Dat is dan zeg maar constant?quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:18 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Kom altijd naar fok als ik er weer last van heb
Heel goed van jou, captain obviousquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is dan zeg maar constant?
Bij welke ep ben je gebleven van Insatiablequote:
Kan het gewoon niet gelovenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heel goed van jou, captain obvious
Ben gewoon steady altijdquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Ene moment zit iedereen zn tong te roeren in abers reet en andere moment zitten jullie allemaal te haten
Zo wispelturig
Ja jij noemt mij ook nog steeds altijd Chroloquote:
Soms moet je weten wanneer je je in moet houdenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je je er niet inmengt
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jij noemt mij ook nog steeds altijd Chrolo
Ernstige generalisering.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Ene moment zit iedereen zn tong te roeren in abers reet en andere moment zitten jullie allemaal te haten
Zo wispelturig
Nja, als je je gewoon meestal afzijdig houdt, ben je nergens emotioneel bij betrokken en dan is het niet zo moeilijk om hetzelfde pad te blijven bewandelen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms moet je weten wanneer je je in moet houden
[..]
Ja
Ik zorg uit eigen beweging voor de nodige variatie.quote:
Ja dat jij pas stopt als je je dick in crazy hebt gestopt weten we allemaal.quote:
ik haat aber altijdquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Zo wispelturig
quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat jij pas stopt als je je dick in crazy hebt gestopt weten we allemaal.
Ik zou dan ook niet al te veel emotionele betrokkenheid willen op internetquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, als je je gewoon meestal afzijdig houdt, ben je nergens emotioneel bij betrokken en dan is het niet zo moeilijk om hetzelfde pad te blijven bewandelen.
quote:
Lees jij de posts niet danquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat goed samen he, lezen en fokken
Ongesteld?quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Zou echt een moord doen voor chocola nu
heb mijn koelkast er vol mee liggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Zou echt een moord doen voor chocola nu
Ja altijdquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lees jij de posts niet dan
Zou wel je random getypte rommel hier verklaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |