien hij zo'n lol had wist ik zeker dat hij het in de nacht weer ging proberen. Dus we hebben direct maar z'n ledikant laag gezet wegens daar ook klim gevaar en hem daar laten slapen (onze slaapkamer is mini, dus daar past geen ledikant naast ons bed). Stiekem was afgelopen nacht dus echt een top nacht, met maar 1x er uit voor een flesje en verder heb ik hem niet gehoord van 19.30 tot 7.00 uur. Misschien slaapt hij toch ook beter zonder ons... Ik vond het zo gezellig en fijn met hem naast mij, dus mis 'm stiekem wel een beetje ;(

Edit: er was nog een pagina. LDG, succes met wachten haha. Vind mezelf toch ook altijd een beetje kansloos als ik voor mijn deur in de auto zit te wachten tot B een keer wakker wordt :')
Fijn CE dat het goed gaat met Micro (Maxi-micro :D ), maar verder sterkte! En inderdaad, kom vooral spuien, helemaal niet erg.
pi_181367814
Jagar is O al zo lang of de kinderwagenbak zo klein :D wat ziet ie er leuk uit trouwens O+ jammer dat het tot nu toe nog niet lijkt te helpen.. Doet ie nog wel langere dutjes overdag?

En trotse O. van mini :D ik vind jouw baby echt een tof hoofd hebben! En als ie niet heel wijs kijkt kijkt ie altijd heel blij :D

CE heel veel sterkte :* en je mag hier altijd binnenwalsen, het is heus niet verplicht om overal op te reageren.

Ahw ellie, dat lijkt me wel even wennen ja! Maar kan me voorstellen dat je geen zin hebt om met hem in bed te slapen hoor :D ik geloof dat ik J. dan ook naar zijn eigen kamer zou doen.

Die ligt op dit moment trouwens ook in zijn ledikant. Ging wel met protest erin, maar na 5 minuutjes zeurderig huilen al in slaap. En tja dat duimen... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Hij doet het nu al een paar weken en het ziet er megalief uit, maar het lijkt me zo lastig af te leren :D Toen we door hadden hoe groot zijn zuigbehoefte was hebben we hem dus een speen gegeven, maar hij ging alsnog steeds vaker duimen en inmiddels blieft meneer zijn speen niet meer :') maar goed misschien is het zo maar opeens wel over. Dat was kennelijk bij mijn broer het geval rond zijn 2e jaar. Dus dan hoop ik daar maar op :P
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 11:37:02 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181368346
Ons kleintje maakt sinds 2 nachten 's nachts geluidjes. Ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken? Het is alleen 's nachts als ze in het bijstelbedje ligt, maar ze slaapt op dat moment wel.

Ligt ze bij mijn vrouw of bij mij, dan doet ze dat niet :?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:54:15 #264
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181368739
Ik gebruik de kinderwagenbak echt amper... ga eens kijken vanmiddag of hij nog lekker ligt. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Ons kleintje maakt sinds 2 nachten 's nachts geluidjes. Ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken? Het is alleen 's nachts als ze in het bijstelbedje ligt, maar ze slaapt op dat moment wel.

Ligt ze bij mijn vrouw of bij mij, dan doet ze dat niet :?
Misschien slaapt ze dieper alleen & droomt dan meer?
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 12:08:58 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181369136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik gebruik de kinderwagenbak echt amper... ga eens kijken vanmiddag of hij nog lekker ligt. :D

[..]

Misschien slaapt ze dieper alleen & droomt dan meer?

Ik heb geen idee, maar ik vind het echt vaag. Ik ben echt heel vaak wakker geweest de laatste 2 nachten, omdat ik wilde kijken of alles goed met d'r was. Dat lijkt vooralsnog zo te zijn. Ze heeft nu 1x naar me gelachen (ik denk onbewust) maar ik zie wel dat ze steeds vaker tijdens haar slaap een lachgezichtje trekt, maar direct daarna ook een boos gezichtje, dus ik denk nog steeds dat het allemaal onbewust is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181369279
Mijnes ligt in haar slaap soms te hinniken alsof ze de slappe lach heeft, CG, en daarnaast wordt er heel wat af gepiept en geknord. Lijkt me niet dat je er iets van moet denken :)
pi_181369774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Lief dat jullie naar het laseren vragen. Tot nu toe nog niet geholpen. Gisteren kreeg hij er ook nog prikjes bovenop, en vannacht was het bal.

