Knipoog doet niks, het is al duidelijk dat we elkaar zien zitten. Plus het grootste gedeelte kijkt ze me niet aan, ze staat voor me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:03 schreef Myrr het volgende:
Precies waarom ik (naast techno zelf) van technofeesten hou en met name de donkere harde tenten. Mannen willen wel maar ze kunnen niet. Het is onmogelijk.![]()
Knipoog? Nummer vragen en haar in laten toetsen en dan niet vergeten dat je je telefoon aan haar hebt gegeven. Of hey, maak visitekaartjes voordat je gaat en geef dat aan zo'n meid.
Of gebruik iets minder zodat je nog wel dingen kunt.
Een visitekaartje lijkt me inderdaad vreemd.. De dame in kwestie zal zich een nummertje voelen, terecht ook. Vandaar dat op feesten de 'feest-accessoires' perfect uitkomen. Een gekke hoed, wat neon-fruteltjes of een ketting. Over het algemeen komen vrouwen hier heel snel op af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:11 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Er wordt dus lichamelijk iets verwacht, maar wat dan? Telefoon nummer is nog veel te vroeg en zou nergens op slaan, visitekaartjes is lame, maar aangezien het zo vaak gebeurd miss nog best een easy way out x). Ik denk dat een zelfrespecterende dame het kaartje gelijk op de grond flikkert. Je wilt je toch speciaal voelen?
Deze nekt mij altijd...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:03 schreef Myrr het volgende:
Of gebruik iets minder zodat je nog wel dingen kunt.
Ik snap dat ze goed kunnen werken (feest-accessoires), maar ik heb er ergens een hekel aan omdat het zo nodig over komt. Ergens net zoals de visitekaartjes, al vond ik het kleine bad eendje idee wel leuk. Ik snap dat je dan zelf andere situaties kan creëren die je makkelijker naar je hand kan omzetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:30 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Een visitekaartje lijkt me inderdaad vreemd.. De dame in kwestie zal zich een nummertje voelen, terecht ook. Vandaar dat op feesten de 'feest-accessoires' perfect uitkomen. Een gekke hoed, wat neon-fruteltjes of een ketting. Over het algemeen komen vrouwen hier heel snel op af.In plaats van voor je neus staan zal ze eerder geneigd zijn om jouw hoed speels af te pakken. Heeft ze het gore lef om dat niet te doen? Dan kan jij de hoed/ketting/frutseltje bij haar omdoen. Of neem een klein badeendje mee en deel je probleem met haar: Het eendje heeft nog geen naam. Kijken hoe ze reageert, altijd leuk.
Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd om vrouwen te versieren op techno-feesten. Ik ben zo'n type wat 80% van de tijd naar de DJ staart, danst en helemaal opgaat in de muziek.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:03 schreef Marsenal het volgende:
HEEEEEEE!!!!
WAAR KOM JE VANDAAN?!? WAT? ANDERE OOR!
NEE KEN IK NIET! IS DAT VER?! JA UIT UTRECHT JA! WAT ZEI JE?
ZIT JE OP PARTYFLOCK??!?
Altijd neuken.
Het hoeven geen peacock praktijken te zijn, een simpele armband of ketting is al voldoende.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:45 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Ik snap dat ze goed kunnen werken (feest-accessoires), maar ik heb er ergens een hekel aan omdat het zo nodig over komt.
Dat is jouw assumptie. Dat synchroomdansen en plots je hand op haar zij/kont plaatsen vind ik echt vreselijk. Menig vrouw zal dit ook niets vinden. Tenminste, dat is weer mijn assumptie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:45 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Maar toch ben ik geïnteresseerd in hoe om te gaan met de kontparkeer aktie van de dames.
Er wordt gewoon iets verwacht en ik vrees dat het dan toch op synchroon dansen aan komt, met een hand op haar zij o.i.d.
Ik vind dat ook niet heel cool nee, het is een beetje te seksueel, te needy voor op een dansvloer. Maar goed, als ik de bacardi reclames mag geloven komt de helft van de wereld zo aan hun trekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:10 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Het hoeven geen peacock praktijken te zijn, een simpele armband of ketting is al voldoende.
[..]
Dat is jouw assumptie. Dat synchroomdansen en plots je hand op haar zij/kont plaatsen vind ik echt vreselijk. Menig vrouw zal dit ook niets vinden. Tenminste, dat is weer mijn assumptie.
Mijn favoriet - die ik meer in de bar/discotheek gebruikte - is dan toch de 'Gentlemen's hand'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat ook niet heel cool nee, het is een beetje te seksueel, te needy voor op een dansvloer. Maar goed, als ik de bacardi reclames mag geloven komt de helft van de wereld zo aan hun trekken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:03 schreef Myrr het volgende:
Mannen willen wel maar ze kunnen niet. Het is onmogelijk.
