abonnement Unibet Coolblue
pi_181149084
was ik al een tijdje op zoek naar een linkshandige gaming muis lieft een mmo muis met extra knoppen voor je duim.

is dit de enige muis die je kan preordenen en is het een kickstarter :')
en maakt razer er geen reclame voor. en het vervalt in 19dagen

snap niet waarom razer zoiets doet laat het dan 2 maand doorlopen zodat iedereen ervan op de hogte is.

https://www.kickstarter.c(...)left-handed-edition/

btw als je op zoek bent naar een linkshandige muis met extra knoppen ga je geen andere vinden. dus ben je linkshandig zeg het door aan je andere linkshandige vrienden want ik wil heel graag dat deze muis gekickstart word want wil hem al heel lang.
pi_181152498
Een spelletjesmuis voor gehandicapten, aaaawww O+ O+ O+
pindazakje
pi_181153097
Terechte klacht. Maar ik weet hoe Razer muizen er van binnen uitzien, en ik ben geen fan van die slappe constructies. Dunne plastic pootjes die afbreken.

Ik gebruik daarom maar simpele muizen, zonder extra knoppen. Of ik ga vreemd. :{
pi_181156572
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:23 schreef oheng het volgende:
Terechte klacht. Maar ik weet hoe Razer muizen er van binnen uitzien, en ik ben geen fan van die slappe constructies. Dunne plastic pootjes die afbreken.

Ik gebruik daarom maar simpele muizen, zonder extra knoppen. Of ik ga vreemd. :{
heb al jaren een steelseries sensei maar wou toch naar iets met meer knoppen voor mmo games
de oude linkshandige razer naga stampt nog uit 2014
dus werd wel eens tijd voor een nieuwe want hij is nergens te krijgen.
en nu een kickstarter met een onhaalbaar doel en timeframe zonder enige reclame door razer zelf! bijna een slag in het gezicht naar de linkshandige gemeenschap.
pi_181164031
quote:
ik heb al een steelseries sensei.

ik wil een met meer dan 5 knoppen aan de zijkant (linkshandig)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')