ga gewoon met het openbaar vervoer zoals iedereen van jouw sociaal lagere kaste doet dan heb je die parkeerkosten ook nietquote:
ja dan ook al 6 kwijt voor 2 personenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:22 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ga gewoon met het openbaar vervoer zoals iedereen van jouw sociaal lagere kaste doet dan heb je die parkeerkosten ook niet
Van mij wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:29 schreef sigaret2016 het volgende:
mag de auto ook ergens in de berm langs de weg staan?
dat was een retorische vraag banaanquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:35 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom? de bron staat er godverdomme zelfs bij
is dat GRATIS???quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:36 schreef PandaDrop het volgende:
Dan parkeer je maar bij de slipbaan van ANWB.
Hoezo? Hij zegt toch niet dat hij het een probleem vindt dat hij 3 uur moet lopen?quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:04 schreef C2000 het volgende:
Ligt in the middle of nowhere dus dat gaat lastig worden. Check google maps.
Dan mag je inderdaad, in de provincie waarin je ook woont, overal gratis parkeren.quote:
Ik heb net Belastingtelefoon gebelt en ik mag gratis parkerenquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad, in de provincie waarin je ook woont, overal gratis parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |