abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7592558
Mijn vraag is het volgende. Ik denk dat het antwoord afhangt van de "woordenboek" definitie en een emotionele definitie:

Stelling;

Ik heb sex gehad met een vrouw, de allereerste keer, en dat was met condoom. Daarna heb ik het nog 1 keer gedaan weer met condoom. Dit voelde niet aan als ontmaagding.

Een tijd later sex gehad met een andere vrouw, permanente liefde zo lijkt het. Alle sex en ook de eerste keer met haar zonder condoom. Dit voelde aan als ontmaagding.

De vraag is nu wanneer ben je nu ontmaagd? Ik denk in het tweede geval. De genitalieen raken elkaar dan voor het eerst ECHT aan. Anderzijds als penetratie onder ontmaagdig valt (Woordenboek) dan zou dat in het 1e geval zijn geweest. Toch ga ik voor de vlees-touch dat is de echte ontmaagding vind ik. What about u?

pi_7592577
Ja, dat is maar net wat je eigen gevoel erover zegt.
Als ik ga autorijden met of zonder gordel, het is beide autorijden.
Misschien een slechte vergelijking
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
  zondag 29 december 2002 @ 02:58:53 #3
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7592598
Ligt eraan wat jouw definitie is.
Volgens het woordenboek ben je ontmaagd volgens jouw eigen gevoel niet.
KLAAR.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zondag 29 december 2002 @ 02:59:33 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7592602
quote:
Op zondag 29 december 2002 02:54 schreef tikker2 het volgende:
Mijn vraag is het volgende. Ik denk dat het antwoord afhangt van de "woordenboek" definitie en een emotionele definitie:

Stelling;

Ik heb sex gehad met een vrouw, de allereerste keer, en dat was met condoom. Daarna heb ik het nog 1 keer gedaan weer met condoom. Dit voelde niet aan als ontmaagding.

Een tijd later sex gehad met een andere vrouw, permanente liefde zo lijkt het. Alle sex en ook de eerste keer met haar zonder condoom. Dit voelde aan als ontmaagding.

De vraag is nu wanneer ben je nu ontmaagd? Ik denk in het tweede geval. De genitalieen raken elkaar dan voor het eerst ECHT aan. Anderzijds als penetratie onder ontmaagdig valt (Woordenboek) dan zou dat in het 1e geval zijn geweest. Toch ga ik voor de vlees-touch dat is de echte ontmaagding vind ik. What about u?

medisch gezien kan jij alleen maar ontmaagd worden door een stevige leuter in je reet; in alle andere gevallen gaat die vlieger gewoon niet op voor mannen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 29 december 2002 @ 03:00:48 #5
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7592610
quote:
Op zondag 29 december 2002 02:59 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

medisch gezien kan jij alleen maar ontmaagd worden door een stevige leuter in je reet; in alle andere gevallen gaat die vlieger gewoon niet op voor mannen.

Kijk, zo leer je ten minste nog eens wat!!
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zondag 29 december 2002 @ 03:01:25 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7592614
quote:
Op zondag 29 december 2002 03:00 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Kijk, zo leer je ten minste nog eens wat!!

ja... hoe het (voor hetero-mannen, zoals ondergetekende) dus niet moet
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7592704
Volgens de Van Dale is een maagd "een vrouw die nog geen geslachtsgemeenschap gehad heeft" dus mannen hoeven zich hierover alvast geen zorgen te maken. Maar okay het draait dus om geslachtsgemeenschap en dat zou moeten zijn: "lichamelijke vereniging van twee mensen." en dus ook met een condoom is het einde maagdelijkheid maar als jij vindt dat het niet zo is dan is dat jouw goed recht.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7593211
quote:
Op zondag 29 december 2002 02:59 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Hebben mannen dan ineens een maagdenvlies in hun reet ofzo???
"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7593701
neen knaapje, maar ontmaagden gaat niet om een of ander vlies wat kapot moet, maar om de eerste keer dat je gepenetreerd wordt.
Daarbij denk ik dat de term maagd, alhoewel niet echt van toepassing op mannen volgens het vandale ook wel betekend dat je voor het eerst sex hebt, dus als je gepijpt wordt / een ander neukt, val je voor mijn definitie niet meer in de definitie van maagd.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7593840
vrouwen worden ontmaagd.
En mannen worden ontknaapt. Als je strikt kijkt naar de definities...
pi_7595642
Ik vind dat sex met condoom sowieso niet telt. Je neukt dan in feite een stuk rubber en je mist elk gevoel en lichaamscontact
  zondag 29 december 2002 @ 13:29:17 #12
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7595802
quote:
Op zondag 29 december 2002 13:15 schreef Aernout het volgende:
Ik vind dat sex met condoom sowieso niet telt. Je neukt dan in feite een stuk rubber en je mist elk gevoel en lichaamscontact
..maar het is wél zo veilig...
pi_7595830
quote:
Op zondag 29 december 2002 03:01 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ja... hoe het (voor hetero-mannen, zoals ondergetekende) dus niet moet

hee, nog een dokter in spe!
aangenaam... Toevallig jaargenoot van Ferry?
pi_7595848
quote:
Op zondag 29 december 2002 08:09 schreef paladin het volgende:
neen knaapje, maar ontmaagden gaat niet om een of ander vlies wat kapot moet, maar om de eerste keer dat je gepenetreerd wordt.
Daarbij denk ik dat de term maagd, alhoewel niet echt van toepassing op mannen volgens het vandale ook wel betekend dat je voor het eerst sex hebt, dus als je gepijpt wordt / een ander neukt, val je voor mijn definitie niet meer in de definitie van maagd.
onwaar. uw biologieboek heeft u vast wel geleerd dat het maagdelijk zijn gestopt wordt door het doorbreken van het maagdenvlies. daar is geen andere mogelijkheid.
pi_7596594
quote:
Dus je hebt pas echt sex als je het risico neemt dat je HIV of een andere soa oploopt?
pi_7597098
lekker belangrijk zeg..

is de topicstarter soms naar de hoeren geweest...??

pi_7597269
quote:
Goh... wat een slimme opmerking zeg damn....
Just Spread Da Diseases!!!!!!!
[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
pi_7604869
quote:
Op zondag 29 december 2002 15:03 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:

[..]

Goh... wat een slimme opmerking zeg damn....
Just Spread Da Diseases!!!!!!!

Sommige mensen zijn monogaam en laten zich controleren
.
pi_7605237
Verplaatst naar Seksualiteit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7607826
Dan kunnen die moslimvrouwen zich gewoon laten naaien met een condoom kieken of de familie het ook geen ontmaagding vind
pi_7609220
ik vind dat je ontmaagd ben als de penis in de vagina is geweest, of dat met of zonder condoom is, maakt niet uit, anders zou je je hele leven maagd blijven als je het met condoom doet...maar dat is mijn mening.
  maandag 30 december 2002 @ 00:43:34 #22
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_7610184
quote:
Op zondag 29 december 2002 13:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
onwaar. uw biologieboek heeft u vast wel geleerd dat het maagdelijk zijn gestopt wordt door het doorbreken van het maagdenvlies. daar is geen andere mogelijkheid.
Benieuwd hoeveel biologielessen jij gehad hebt...

Er is helemaal geen vlies wat doorbroken wordt, alleen een soort verdikking. Daarom is het ook niet zo dat elke maagd na de eerste keer bloed

Denk dat je ook met rubber van ontmaagding kan spreken, aangezien het effect ongeveer hetzelfde is (voor de vrouw) als zonder.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_7610229
Bij mannen heet dat gewoon 'knaapje'
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_7610252
Het scheuren van het maagdenvlies bij de vrouw heeft niks te maken met ontmaagding...dit kan al scheuren tijdens sporten of tijden het inbrengen van een tampon!

Zodra jij dat eerste meisje gepenetreerd had heb je d'r ontmaagd. Want dat is waar het om gaat of het nou met of zonder condoom is dat maakt niet uit.....anders zouden alle mensen die het van het begin af aan veilig hebben gedaan nu nog steeds maagd zijn en dat is dus niet zo....

Ik hoop dat dit je vraag voldoende beantwoord heeft!

Nynke

pi_7648595
Maar dat is dus de definitie uit het woordenboek, tegenwoordig heb je de term 'technisch maagd', waarbij je kunt denken aan vrouwen die bijvoorbeeld hulpstukken er diep in duwen en zichzelf daarmee neuken (zeg nou zelf, dan ben je echt geen maagd meer), mannen aftrekken/pijpen of zelf gevingerd of gelikt worden, dan vind ik niet dat de term maagd nog gedragen mag worden.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')