abonnement Unibet Coolblue
pi_181129295
Hey Fokkers.

Tijdens steden trips en wandel tochten gebruik ik altijd Google Maps.

Nu dacht ik, dat het makkelijk is als ik een smartwatch koop zodat ik niet steeds mn mobiel hoef te pakken en de batterij ervan kan sparen voor foto's en filmpjes.

Ik ga hem niet zo vaak gebruiken dus wil er ook niet veel aan uitgeven. Iemand een idee?
pi_181129468
Uwh je batterij sparen doe je niet met een constant Bluetooth verbinding.

(Tenzij BLE )
pi_181129703
Ik heb een Amazfit Pace en die bevalt prima. Er zit een GPS-functie op, alleen is het me nog niet gelukt om de kaart zichtbaar te maken (is ook niet echt nodig, omdat ik meestal in het bos loop en alleen maar globaal hoef te weten in welke richting ik gaan moet, dus ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg alleen dat ik het nog nooit geprobeerd heb). Je kan er wel routes in programmeren, etc, maar ook daar heb ik eerlijk gezegd weinig ervaring mee (meestal loop ik gewoon een stuk in een bepaalde richting en ga daarna eens kijken hoe ik weer terug bij de auto kom).

Grootste voordeel is de reflectieve laag in het scherm, waardoor het horloge altijd goed afleesbaar is in zonlicht (en dus alleen verlicht hoeft te worden in het donker). Scheelt ook behoorlijk in de accuduur. Als ik geen 'workouts' doe, doet het horloge het vijf dagen op een acculading.

Hij is echter wel al weer een paar jaar oud, dus dan zou ik wel even kijken naar de nieuwe horloges van Amazfit: de Bip en de Stratos.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 12 augustus 2018 @ 15:27:52 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181130611
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 14:38 schreef PSL_010 het volgende:
Hey Fokkers.

Tijdens steden trips en wandel tochten gebruik ik altijd Google Maps.

Nu dacht ik, dat het makkelijk is als ik een smartwatch koop zodat ik niet steeds mn mobiel hoef te pakken en de batterij ervan kan sparen voor foto's en filmpjes.

Ik ga hem niet zo vaak gebruiken dus wil er ook niet veel aan uitgeven. Iemand een idee?
Ik ben dol op m'n smartwatch en voor wat algemene ''loop rechtdoor'' meldingen voldoet hij prima, maar een mapje laden is niet echt handig. Navigeren doe ik dus eigenlijk alsnog gewoon via de telefoon. Verder moet je er inderdaad rekening mee houden dat je batterij met constant bluetooth aan alsnog snel leeg loopt, dus je haalt er niet echt winst uit. Dus als dat de enige reden is om een smartwatch te halen zou ik het eigenlijk niet doen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:27:10 #5
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_181133724
Ik zou eerder een simpele hand ontvanger gebruiken. Als fietser heb ik al jarenlang meerdere Garmin Edge fietscomputers met navigatie in gebruik, ook tijdens wandelen. Wel fijn is een topografische kaart, want dan heb je gedetailleerde informatie en staan ook kleinere watertjes erop, waardoor je weet dat je moet omlopen.

Of anders heel simpel, haal voor een paar tientjes een externe accu, waarmee je onderweg je telefoon bij kan laden.

[ Bericht 16% gewijzigd door versterker op 12-08-2018 17:34:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')