abonnement Unibet Coolblue
pi_181199998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

neponderzoek? Daarmee geef je gelijk je bias aan.
Laten we het in dit topic vooral over bias hebben _O-
pi_181199999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een domme redenatie.
Ik zou zeggen, gooi juist alle focus op dat neponderzoek, roep er zoveel mogelijk over.... zodat de aandacht van andere zaken wordt weggeleid.
Welke andere zaken? Het leidt immers af van de prestaties van deze administratie en dat is niet wat Trump wil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181200043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laten we het in dit topic vooral over bias hebben _O-
Het onderzoek zelf is gewoon echt, toch? Ik bedoel, er is een onderzoek. Dat is dus niet direct nep.

Hoogstens kan je stellen dat je denkt dat er op basis van nepinformatie een onderzoek is gestart, of dat je verwacht dat er helemaal niks uit dat onderzoek komt rollen, maar dat maakt het onderzoek verder natuurlijk niet nep.

Tenzij je dan weer denkt dat het eigenlijk een cover is van Mueller die stiekem Clinton en Obama onderzoekt, maar zo diep in de Q zit je volgens mij ook niet dus dat laat ik maar even buiten beschouwing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181200069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

En kijk eens wat er in het stukje zelf staat:

[..]

Het had totaal niet uitgemaakt wat Trump zou doen.
Zou hij stil zijn, dan roepen zijn tegenstanders "zie je wel, hij durft niks te zeggen, dus zal wel waar zijn!"
Is ie niet stil, dan roepen zijn tegenstanders "zie je wel, waar rook is, is vuur!".

Beste manier van Trump om hiermee om te gaan is om zoveel mogelijk te reageren op het neponderzoek, zodat aandacht van eventuele andere (corrupte?) zaken wordt weggeleid. Dat weet jij net zo goed. Maarja, zoals Vis zou zeggen, je bias is duidelijk te zien.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 11:46:02 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181200098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:44 schreef Refragmental het volgende:

Beste manier van Trump om hiermee om te gaan is om zoveel mogelijk te reageren op het neponderzoek, zodat aandacht van eventuele andere (corrupte?) zaken wordt weggeleid.
Is er nog meer corruptie onder Trump dan? Joh, vertel eens!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181200144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is er nog meer corruptie onder Trump dan? Joh, vertel eens!
Jij weet het beter dan ik, je zit tenslotte dagelijks in dit topic op iedere scheet van Trump te reageren, dag in dag uit, iedere moment van de dag.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:49:00 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181200162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij weet het beter dan ik, je zit tenslotte dagelijks in dit topic op iedere scheet van Trump te reageren, dag in dag uit, iedere moment van de dag.
Beetje betaald krijgen om te fokken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 11:49:56 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181200183
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Beetje betaald krijgen om te fokken.
Yep.

I got it made!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181200194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij weet het beter dan ik, je zit tenslotte dagelijks in dit topic op iedere scheet van Trump te reageren, dag in dag uit, iedere moment van de dag.
Je theorie houdt alleen stand als er inderdaad sprake is van grootschalige corruptie die Trump probeert te verbergen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181200215
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Beetje betaald krijgen om te fokken.
Als aspergesteker heb jij dat geluk natuurlijk niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:11:00 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_181200658
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een domme redenatie.
Ik zou zeggen, gooi juist alle focus op dat neponderzoek, roep er zoveel mogelijk over.... zodat de aandacht van andere zaken wordt weggeleid.
och laten we vooral niet onderzoeken wat de connecties zijn met de Russen

https://www.washingtonpos(...)m_term=.9de9db0fe686
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 12:12:22 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181200694
GOP’s midterm strategy takes shape

De GOP lijkt een zwiep naar links te willen maken en riskeert daarmee de toorn van Trump.

quote:
Senate Republican leaders are focused on passing legislation that appeals to independent and swing voters in the final weeks before the midterm elections — instead of throwing red meat to the base of the Republican Party.

It’s a unique strategy from Senate Majority Leader Mitch McConnell (R-Ky.), who has publicly acknowledged that Democrats could win back control of the upper chamber this fall. McConnell’s game plan contrasts with the election-year rhetoric and tweets of President Trump, who has highlighted divisive issues such as immigration. [...]
Ik ben benieuwd of het gaat werken. Mocht McConnell de wensen van Trump negeren weet ik niet of Trump zijn kleine vingers wel van twitter weet te houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:35:25 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_181201228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laten we het in dit topic vooral over bias hebben _O-
je bent gewoon een trol als je een bestaand onderzoek nep noemt. Daarmee praat je gewoon de grootste leugenaars na. Waarom doe je zoiets?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 13:00:55 #189
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181201741
Wat ik sowieso niet snap als iemand het onderzoek nep noemt, is dat het niet alleen een onderzoek is naar de campagne van Trump, maar ook naar de invloed die de Russen op de verkiezingen gehad hebben. Daar zijn natuurlijk al een stapel indictments uitgerold en dat de Russen zich er actief mee bemoeid hebben ontkent niemand, alleen de president af en toe (als hij naast Putin staat).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181201992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef Mike het volgende:
Wat ik sowieso niet snap als iemand het onderzoek nep noemt, is dat het niet alleen een onderzoek is naar de campagne van Trump, maar ook naar de invloed die de Russen op de verkiezingen gehad hebben. Daar zijn natuurlijk al een stapel indictments uitgerold en dat de Russen zich er actief mee bemoeid hebben ontkent niemand, alleen de president af en toe (als hij naast Putin staat).
Het punt is meer dat de VS en Rusland altijd in elkaars verkiezingen aan het rommelen zijn.
Echter zijn er veel mensen die niet geloven dat een paar Facebook berichtes uit Rusland het verschil hebben gemaakt. Trump zelf kan het helemaal niet hebben dat hij niet de credits krijgt voor het verslaan van HRC, maar dat het zogenaamd door de Russen gedaan is.

Tot slot stinkt het hele zaakje rondom de FBI van voor tot achter. Die hebben er een gigantisch zooitje van gemaakt, ongeacht wie er uiteindelijk gelijk krijgt.
pi_181202013
Het nep noemen is dan ook alleen maar bedoelt om te triggeren, je verwacht toch geen serieuze reactie van vader_aardbei en zijn medestanders op dom-rechts?

Of we moeten trollen als serieuze politiek gaan zien en helaas begint het daar wel op te lijken.
pi_181202093
Er is natuurlijk helemaal niets mis met de FBI of het onderzoek. Gewoon business as usual, maar de GOP is alle vorm van redelijkheid al langere tijd kwijt en doet nu net of het allemaal schandalig of ongehoord is. Als Jeff Sessions je 'voice of reason' is, dan wordt het toch wel tijd om je af te vragen waar je in vredesnaam mee bezig bent.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181202177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het had totaal niet uitgemaakt wat Trump zou doen.
Zou hij stil zijn, dan roepen zijn tegenstanders "zie je wel, hij durft niks te zeggen, dus zal wel waar zijn!"
Is ie niet stil, dan roepen zijn tegenstanders "zie je wel, waar rook is, is vuur!".

Beste manier van Trump om hiermee om te gaan is om zoveel mogelijk te reageren op het neponderzoek, zodat aandacht van eventuele andere (corrupte?) zaken wordt weggeleid. Dat weet jij net zo goed. Maarja, zoals Vis zou zeggen, je bias is duidelijk te zien.
Het nep-onderzoek dat inmiddels door meerdere rechters, waaronder Trump-appointees, is gerechtvaardigd? Die bedoel je?
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 13:21:31 #194
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181202208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het punt is meer dat de VS en Rusland altijd in elkaars verkiezingen aan het rommelen zijn.
Echter zijn er veel mensen die niet geloven dat een paar Facebook berichtes uit Rusland het verschil hebben gemaakt.
Dit is totaal niet belangrijk voor het onderzoek. Het onderzoek kijkt naar wat er gebeurd is en hoe dat in de toekomst voorkomen zou kunnen worden.

quote:
Tot slot stinkt het hele zaakje rondom de FBI van voor tot achter. Die hebben er een gigantisch zooitje van gemaakt, ongeacht wie er uiteindelijk gelijk krijgt.
Dat hebben ze niet, maar dat is de spin die we de hele tijd krijgen van de Trump-aanhang. Ondertussen is de hele FBI-top al gezuiverd door Trump, maar het onderzoek loopt gewoon nog steeds, ook onder mensen die door Trump zijn aangesteld.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181202228
Maar goed, dat nep-onderzoek heeft dus geleid tot de Manafort-zaak, waarin vandaag de sluitende argumenten gaan worden gehoord en waarschijnlijk morgen het besluit van de jury te horen is.
pi_181202333
Een nep-onderzoek is een te groot woord, maar er is van alles naar buiten gekomen dat ik niet als de normale gang van zaken zou bestempelen.

Ten eerste heb je die Strzok die partijdig was, maar wel tijdelijk het onderzoek mocht leiden.
Dan had je nog Comey en zijn gestuntel met het e-mail onderzoek, zoekgeraakt bewijsmateriaal, lekken naar de media etc.
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 13:30:45 #197
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181202428
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:27 schreef Nintex het volgende:

Ten eerste heb je die Strzok die partijdig was, maar wel tijdelijk het onderzoek mocht leiden.

Zoiets komt naar buiten omdat hij zo dom was berichten via een werktelefoon te sturen, maar iedereen op de wereld is natuurlijk partijdig. Compleet onbelangrijk want we hebben natuurlijk wel gewoon mensen nodig die bij de FBI werken. Het gaat erom of ze hun werk uitvoeren volgens de richtlijnen. Als we Strzok niet kenden en gewoon naar de procedures hadden gekeken, dan kun je gewoon nagaan dat dat allemaal netjes volgens FBI-protocol is gegaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:31:58 #198
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181202457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:27 schreef Nintex het volgende:
Een nep-onderzoek is een te groot woord, maar er is van alles naar buiten gekomen dat ik niet als de normale gang van zaken zou bestempelen.

Ten eerste heb je die Strzok die partijdig was, maar wel tijdelijk het onderzoek mocht leiden.
Dan had je nog Comey en zijn gestuntel met het e-mail onderzoek, zoekgeraakt bewijsmateriaal, lekken naar de media etc.
Hoe hard Trump ook heeft geroepen dat Comey het op hem had gemunt, blijf ik erbij dat zijn actie om een paar dagen voor de verkiezing het onderzoek naar HC te heropenen in het voordeel van Trump is geweest.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_181202467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:27 schreef Nintex het volgende:
Een nep-onderzoek is een te groot woord, maar er is van alles naar buiten gekomen dat ik niet als de normale gang van zaken zou bestempelen.

Ten eerste heb je die Strzok die partijdig was, maar wel tijdelijk het onderzoek mocht leiden.
Dan had je nog Comey en zijn gestuntel met het e-mail onderzoek, zoekgeraakt bewijsmateriaal, lekken naar de media etc.
Persoonlijke mening van Strzok is volstrekt irrelevant. Want als er niets was, zou Mueller ook niets vinden, ongeacht de mogelijke partijdigheid van de onderzoekers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:33:23 #200
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181202489
En daarbij, onderzoeker - onderzoekt. Rechter - spreekt recht.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')