Ik hoef er ook niet gelijk mee te trouwen en dat zal insgelijks zijn. Het is een duidelijke toegift tot meer, maar niemand heeft me de spelregels uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:00 schreef Chaes het volgende:
Ook wel eens gehad ja. Maar waarschijnlijk zijn geen van jullie beiden dan nuchter. Wie weet hoe ze is als ze wel nuchter is... misschien ziet ze je dan helemaal niet meer zitten
Er zijn vrouwen die dit een normale manier van benaderen vinden, zelfs als jouw vriendin naast je staat. Ik zeg: gewoon proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:44 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Ik heb de volgende situatie nu al te vaak mee gemaakt. Op een house/techno feest komt er een dame voor me staan, die ik vaak ook wel zie zitten. Nu heb ik in andere settings geen problemen om in contact te komen. Je kan elkaar dan aankijken, een gesprekje aanknopen en niet dat ik in die situaties een meester versierder ben, maar ik kan er heus wel een beetje soepel mee omgaan, voel op tijd of het wederzijds is etc.
Maar ergens heb ik het hoofdstuk voor deze specifieke setting gemist en het is uitermate frustrerend. Waar ik inmiddels wel achter ben, is dat het een soort lichamelijke move moet zijn, want slap lullen wordt in dit stadium nog niet geaccepteerd. Dus "een drankje aanbieden/leuk gesprek aanknopen/zullen we even naar een rustiger gedeelte gaan" kan allemaal nog niet. We zitten nog in een oer-mating-ritual fase, waarbij er eerst bewezen moet worden dat ik heb wat het takes.
Dus dan krijg je de dooddoener: "Gewoon er tegen aan gaan schuren en mee doen/hand op haar zij leggen." Alleen leent deze muziek zich daar helemaal niet voor, laat staan dat je dan een soort van synchroon moet gaan dansen, terwijl ik vaak wat versnaperingen op heb die dat lastig maken.
Verder heb ik het alleen over situaties waar het overduidelijk is, dus niet dat iemand gewoon haar eigen ding doet en toevallig tegenover me komt staan, of al staat. Het zijn echt van die situaties waar een vriendin van haar naast haar staat met haar gezicht naar mij toe, keurend etc. en dat ze echt haar lichaam in mijn private space parkeert, met net wat "per ongeluk" aanraken vanuit haar kant met een paar goed getimede indringende blikken/glimlachen.
Dus lieve fok vrouwen hoe willen jullie het liefst benaderd worden in deze setting? Moet ik perse op een "synchroon techno dansen met een kont in je kruis" cursus gaan, of kan het ook anders?
Ik type niet voor niks de hele TS. Ik snap je punten, maar dat is echt niet aan de orde. Zelfs een keer een meisje horen zeggen tegen haar keurende vriendin, "waarom doet hij nu niks?" Ik snap dat je door snoepgoed dingen anders kan zien dan ze zijn, maar over die momenten heb ik het niet. Het is gewoon duidelijk en daarom is het ook zo frustrerend. Dus al doen 5% van de vrouwen het wel op deze manier, dan wil ik het over die 5% hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:19 schreef Gripper het volgende:
Bijna iedereen op technofeesten gebruikt xtc, dus 8 van de 10 meisjes die jou gelukzalig aankijken tijdens het dansen doen dat alleen maar omdat hun mondhoeken alleen maar omhoog kunnen wijzen, niet omdat ze direct interesse in jou hebben.
Misschien zelfs niet als die vriendin overduidelijk signalen afgeeft (of jij door je eigen blijheid meent die signalen te zien?)
Als je dan toch perse wat wil doen, probeer het dan niet met dansmoves want niemand op een dance feest geeft om je moves. Zeg gewoon iets vriendelijks als "wat sta jij het superlekker naar je zin te hebben zeg! wil je een slokje uit mijn flesje water? "
Zoiets. Bedenk in elk geval dat die dames daar niet komen om versierd te worden, daarvoor maak je in een normale kroeg meer kans.
Altijd leuk, van die initiatief-nemende vrouwen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:48 schreef nooooooooooooooo het volgende:
Zelfs een keer een meisje horen zeggen tegen haar keurende vriendin, "waarom doet hij nu niks?"
Amerikanen grinden al nog voordat ze oogcontact hebben.... na een tijdje grinden kijkt de dame eens om en kijtk met wie ze het genoegen heeft... is 't wat dan gaat ze door en anders stapt ze weer vrolijk een meter naar voren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:51 schreef nooooooooooooooo het volgende:
3
Bump and grind if a woman moves in closely, so that your hips are touching or close by. Grinding is perhaps the most common and intimate partner dance that happens in the clubs. Luckily, it is also incredibly easy to do. Place your hands on her hip, and stagger your feet with hers so that you're not constantly bumping knees. From there, simply swing your hips back and forth together on the beat. She will likely take charge, so just lock into her rhythm and move with her, keeping your hips swinging from side to side. You can add some simple variations by:
Removing one hand and raising it in the air, or clasping on of her hands.
Bending your knees together and going down low, especially if the song is calming down before a drop.
Spinning her around and trying face to face, especially if there is good chemistry between you both.
https://www.wikihow.com/Dance-With-a-Girl-in-a-Club
Maarja, dat is dus Amerikaans advies. Het blijft de vraag of dat op techno ook gepast is. Overigens dames, de wanhoop is al gezakt naar WikiHow pagina's. Dus kom a.u.b. met de broodnodige inzichten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |