abonnement Unibet Coolblue
pi_181142398
Goede avond.ik heb een vraag over sleuven frezen/maken in onze nieuwbouwwoning.

Wij willen de tv ophangen aan de muur. Maarde bekabeling wil ik via een kabeldoorvoer in de muur laten lopen. Dus moeter een sleuf zijn waarik deze doorheen kan laten lopen. Deze muur is echter een buitenmuur. Dus een dragende muur. En zal dus ongetwijfeld van gewapend beton zijn. Is dit eenprobleem. De sleuf loopt alleen verticaal.

Ik zat zelf te denken om met een gatenboor meerdere gaten onder elkaar te boren waardoor de sleuf dus ontstaat. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dik die binnenmuur is. 10cm? Denk zon 5 cm nodig te hebben.

Groet dennis
pi_181142435
Niet zn strak plan om in de funding van je huis, de buiten muur een grote gleuf te maken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_181142463
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:10 schreef klussenmetprutser het volgende:
Goede avond.ik heb een vraag over sleuven frezen/maken in onze nieuwbouwwoning.

Wij willen de tv ophangen aan de muur. Maarde bekabeling wil ik via een kabeldoorvoer in de muur laten lopen. Dus moeter een sleuf zijn waarik deze doorheen kan laten lopen. Deze muur is echter een buitenmuur. Dus een dragende muur. En zal dus ongetwijfeld van gewapend beton zijn. Is dit eenprobleem. De sleuf loopt alleen verticaal.

Ik zat zelf te denken om met een gatenboor meerdere gaten onder elkaar te boren waardoor de sleuf dus ontstaat. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dik die binnenmuur is. 10cm? Denk zon 5 cm nodig te hebben.

Groet dennis
5cm? (in het rond neem ik aan, dus 5cm diep, 5cm breed?)

hoeveel kabels wil je daar door heen proppen dan? 1x voeding en 1x hdmi is genoeg toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 23:15:14 ]
pi_181142499
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:12 schreef Chinless het volgende:
Niet zn strak plan om in de funding van je huis, de buiten muur een grote gleuf te maken.