abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181174738
Ik heb de volgende situatie nu al te vaak mee gemaakt. Op een house/techno feest komt er een dame voor me staan, die ik vaak ook wel zie zitten. Nu heb ik in andere settings geen problemen om in contact te komen. Je kan elkaar dan aankijken, een gesprekje aanknopen en niet dat ik in die situaties een meester versierder ben, maar ik kan er heus wel een beetje soepel mee omgaan, voel op tijd of het wederzijds is etc.

Maar ergens heb ik het hoofdstuk voor deze specifieke setting gemist en het is uitermate frustrerend. Waar ik inmiddels wel achter ben, is dat het een soort lichamelijke move moet zijn, want slap lullen wordt in dit stadium nog niet geaccepteerd. Dus "een drankje aanbieden/leuk gesprek aanknopen/zullen we even naar een rustiger gedeelte gaan" kan allemaal nog niet. We zitten nog in een oer-mating-ritual fase, waarbij er eerst bewezen moet worden dat ik heb wat het takes.

Dus dan krijg je de dooddoener: "Gewoon er tegen aan gaan schuren en mee doen/hand op haar zij leggen." Alleen leent deze muziek zich daar helemaal niet voor, laat staan dat je dan een soort van synchroon moet gaan dansen, terwijl ik vaak wat versnaperingen op heb die dat lastig maken.

Verder heb ik het alleen over situaties waar het overduidelijk is, dus niet dat iemand gewoon haar eigen ding doet en toevallig tegenover me komt staan, of al staat. Het zijn echt van die situaties waar een vriendin van haar naast haar staat met haar gezicht naar mij toe, keurend etc. en dat ze echt haar lichaam in mijn private space parkeert, met net wat "per ongeluk" aanraken vanuit haar kant met een paar goed getimede indringende blikken/glimlachen.

Dus lieve fok vrouwen hoe willen jullie het liefst benaderd worden in deze setting? Moet ik perse op een "synchroon techno dansen met een kont in je kruis" cursus gaan, of kan het ook anders?
Olla, kindercola.
pi_181174823
Dit is een goede. _O- Je beschrijft precies mijn vroegere festival struggles.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181175207
Precies waarom ik (naast techno zelf) van technofeesten hou en met name de donkere harde tenten. Mannen willen wel maar ze kunnen niet. Het is onmogelijk. _O-

Knipoog? Nummer vragen en haar in laten toetsen en dan niet vergeten dat je je telefoon aan haar hebt gegeven. Of hey, maak visitekaartjes voordat je gaat en geef dat aan zo'n meid.

Of gebruik iets minder zodat je nog wel dingen kunt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 12:04:56 ]
pi_181175380
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:03 schreef Myrr het volgende:
Precies waarom ik (naast techno zelf) van technofeesten hou en met name de donkere harde tenten. Mannen willen wel maar ze kunnen niet. Het is onmogelijk. _O-

Knipoog? Nummer vragen en haar in laten toetsen en dan niet vergeten dat je je telefoon aan haar hebt gegeven. Of hey, maak visitekaartjes voordat je gaat en geef dat aan zo'n meid.

Knipoog doet niks, het is al duidelijk dat we elkaar zien zitten. Plus het grootste gedeelte kijkt ze me niet aan, ze staat voor me.

Er wordt dus lichamelijk iets verwacht, maar wat dan? Telefoon nummer is nog veel te vroeg en zou nergens op slaan, visitekaartjes is lame, maar aangezien het zo vaak gebeurd miss nog best een easy way out x). Ik denk dat een zelfrespecterende dame het kaartje gelijk op de grond flikkert. Je wilt je toch speciaal voelen?

Het is niet dat ik helemaal met mijn ogen loop te tollen van het snoepgoed. Ik weet gewoon niet hoe ik de situatie moet aanpakken. Versier jij ook zo jongens? Zoja, hoe wil jij benaderd worden?
Olla, kindercola.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:21:13 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181175536
TS je begrijpt toch werkelijk wel dat ze haar sleutels kwijt is en je haar moet helpen zoeken?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:22:01 #6
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_181175549
Haha, mooi dit. Kan ook prima vrouwen versieren in het normale (uitgaans)leven, maar op technofeestjes etc heb ik dit ook. Maar meestal ben ik dan ook niet echt met vrouwen bezig :).
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:30:06 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181175702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:11 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Er wordt dus lichamelijk iets verwacht, maar wat dan? Telefoon nummer is nog veel te vroeg en zou nergens op slaan, visitekaartjes is lame, maar aangezien het zo vaak gebeurd miss nog best een easy way out x). Ik denk dat een zelfrespecterende dame het kaartje gelijk op de grond flikkert. Je wilt je toch speciaal voelen?
Een visitekaartje lijkt me inderdaad vreemd.. De dame in kwestie zal zich een nummertje voelen, terecht ook. Vandaar dat op feesten de 'feest-accessoires' perfect uitkomen. Een gekke hoed, wat neon-fruteltjes of een ketting. Over het algemeen komen vrouwen hier heel snel op af. c_/ In plaats van voor je neus staan zal ze eerder geneigd zijn om jouw hoed speels af te pakken. Heeft ze het gore lef om dat niet te doen? Dan kan jij de hoed/ketting/frutseltje bij haar omdoen. Of neem een klein badeendje mee en deel je probleem met haar: Het eendje heeft nog geen naam. Kijken hoe ze reageert, altijd leuk.

Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd om vrouwen te versieren op techno-feesten. Ik ben zo'n type wat 80% van de tijd naar de DJ staart, danst en helemaal opgaat in de muziek. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181175931
quote:
Deze nekt mij altijd...
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181176039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:30 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Een visitekaartje lijkt me inderdaad vreemd.. De dame in kwestie zal zich een nummertje voelen, terecht ook. Vandaar dat op feesten de 'feest-accessoires' perfect uitkomen. Een gekke hoed, wat neon-fruteltjes of een ketting. Over het algemeen komen vrouwen hier heel snel op af. c_/ In plaats van voor je neus staan zal ze eerder geneigd zijn om jouw hoed speels af te pakken. Heeft ze het gore lef om dat niet te doen? Dan kan jij de hoed/ketting/frutseltje bij haar omdoen. Of neem een klein badeendje mee en deel je probleem met haar: Het eendje heeft nog geen naam. Kijken hoe ze reageert, altijd leuk.

Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd om vrouwen te versieren op techno-feesten. Ik ben zo'n type wat 80% van de tijd naar de DJ staart, danst en helemaal opgaat in de muziek. :7
Ik snap dat ze goed kunnen werken (feest-accessoires), maar ik heb er ergens een hekel aan omdat het zo nodig over komt. Ergens net zoals de visitekaartjes, al vond ik het kleine bad eendje idee wel leuk. Ik snap dat je dan zelf andere situaties kan creëren die je makkelijker naar je hand kan omzetten.

Maar toch ben ik geïnteresseerd in hoe om te gaan met de kontparkeer aktie van de dames. Zoals ik al zei, je moet eerst nog door een keuringsproces waarbij er niet gelult mag worden. Grappige gesprekken aanknopen lukt me ook wel zonder badeend. Er wordt gewoon iets verwacht en ik vrees dat het dan toch op synchroon dansen aan komt, met een hand op haar zij o.i.d.

Ik ga meestal ook op in de muziek, ben ook niet alleen hiermee bezig. Maar om 1 of andere reden gebeurd hier wel verrassend vaak het zelfde, alsof ze ergens gelezen hebben dat dit DE manier is om een man aan de haak te slaan op goede muziek. Ik kom ook liever op dit soort feesten dan een kroeg, omdat er spontaan bloed uit mijn oren komt als ik nog 1 keer de Vengaboys moet horen.
Olla, kindercola.
pi_181176983
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb ook wel eens gevalletjes gehad waarbij ik dacht wtf moet ik hier nou mee aan.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:00:29 #11
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_181177834
Ook wel eens gehad ja. Maar waarschijnlijk zijn geen van jullie beiden dan nuchter. Wie weet hoe ze is als ze wel nuchter is... misschien ziet ze je dan helemaal niet meer zitten :9
pi_181177889
HEEEEEEE!!!!

WAAR KOM JE VANDAAN?!? WAT? ANDERE OOR!

NEE KEN IK NIET! IS DAT VER?! JA UIT UTRECHT JA! WAT ZEI JE?

ZIT JE OP PARTYFLOCK??!?

Altijd neuken.
-nee-
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:04:19 #13
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181177898
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:03 schreef Marsenal het volgende:
HEEEEEEE!!!!

WAAR KOM JE VANDAAN?!? WAT? ANDERE OOR!

NEE KEN IK NIET! IS DAT VER?! JA UIT UTRECHT JA! WAT ZEI JE?

ZIT JE OP PARTYFLOCK??!?

Altijd neuken.
:D _O-
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:10:13 #14
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181178024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:45 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Ik snap dat ze goed kunnen werken (feest-accessoires), maar ik heb er ergens een hekel aan omdat het zo nodig over komt.
Het hoeven geen peacock praktijken te zijn, een simpele armband of ketting is al voldoende.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:45 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Maar toch ben ik geïnteresseerd in hoe om te gaan met de kontparkeer aktie van de dames.

Er wordt gewoon iets verwacht en ik vrees dat het dan toch op synchroon dansen aan komt, met een hand op haar zij o.i.d.
Dat is jouw assumptie. Dat synchroomdansen en plots je hand op haar zij/kont plaatsen vind ik echt vreselijk. Menig vrouw zal dit ook niets vinden. Tenminste, dat is weer mijn assumptie. :9
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181178093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het hoeven geen peacock praktijken te zijn, een simpele armband of ketting is al voldoende.

[..]

Dat is jouw assumptie. Dat synchroomdansen en plots je hand op haar zij/kont plaatsen vind ik echt vreselijk. Menig vrouw zal dit ook niets vinden. Tenminste, dat is weer mijn assumptie. :9
Ik vind dat ook niet heel cool nee, het is een beetje te seksueel, te needy voor op een dansvloer. Maar goed, als ik de bacardi reclames mag geloven komt de helft van de wereld zo aan hun trekken. :P
-nee-
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:24:40 #16
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181178329
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat ook niet heel cool nee, het is een beetje te seksueel, te needy voor op een dansvloer. Maar goed, als ik de bacardi reclames mag geloven komt de helft van de wereld zo aan hun trekken.
Mijn favoriet - die ik meer in de bar/discotheek gebruikte - is dan toch de 'Gentlemen's hand'.

Het typische uitsteken van je hand á la 'Wilt u deze dans van mij?" :) Maar dat is weer minder passend op een techno-feest.

quote:
Mannen willen wel maar ze kunnen niet. Het is onmogelijk.
Dit dus. _O- Myrr, we hebben struggles, verreik ons met uw wijsheden.
pi_181178990
3
Bump and grind if a woman moves in closely, so that your hips are touching or close by. Grinding is perhaps the most common and intimate partner dance that happens in the clubs. Luckily, it is also incredibly easy to do. Place your hands on her hip, and stagger your feet with hers so that you're not constantly bumping knees. From there, simply swing your hips back and forth together on the beat. She will likely take charge, so just lock into her rhythm and move with her, keeping your hips swinging from side to side. You can add some simple variations by:
Removing one hand and raising it in the air, or clasping on of her hands.
Bending your knees together and going down low, especially if the song is calming down before a drop.
Spinning her around and trying face to face, especially if there is good chemistry between you both.

https://www.wikihow.com/Dance-With-a-Girl-in-a-Club

Maarja, dat is dus Amerikaans advies. Het blijft de vraag of dat op techno ook gepast is. Overigens dames, de wanhoop is al gezakt naar WikiHow pagina's. Dus kom a.u.b. met de broodnodige inzichten!
Olla, kindercola.
pi_181179046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef Chaes het volgende:
Ook wel eens gehad ja. Maar waarschijnlijk zijn geen van jullie beiden dan nuchter. Wie weet hoe ze is als ze wel nuchter is... misschien ziet ze je dan helemaal niet meer zitten :9
Ik hoef er ook niet gelijk mee te trouwen en dat zal insgelijks zijn. Het is een duidelijke toegift tot meer, maar niemand heeft me de spelregels uitgelegd.
Olla, kindercola.
pi_181179299
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:44 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Ik heb de volgende situatie nu al te vaak mee gemaakt. Op een house/techno feest komt er een dame voor me staan, die ik vaak ook wel zie zitten. Nu heb ik in andere settings geen problemen om in contact te komen. Je kan elkaar dan aankijken, een gesprekje aanknopen en niet dat ik in die situaties een meester versierder ben, maar ik kan er heus wel een beetje soepel mee omgaan, voel op tijd of het wederzijds is etc.

Maar ergens heb ik het hoofdstuk voor deze specifieke setting gemist en het is uitermate frustrerend. Waar ik inmiddels wel achter ben, is dat het een soort lichamelijke move moet zijn, want slap lullen wordt in dit stadium nog niet geaccepteerd. Dus "een drankje aanbieden/leuk gesprek aanknopen/zullen we even naar een rustiger gedeelte gaan" kan allemaal nog niet. We zitten nog in een oer-mating-ritual fase, waarbij er eerst bewezen moet worden dat ik heb wat het takes.

Dus dan krijg je de dooddoener: "Gewoon er tegen aan gaan schuren en mee doen/hand op haar zij leggen." Alleen leent deze muziek zich daar helemaal niet voor, laat staan dat je dan een soort van synchroon moet gaan dansen, terwijl ik vaak wat versnaperingen op heb die dat lastig maken.

Verder heb ik het alleen over situaties waar het overduidelijk is, dus niet dat iemand gewoon haar eigen ding doet en toevallig tegenover me komt staan, of al staat. Het zijn echt van die situaties waar een vriendin van haar naast haar staat met haar gezicht naar mij toe, keurend etc. en dat ze echt haar lichaam in mijn private space parkeert, met net wat "per ongeluk" aanraken vanuit haar kant met een paar goed getimede indringende blikken/glimlachen.

Dus lieve fok vrouwen hoe willen jullie het liefst benaderd worden in deze setting? Moet ik perse op een "synchroon techno dansen met een kont in je kruis" cursus gaan, of kan het ook anders?
Er zijn vrouwen die dit een normale manier van benaderen vinden, zelfs als jouw vriendin naast je staat. Ik zeg: gewoon proberen. ;)
pi_181179344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Bump and grind.

R. Kelly approves
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181179651
Bijna iedereen op technofeesten gebruikt xtc, dus 8 van de 10 meisjes die jou gelukzalig aankijken tijdens het dansen doen dat alleen maar omdat hun mondhoeken alleen maar omhoog kunnen wijzen, niet omdat ze direct interesse in jou hebben.
Misschien zelfs niet als die vriendin overduidelijk signalen afgeeft (of jij door je eigen blijheid meent die signalen te zien?)

Als je dan toch perse wat wil doen, probeer het dan niet met dansmoves want niemand op een dance feest geeft om je moves. Zeg gewoon iets vriendelijks als "wat sta jij het superlekker naar je zin te hebben zeg! wil je een slokje uit mijn flesje water? "

Zoiets. Bedenk in elk geval dat die dames daar niet komen om versierd te worden, daarvoor maak je in een normale kroeg meer kans.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gripper op 14-08-2018 15:37:11 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_181180384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:19 schreef Gripper het volgende:
Bijna iedereen op technofeesten gebruikt xtc, dus 8 van de 10 meisjes die jou gelukzalig aankijken tijdens het dansen doen dat alleen maar omdat hun mondhoeken alleen maar omhoog kunnen wijzen, niet omdat ze direct interesse in jou hebben.
Misschien zelfs niet als die vriendin overduidelijk signalen afgeeft (of jij door je eigen blijheid meent die signalen te zien?)

Als je dan toch perse wat wil doen, probeer het dan niet met dansmoves want niemand op een dance feest geeft om je moves. Zeg gewoon iets vriendelijks als "wat sta jij het superlekker naar je zin te hebben zeg! wil je een slokje uit mijn flesje water? "

Zoiets. Bedenk in elk geval dat die dames daar niet komen om versierd te worden, daarvoor maak je in een normale kroeg meer kans.
Ik type niet voor niks de hele TS. Ik snap je punten, maar dat is echt niet aan de orde. Zelfs een keer een meisje horen zeggen tegen haar keurende vriendin, "waarom doet hij nu niks?" Ik snap dat je door snoepgoed dingen anders kan zien dan ze zijn, maar over die momenten heb ik het niet. Het is gewoon duidelijk en daarom is het ook zo frustrerend. Dus al doen 5% van de vrouwen het wel op deze manier, dan wil ik het over die 5% hebben.

Ik had de titel wellicht anders moeten doen, vanuit de vrouw bekeken.
Olla, kindercola.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:51:33 #23
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181180456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:48 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Zelfs een keer een meisje horen zeggen tegen haar keurende vriendin, "waarom doet hij nu niks?"
Altijd leuk, van die initiatief-nemende vrouwen. _O-
pi_181180491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef nooooooooooooooo het volgende:
3
Bump and grind if a woman moves in closely, so that your hips are touching or close by. Grinding is perhaps the most common and intimate partner dance that happens in the clubs. Luckily, it is also incredibly easy to do. Place your hands on her hip, and stagger your feet with hers so that you're not constantly bumping knees. From there, simply swing your hips back and forth together on the beat. She will likely take charge, so just lock into her rhythm and move with her, keeping your hips swinging from side to side. You can add some simple variations by:
Removing one hand and raising it in the air, or clasping on of her hands.
Bending your knees together and going down low, especially if the song is calming down before a drop.
Spinning her around and trying face to face, especially if there is good chemistry between you both.

https://www.wikihow.com/Dance-With-a-Girl-in-a-Club

Maarja, dat is dus Amerikaans advies. Het blijft de vraag of dat op techno ook gepast is. Overigens dames, de wanhoop is al gezakt naar WikiHow pagina's. Dus kom a.u.b. met de broodnodige inzichten!
Amerikanen grinden al nog voordat ze oogcontact hebben.... na een tijdje grinden kijkt de dame eens om en kijtk met wie ze het genoegen heeft... is 't wat dan gaat ze door en anders stapt ze weer vrolijk een meter naar voren.

bron; gezien in NY uitgaansleven en daarna getest. Dit was echter geen techno.
pi_181180612
Ik vind het redelijk tegenstrijdig. Waarom zou je je als vrouw bijna letterlijk aanbieden en vervolgens niet ingaan op zijn avances :?

Ik ga eigenlijk nooit naar zulke festivals, maar ik was toch een keer op een geheim en eigenlijk verboden deephousetrancewhatever-feestje (wel cool: midden in het bos op een heuvel bij Zürich).
Op een gegeven moment komt er een Spaanse chick uit een groepje waar ik even mee gesproken had (niet specifiek met haar) voor mijn neus dansen. Ik spreek haar aan. Na wat moeilijke conversatie door de harde muziek wijst ze me toch wel enigszins af.
Nah ja, bummer. Alleen even later komt ze weer 5 cm voor me neus dansen. Niks mee gedaan en op een gegeven moment bewust een paar meter verderop gaan staan.
En wel godverdomme, na 10 minuten ofzo verlaat ze overduidelijk haar groepje en komt weer voor mijn neus staan. (Er was niet zoveel ruimte, maar ze hoefde echt niet per se voor mijn neus te gaan staan).
Dus spreek ik haar nog maar een keer aan en wéér een onderkoelde reactie. Waarom de neuk ga je dan drie of vier keer bewust voor mijn neus dansen!?? 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 14-08-2018 17:30:39 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')