abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181207450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken wat mensen die er zijn geweest, het schijnt daar heel intensief te zijn, ze gaan tot de bodem en terug.
Samanth heeft geen bodem en geen zelfreflectie
pi_181207472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Haar ouders zijn nergens te bekennen in het hele verhaal hè? Ook niet bij het afscheid op Schiphol zo te zien? Of rondom de opvang van de kinderen.

Vraag me af of ze gewoon zo netjes en verstandig zijn om zich buiten de media te houden (wat me dan positief meevalt), of dat ze hun handen van haar en de hele boel hebben afgetrokken.
Ik denk dat eerste. Die hebben wellicht thuis en dus privé afscheid genomen.
pi_181207476
Weekje geef ik der ze kan het niet aan mensen verstaan haar niet _O- _O- _O-
Twinning = boring
pi_181207496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:06 schreef Inca het volgende:
Weekje geef ik der ze kan het niet aan mensen verstaan haar niet _O- _O- _O-
En dat is op zich niet zo raar. Waarom is er voor Schotland gekozen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:06 schreef Inca het volgende:
Weekje geef ik der ze kan het niet aan mensen verstaan haar niet _O- _O- _O-
Zouden ze daar geen tolken hebben rondlopen? Het lijkt me niet dat iedere junk de Engelse taal machtig is.
pi_181207532
Ik vind dat sowieso altijd wel opmerkelijk, ook in van die verslaafdenprogramma's, dat ze zo iemand naar een buitenlandse kliniek sturen waar de voertaal Engels is. De meeste mensen zullen best Engels kunnen in een huis-tuin-en-keuken situatie, maar om over je diepste problemen te praten is zo'n taalbarrière toch best een obstakel lijkt me.
Koel en donker bewaren
pi_181207535
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zouden ze daar geen tolken hebben rondlopen? Het lijkt me niet dat iedere junk de Engelse taal machtig is.
Engels is wel een beetje de spreektaal, lijkt me sterk dat er ook nog éens tolken rondlopen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat sowieso altijd wel opmerkelijk, ook in van die verslaafdenprogramma's, dat ze zo iemand naar een buitenlandse kliniek sturen waar de voertaal Engels is. De meeste mensen zullen best Engels kunnen in een huis-tuin-en-keuken situatie, maar om over je diepste problemen te praten is zo'n taalbarrière toch best een obstakel lijkt me.
Ik weet niet hoe dat in Zuid Afrika gaat.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat sowieso altijd wel opmerkelijk, ook in van die verslaafdenprogramma's, dat ze zo iemand naar een buitenlandse kliniek sturen waar de voertaal Engels is. De meeste mensen zullen best Engels kunnen in een huis-tuin-en-keuken situatie, maar om over je diepste problemen te praten is zo'n taalbarrière toch best een obstakel lijkt me.
Die toko's zijn er volgens mij ook in Nederland. Maar het ontsnappings gevaar zal wel meespelen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:14:42 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181207627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken wat mensen die er zijn geweest, het schijnt daar heel intensief te zijn, ze gaan tot de bodem en terug.
Kak, kan ik het nog aanpassen naar < 1 week? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181207629
Ze zouden ook Nederlandse vestigingen in het buitenland kunnen hebben toch, dat je tenminste met Nederlandse hulpverleners te maken hebt?

Ik weet niet, het lijkt me zo extreem moeizaam in Samantha's geval. Je komt toch nooit tot de kern als je alleen in makkelijk steenkolen-Engels kan communiceren?
Koel en donker bewaren
pi_181207631
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat in Zuid Afrika gaat.
Waar negers nog zwartmensen genoemd mogen worden.
  Spellchecker woensdag 15 augustus 2018 @ 17:16:02 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181207652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:08 schreef Soury het volgende:

[..]

En dat is op zich niet zo raar. Waarom is er voor Schotland gekozen?
Sjefke heeft ergens in de media gezegd dat twee andere beroemde mensen (weet de namen niet meer) daar ook goed geholpen zijn. Dat is vast nog ergens in het topic terug te vinden ;)
  Spellchecker woensdag 15 augustus 2018 @ 17:16:57 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181207671
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Ze zouden ook Nederlandse vestigingen in het buitenland kunnen hebben toch, dat je tenminste met Nederlandse hulpverleners te maken hebt?

Ik weet niet, het lijkt me zo extreem moeizaam in Samantha's geval. Je komt toch nooit tot de kern als je alleen in makkelijk steenkolen-Engels kan communiceren?
Dus it's doomed to misluk?
pi_181207677
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kak, kan ik het nog aanpassen naar < 1 week? :o
*O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207679
Lijkt op die onderste foto wel alsof er 1 pluk haar van die pruik is afgeknipt met een botte schaar.😕
Of zal dit een goed teken zijn..."Niet perfect op de foto",alles voor het dramatisch effect uiteraard! 😉😜
pi_181207689
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kak, kan ik het nog aanpassen naar < 1 week? :o
De eerste paar dagen zijn zwaarste, ik weet hoe het toegaat in het Jellinek, daar volg je een programma van 7 uur s'ochtends tot 9 uur s avonds, 7 dagen in de week met uiterst weinig afleiding, ik vermoed dat het daar ook iets in die richting gaat, mensen die geen ruggengraat of sterke wil hebben houden dat meestal niet lang vol, vooral omdat je zelf bepaald of je er uit stapt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181207695
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:16 schreef maily het volgende:

[..]

Dus it's doomed to misluk?
Geen idee, ik ben erg benieuwd moet ik zeggen.

We gaan het zien. :)
Koel en donker bewaren
  Spellchecker woensdag 15 augustus 2018 @ 17:18:30 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181207704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:17 schreef cindy11 het volgende:
Lijkt op die onderste foto wel alsof er 1 pluk haar van die pruik is afgeknipt met een botte schaar.😕
Of zal dit een goed teken zijn..."Niet perfect op de foto",alles voor het dramatisch effect uiteraard! 😉😜
Botte schaar Kimberly Bottelier ... ik zie een verband :o
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:19:53 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181207732
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

De eerste paar dagen zijn zwaarste, ik weet hoe het toegaat in het Jellinek, daar volg je een programma van 7 uur s'ochtends tot 9 uur s avonds, 7 dagen in de week met uiterst weinig afleiding, ik vermoed dat het daar ook iets in die richting gaat, mensen die geen ruggengraat of sterke wil hebben houden dat meestal niet lang vol, vooral omdat je zelf bepaald of je er uit stapt.
Terwijl dat juist de mensen zijn die zouden moeten blijven :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181207739
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waar negers nog zwartmensen genoemd mogen worden.
Ik bedoel qua spreektaal. Volgens mij lopen daar wel Hollanders rond
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207754
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:18 schreef maily het volgende:

[..]

Botte schaar Kimberly Bottelier ... ik zie een verband :o
😂😂😈😂
pi_181207781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zouden ze daar geen tolken hebben rondlopen? Het lijkt me niet dat iedere junk de Engelse taal machtig is.
Ze krijgt daar idd een tolk, geloof ik. Maar goed, zelf direct kunnen communiceren is natuurlijk altijd beter.
pi_181207788
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:21 schreef cindy11 het volgende:

[..]

😂😂😈😂
Na drie maanden is die pruik wel op denk ik
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181207805
Ik hoop stiekem dat we in december een rustige en bloedmooie vrouw uit dat vliegtuig zien stappen die een geweldige moeder is voor haar kindjes en zich niet meer inlaat met van die neppe wijven en anabolenzakken :@
Tap tap tap
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')