abonnement Unibet Coolblue
pi_181153999
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

SOONY
pi_181154012
Sticky/Open :Y
SOONY
pi_181154154
Is nog niet sticky, zal een modje vast wel doen zo.
pi_181154354
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:01 schreef DKUp het volgende:
Sticky/Open :Y
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
Is nog niet sticky, zal een modje vast wel doen zo.
:Y

Done. :)
pi_181154372
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

:Y

Done. :)
Ik zag het net, kunnen mensen weer verder met vragen, klagen of slijmen.
Ik ga weer naar de SC. :Y
pi_181154445
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

:Y

Done. :)
:Y)
quote:
17s.gif Op maandag 13 augustus 2018 15:16 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik zag het net, kunnen mensen weer verder met vragen, klagen of slijmen.
Ik ga weer naar de SC. :Y
:+
SOONY
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:33:29 #7
370352 I
Eye for an I
pi_181156089
Hey hallo, hadden jullie nog een nieuwe UTO mod nodig? Ik heb namelijk de perfecte kandidaat voor jullie.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 16:48:37 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181156386
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:33 schreef I. het volgende:
Hey hallo, hadden jullie nog een nieuwe UTO mod nodig? Ik heb namelijk de perfecte kandidaat voor jullie.
nee (nog) niet verlegen om een naam, maar je aanbod van een perfecte kandidaat staat genoteerd. 3.gif
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 13 augustus 2018 @ 16:52:04 #9
370352 I
Eye for an I
pi_181156452
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:48 schreef Gert het volgende:

[..]

nee (nog) niet verlegen om een naam, maar je aanbod van een perfecte kandidaat staat genoteerd. [ afbeelding ]
Niet zozeer mijzelf hoor. Ik draag graag anderen aan. Maar top. ^O^
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:38:36 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165297
Hallo iedereen,

Volgens mij is er behoefte aan duidelijkheid van wat wel en niet gewenst is in de slowchat van UTO. (Wat dat betreft is het meeste nergens gewenst dus wat er echt onduidelijk zou zijn is mij dan weer onduidelijk maar het zij zo)

Het moet duidelijk worden dat de slowchat niet magisch afgeschermd is van de rest van het forum of zelfs het internet dus alles wat je zegt wordt ook door niet meepostende mensen gelezen, het is geen whatsapp groep of besloten facebook discussie of zo. Het is openbaar.

Wat wél gewenst is in de UTO slowchat.
• Slowchat over UTO.
• Slowchat over je dag offline.
• Slowchat over koetjes en kalfjes (figuurlijk of letterlijk).
• Slowchat over wat je dwars zit.
• Slowchat met grapjes. (gezellig, scherp maakt allemaal niet uit zolang alle betrokkenen hierdoor maar niet benadeeld/vernederd/gekwetst worden)
• Slowchat met elkaar over van alles en nog wat, lichtzinnig of minder lichtzinnig.
• Slowchat over onschuldige dingen die iets of niets met FOK! te maken hebben.

Wat níet gewenst is in een slowchat.
• Slowchat over dat de crew kut is, als je iets met de moderators te schaften hebt doe je dat op normale toon(!) in het FB topic.
• Slowchat over welke posts er nu weer verwijderd zijn (Tip: zal met punt 1 te maken hebben dus terecht verwijderd want hoort in het FB topic).
• Slowchat over 'die sukkels in COS'.
• Slowchat over wie er nu weer een ban heeft gekregen door die kutcrew, bans worden niet besproken op het forum en de enige die er überhaupt iets mee van doen heeft is de gebande zelf en die kan een PM sturen of een mail naar forum@fok.nl
• Slowchat negatief/verpestend tegen of over een medeuser of crewlid.

Zaken worden verwijderd die tegen bovenstaande regels in gaan, de posts worden genote en bij een bepaalde waarde loopt diegene tegen een beperking van de postrechten aan, ook wel een ban genoemd.

Voor meer informatie is deze nog steeds geldig: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Met als extra aandachtspunt:
quote:
Dan is er nog het flamen.
Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling. Een discussie kun je voeren op argumenten, niet door de ander verrot te schelden.

En tenslotte het negatieve gedoe mbt FOK! of diens crew. Dat wordt niet langer geaccepteerd. Je kunt beklag doen over van alles in het feedback forum of in de mail. Dat kan op normale toon. Het is NIET acceptabel mensen aan te zetten tot wegblijven van FOK! of onderdelen daarvan, termen als "stormfrontpage" of "frontpage :')" te bezigen of privé-informatie van FOK! of crew te verspreiden. Ook de roddels en leugens blijven voortaan achterwege en we stoppen met het op een voetstuk plaatsen van users die zich niet kunnen gedragen.

Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.

En natuurlijk kun je weleens een welgemeend grapje maken in een serieus topic, maar als je nooit serieus meepost in bv SEX of R&P en daar wél even een 'grap' komt droppen dan is dat niet heel aardig.

Verder; volg de aanwijzingen van de moderators op. Niet mee eens? Feedbacktopic. Kom je er daar niet uit? Feedbackforum of mail. Slowchattopics zijn niet de plek om ongenoegen te uiten, noch om achter andermans rug om te lullen.
Dus met kritiek op de moderatie heb je meerdere mogelijkheden.
Topic report
Feedbacktopic (vraag het op een normale toon)
Feedbackforum (vraag het op een normale toon)
Forum@fok.nl PM Geef duidelijk aan waar het om gaat, welk topic en wat er gebeurd (vraag het op een normale toon)
Mail:forum@fok.nl Geef duidelijk aan waar het om gaat, welk topic en wat er gebeurd (vraag het op een normale toon)
Een boom waar je tegen aan kan schoppen
Een stressbal
Meditatie
groeptherapie (offline)

Uiteraard is bovenstaand ook van toepassing op COS (en elk andere reeks op het forum, minus de UTO specifieke zaken die benoemd zijn).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2018 @ 22:40:35 #11
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181165356
bedankt dat is duidelijk ^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:47:49 #12
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181165555
quote:
3s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:38 schreef jogy het volgende:
Hallo iedereen,

Volgens mij is er behoefte aan duidelijkheid van wat wel en niet gewenst is in de slowchat van UTO. (Wat dat betreft is het meeste nergens gewenst dus wat er echt onduidelijk zou zijn is mij dan weer onduidelijk maar het zij zo)

Het moet duidelijk worden dat de slowchat niet magisch afgeschermd is van de rest van het forum of zelfs het internet dus alles wat je zegt wordt ook door niet meepostende mensen gelezen, het is geen whatsapp groep of besloten facebook discussie of zo. Het is openbaar.

Wat wél gewenst is in de UTO slowchat.
• Slowchat over UTO.
• Slowchat over je dag offline.
• Slowchat over koetjes en kalfjes (figuurlijk of letterlijk).
• Slowchat over wat je dwars zit.
• Slowchat met grapjes. (gezellig, scherp maakt allemaal niet uit zolang alle betrokkenen hierdoor maar niet benadeeld/vernederd/gekwetst worden)
• Slowchat met elkaar over van alles en nog wat, lichtzinnig of minder lichtzinnig.
• Slowchat over onschuldige dingen die iets of niets met FOK! te maken hebben.

Wat níet gewenst is in een slowchat.
[*] Slowchat over dat de crew kut is, als je iets met de moderators te schaften hebt doe je dat op normale toon(!) in het FB topic.
[*] Slowchat over welke posts er nu weer verwijderd zijn (Tip: zal met punt 1 te maken hebben dus terecht verwijderd want hoort in het FB topic).
[*] Slowchat over 'die sukkels in COS'.
[*] Slowchat over wie er nu weer een ban heeft gekregen door die kutcrew,
bans worden niet besproken op het forum en de enige die er überhaupt iets mee van doen heeft is de gebande zelf en die kan een PM sturen of een mail naar forum@fok.nl
• Slowchat negatief/verpestend tegen of over een medeuser of crewlid.

Zaken worden verwijderd die tegen bovenstaande regels in gaan, de posts worden genote en bij een bepaalde waarde loopt diegene tegen een beperking van de postrechten aan, ook wel een ban genoemd.

Voor meer informatie is deze nog steeds geldig: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Met als extra aandachtspunt:

[..]

Dus met kritiek op de moderatie heb je meerdere mogelijkheden.
Topic report
Feedbacktopic (vraag het op een normale toon)
Feedbackforum (vraag het op een normale toon)
Forum@fok.nl PM Geef duidelijk aan waar het om gaat, welk topic en wat er gebeurd (vraag het op een normale toon)
Mail:forum@fok.nl Geef duidelijk aan waar het om gaat, welk topic en wat er gebeurd (vraag het op een normale toon)
Een boom waar je tegen aan kan schoppen
Een stressbal
Meditatie
groeptherapie (offline)

Uiteraard is bovenstaand ook van toepassing op COS (en elk andere reeks op het forum, minus de UTO specifieke zaken die benoemd zijn).
Bedankt voor je bericht! Attent.

Maar gearceerde tekstgedeelte heb ik nooit zo zien verschijnen to be honest..

edit: ik bedoelde vetgedrukte tekst in je tekst
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:51:05 #13
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181165641
Maar naar 40 plus verkassen is wellicht de beste oplossing.
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:54:18 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165715
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:47 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht! Attent.

Maar gearceerde tekstgedeelte heb ik nooit zo zien verschijnen to be honest..
Mwoah, ik kan verwijderde posts zien en ja (eventueel is het ietwat gechargeerd) dat is het leeuwendeel van wat er verdwijnt. Het is een beetje een neergaande spiraal hé. Zaken worden besproken die daar niet besproken horen te worden, die posts worden verwijderd, daar wordt weer over gesproken en mensen raken overstuur dus wordt de toon minder vriendelijk, die worden verwijderd en hoppa, zo gaat het door tot in de eeuwigheid. Is niet handig. Moet even doorbroken worden en een normale discussie moet weer tot stand komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181165754
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, ik kan verwijderde posts zien en ja (eventueel is het ietwat gechargeerd) dat is het leeuwendeel van wat er verdwijnt. Het is een beetje een neergaande spiraal hé. Zaken worden besproken die daar niet besproken horen te worden, die posts worden verwijderd, daar wordt weer over gesproken en mensen raken overstuur dus wordt de toon minder vriendelijk, die worden verwijderd en hoppa, zo gaat het door tot in de eeuwigheid. Is niet handig. Moet even doorbroken worden en een normale discussie moet weer tot stand komen.
Ik geloof ook dat dit is wat verschillende mensen al een hele tijd proberen duidelijk te maken. Voxs o.a.
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:58:10 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165780
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:51 schreef sly-nl het volgende:
Maar naar 40 plus verkassen is wellicht de beste oplossing.
Maakt niet uit waar je heen verhuist binnen FOK!. De regels blijven hetzelfde. Dit is niet over jou overigens hoor maar waar je ook heen gaat, je postgedrag gaat met je mee. Dus als er een aantal mensen tussen zitten met een behoefte aan wat drama en geneigd om te draaien met een rad dan krijg je in 40+ ook gezeur.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:59:55 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165816
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat dit is wat verschillende mensen al een hele tijd proberen duidelijk te maken. Voxs o.a.
Nou dan is het fijn dat we nu op één lijn zitten en vind ik het vreemd dat dit niet al eerder duidelijk was. Bovenstaande is een samenvatting van wat de moderators jullie ook al een tijd vertellen. Niets nieuws.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:02:03 #18
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181165861
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, ik kan verwijderde posts zien en ja (eventueel is het ietwat gechargeerd) dat is het leeuwendeel van wat er verdwijnt. Het is een beetje een neergaande spiraal hé. Zaken worden besproken die daar niet besproken horen te worden, die posts worden verwijderd, daar wordt weer over gesproken en mensen raken overstuur dus wordt de toon minder vriendelijk, die worden verwijderd en hoppa, zo gaat het door tot in de eeuwigheid. Is niet handig. Moet even doorbroken worden en een normale discussie moet weer tot stand komen.
Je initiatief is zeker verhelderend.

Maar denk persoonlijk dat het niet meer gaat werken. Is ook geen ramp toch? Soms loopt een relatie niet en dan kun je er beter mee stoppen.

Aangezien de 40 plus optie geen gedonder zal geven (geen slepende geschiedenis zoals o.a. kritiek op cos-modereren wat het grotendeels getriggerd heeft), lijkt dit mij de beste move. Blijven uit 'trots' is ook een beetje zielig, toch?

Voorheen zelf gepost in 40 plus en denk dat ze daar geen probleem hebben met een toevoeging van wat gezellige mensen.
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:03:36 #19
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181165897
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar je heen verhuist binnen FOK!. De regels blijven hetzelfde. Dit is niet over jou overigens hoor maar waar je ook heen gaat, je postgedrag gaat met je mee. Dus als er een aantal mensen tussen zitten met een behoefte aan wat drama en geneigd om te draaien met een rad dan krijg je in 40+ ook gezeur.
Ben ik niet met je eens. Hier in uto is echt sprake van een samenloop van omstandigheden waardoor het nu is wat het is.
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:05:29 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165950
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Je initiatief is zeker verhelderend.

Maar denk persoonlijk dat het niet meer gaat werken. Is ook geen ramp toch? Soms loopt een relatie niet en dan kun je er beter mee stoppen.

Aangezien de 40 plus optie geen gedonder zal geven (geen slepende geschiedenis zoals o.a. kritiek op cos-modereren wat het grotendeels getriggerd heeft), lijkt dit mij de beste move. Blijven uit 'trots' is ook een beetje zielig, toch?

Voorheen zelf gepost in 40 plus en denk dat ze daar geen probleem hebben met een toevoeging van wat gezellige mensen.
Oh, het allerbelangrijkste is dat het forum tot rust komt en er weer wat harmonie tot stand komt hoor, als dat werkt door te verhuizen naar een andere slowchat en het soepel gaat zie ik geen problemen. Jullie kunnen moeilijk overal geband worden behalve de UTO SC. Zou wel een gave optie zijn overigens, een overal minus een reeks ban. Hm.. Maar nee. Whatever works, works.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:06:26 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181165967
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:03 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Hier in uto is echt sprake van een samenloop van omstandigheden waardoor het nu is wat het is.
Dit is wel een 'de toekomst zal het uitwijzen' discussie denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:08:32 #22
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181166022
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, het allerbelangrijkste is dat het forum tot rust komt en er weer wat harmonie tot stand komt hoor, als dat werkt door te verhuizen naar een andere slowchat en het soepel gaat zie ik geen problemen. Jullie kunnen moeilijk overal geband worden behalve de UTO SC. Zou wel een gave optie zijn overigens, een overal minus een reeks ban. Hm.. Maar nee. Whatever works, works.
:D

Eens. Ik weet natuurlijk niet of er genoeg animo is om te 40-plussen. We'll see ;)
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:12:07 #23
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_181166110
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Dit is wel een 'de toekomst zal het uitwijzen' discussie denk ik.
Indeed.
Zie het echt niet fout gaan daar zoals hier. Maar we zullen zien of het loopt (en of er geen trotse gekkies zijn die coute que coute willen blijven).

Merendeel van de users in deze s.c. is gewoon erg vriendelijk. Eigenlijk allemaal wel. Er is er eentje met Gilles de la Tourette: Soury ;) Verder alles koel!

Bedankt en fijne avond!
love & heet
  maandag 13 augustus 2018 @ 23:15:11 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181166182
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Indeed.
Zie het echt niet fout gaan daar zoals hier. Maar we zullen zien of het loopt (en of er geen trotse gekkies zijn die coute que coute willen blijven).

Merendeel van de users in deze s.c. is gewoon erg vriendelijk. Eigenlijk allemaal wel. Er is er eentje met Gilles de la Tourette: Soury ;) Verder alles koel!
:P.

quote:
Bedankt en fijne avond!
Eensgelijks!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:17:44 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_181171822
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Je initiatief is zeker verhelderend.

Maar denk persoonlijk dat het niet meer gaat werken. Is ook geen ramp toch? Soms loopt een relatie niet en dan kun je er beter mee stoppen.

Aangezien de 40 plus optie geen gedonder zal geven (geen slepende geschiedenis zoals o.a. kritiek op cos-modereren wat het grotendeels getriggerd heeft), lijkt dit mij de beste move. Blijven uit 'trots' is ook een beetje zielig,
Voorheen zelf gepost in 40 plus en denk dat ze daar geen probleem hebben met een toevoeging van wat gezellige mensen.
Goed idee, die 40+ optie, zal een aantal zaken waarschijnlijk oplossen ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:12:52 #26
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181186597
de cos is kapot zie ik
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_181189167
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:12 schreef markdeajaxfan het volgende:
de cos is kapot zie ik
Oh ik zie je nu pas. :@

^O^
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:02:22 #28
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181235860
Cos is weer kaput
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181235888
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:02 schreef mazaru het volgende:
Cos is weer kaput
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:04:56 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181235912
Echt niet te geloven
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:05:28 #31
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181235921
nieuwe maken ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_181235928
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:04 schreef chufi het volgende:
Echt niet te geloven
Tja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 16 augustus 2018 @ 19:05:43 #33
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181235929
-O-
pi_181235978
Gert is op vakantie dus tot volgende week
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:09:54 #35
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181236005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:08 schreef Soury het volgende:
Gert is op vakantie dus tot volgende week
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181236044
Gewoon een nieuwe maken en we zien wel?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:16:20 #37
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181236126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Soury het volgende:
Gewoon een nieuwe maken en we zien wel?
Done that maar ga er geen moeite in steken verder.. Ik ben er helemaal klaar mee
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_181236143
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:16 schreef chufi het volgende:

[..]

Done that maar ga er geen moeite in steken verder.. Ik ben er helemaal klaar mee
Ja dat bezoel ik ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 19:27:18 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181236329
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:16 schreef chufi het volgende:

[..]

Done that maar ga er geen moeite in steken verder.. Ik ben er helemaal klaar mee
Topic is gekoppeld aan de COS-reeks en de typfout is uit de TT verwijderd. En nee, helaas niet meer op vakantie. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:46:40 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181236677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Topic is gekoppeld aan de COS-reeks en de typfout is uit de TT verwijderd. En nee, helaas niet meer op vakantie. ;)
Het was niet meer mogelijk om een nieuw topic in de reeks te openen dus professorich copy gepaste
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 20:15:19 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181237150
quote:
4s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Het was niet meer mogelijk om een nieuw topic in de reeks te openen dus professorich copy gepaste
Onhandig. :{
Nou ja, opgelost. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:25:26 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181256303
Voor de volledigheid hier ook nog maar even de mededeling: er schijnt iemand UTO-mod geworden te zijn. (8>

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_181256418
Ze verneukte al heel vaak de TT, dus welkom!

Dat kan ik ook heel goed..... :+
SOONY
pi_181257070
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:29 schreef DKUp het volgende:
Ze verneukte al heel vaak de TT, dus welkom!

Dat kan ik ook heel goed..... :+
:+
pi_181260142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:57 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:+
:+
pi_181261376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:57 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:+

*busted*
SOONY
pi_181262761
Leg eens uit aan een Belg wat Utopia is .
pi_181262934
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leg eens uit aan een Belg wat Utopia is .
Google is daar heel goed in. :)
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:48:35 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_181277339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Google is daar heel goed in. :)
Moet je eerst uitleggen wat Google is
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_181278370
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leg eens uit aan een Belg wat Utopia is .
ruzie, jaloezie, alles voor niets krijgen, zeiken en zeuren. elkaar niet gunnen, roddelen eb haantje spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181317071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

ruzie, jaloezie, alles voor niets krijgen, zeiken en zeuren. elkaar niet gunnen, roddelen eb haantje spelen
Roddel en achterklap.
pi_181379797
Even een vraagje.
Hier wordt er wel eens gesproken over de FEBO.. Nu heb ik ooit geweten wat het betekende maar ik kan het me niet herinneren. Iemand?

Inb4, niet de snackautomaat.
pi_181380689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:10 schreef praadje het volgende:
Even een vraagje.
Hier wordt er wel eens gesproken over de FEBO.. Nu heb ik ooit geweten wat het betekende maar ik kan het me niet herinneren. Iemand?

Inb4, niet de snackautomaat.
Dat is volgens mij ooit eens ontstaan in de Gouden kooi.
Daar worden de mensen achter de schermen mee bedoeld, dus mensen van de productie/regie.
pi_181380757
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:10 schreef praadje het volgende:
Even een vraagje.
Hier wordt er wel eens gesproken over de FEBO.. Nu heb ik ooit geweten wat het betekende maar ik kan het me niet herinneren. Iemand?

Inb4, niet de snackautomaat.
Je doet het goed met dit soort vragen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181382482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Je doet het goed met dit soort vragen
Que?
pi_181382529
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:38 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ooit eens ontstaan in de Gouden kooi.
Daar worden de mensen achter de schermen mee bedoeld, dus mensen van de productie/regie.
Ja dat begreep ik al. Maar het is dus geen afkorting van een woord?
pi_181382550
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:23 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja dat begreep ik al. Maar het is dus geen afkorting van een woord?
:N
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:25:31 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181382596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:38 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ooit eens ontstaan in de Gouden kooi.
Daar worden de mensen achter de schermen mee bedoeld, dus mensen van de productie/regie.
'Die is even een kroketje halen achter'.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_181382768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef praadje het volgende:

[..]

Que?
2009 kom op zeg
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181383135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

2009 kom op zeg
Ik wist waar het voor stond maar wilde weten of het een afkorting van een woord was.
pi_181383159
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

'Die is even een kroketje halen achter'.
Ja, die richting begon ik ook aan te denken. Thanks.
pi_181383196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

:N
Dank je.
pi_181387208
Er kan geen nieuwe Cos geopend worden. :D
pi_181387222
Oh vandaar :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181387243
Camping dicht, camping open.......
SOONY
pi_181387256
Het laatste topic heet de grote verdwijntruuk. _O- _O- _O-
pi_181387262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Er kan geen nieuwe Cos geopend worden. :D
Dacht al dat ik een ban had. c_/
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 22 augustus 2018 @ 23:20:30 #68
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181387269
cos kaputt
pi_181387273
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

'Die is even een kroketje halen achter'.
In Utopia gaan ze tegenwoordig 'water halen' :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181387274
Dat was Utopia 2 :W
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 22 augustus 2018 @ 23:21:03 #71
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181387285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dacht al dat ik een ban had. c_/
:*
pi_181387302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:21 schreef mario390 het volgende:

[..]

:*
Eerst een hand.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 23:21:42 #73
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181387304
wat is er met den cos :D :D
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_181387319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Er kan geen nieuwe Cos geopend worden. :D
Vegen blijkbaar. Terwijl er nog geen nieuwe geopend is in de reeks
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181387330
Heb al een helpende hand van een FA gevraagd. dus graag even geduld.
pi_181387351
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:22 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Vegen blijkbaar. Terwijl er nog geen nieuwe geopend is in de reeks
Kun je toch een nieuw topic openen en 'm later laten reeksen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181387371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
Heb al een helpende hand van een FA gevraagd. dus graag even geduld.
Heeft Ajax verloren en verpesten de hooligans de COS?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181387372
Volgens mij gebeurd dat telkens als er geveegd wordt.
Misschien niet vegen wanneer het topic bijna sluit?

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2018 09:00:01 ]
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 22 augustus 2018 @ 23:24:07 #79
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181387379
goed dat ik geen schuld heb
pi_181387389
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Kun je toch een nieuw topic openen en 'm later laten reeksen.
Geen verstand van, maar logischerwijs lijkt me dat dat wel moet kunnen ja :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181387396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Heeft Ajax verloren en verpesten de hooligans de COS?
Nee hoor, gelukkig niet :N
pi_181387410
Gewoon een nieuw deel maken en dan later reeksen.
OP kopiëren en COS nummer handmatig ophogen.
SOONY
pi_181387417
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geen verstand van, maar logischerwijs lijkt me dat dat wel moet kunnen ja :D
Kan wel, maar ik begrijp uit de reactie van Lavenderr dat er weer gezeik is.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 23:26:09 #84
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_181387447
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:25 schreef DKUp het volgende:
Gewoon een nieuw deel maken en dan later reeksen.
OP kopiëren en COS nummer handmatig ophogen.
Ik had de lapo: Be my guest :)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 22 augustus 2018 @ 23:26:29 #85
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_181387459
Kan ik hier verder Cossen? :@
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 23:26:46 #86
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181387474
murpgod *O*
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 23:26:48 #87
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_181387477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:26 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik had de lapo: Be my guest :)
I know _O_
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_181387492
Gewoon het aantal posts naar 301 knallen en dat doet het nu ook.
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 22 augustus 2018 @ 23:27:22 #89
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181387498
zoveel omzet en trotzdem is niet elke tevreden
pi_181388017
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

2009 kom op zeg
Nog even een aanvulling. Ik volgde voorheen alleen de streamverslagen dus las verder nergens. Nu lees ik nergens meer sinds er geen streamverslagen meer komen. Dus vandaar ineens de vraag.
pi_181485996
Mod moet even de COS vol maken en een nieuwe openen :'(
SOONY
pi_181486090
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:54 schreef DKUp het volgende:
Mod moet even de COS vol maken en een nieuwe openen :'(
Done!
pi_181486112
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Done!
:B
SOONY
pi_181502128
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181620300
Thanks voor ingrijpen. Het is me nu al vaker opgevallen dat men het gemunt heeft op Koos1958 vanwege zijn mening over Tim en Joa die haatzaaierij en zelfs ook neigend naar agressief door een andere user wordt genoemd met het advies dat hij maar afstand moest van FOK!. Het moet niet gekker worden. Als je het zo ervaart ga dan naar het Libelle forum.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet doen
pi_181620377
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:05 schreef Mylene het volgende:
Thanks voor ingrijpen. Het is me nu al vaker opgevallen dat men het gemunt heeft op Koos1958 vanwege zijn mening over Tim en Joa die haatzaaierij en zelfs ook neigend naar agressief door een andere user wordt genoemd met het advies dat hij maar afstand moest van FOK!. Het moet niet gekker worden. Als je het zo ervaart ga dan naar het Libelle forum.

[..]

Wat een debiele post, feitelijk totale onzin ook, maar fijn voor Koos dat je het voor hem opneemt :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  † In Memoriam † zaterdag 1 september 2018 @ 14:24:48 #98
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181620628
Koos1958 is top
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_181620705
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wat een debiele post, feitelijk totale onzin ook, maar fijn voor Koos dat je het voor hem opneemt :')
Ik heb jouw post gelezen voordat hij aangepast werd ja, mazaru noemde je ook nog, die was ook aan het haatzaaien. Het sloeg nergens op, hij is immers ook geëdit.
pi_181620785
persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan, zo simpel is het.
pi_181620839
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan, zo simpel is het.
..en worden genote en verwijderd.
pi_181620915
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan, zo simpel is het.
^O^
pi_181640460
- Tnx, maar we gaan geen oude mods door het slijk halen. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Gizmogirl28 op 02-09-2018 18:28:17 ]
  Moderator zondag 2 september 2018 @ 17:11:46 #104
388664 crew  Dotteke
pi_181644870
-Knip. -

Wie is er weg dan van de mods?

[ Bericht 88% gewijzigd door Gizmogirl28 op 02-09-2018 18:33:59 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181646733
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 17:11 schreef Dotteke het volgende:
-Knip. -

Wie is er weg dan van de mods?
Niemand.
Dit zijn de mods van UTO:

pi_181647349
Ik herzie mijn mening.
  Moderator zondag 2 september 2018 @ 19:06:46 #107
388664 crew  Dotteke
pi_181647391
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Niemand.
Dit zijn de mods van UTO:

[ afbeelding ]
Thnx. Had al gekeken en zag dat er geen een weg was.
Vandaar mijn vraag had nog niemand gemist.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_181647422
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Had al gekeken en zag dat er geen een weg was.
Vandaar mijn vraag had nog niemand gemist.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe ver je terug gaat. ;)
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 21:39:20 #109
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181651524
modjes zijn blauw users zijn zwart ^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Moderator zondag 2 september 2018 @ 22:23:54 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_181652794
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 21:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
modjes zijn blauw users zijn zwart ^O^
Nu je het zegt :+
pi_181722978
Even een vraagje: ik ben bezig met streamverslagen en pik caps van anderen. Mag dat, moet de bron erbij? Hetzelfde geldt voor citaten van anderen.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 12:38:01 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181725277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Even een vraagje: ik ben bezig met streamverslagen en pik caps van anderen. Mag dat, moet de bron erbij? Hetzelfde geldt voor citaten van anderen.
Hoi, voorstel:
- langere citaten kunnen in een quote, óf je zet tussen (haakjes) de naam van de schrijver aan het eind van het citaat.
- onderaan foto's zet je (evt in klein lettertype) van wie de cap is. Bijvoorbeeld:


cap: Sambalbaai

Deal? :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_181725316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoi, voorstel:
- langere citaten kunnen in een quote, óf je zet tussen (haakjes) de naam van de schrijver aan het eind van het citaat.
- onderaan foto's zet je (evt in klein lettertype) van wie de cap is. Bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]
cap: Sambalbaai

Deal? :)
Top, ga ik doen. ^O^
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:44:29 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181726435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Top, ga ik doen. ^O^
Weer SV! Goed bezig, succes! :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:16:32 #115
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_181748028
UTO / Updates UTO2 #1

Deze lege update kan eventueel weg, zo'n teleurstelling, je denkt een update en dan blijkt het een lege post te zijn.
pi_181748422
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
UTO / Updates UTO2 #1

Deze lege update kan eventueel weg, zo'n teleurstelling, je denkt een update en dan blijkt het een lege post te zijn.
Done. :)
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:39:06 #117
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_181748449
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Done. :)
Dank je. :) Hopelijk volgen er nog vele nieuwe updates.
pi_181748463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:39 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dank je. :) Hopelijk volgen er nog vele nieuwe updates.
Ja dat zou mooi zijn. :)
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2018 @ 12:54:09 #119
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_181748731
1e verslag geschreven ^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_181815977
Even een recentere luchtfoto voor het UTO / [FAQ / Policy] Welkom op het Utopia 2-forum topic ?

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 14:36:42 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181816875
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2018 13:39 schreef Zeyina het volgende:
Even een recentere luchtfoto voor het UTO / [FAQ / Policy] Welkom op het Utopia 2-forum topic ?

[ afbeelding ]
Ziet er duidelijker uit, thanks. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 17 september 2018 @ 04:04:51 #122
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181955953
hallo is er nog jemand hier??

[ Bericht % gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-09-2018 04:47:20 ]
pi_181955977
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 04:04 schreef mario390 het volgende:
hallo is er nog jemand hier??
Ik neem aan dat je doelt op wat we in DM hebben besproken. Dat is klaar toch?. ;)
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 17 september 2018 @ 04:59:17 #124
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181955994
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 04:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je doelt op wat we in DM hebben besproken. Dat is klaar toch?. ;)
ja bedankt ^O^
pi_181955995
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 04:59 schreef mario390 het volgende:

[..]

ja bedankt ^O^
^O^
pi_181990163
Is het niet handig om ipv het gewis even erbij te zetten waarom er gewist is. Niet bij alles maar het is wel duidelijk waarom. En voorkomt wat er weer keer op keer word gepost
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181991200
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:26 schreef Soury het volgende:
Is het niet handig om ipv het gewis even erbij te zetten waarom er gewist is. Niet bij alles maar het is wel duidelijk waarom. En voorkomt wat er weer keer op keer word gepost
De posten die bij de desbetreffende users verwijderd worden, weten wel waarom. En als je het op een later tijdstip leest, zie je natuurlijk de verwijderde berichten niet ;)
pi_181991366
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:06 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

De posten die bij de desbetreffende users verwijderd worden, weten wel waarom. En als je het op een later tijdstip leest, zie je natuurlijk de verwijderde berichten niet ;)
Ja dat bedoel ik. Ik snap dat er wat weg is maar een berg users niet. Ik begrijp dat het een dm is en "Niet meer doen" Maar het gros van de users weten dat niet en dan gaat het pesten of namen noemen gewoon door. Zichtbaar is beter.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181991484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Ik snap dat er wat weg is maar een berg users niet. Ik begrijp dat het een dm is en "Niet meer doen" Maar het gros van de users weten dat niet en dan gaat het pesten of namen noemen gewoon door. Zichtbaar is beter.
Ligt ook aan de situatie en t onderwerp. Om verdere uitlokking te voorkomen ,dat users het later lezen en alsnog er op willen reageren, wordt er vaak gekozen om het te verwijderen.
pi_181991559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:16 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ligt ook aan de situatie en t onderwerp. Om verdere uitlokking te voorkomen ,dat users het later lezen en alsnog er op willen reageren, wordt er vaak gekozen om het te verwijderen.
Snap ik ook wel. Ik denk dat soms een waarschuwing in een verwijderde post wel beter is.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181991606
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Ik denk dat soms een waarschuwing in een verwijderde post wel beter is.
Dat wordt ook wel eens gedaan.
pi_181991651
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:20 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dat wordt ook wel eens gedaan.
Vandaag niet maar prima het was maar een tip ofzo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181991694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Vandaag niet maar prima het was maar een tip ofzo
Daar is de FB ook voor. Ik zeg ook niet, dat het geen goed idee is. Ligt maar net aan de situatie.
pi_181993033
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:22 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Daar is de FB ook voor. Ik zeg ook niet, dat het geen goed idee is. Ligt maar net aan de situatie.
Ondertussen gaat het gewoon lekker door.
pi_181993063
Een aangepaste OP foto, op basis van de nominaties en publieksstemmen.

  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 21:30:12 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181993464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:09 schreef Bblurker2 het volgende:
Een aangepaste OP foto, op basis van de nominaties en publieksstemmen.

[ afbeelding ]
Top, en al in de OP gezet inmiddels zie ik. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:33:12 #137
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_181993514
- burgertrutten edit -

[ Bericht 48% gewijzigd door Gert op 18-09-2018 21:49:27 (niet op die toon hier, thanks :)) ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_182081220
UTO / [INWONERS UTO2] Merel
Centraal graag en alvast bedankt :B
SOONY
pi_182087709
Een nieuwe OP foto, met Merel er vast in...

pi_182087740
O wacht, ik pas nog ff die duimpjes aan :P
pi_182087750
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:06 schreef Bblurker2 het volgende:
Een nieuwe OP foto, met Merel er vast in...

[ afbeelding ]
Is er ook een streepje door vandaag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182087811
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:06 schreef Bblurker2 het volgende:
O wacht, ik pas nog ff die duimpjes aan :P
Ok Super. ^O^
pi_182087819
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Is er ook een streepje door vandaag
Jah vanmiddag al gedaan. :)
pi_182087869
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ok Super. ^O^
^O^

pi_182087907
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:10 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

^O^

[ afbeelding ]
_O_
pi_182087958
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:10 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

^O^

[ afbeelding ]
Lekker man top :B _O_
SOONY
pi_182088883
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:10 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

^O^

[ afbeelding ]
_O_
pi_182089294
Omdat ik overdags weinig tijd heb en ik vind dat de OP afbeelding actueel moet blijven, heb ik vast 3 nieuwe varianten gemaakt voor het moment dat een van de 3 oude bewoners weg wordt gestuurd.

Variant 1: Brenda weg



Variant 2: Gerrit weg



Variant 3: Manon weg



[ Bericht 10% gewijzigd door Bblurker2 op 23-09-2018 20:24:06 ]
pi_182089688
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:16 schreef Bblurker2 het volgende:
Omdat ik overdags weinig tijd heb en ik vind dat de OP afbeelding actueel moet blijven, heb ik vast 3 nieuwe varianten gemaakt voor het moment dat een van de 3 oude bewoners weg wordt gestuurd.

Variant 1: Brenda weg

[ afbeelding ]

Variant 2: Gerrit weg

[ afbeelding ]

Variant 3: Manon weg

[ afbeelding ]
Super. _O_
pi_182089805
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Super. _O_
^O^
Ik heb een paar plaatjes nog veranderd. Dus bij het plaatsen van de nieuwe afbeelding kun je het best uitgaan van mijn post hierboven en niet van deze quotes. ;)
pi_182089812
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:47 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

^O^
Ik heb een paar plaatjes nog veranderd. Dus bij het plaatsen van de nieuwe afbeelding kun je het best uitgaan van mijn post hierboven en niet van deze quotes. ;)
Zullen we doen. :)
pi_182095229
Ik heb een nieuw ontwerp gemaakt, met 5 bewoners naast elkaar. Het ziet er wat strakker uit, vind ik. Dit is bovendien gemakkelijker te beheren bij wijzigingen van de bewoners, omdat ik dit met Keynote heb gemaakt ipv Photoshop. Wat mij betreft schakelen we dan ook over op deze nieuwe versie.

1. Variant als Brenda vertrekt



2.Variant als Manon vertrekt



3. Variant als Gerrit vertrekt



[ Bericht 21% gewijzigd door Bblurker2 op 24-09-2018 09:05:54 ]
pi_182098095
Naast de OP foto heb ik ook een voorstel ontwerp voor het COS logo. Die verschilt iets met de huidige qua achtergrond. En de afbeelding van het logo is nu even breed als de OP afbeelding. Dat oogt wat rustiger, denk ik. Zie hieronder een nieuwe OP foto onder het nieuwe logo.





[ Bericht 11% gewijzigd door Bblurker2 op 24-09-2018 11:31:17 ]
pi_182098159
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:21 schreef Bblurker2 het volgende:
Naast de OP foto heb ik ook een voorstel ontwerp voor het COS logo. Die verschilt iets met de huidige qua achtergrond. En de afbeelding van het logo is nu even breed als de OP afbeelding. Dat oogt wat rustiger, denk ik. Zie hieronder een nieuwe OP foto onder het logo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ haske mooi
pi_182101428
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:21 schreef Bblurker2 het volgende:
Naast de OP foto heb ik ook een voorstel ontwerp voor het COS logo. Die verschilt iets met de huidige qua achtergrond. En de afbeelding van het logo is nu even breed als de OP afbeelding. Dat oogt wat rustiger, denk ik. Zie hieronder een nieuwe OP foto onder het nieuwe logo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag dat Uto 2 logol een heel stuk kleiner. Ik vind het sinds Uto2 een veel te groot ding voor de OP. :Y
Foto's heel handig zo en mooi zo ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_182103074
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2018 12:48 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag dat Uto 2 logol een heel stuk kleiner. Ik vind het sinds Uto2 een veel te groot ding voor de OP. :Y
Foto's heel handig zo en mooi zo ^O^
Thnx! Overigens zijn de foto's zelf niet kleiner, maar wordt de OP afbeelding automatisch geschaald op deze site of op Gyazo. Daardoor lijkt e.e.a. kleiner dan het is.
pi_182104260
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 14:32 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Thnx! Overigens zijn de foto's zelf niet kleiner, maar wordt de OP afbeelding automatisch geschaald op deze site of op Gyazo. Daardoor lijkt e.e.a. kleiner dan het is.
Ik had het niet over de grootte van de foto's he :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_182105505
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2018 15:21 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik had het niet over de grootte van de foto's he :)
Weet ik. Maar ik zag ergens wat opmerkingen van iemand erover staan. Dus dat nam ik meteen maar mee.
pi_182105544
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:17 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik zag ergens wat opmerkingen van iemand erover staan. Dus dat nam ik meteen maar mee.
:) ^O^
Ja. Ik las het ook. Maar mijn bril is nog goed genoeg :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_182106140
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2018 16:19 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:) ^O^
Ja. Ik las het ook. Maar mijn bril is nog goed genoeg :D
:D
pi_182149567
Waarom een apart topic voor natte kruisjes? Dat is toch juist leuk in de sc die dood is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182149855
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:03 schreef Soury het volgende:
Waarom een apart topic voor natte kruisjes? Dat is toch juist leuk in de sc die dood is
Goeie, ik zal em laten koppelen.
pi_182151082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ik zie regematig een topic van a naar b gaan. Komt geen FA aan te pas
Dan word het verplaatst.
Het gaat nu om samenvoegen van 2 topics, dat kunnen we niet.
pi_182164185
Waar is dat natte kruisjes topic gebleven?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_182164400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:32 schreef Charmian het volgende:
Waar is dat natte kruisjes topic gebleven?
In de SC, die zijn samen gevoegd. :)
pi_182164432
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

In de SC, die zijn samen gevoegd. :)
waarom? ik vond het wel handig zo'n specifiek onderwerp...nu moet ik langs al die onzinnige SC crap scrollen
nou ja het zal wel
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_182164532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:43 schreef Charmian het volgende:

[..]

waarom? ik vond het wel handig zo'n specifiek onderwerp...nu moet ik langs al die onzinnige SC crap scrollen
nou ja het zal wel
Omdat dit topic ook als SC gebruikt is, en de SC zelf word toch al weinig gebruikt.
pi_182164734
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Omdat dit topic ook als SC gebruikt is, en de SC zelf word toch al weinig gebruikt.
^O^ Plus dat het handig is om de discussie uit de cos te houden. Anders blijf je topic's openen. De meeste users weten de SC ook wel te vinden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182164862
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:57 schreef Soury het volgende:

[..]

^O^ Plus dat het handig is om de discussie uit de cos te houden. Anders blijf je topic's openen. De meeste users weten de SC ook wel te vinden.
:Y

Komt vast wel goed. :)
pi_182164907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:Y

Komt vast wel goed. :)
Ja serieus. Paar dagen terug kwamen er ook een aantal users in de sc ivm met dat euthanasie gebeuren. Dat is prima en tijdens zo'n discussie zie ik ook geen YT's verschijnen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182164958
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja serieus. Paar dagen terug kwamen er ook een aantal users in de sc ivm met dat euthanasie gebeuren. Dat is prima en tijdens zo'n discussie zie ik ook geen YT's verschijnen.
Jah, daar is de SC ook voor bedoeld, als uitvalshoek voor de COS, napraten over een onderwerp of wat dan ook.
Het is leuk om daar dan samen te komen vind ik.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 28 september 2018 @ 18:53:57 #172
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182190959
kann niet dm vezenden
pi_182192970
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:53 schreef mario390 het volgende:
kann niet dm vezenden
We hebben het achter doorgegeven, even wachten op een FA, wij kunnen dat niet doen.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 28 september 2018 @ 20:52:03 #174
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182193086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:46 schreef Punkman het volgende:

[..]

We hebben het achter doorgegeven, even wachten op een FA, wij kunnen dat niet doen.
^O^
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 29 september 2018 @ 14:58:46 #175
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182205058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:46 schreef Punkman het volgende:

[..]

We hebben het achter doorgegeven, even wachten op een FA, wij kunnen dat niet doen.
geen antwoord gekregen het werkt nog niks
pi_182205460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:

[..]

geen antwoord gekregen het werkt nog niks
Je moet even een mail sturen naar de FA's.
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 30 september 2018 @ 18:02:07 #177
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182234094
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je moet even een mail sturen naar de FA's.
dat heb ik vrijdag al
pi_182412592
Een nieuwe afbeelding voor de OP, nu Sanne er niet meer bij is *O*

  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:22:01 #179
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_182468955
Ik heb per ongeluk slappen i.p.v. slappe getikt in de tt van de Cos.
Kan dat veranderd worden please. Staat zo raar :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  Moderator vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:27:19 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_182469034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
Ik heb per ongeluk slappen i.p.v. slappe getikt in de tt van de Cos.
Kan dat veranderd worden please. Staat zo raar :P
Aangepast. Vond het wel grappig, dialect-achtig. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:28:10 #181
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_182469048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Aangepast. Vond het wel grappig, dialect-achtig. :P
Dank je. Was in dit geval geen dialect, anders was het me zelf niet opgevallen :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 oktober 2018 @ 12:14:19 #182
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182526729
waarom moet weer deze haat tegen mi en en melding wanneer ik en beeld plaats?
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:17:33 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_182535443
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:14 schreef mario390 het volgende:
waarom moet weer deze haat tegen mi en en melding wanneer ik en beeld plaats?
Haat tegen jou? Ik heb het niet gezien. Er zijn eerder vandaag wel wat posts en reacties op die posts verwijderd omdat het nogal off topic was, maar dat weet je vast zelf ook wel.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 19:22:45 #184
137949 Disana
pi_182535546
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haat tegen jou? Ik heb het niet gezien. Er zijn eerder vandaag wel wat posts en reacties op die posts verwijderd omdat het nogal off topic was, maar dat weet je vast zelf ook wel.
Ik heb het wel gezien: iemand die zei een tr in te dienen terwijl mario helemaal niet veel aan het posten was.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:23:52 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_182535574
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb het wel gezien: iemand die zei een tr in te dienen terwijl mario helemaal niet veel aan het posten was.
Ah, dankje. Dat heb ik niet gelezen.
pi_182535618
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, dankje. Dat heb ik niet gelezen.
Mario plaatste een plaatje uit een eerdere cos. Ok off topic maar dat gebeurt wel vaker.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:27:35 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_182535659
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Mario plaatste een plaatje uit een eerdere cos. Ok off topic maar dat gebeurt wel vaker.
Ja, dat gebeurt zeker vaker en als ik er ben doe ik er wat aan. Vandaag dus ook.
pi_182535804
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt zeker vaker en als ik er ben doe ik er wat aan. Vandaag dus ook.
Je hoeft er niks aan te doen wat de plaatjes betreft Niemand stoort zich eraan wel de reacties die er weer op komen omdat hij het is snappie.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:41:40 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_182535928
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Je hoeft er niks aan te doen wat de plaatjes betreft Niemand stoort zich eraan wel de reacties die er weer op komen omdat hij het is snappie.
Precies. Daarom zijn die reacties ook verwijderd.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 oktober 2018 @ 19:56:20 #190
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182536242
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haat tegen jou? Ik heb het niet gezien. Er zijn eerder vandaag wel wat posts en reacties op die posts verwijderd omdat het nogal off topic was, maar dat weet je vast zelf ook wel.
jemand heeft je en melding gezendet
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 oktober 2018 @ 19:56:53 #191
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182536257
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb het wel gezien: iemand die zei een tr in te dienen terwijl mario helemaal niet veel aan het posten was.
^O^ O+
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 19:57:10 #192
137949 Disana
pi_182536264
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt zeker vaker en als ik er ben doe ik er wat aan. Vandaag dus ook.
Niets mis mee. Ik vond alleen de reactie nogal lullig, zeggen dat iemand te ver gaat en dat je daarom een tr indient. Mario had al een hele tijd niets gepost.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 oktober 2018 @ 19:57:46 #193
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182536277
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Daarom zijn die reacties ook verwijderd.
yep maar ook dat foto
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:57:59 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_182536286
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Niets mis mee. Ik vond alleen de reactie nogal lullig, zeggen dat iemand te ver gaat en dat je daarom een tr indient. Mario had al een hele tijd niets gepost.
Ja, dat is lullig idd.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 19:59:43 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_182536331
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:57 schreef mario390 het volgende:

[..]

yep maar ook dat foto
De foto en de reacties er op.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 oktober 2018 @ 20:02:38 #196
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_182536384
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De foto en de reacties er op.
dann moet je toch bijna elke foto verwijdeern wat van gisteren is?
pi_182536571
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:02 schreef mario390 het volgende:

[..]

dann moet je toch bijna elke foto verwijdeern wat van gisteren is?
We hebben het er in dm toch over gehad ? Nu is het wel klaar dacht ik. En weer dooor ;)
pi_182536591
SOONY
pi_182536604
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182536636
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke toevoeging :P
pi_182537571
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:14 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Leuke toevoeging :P
Ja deze ook je zat de hele middag al in de cos. FB is ook jou dingetje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182537961
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 20:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja deze ook je zat de hele middag al in de cos. FB is ook jou dingetje
Wat deze ook :?
pi_182561506
Vraagje: is het mogelijk om pm berichten te blokkeren? Zo ja, graag een gebruiksaanwijzing. ^O^
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:10:41 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_182561939
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Vraagje: is het mogelijk om pm berichten te blokkeren? Zo ja, graag een gebruiksaanwijzing. ^O^
Hoi, goede kans dat het hier ergens te vinden is. Maar, ben nu toch hier. ;)
1. open je PM-pagina
2. Klik op "Vind gebruikers"
3. Vul de naam van de te blokkeren gebruiker in
4. Klik op blokkeren (= tweede icoontje van links, achter de naam)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_182561949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoi, goede kans dat het hier ergens te vinden is. Maar, ben nu toch hier. ;)
1. open je PM-pagina
2. Klik op "Vindt gebruikers"
3. Vul de naam van de te blokkeren gebruiker in
4. Klik op "blokkeren (tweede icoontje van links, achter de naam)

[ afbeelding ]
Mijn dank is groot. _O_ _O_
pi_182562996
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoi, goede kans dat het hier ergens te vinden is. Maar, ben nu toch hier. ;)
1. open je PM-pagina
2. Klik op "Vind gebruikers"
3. Vul de naam van de te blokkeren gebruiker in
4. Klik op blokkeren (= tweede icoontje van links, achter de naam)

[ afbeelding ]
_O_ Dat zou ook eigenlijk met dm moeten kunnen.
pi_182563242
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:50 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

_O_ Dat zou ook eigenlijk met dm moeten kunnen.
Kan ook.

Je kan dat doen door in het DM bericht van iemand die je wil blokkeren op het kleine icoontje links onder te klikken.

In het voorbeeld hieronder het icoontje onder de "T" van test.
Als je daarop klikt dan blokker je DM's van de persoon van wie je die DM hebt gekregen.

pi_182564122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Kan ook.

Je kan dat doen door in het DM bericht van iemand die je wil blokkeren op het kleine icoontje links onder te klikken.

In het voorbeeld hieronder het icoontje onder de "T" van test.
Als je daarop klikt dan blokker je DM's van de persoon van wie je die DM hebt gekregen.

[ afbeelding ]
Yes dank je _O_ _O_ Zal lekker rustig worden nu :D
pi_182568950
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mijn dank is groot. _O_ _O_
wilde je net een bericht sturen lol
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_182572451
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 06:59 schreef danaqui het volgende:

[..]

Yes dank je _O_ _O_ Zal lekker rustig worden nu :D
Worden jullie belaagd ofzo :D
pi_182572530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Worden jullie belaagd ofzo :D
Je hebt DM
pi_182572774
Kan je Mod's ook blocken? :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182572833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je Mod's ook blocken? :7
:7
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:48:01 #214
111260 Charmian
a little joy
pi_182575026
Goeie tip wel!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2018 @ 17:49:08 #215
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_182575051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Kan ook.

Je kan dat doen door in het DM bericht van iemand die je wil blokkeren op het kleine icoontje links onder te klikken.

In het voorbeeld hieronder het icoontje onder de "T" van test.
Als je daarop klikt dan blokker je DM's van de persoon van wie je die DM hebt gekregen.

[ afbeelding ]
held
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_182582680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Kan ook.

Je kan dat doen door in het DM bericht van iemand die je wil blokkeren op het kleine icoontje links onder te klikken.

In het voorbeeld hieronder het icoontje onder de "T" van test.
Als je daarop klikt dan blokker je DM's van de persoon van wie je die DM hebt gekregen.

[ afbeelding ]
Thnx! Ik zal die mogelijkheid op de laptop bekijken 😎
pi_182582692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Worden jullie belaagd ofzo :D
Er heeft idd iemand een handje van om opdringerig te zijn via dm. Heb het zelf 1 keer meegemaakt.
pi_182586742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Kan ook.

Je kan dat doen door in het DM bericht van iemand die je wil blokkeren op het kleine icoontje links onder te klikken.

In het voorbeeld hieronder het icoontje onder de "T" van test.
Als je daarop klikt dan blokker je DM's van de persoon van wie je die DM hebt gekregen.

[ afbeelding ]
Ik denk dat mods deze functionaliteit hebben. Momenteel zit ik op mijn laptop te kijken naar deze mogelijkheid, maar die is niet zichtbaar, helaas.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 10:31:39 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182586760
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:30 schreef Bblurker2 het volgende:

Ik denk dat mods deze functionaliteit hebben. Momenteel zit ik op mijn laptop te kijken naar deze mogelijkheid, maar die is niet zichtbaar, helaas.
Is door iedereen te gebruiken. Ik heb gisteren toevallig nog iemand op dm geblockt via mijn iPad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182588229
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is door iedereen te gebruiken. Ik heb gisteren toevallig nog iemand op dm geblockt via mijn iPad.
Vreemd, ik krijg de block optie echt niet te zien. Alleen maar een icoontje naar instellingen.



pi_182589858
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is door iedereen te gebruiken. Ik heb gisteren toevallig nog iemand op dm geblockt via mijn iPad.
Je wil jezelf blocken?
Dat kan niet idd. :)
Je moet eerst een DM krijgen van degene die je wil blocken.
In de pop up die je krijgt staat dat symbooltje.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:37:26 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182590113
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Je wil jezelf blocken?

Whut?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:51:13 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_182590359
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je wil jezelf blocken?
Dat kan niet idd. :)
Je moet eerst een DM krijgen van degene die je wil blocken.
In de pop up die je krijgt staat dat symbooltje.
Je quote de verkeerde
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_182590483
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Whut?
Ow jij bent Bblurker helemaal niet. :D
pi_182590509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:59 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Vreemd, ik krijg de block optie echt niet te zien. Alleen maar een icoontje naar instellingen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je wil jezelf blocken?
Dat kan niet idd. :)
Je moet eerst een DM krijgen van degene die je wil blocken.
In de pop up die je dan krijgt staat dat symbooltje.

Via ipad/telefoon weet ik niet, maar PC/Laptop werkt het wel.
pi_182590513
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je quote de verkeerde
Ja _O-
pi_182590846
Gewoon een Abbo nemen dan krijg je van die leuke grijze strepen :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 14:43:33 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182591097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Ow jij bent Bblurker helemaal niet. :D
Or am I ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182591105
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Or am I ...
:D
pi_182599051
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je wil jezelf blocken?
Dat kan niet idd. :)
Je moet eerst een DM krijgen van degene die je wil blocken.
In de pop up die je dan krijgt staat dat symbooltje.

Via ipad/telefoon weet ik niet, maar PC/Laptop werkt het wel.
Ik zag later bij iemand anders dat de block mogelijkheid er idd was. Meteen Sjamp geblockt 😜😜😜
pi_182599169
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:01 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Ik zag later bij iemand anders dat de block mogelijkheid er idd was. Meteen Sjamp geblockt 😜😜😜
:D _O-
pi_182603705
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:01 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Ik zag later bij iemand anders dat de block mogelijkheid er idd was. Meteen Sjamp geblockt 😜😜😜
:(
pi_182603925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 06:49 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:(
:D
pi_182610015
UTO / [INWONERS UTO2] Lotus

Ze moet alleen nog op de juiste plek staan :P
Alvast bedankt :B
SOONY
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:23:03 #235
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_182610644
UTO / Updates UTO2 #1

Mag deze post weg? Staat nu bij de streamverslagen.
Alvast bedankt.
pi_182610688
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:54 schreef DKUp het volgende:
UTO / [INWONERS UTO2] Lotus

Ze moet alleen nog op de juiste plek staan :P
Alvast bedankt :B
Done. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
UTO / Updates UTO2 #1

Mag deze post weg? Staat nu bij de streamverslagen.
Alvast bedankt.
Done. :)
pi_182619561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon een Abbo nemen dan krijg je van die leuke grijze strepen :7
Dat is ook alleen maar als je terugleest en als degene gequote wordt, krijg je nog alles mee :')
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_182678459
#61 UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #61 in de OP ajb
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #62

Alles onder een spoiler is wenselijk inmiddels volgens Soury. ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door -sabine- op 22-10-2018 21:26:52 ]
  Moderator maandag 22 oktober 2018 @ 21:37:09 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_182678853
61 staat in de laatste OP nu.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_182680131
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:37 schreef Gert het volgende:
61 staat in de laatste OP nu.
Thnx
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:25:51 #241
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_182812205
Kan een mod de TT veranderen van Cos 1658 naar

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:24 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Mazaru. :*
TT: huilen is voor jou te laat......
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_182819858
In verband met het naderende vertrek van John heb ik alvast een nieuwe OP afbeelding gemaakt *O*

pi_182821307
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:31 schreef Bblurker2 het volgende:
In verband met het naderende vertrek van John heb ik alvast een nieuwe OP afbeelding gemaakt *O*

[ afbeelding ]
*O* _O_
pi_182822705
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

*O* _O_
Waarom dat geveeg? Nergens voor nodig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182822906
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom dat geveeg? Nergens voor nodig
Dat gesneer continu ook niet.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:52:35 #246
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_182842035
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat gesneer continu ook niet.
^O^
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_182842063
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat gesneer continu ook niet.
Was gewoon een normale post
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182843152
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Was gewoon een normale post
Nee je was al een tijd nare sneren aan het uitdelen, het houd een keer op.
pi_182843306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Nee je was al een tijd nare sneren aan het uitdelen, het houd een keer op.
Jaja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182852397
Ik heb een topic aangemaakt voor de nieuwe bewoner Erik
pi_182853231
Er was al een Topic van Erik , Misschien alles wat jij in je Topic heb geplaats, in die andere Topic zetten?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_182854861
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:28 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik heb een topic aangemaakt voor de nieuwe bewoner Erik
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Er was al een Topic van Erik , Misschien alles wat jij in je Topic heb geplaats, in die andere Topic zetten?
We laten ze samenvoegen.

Kan even duren, maar komt goed. :)

Update: Done. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Gizmogirl28 op 31-10-2018 13:03:13 ]
pi_182861908
Een nieuwe Halloween OP! *O*

pi_182861953
Fantastisch :D _O- _O_
SOONY
pi_182862006
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:58 schreef DKUp het volgende:
Fantastisch :D _O- _O_
:P
pi_182862014
En een nieuwe gewone OP 8-)

pi_182976231
Commentaar op de kleine (niet aanwezige) borsten van Lotus en users in de COS nu >:O

Godver
SOONY
pi_182976865
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:49 schreef DKUp het volgende:
Commentaar op de kleine (niet aanwezige) borsten van Lotus en users in de COS nu >:O

Godver
Sowieso altijd enorm veel commentaar op uiterlijk in de Cos. Alles is lelijk, stom, te klein, te groot. Zo niet interessant als 80% van de posts over uiterlijk gaan en herhaling op herhaling zijn.
pi_182976930
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Sowieso altijd enorm veel commentaar op uiterlijk in de Cos. Alles is lelijk, stom, te klein, te groot. Zo niet interessant als 80% van de posts over uiterlijk gaan en herhaling op herhaling zijn.
Na meer dan tien keer weten we het wel ja :D
SOONY
pi_183018160
Al twee dagen vervuiling door gezeur en ruzies om polls in de COS.
quote:
”Tijd voor een Utopia 2 Favoriete Inwoner van de Week-topic.”
Apart topic en weer een COS-probleem minder :B
SOONY
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:09:35 #261
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021139
is hier geen MOD?
pi_183021286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:09 schreef mario390 het volgende:
is hier geen MOD?
Ja hoor. Hoezo? Had je een vraag?
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:25:23 #263
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor. Hoezo? Had je een vraag?
ik had gisteren en tr gezet om dat ik beleidigt en angevallen werd
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:31:29 #264
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor. Hoezo? Had je een vraag?
zie je het niet?
pi_183021606
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:25 schreef mario390 het volgende:

[..]

ik had gisteren en tr gezet om dat ik beleidigt en angevallen werd
Die TR heb ik dan gemist. Ben er ook niet altijd, Mario.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:32:51 #266
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die TR heb ik dan gemist. Ben er ook niet altijd, Mario.
moet ik het je zeigen?
pi_183021651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:32 schreef mario390 het volgende:

[..]

moet ik het je zeigen?
Prima hoor.
Zet maar in pm.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:36:49 #268
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prima hoor.
het is altijd deze vent,en ik ben hem zat
UTO / [INWONERS UTO2] Manon
pi_183021730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:36 schreef mario390 het volgende:

[..]

het is altijd deze vent,en ik ben hem zat
UTO / [INWONERS UTO2] Manon
Is verwijderd.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 8 november 2018 @ 14:41:59 #270
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_183021802
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is verwijderd.
bedankt ^O^
pi_183060186
videoclipt -t voor de TT alsjeblieft :@
SOONY
pi_183060670
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:56 schreef DKUp het volgende:
videoclipt -t voor de TT alsjeblieft :@
Done. :)
pi_183123638
Vegen op het moment dat een Cos sluit is geen goed idee. :N
De Cos is kapoet.
pi_183123643
Haaai de Cos doet ut niet meer
pi_183123702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Vegen op het moment dat een Cos sluit is geen goed idee. :N
De Cos is kapoet.
:@

De COS gaat soms sneller dan je denkt.
pi_183124471
De OP afbeelding, n.a.v. de nominaties *O*

  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 17:23:40 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_183126421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:46 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding, n.a.v. de nominaties *O*

[ afbeelding ]
Thanks! :)

begint vast hoopvol met het uitzwaaien van Jessie :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_183126729
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Thanks! :)

begint vast hoopvol met het uitzwaaien van Jessie :P
En Jeffry natuurlijk, onze star crossing lovers :7
Dubbele exit Genot
Weg met die twee asociale galbakken *O*
SOONY
pi_183140877
UTO / Volg hier live het pletten van de neus van Bats #Boxingstars
UTO / [Boxing Stars] Billy's boksavontuur #1
Misschien mergen of doorgaan in pullups topic?

Alvast bedankt voor de moeite :B
SOONY
pi_183141421
Ik heb nieuwe bewonerstopics aangemaakt van Franny en Floriaan
pi_183142895
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:26 schreef DKUp het volgende:
UTO / Volg hier live het pletten van de neus van Bats #Boxingstars
UTO / [Boxing Stars] Billy's boksavontuur #1
Misschien mergen of doorgaan in pullups topic?

Alvast bedankt voor de moeite :B
Aangevraagd. Even geduld nog. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik heb nieuwe bewonerstopics aangemaakt van Franny en Floriaan
Aspirant bewoners krijgen nooit een eigen topic, deze hoeven niet centraal.
We laten ze wel open staan zodat we degene die volgende week blijft direct centraal kan. ;) ^O^
pi_183142946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Aspirant bewoners krijgen nooit een eigen topic, deze hoeven niet centraal.
We laten ze wel open staan zodat we degene die volgende week blijft direct centraal kan. ;) ^O^
Owww oke. Wist ik niet. Bedankt voor het antwoord.
pi_183142968
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Owww oke. Wist ik niet. Bedankt voor het antwoord.
Geeft niks, 1 van de 2 blijft toch. Hebben we er alvast een topic voor. :s)
  vrijdag 16 november 2018 @ 04:30:25 #284
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183177412
Misschien eens te overdenken een Filmpjes Topic sticky te maken.. het valt me op de dat de brave werkzaamheden van de Filmers totaal verloren gaan in de almaar lopende COS-topics die geen hónd ooit meer terugleest.. zonde ;)
  Moderator vrijdag 16 november 2018 @ 04:31:41 #285
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183177416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 04:30 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien eens te overdenken een Filmpjes Topic sticky te maken.. het valt me op de dat de brave werkzaamheden van de Filmers totaal verloren gaan in de almaar lopende COS-topics die geen hónd ooit meer terugleest.. zonde ;)
het staat je altijd vrij om er zelf gewoon een aan te maken toch? :7

oh. wacht, sticky, nvm, maar niettemin kan je zelf al zo'n topic aanmaken :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 16 november 2018 @ 04:39:30 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_183177429
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 04:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

het staat je altijd vrij om er zelf gewoon een aan te maken toch? :7

oh. wacht, sticky, nvm, maar niettemin kan je zelf al zo'n topic aanmaken :+
Neuhh. die lopen altijd weg uit beeld tenzij vastgezet
pi_183178329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:46 schreef Bblurker2 het volgende:
De OP afbeelding, n.a.v. de nominaties *O*

[ afbeelding ]
haii kun je de 2 nieuwe bewoners in de OP maken of wacht je tot zondag ?
pi_183178336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 04:30 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien eens te overdenken een Filmpjes Topic sticky te maken.. het valt me op de dat de brave werkzaamheden van de Filmers totaal verloren gaan in de almaar lopende COS-topics die geen hónd ooit meer terugleest.. zonde ;)
Dat is te opvallend voor talpa, die verwijderd ze onherroepelijk .. Maar snap je punt, is ook zonde
pi_183178395
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

haii kun je de 2 nieuwe bewoners in de OP maken of wacht je tot zondag ?
Dat is wat overdreven lijkt mevoor die paar dagen. Gewoon iemand die opent even die twee er tijdelijk bij pleuren in een apart regeltje is altijd ruim voldoende.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_183178530
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:36 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven lijkt mevoor die paar dagen. Gewoon iemand die opent even die twee er tijdelijk bij pleuren in een apart regeltje is altijd ruim voldoende.
Ja dat bedoel ik ^O^
pi_183178533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:53 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ^O^
^O^ Ik zal mario even een dm voor je geven :Y Die fikst het wel :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator vrijdag 16 november 2018 @ 09:48:42 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_183179209
p.s. de twee topics voor Floriaan en Franny blijven nog even in de lijst met de open topics. Zodra bekend is wie van hun blijft, krijgt zijn/haar topic een tag en verhuist-ie naar de centrale topics waar ook de andere inwonertopics staan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_183218308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

haii kun je de 2 nieuwe bewoners in de OP maken of wacht je tot zondag ?
Hoi ik zie het nu pas en er is ook al op geantwoord. Voor kandidaat inwoners ga ik idd geen nieuwe OP afbeelding aanmaken. Dan kun je wel bezig blijven.
pi_183218317
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 09:31 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Hoi ik zie het nu pas en er is ook al op geantwoord. Voor kandidaat inwoners ga ik idd geen nieuwe OP afbeelding aanmaken. Dan kun je wel bezig blijven.
Haii,

Nee bedoelde zo, hoe het er nu in staat :P Maar dat kunnen we zelf ook. :@
pi_183218347
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:32 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Haii,

Nee bedoelde zo, hoe het er nu in staat :P Maar dat kunnen we zelf ook. :@
LOL, dat kan ik niet eens aanpassen. _O- Dat zou alleen kunnen als ik mod was :D
pi_183218359
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 09:35 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

LOL, dat kan ik niet eens aanpassen. _O- Dat zou alleen kunnen als ik mod was :D
Ik bedoel de foto's, had ze liever wat kleiner (vd nieuwe)
Maar erin zetten kan alleen een mod of topic-opener
pi_183218381
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:37 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik bedoel de foto's, had ze liever wat kleiner (vd nieuwe)
Maar erin zetten kan alleen een mod of topic-opener
Ah, op die manier :P
pi_183226273
Hier alvast OP afbeeldingen voor morgen, na het vertrek van een bewoner *O*

1. Afbeelding na vertrek van Jeffry



2. Afbeelding na vertrek van Jessie



3. Afbeelding na vertrek van Shelley

pi_183226660
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:00 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier alvast OP afbeeldingen voor morgen, na het vertrek van een bewoner *O*

1. Afbeelding na vertrek van Jeffry

[ afbeelding ]

2. Afbeelding na vertrek van Jessie

[ afbeelding ]

3. Afbeelding na vertrek van Shelley

[ afbeelding ]
Tnx. _O_
pi_183240015
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:00 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier alvast OP afbeeldingen voor morgen, na het vertrek van een bewoner *O*

1. Afbeelding na vertrek van Jeffry

[ afbeelding ]

2. Afbeelding na vertrek van Jessie

[ afbeelding ]

3. Afbeelding na vertrek van Shelley

[ afbeelding ]
done :7
pi_183244044
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:30 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

done :7
*O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')