Ik doe mee met het kinderwagen thema, maar een dag te laat. En geslapen in de kinderwagen wordt hier ook niet. Sowieso de tweede keer dat we de kinderwagen gebruiken, het past ook bijna niet meer!
[ afbeelding ]
balen dat het niet heeft geholpen.

de kinderwagenbak wordt hier ook al aan de kleine kant en met het rollen is het ook goed opletten. maar met 3,5 maand over na de het zitje lijkt me echt veel te vroeg. gelukkig bevalt de draagzak goed.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:06 schreef minilot het volgende:

Elleska, toffe foto! :D Als ik zie hoe gaaf het aquarium van mijn zwager bevonden wordt zouden we er bijna zelf ook weer eentje nemen. Bijna. *)
Een bak water met wat planten en een lamp erboven is al voldoende :D
Er is op het moment weinig vis te zien. de hoofdbewoners worden pas savonds actief en met de bijvissen hadden we wat problemen dus de bak is afgelopen weekend helemaal over de kop gehaald om vissen te vangen. als alles lekker draait heb je er weinig werk van maar als het niet lekker loopt is het een hoop gedoe.
pi_181372325
Onze enigzins verlate een na laatste :o :( :D O+ bfd

Kledderen met water is zn lievelings :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_181372618
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Qua inbrengen of ook niet als hij al op z’n plek zit zit?
Ik heb zelf heel veel last gehouden van het litteken van de knip van mijn eerste bevalling en tampons inbrengen is nog steeds pijnlijk. Maar de variant met plastic inbrenghuls gaat zonder problemen. Dus wellicht is dat een idee?
Ik kan het proberen! Maar eigenlijk is alles vervelend (misschien door de inwendige hechtingen?) Maar bedankt voor de tip :)
pi_181372760
Leuke foto en filmpje van banaan O+

En wat kan O. al goed tot zit komen *)

Mooie foto van de kaptein en de een na laatste al?! :o

Leuke foto van jullie 3 Nanuke O+

O. van jagar groeit ook hard!

M. ligt met 7,5 maand nog steeds in de bak en af en toe in het zitje en vaak in de tula :)

Ik geef M. met brood eten vaak een broodkorst na om op te sabbelen. Die propte hij net dus helemaal in z’n mond en hij ging kokhalzen tot de tranen uit z’n ogen kwamen (kreeg het niet te pakken). Volgens mij heb ik er een paar grijze haren bij gekregen in 5 seconden }:|
pi_181372847
Zo, man en kinderen zijn even zwemmen (ik ben niet echt gek op zwemmen), dus ik zit even op een terrasje met een rood wijntje en tijd om bij te lezen :7

Fleur, wat een leuk vooruitzicht jullie vakantie :) En die opmerking van opa is te lief O+ Lieve foto in de wagen, en wat zijn de avent speentjes fijn he? ;)

OIT, wat fijn dat het hoofdje nu gewoon goed is! Toch een opluchting he?

Takkie, wat een heerlijk klein mopje heb je daar nog zeg *; Fijn dat ze het zo goed doet, klinkt als een prima ritme!

Exode en OIT, wij zitten op Parc Sandur, is een wat rustiger park maar absoluut niet verkeerd :) Ik vind Center Parcs altijd prima te doen! Beterschap voor je vrouw, Exode, blaasontsteking lijkt me heel vervelend :{

Aure, die van jou groeit volgens mij ook lekker he? Heerlijk mannetje O+ En wat goed dat hij toch dutjes in zijn ledikant begint te doen ^O^

Venco, jouw meisje ook alweer 8 maanden :o Waar blijft de tijd idd en wat wonderlijk dat ze nu al echt van die mensjes zijn he? Met meningen over andere mensen ;)

Malteser wat leuk om je duo zo toch even te zien :)

Elleska, dat is wel een originele babytv die nooit uitstaat :D

PKM, staat jouw banaan gewoon al :o ? Wat is dat met al die jongere baby’s dan de mijne die al staan _O-

Nanuke, wat een leuke foto, gek idee dat hij vorig jaar nog in je buik zat he? Mooi Dirkje O+

Duman, wat een knap kereltje is die U, niet normaal zeg O+

Jagar, jammer dat je nog geen verschil merkt maar misschien dat het op de langere termijn wel werkt! Wat is O lang zeg :o

O van mini, wat een lief lachje! Balen van de nachten, valt wel tegen als het eerder zo goed ging he? Zal vast een fase zijn!

Cass, fijn dat het goed gaat met je kleine en wat erg van je schoonmoeder, heb hier helaas met een soortgelijke situatie te maken bij mijn schoonvader. Sterkte :*

Elliebel, bitterzoet is dat he als ze ineens op hun eigen kamertje beter slapen? Wat een wijsneus die B dat hij over het hekje klimt :o

LDG, alweer zijn een na laatste BFD? Ik kom wel gluren in het volgende topic, ik vind de kapitein zo leuk :D O+ En ontkennen dat ik er over iets meer dan 3 maanden ook al heen mag :{w

Even een update over mij; ik heb vandaag besloten per direct te stoppen met de pil, en niet omdat we voor een tweede gaan, maar omdat ik echt heel erg last heb van stemmingswisselingen en andere ellende, ik voel me af en toe echt depressief en ik vermoed echt dat het aan die rotpil ligt als ik de ervaringen van andere gebruikers lees, en dat ik in het verleden ook vervelend reageerde op hormonale anticonceptie. Ik hoop echt dat ik me beter ga voelen door te stoppen, het gaat nu soms best goed maar mijn stemming kan echt door het minste of geringste omslaan naar donderbui waar manlief echt onder te lijden heeft :@ Zoals vanochtend, ik ben dan echt niet te pruimen.. Mijn libido is ook echt onherkenbaar laag. Ik denk dat we maar aan de condooms moeten gaan als ik daarmee mezelf weer terugkrijg.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_181373824
Rena, dat laatste stukje is zo herkenbaar. Ik zit mezelf ook erg in de weg. Denk er ook over na om te stoppen.
Protège moi de mes désirs.
pi_181374392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Rena, dat laatste stukje is zo herkenbaar. Ik zit mezelf ook erg in de weg. Denk er ook over na om te stoppen.
Erg he? Ik dacht dat het me niet zou overkomen, maar deze pil heeft het echt effectief de nek omgedraaid :') Pas moest ik een keer nadenken over hoe lang geleden het was :@

Bij de pil die ik slikte voor de zwangerschap had ik het ook wel een beetje, maar in veel mindere mate, maar ik merk ook dat het me begint tegen te staan om weer hormonen in mijn lijf te stoppen. Manlief was het gelukkig volledig met me eens en de strip ligt hier zelfs al in de prullenbak ^O^
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_181376201
Al jullie BFD bijdrages. O+ O+ O+

Herkenbaar Rena. Ik heb maandag mijn (mirena) spiraaltje laten verwijderen om dezelfde reden. Het verwijderen heb ik nogal eens heroverwogen, want meer tijd geven, wachten tot na verhuizing, enz. Maar het werd dus niet beter en mijn humeur liet ook echt te wensen over. Ik voelde me ook een beetje een aansteller maar blijkbaar komt het regelmatig voor. Nu ben ik voorzichtig optimistisch dat ik wat meer mezelf word. Of een minder chagrijnige versie van mezelf. :)

Over staan gesproken, Banaan doet echt pogingen hogerop te komen. Hij wil op kistjes klimmen, de douchebak in en had straks al een beentje opgetrokken de trap op. :{
Banaan ontwikkelde bij ons vlot in Center Parcs, wie weet wat je meisje eind van de week doet. ;)

Fleur dat kokhalzen hoort erbij he, jammer genoeg. Banaan zit ook weleens met tranen in zijn ogen want grote hap maar ik haal er nooit wat uit. Vooral omdat ik weet dat hij het zelf kan en ik hem niet wil laten schrikken.
Eergisteren ademde hij trouwens een stukje couscous in. :@ En gisteren hebben we besloten dat picknicken in het bos leuk is, maar volgende keer zoeken we een stukje gras op. Ons eten zat ook onder het zand. :')

Ellie dat is schrikken. Banaan klauterde pas ook over een bedhekje, gelukkig kon ik hem ondersteboven opvangen. 's Nachts gelukkig geen gekke capriolen, hij wordt ook nooit echt wakker.
Hopelijk went het snel om apart te slapen. :*

Mini niet zo handig he, dat O. zich zo om je heen vouwt. Banaan slaapt in slaapzak, scheelt de helft. ;)

Vandaag deed Banaan eindelijk weer eens een dut van anderhalf uur. Anderhalf uur met Banaan en mijn boek gelegen. ^O^
Net de lokale wielerronde gekeken met Banaan in de draagzak. Hij werd vlot wakker maar wat een heerlijke lachjes als hij een kusje kreeg. O+
Hij wordt steeds handiger met van staan naar zit gaan, dus zonder vallen. Straks stond hij over de plantenbak heen te hangen en schoof steeds wat verder naar links, stak zijn handjes uit en ving zich zo op. Zo kan het ook. :X
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_181377684
Dirk was na poging 3 inderdaad blijven slapen. Vandaag ook weer lastig met slapen. Heel gek, ik dacht echt een tijd geleden dat het eindelijk klaar was. Nouja. Hij slaapt nu al (voor zo lang als het duurt), en morgen kan man weer helpen. O+
Kan hij ook genieten van de nieuwste update: gillen. Heel hard. Zonder aanleiding of reden gewoon midden tussen brabbelen en spelen door. Schrok me rot steeds. :')

Ah. Baby wakker. Top. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')