quote:zo dat ziet er zeker lekker uit ja
Op woensdag 30 april 2003 16:23 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb net de trailer gedownload van HW 2http://www.sierra.com/file_list.do?gamePlatformId=279
Ziet er goed uit....
![]()
ik hoop wel dat ze er deze x niet van die nare ongein instoppen zoals bij cataclysm met die beastray's die units jatten, was erg flauw
straks hw1 nog weer 'ns gaan proberen
Agnus Dei van Barber in de intro, dreunende drums en blazers á là The Fifth Element...
quote:Dan wordt het weer kippevel
Op dinsdag 6 mei 2003 06:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik hoop dat de muziek ook weer erg goed is!Agnus Dei van Barber in de intro, dreunende drums en blazers á là The Fifth Element...
quote:Kheb net gevraagd bij Dynabyte
Homeworld 2 will be released on July 22, 2003
rond 29 Aug ....
ik kang ewoon niet wachten om deze game te multiplayeren..
quote:Nog wat langer wachten
Op zaterdag 21 juni 2003 15:31 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Kheb net gevraagd bij Dynabyte
waneer ie hier uitkomt....rond 29 Aug ....
RELEASE 12 SEPTEMBER 2003
Ik speel nagenoeg nooit spellen op de PC met uitzondering van de C&C spellen en Homeworld
quote:Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Op maandag 21 juli 2003 15:13 schreef DarkChylde het volgende:
heb homeworld 1 helemaal uitgespeeld. was écht super
na het lezen hiervan heb ik zin om cataclysm ook maar een uit te proberen. maar die is ook al een paar jaartjes oud...dus vast best cheap
heeft iemand die toevallig zien liggen?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 01:23 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Die laatste epische battle kon ik gewoon niet meer uitvechten. Ik werd zo hard gehit met allerlei zware battlecruisers, ion fregates en weet ik allemaal nog mer. Mijn mothership was binnen 5 minuten veranderd in spacedebris.
Ik heb ze allebei uitgespeeld. Is toch echt te doen hoor. Ik krijg weer de kriebels om het te gaan spelen nu...
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:54 schreef Praag het volgende:[..]
Ik krijg weer de kriebels om het te gaan spelen nu...
quote:Ik heb hem twéé keer uitgespeeld, eens met de Kushan, eens met de Taidan. De tweede keer was meer voor de lol en omdat ik er zo verslaafd aan was. De tweede keer was bovendien nog makkelijker, omdat ik met een konvooi salvage corvettes 17 Multi-Beam frigates (van the gardens of kadesh) had gejat. En die zijn (met wat support frigates erachteraan) afschuwlijk sterk! Maar goed, ik liet me even gaan.
Op zondag 10 augustus 2003 01:23 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Die laatste epische battle kon ik gewoon niet meer uitvechten. Ik werd zo hard gehit met allerlei zware battlecruisers, ion fregates en weet ik allemaal nog mer. Mijn mothership was binnen 5 minuten veranderd in spacedebris.
WAT EEN FANTASTISCH SPEL!
![]()
Ik kan niet meer wachten tot deel twee uitkomt! Ik hoop zó, dat die graphics er op mijn laptop net zo uitzien ...
Die laatste level is overigens heel makkelijk als je een stuk of acht support frigates hebt, en die op je moederschip te zetten. Zo gaat dat ding een stuk minder snel stuk (
) en heb je alle tijd om die andere troep te salvagen/vernietigen. Als je zestien (ik was er één kwijt geraakt) multibeams hebt heb je overigens de rest van de vloot niet meer nodig in dat level. Multibeams zijn te goed!
Cataclysm heb ik nooit gespeeld omdat ik hem nergens ken downloaden. Maar ik wacht wel op Homeworld 2, als ik dat volhoud. ![]()
[edit] Maar die ionbeamfrigates van die laatste levels zijn wel mooi zwart! Op het laatst had ik zelfs een zwarte heavy cruiser! Jammer dat je die kleur niet zelf kan kiezen ... [/edit]
quote:Ik heb zelf niet zo'n hoge pet op van die multibeams. Ik vindt ze niet stabiel genoeg. Ze willen middenin een gevecht wel eens de andere kant op manoeuvreren.
Op zondag 10 augustus 2003 15:05 schreef Zonko het volgende:
Dan is er toch geen lol meer aan man! Zeventien multibeamfriggates, dat is pas cool! Daar komen nl. 68 beams uit, en ze draaien ongelooflijk snel! Een heavy cruiser in drie tellen kapot! Je moet alleen nooit de support frigates vergeten, want anders zijn die multibeams er redelijk gauw aan.
Ik zet ze wel altijd in als fighterwall met een gravwell en een cloakgen. One shot one kill.
Voor het zwaardere werk heb ik altijd nog mijn wall van ion array frigates en cruisers en destroyers. Die doen het altijd. Ik heb voor de laatste level niet eens die sphere van 100+ ion frigates nodig gehad. Maar indrukwekkend was het wel. Die mothership was binnen 3 tellen weg.
Ieder zijn manier van spelen, maar ik kan wel zeggen dat ik bijn optimaal gebruik hebt gemaakt van de mogelijkheden van het spel.
Behalve de missile destroyers...die krengen zijn me toch een potje sterk. ![]()
Helaas was ik te laat, eer dat ik ze kon bouwen had ik al een max aan gewone destroyers gecaptured en ik verdom het om ze te "retiren"..
Maarja na release datum (12 Sept)
kost ie 49,95
quote:Waar heb je um gereserveerd?
Op woensdag 13 augustus 2003 01:05 schreef -CRASH- het volgende:
Heb HomeWorld 2 gereseveerd
Op de factuur staat een leuke prijs 35,71
Kijk je ietsje verder BTW 19% 6,79
totaal 42,50Maarja na release datum (12 Sept)
kost ie 49,95
Ik heb nml geen Credit Card, en bij Amazon moet je die hebben ![]()
En wil btw ook geen CC, veels te gevaarlijk.
Maar over Homeworld:
SUPER! Heb echt maanden zitten spelen, super-goed gewoon!
Mulitplayer (LAN) roeleert ook de pan uit, 1 game duurt uren, heerlijk.
Ga dit spel zeker legaal halen, en als het ff ken Homeworld en Cataclysm ook meteen erbij.
Staat toch mooier in de kast
quote:Gereseveerd bij Dynabyte
Op woensdag 13 augustus 2003 13:21 schreef PhaE het volgende:[..]
Waar heb je um gereserveerd?
Ik heb nml geen Credit Card, en bij Amazon moet je die hebben
En wil btw ook geen CC, veels te gevaarlijk.Maar over Homeworld:
SUPER! Heb echt maanden zitten spelen, super-goed gewoon!
Mulitplayer (LAN) roeleert ook de pan uit, 1 game duurt uren, heerlijk.Ga dit spel zeker legaal halen, en als het ff ken Homeworld en Cataclysm ook meteen erbij.
Staat toch mooier in de kast
Kheb (alles orgineel)
Homeworld
Homeworld Catalysm
hier langs me liggen om (weer eens) te installeren...
Eigenlijk moeten we een FOK! clan maken ![]()
Of istie er al ???
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 13-08-2003 15:20]
Maar tjah, zonder demo kom je dan nog steeds net zo ver als de rest ![]()
Een FOK!-clan?
Best een ideetje, hehehhe..
Alleen zit ik al in [EaB].
In elk spel wat online kan eigenlijk.
Meestal alleen, maar toch, hehehe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |