En nou kan ik de demo niet meer opstarten. .
Geen foutmelding of iets.
ffa tegen 3 hards was wel goed te doen maar dan gaan ze ook met elkaar aan de slag natuurlijk.
quote:Ik heb nog niks kunnen vinden, morgen eens kijken.
Op dinsdag 16 september 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:
Hm, hij is vandaag in stores?
quote:mij was t gelukt tegen een expert.. dacht tenminste dat die daarop stond ingesteld.. zal t meteen nog 'ns proberen
Op dinsdag 16 september 2003 16:06 schreef DaMayan het volgende:
Iemand al 1-1 tegen een expert CPU gewonnen??
Das is echt heel listig.
Als je snel voor een attack force gaat haal je het net niet en countert hij je met zijn attack force. Ik heb toen geprobeerd zn secondary supply waar hij op een gegeven moment met een carrier heen gaat te veroveren maar die kan ik niet lang houden want hij gaat er vrij snel full force opaf.
Als eenmaal alle research compleet is van jouw en dus ook bij hem komt hij met attack wave na attack wave die bijna de population limit halen elke keer en jij dus met jouw force van bijna de population limit moet defenden.ffa tegen 3 hards was wel goed te doen maar dan gaan ze ook met elkaar aan de slag natuurlijk.
quote:US 16 Sept
Op dinsdag 16 september 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:
Hm, hij is vandaag in stores?
quote:zo heb t net nog een keer geprobeerd in expert en heb 'm 'ns flink aan stukjes geblazen
Op dinsdag 16 september 2003 20:37 schreef WouterFB het volgende:[..]
mij was t gelukt tegen een expert.. dacht tenminste dat die daarop stond ingesteld.. zal t meteen nog 'ns proberen
quote:Nou vertel eens hoe je dat precies gedaan hebt dan?
Op dinsdag 16 september 2003 22:14 schreef WouterFB het volgende:
zo heb t net nog een keer geprobeerd in expert en heb 'm 'ns flink aan stukjes geblazen
quote:zorgen voor genoeg collectors; je concentreren op bombers, gunships en torpedo/ion frigates, paar ionplatforms derbij wil ook wel helpen; net zolang blijven verdedigen totdat je aardig vlootje hebt en dan maar gaan aanvallen.
Op woensdag 17 september 2003 01:17 schreef DaMayan het volgende:[..]
Nou vertel eens hoe je dat precies gedaan hebt dan?
quote:Zal het zo maar eens proberen.
Op woensdag 17 september 2003 10:40 schreef WouterFB het volgende:
zorgen voor genoeg collectors; je concentreren op bombers, gunships en torpedo/ion frigates, paar ionplatforms derbij wil ook wel helpen; net zolang blijven verdedigen totdat je aardig vlootje hebt en dan maar gaan aanvallen.
Speelde gister nog online tegen iemand 1-1 en hij probeerde een verrassend rush: hij bouwde gelijk een stuk of 10 gun platforms met een grote groep intercetors en stuurde die allemaal naar mijn basis. En dit deed ie dus redelijk snel dus nog voordat ik ion frigates kon bouwen. Maar ik had wel al 2 torpedo firgates en wat corvettes en fighters die het maar net aankonden. Dus waarschijnlijk kan het nog werken ook.
hij's "uit"
iemand al bij level 3 gekomen? die's echt gestoord moeilijk.. ben al 5 keer doodgegaan
quote:-edit: laat maar
Op woensdag 17 september 2003 15:50 schreef Anvile het volgende:
*kuch*hij's "uit"
iemand al bij level 3 gekomen? die's echt gestoord moeilijk.. ben al 5 keer doodgegaan
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 17-09-2003 16:42]
quote:Ah!
*kuch*hij's "uit"
Zo hee... die is echt populair 78 seeders en 2817 downloaders!
Gaat wel even duren dus...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:31 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ah!
Zo hee... die is echt populair 78 seeders en 2817 downloaders!
Gaat wel even duren dus...
quote:Die is al wel een stuk moeilijker als de eerste twee ja.
*kuch*hij's "uit"
![]()
spoiler:
quote:Warez Requests zijn hier niet toegestaan, dat weet je?!
Op woensdag 17 september 2003 23:01 schreef Das het volgende:
Weet iemand een paar newsgroups waar ie staat? Ik moet file 33 - 50 nog hebbe...
Ontopic: Waarom speelt iedereen hier eigenlijk geen Eve-Online?
Ok, het kost wat, maar dan heb je ook wat...
Homeworld is voor mij niet meer dan een soort singleplayer van Eve-Online...klein broertje ervan ofzo...maarja, wie ben ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |