abonnement Unibet Coolblue
pi_181143072
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:42 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat woord lowlife zat wel in z'n hoofd. Zo noemde-ie Steele, de opsteller van het "fake" dossier gisteren ook al. :') Ook altijd leuk hoe Sessions wordt afgeschilderd in z'n tweets: "Our A.G. is scared stiff and Missing in Action." _O-
Volgens mij was er wel een reden, misschien weet jij 'm nog, maar anders moet je je toch afvragen waarom hij Sessions er niet uitgooit.
  Intelligentste user 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 23:47:50 #252
222817 Recce
pi_181143122
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij was er wel een reden, misschien weet jij 'm nog, maar anders moet je je toch afvragen waarom hij Sessions er niet uitgooit.
Die reden staat me ook niet meer zo bij. Zou het niet zijn dat het dan teveel de schijn van obsctruction of justice zou krijgen? Sessions heeft zich natuurlijk recused, een opvolger zou dat niet zijn en zou zich dus kunnen bemoeien met het onderzoek. Dat zou Trump wel erg goed uitkomen.
pi_181143166
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:47 schreef Recce het volgende:

[..]

Die reden staat me ook niet meer zo bij. Zou het niet zijn dat het dan teveel de schijn van obsctruction of justice zou krijgen? Sessions heeft zich natuurlijk recused, een opvolger zou dat niet zijn en zou zich dus kunnen bemoeien met het onderzoek. Dat zou Trump wel erg goed uitkomen.
Het is wel eens kantje boord voor Jefferson Beauregard geweest, dat weet ik wel.
  Intelligentste user 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 23:55:40 #254
222817 Recce
pi_181143243
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is wel eens kantje boord voor Jefferson Beauregard geweest, dat weet ik wel.
De keer toen hij was vergeten z'n puntmuts af te zetten op weg naar z'n werk?


"lock her up" gniffel, gniffel. Een enorme creep is het.
pi_181143320
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:55 schreef Recce het volgende:

[..]

De keer toen hij was vergeten z'n puntmuts af te zetten op weg naar z'n werk?


"lock her up" gniffel, gniffel. Een enorme creep is het.
Hij ís gewoon het archetype. Je ziet het zelden dat iemand precies lijkt wat-ie is, een hele enge politicus uit het zuiden, niet te stiekem een grote jongen in de KKK. Hij heeft alle kenmerken, uiterlijk, zijn stem is ook precies zoals je van het archetype mag verwachten. Hij schijnt zwarte mannen ook graag met 'boy' aan te spreken.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:07:46 #256
222817 Recce
pi_181143469
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij ís gewoon het archetype. Je ziet het zelden dat iemand precies lijkt wat-ie is, een hele enge politicus uit het zuiden, niet te stiekem een grote jongen in de KKK. Hij heeft alle kenmerken, uiterlijk, zijn stem is ook precies zoals je van het archetype mag verwachten. Hij schijnt zwarte mannen ook graag met 'boy' aan te spreken.
Misschien dat Trump 'm daarom ook niet mag. Iemand met principes, daar heeft Trump lak aan. Principes zijn alleen maar lastig. Sessions moet loyaal zijn en niet zo moeilijk doen.
pi_181143575
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:07 schreef Recce het volgende:

[..]

Misschien dat Trump 'm daarom ook niet mag. Iemand met principes, daar heeft Trump lak aan. Principes zijn alleen maar lastig. Sessions moet loyaal zijn en niet zo moeilijk doen.
En glad als een paling.

Ik lees net dat Omarosa haar ontslag door de Chief of Staff in de Situation Room opgenomen heeft. Wel ja joh, iemand kan gewoon in die ruimte een opname maken met een telefoon. Het is echt De Flodders in Washington.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:21:34 #258
222817 Recce
pi_181143799
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En glad als een paling.

Ik lees net dat Omarosa haar ontslag door de Chief of Staff in de Situation Room opgenomen heeft. Wel ja joh, iemand kan gewoon in die ruimte een opname maken met een telefoon. Het is echt De Flodders in Washington.
De Russen lachen zich een ongeluk met zulke idioten aan het roer. Ze houden zich nu nog koest omdat ze hopen op sanctieverlichting door de invloed die ze op Trump hebben, maar als ze merken dat Trump niet machtig genoeg is die erdoor te krijgen, laten ze Trump natuurlijk keihard vallen.
pi_181143890
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:21 schreef Recce het volgende:

[..]

De Russen lachen zich een ongeluk met zulke idioten aan het roer. Ze houden zich nu nog koest omdat ze hopen op sanctieverlichting door de invloed die ze op Trump hebben, maar als ze merken dat Trump niet machtig genoeg is die erdoor te krijgen, laten ze Trump natuurlijk keihard vallen.
Ondertussen gaat het in Turkije, dankzij een Amerikaanse predikant, niet heel goed met de Lira.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:29:02 #260
222817 Recce
pi_181143913
Ik heb nog geen meteoren gezien op deze camera:


Die maakt steeds een opname met een sluitertijd van twee minuten. Elke meteoor is daar dus ook twee minuten te zien voordat de volgende opname verschijnt. Je kunt wel mooi de Melkweg zien.

EDIT: Ze hebben net het beeld vervangen door een cam van Parijs met een hele lage resolutie. }:|

EDIT 2: Nu weer het betere beeld.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:32:07 #261
222817 Recce
pi_181143970
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ondertussen gaat het in Turkije, dankzij een Amerikaanse predikant, niet heel goed met de Lira.
Er zit daar ook een Turks-Amerikaanse NASA-medewerker in de cel op verdenking van terrorisme, maar daar maalt Trump weer minder om.
pi_181144006
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:32 schreef Recce het volgende:

[..]

Er zit daar ook een Turks-Amerikaanse NASA-medewerker in de cel op verdenking van terrorisme, maar daar maalt Trump weer minder om.
Tja, Turks-Amerikaans ... he's not really one of us.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:34:17 #263
222817 Recce
pi_181144010
Musk heeft zich ook weer in de problemen getwitterd door koersgevoelige dingen te melden. :') Hij wilde Tesla van de beurs halen en zei dat hij de financiering daarvoor rond had. Daar geloof ik geen bal van, dus dat wordt een leuke rechtszaak. Jammer dat niemand 'm tegen zichzelf in bescherming neemt.
pi_181144124
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:34 schreef Recce het volgende:
Musk heeft zich ook weer in de problemen getwitterd door koersgevoelige dingen te melden. :') Hij wilde Tesla van de beurs halen en zei dat hij de financiering daarvoor rond had. Daar geloof ik geen bal van, dus dat wordt een leuke rechtszaak. Jammer dat niemand 'm tegen zichzelf in bescherming neemt.
Onstabiel figuur blijft het. Het soort dat nog wel eens uit z'n eigen bedrijf gezet zou kunnen worden.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:51:06 #265
222817 Recce
pi_181144316
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Onstabiel figuur blijft het. Het soort dat nog wel eens uit z'n eigen bedrijf gezet zou kunnen worden.
Ik weet niet of dat zomaar mogelijk is, maar hij is natuurlijk geen meerderheidsaandeelhouder. Hij had wel gelijk dat dat gekloot met die aandelen een behoorlijke afleiding is, dus Tesla van de beurs halen is best een goed plan.
pi_181144360
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:51 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zomaar mogelijk is, maar hij is natuurlijk geen meerderheidsaandeelhouder. Hij had wel gelijk dat dat gekloot met die aandelen een behoorlijke afleiding is, dus Tesla van de beurs halen is best een goed plan.
Ik denk dat de afleiding van financiers net zo groot is, zo niet groter. Heeft Tesla ooit winst gedraaid?
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 00:58:17 #267
222817 Recce
pi_181144453
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk dat de afleiding van financiers net zo groot is, zo niet groter. Heeft Tesla ooit winst gedraaid?
Mwah, financiers willen tenminste dat het goed gaat met Tesla. Al die beleggers die short zijn gegaan en daarna hun best doen om zo negatief mogelijke verhalen in de wereld te helpen, zijn natuurlijk lastig. Tesla heeft nooit winst gedraaid, maar dat was ook niet het plan tot nu. Ze hebben steeds alles uitgegeven om op te kunnen schalen. Ik geloof dat ze met de Model 3 nu wel winst willen gaan draaien.
pi_181144518
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:58 schreef Recce het volgende:

[..]

Mwah, financiers willen tenminste dat het goed gaat met Tesla. Al die beleggers die short zijn gegaan en daarna hun best doen om zo negatief mogelijke verhalen in de wereld te helpen, zijn natuurlijk lastig. Tesla heeft nooit winst gedraaid, maar dat was ook niet het plan tot nu. Ze hebben steeds alles uitgegeven om op te kunnen schalen. Ik geloof dat ze met de Model 3 nu wel winst willen gaan draaien.
Dat is zoiets wat financiers niet heel graag horen.

Wanneer komt de M3 naar Europa?
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 01:07:14 #269
222817 Recce
pi_181144556
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat is zoiets wat financiers niet heel graag horen.

Wanneer komt de M3 naar Europa?
Financiers willen graag een plan horen. Het plan was te beginnen met een sportauto, met de inkomsten daarvan de ontwikkeling en bouw van de Model S, model X te bekostigen en daarna met de inkomsten daarvan de Model 3 te ontwikkelen en in massaproductie te nemen. Dat was dus een langetermijnplan en daar zijn best financiers voor te vinden. Op de beurs is het nodig elk kwartaal goede cijfers te laten zien, dus daar ligt het lastiger.

Geen idee wanneer de Model 3 in Europa wordt geleverd. Er zullen wel mondjesmaat nu wat Model 3's verschijnen hier en daar, denk ik.
pi_181144640
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:07 schreef Recce het volgende:

[..]

Financiers willen graag een plan horen. Het plan was te beginnen met een sportauto, met de inkomsten daarvan de ontwikkeling en bouw van de Model S, model X te bekostigen en daarna met de inkomsten daarvan de Model 3 te ontwikkelen en in massaproductie te nemen. Dat was dus een langetermijnplan en daar zijn best financiers voor te vinden. Op de beurs is het nodig elk kwartaal goede cijfers te laten zien, dus daar ligt het lastiger.
Geld regeert, ik geloof er echt niks van dat hij van private grote financiers minder last had gehad.

quote:
Geen idee wanneer de Model 3 in Europa wordt geleverd. Er zullen wel mondjesmaat nu wat Model 3's verschijnen hier en daar, denk ik.
Showmodel heeft wel een Europese tour gedaan, dacht ik. Is ook hier in de stad geweest.

Begin 2019 komt-ie in Nederland, lees ik.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 01:19:23 #271
222817 Recce
pi_181144684
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Geld regeert, ik geloof er echt niks van dat hij van private grote financiers minder last had gehad.
In ieder geval is er veel minder gezeur over de financiën van SpaceX, terwijl dat ook niet zo'n hele zekere onderneming is. Dat is wel een privaat bedrijf.
Maar goed, om Tesla nu van de beurs te halen, moet-ie in de 70 miljard aan financiering zien te vinden. Dat is een beetje veel geld. :o Het schijnt dat Saoedi's er mogelijk wel interesse in hebben, maar of dat nou zulke leuke investeerders zijn? :P

quote:
Showmodel heeft wel een Europese tour gedaan, dacht ik. Is ook hier in de stad geweest.

Begin 2019 komt-ie in Nederland, lees ik.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat je de Model 3 vaak tegenkomt.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 01:20:49 #272
222817 Recce
pi_181144695
Het is overigens niet zo dat andere autofabrikanten binnenkort opeens Tesla kunnen inhalen. De accufabriek van Tesla heeft meer capaciteit dan de rest van de markt bij elkaar, dus de rest loopt nog wel een paar jaar achter.
pi_181144731
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:20 schreef Recce het volgende:
Het is overigens niet zo dat andere autofabrikanten binnenkort opeens Tesla kunnen inhalen. De accufabriek van Tesla heeft meer capaciteit dan de rest van de markt bij elkaar, dus de rest loopt nog wel een paar jaar achter.
Tesla richt zich in eerste instantie natuurlijk wel op de thuismarkt, net als de Europese merken dat op die van hun doen. Hier in Europa gaat Tesla het mogelijk wel wat lastiger krijgen. Maar goed: daar hadden we het al eens over.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 augustus 2018 @ 01:31:09 #274
222817 Recce
pi_181144772
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tesla richt zich in eerste instantie natuurlijk wel op de thuismarkt, net als de Europese merken dat op die van hun doen. Hier in Europa gaat Tesla het mogelijk wel wat lastiger krijgen. Maar goed: daar hadden we het al eens over.
Ik ben benieuwd of de accutechnologie van andere merken ook een beetje beter begint te worden. Tesla's accu's kennen nauwelijks degradatie. Van de accu van de Nissan Leaf bijvoorbeeld is na een paar jaar een behoorlijk deel verdwenen.
pi_181144797
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:31 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of de accutechnologie van andere merken ook een beetje beter begint te worden. Tesla's accu's kennen nauwelijks degradatie. Van de accu van de Nissan Leaf bijvoorbeeld is na een paar jaar een behoorlijk deel verdwenen.
Ik las dat waar die Leafs als taxi werden gebruikt voornamelijk het snelladen en het diep ontladen van de batterij het probleem van degradatie. Enkele van de vloot hadden na 180000 (km denk ik) een capaciteit van onder de 80% Ging om een vloot van tegen de 200 auto's, acht ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')