wij weten ook niet waar je centrum zit, maar wij kopen auto'squote:Op zondag 12 augustus 2018 11:21 schreef Antaris het volgende:
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wat doen ze?
Wijkopenauto's.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien komt er fucking ROOK onder je motorkap vandaan. Dan bel je niet de anwb, dan bel je 112. En dan sta je er echt nog wel even ook. Ook al is het laat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
De (radio)reclame van de ANWB:
“Staat u veilig?”
“Ja, maar het is al laat en ik wil graag naar huis”
Meteen dwingen. Zeikwijf. Realistisch, maar toch irritant.
Tenenkrommend inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
“Staat u veilig?”
Je hebt ook een andere versie, met een of andere leasebak rijdende arrogante pisgast. “Ik heb een lekke band, en ik heb haast”quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
“Staat u veilig?”
IK WORD DE NIEUWE MINISTER-PRESIDENT VAN DIT LAND !quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:35 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame over de serie Morten kom je ook overal tegen, als ie niet op tv langskomt word je er wel mee platgegooid bij elk programma dat je online wil terugkijken... Gevalletje tegenvallende kijkcijfers voor die serie?
Heel matig die ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het spotje voor de verkizingen met dat irritante koor... vreselijk.
Dat gaat inderdaad razendsnel irriteren. Toch vind ik hutspot nog erger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het spotje voor de verkizingen met dat irritante koor... vreselijk.
Hij zegt er niet bij dat je botten en je smaakpapillen niet zo blij worden van zacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:14 schreef YuckFou het volgende:
oef, 2 van de radio...
online.nl (i-net,tv+bellen in fluisterstem, elke keer als online.nl wordt genoemd) sterf
En die lijer met z'n je waterkoker houd van zacht, je tepelhof houd van zacht, je babybilletjes houden van zacht en je knorrsoepje houd van zacht, over waterfilters, die stem
Die vind ik juist onwijs leukquote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik vind die AH reclame echt bloed irritant, duurt naar mijn mening veel te lang en die stomme hamsters helpen ook niet echt mee.
Godsgeklaagd irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:35 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame over de serie Morten kom je ook overal tegen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |