abonnement Unibet Coolblue
pi_181097539
Ik heb nu al wel 5 verschillende oortjes geprobeerd: in ear en earbuds maar geen van de oortjes blijft goed in het oor zitten.
Sommige in ears blijven wel zitten maar om het echte mooie geluid te krijgen moet ik de oortjes dieper drukken en vast blijven houden anders wordt het geluid weer schel en veel minder mooi.

Bij de oortjes zitten ook verschillende grootte opzet stukjes maar dit maakt geen verschil.

Dit is bij bijna iedereen die ik spreek. Is hier geen oplossing voor? Is dit bij de hele dure oortjes niet het geval?
Freddie
pi_181097751
Daarom headset
pi_181099162
Voor welk doel gebruik je ze?
pi_181099576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:34 schreef Handleiding het volgende:
Voor welk doel gebruik je ze?
op tablet netflix en YouTube e.d. maar wil ze ook voor tv gaan gebruiken.
Koptelefoon is idd beter maar zit niet lekker op het hoofd en waarom zijn er toch genoeg mensen waarbij de oortjes wel optimaal in het oor werken...
Freddie
pi_181100078
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef surfer10 het volgende:

[..]

op tablet netflix en YouTube e.d. maar wil ze ook voor tv gaan gebruiken.
Koptelefoon is idd beter maar zit niet lekker op het hoofd en waarom zijn er toch genoeg mensen waarbij de oortjes wel optimaal in het oor werken...
zou ik toch goeie koptelefoons gaan zoeken.
pi_181100208
Er zijn ook verschillende grootte rubbertjes die je op die oortjes kan zetten. Daar al eens mee gepield?
Conscience do cost.
pi_181100275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:41 schreef ems. het volgende:
Er zijn ook verschillende grootte rubbertjes die je op die oortjes kan zetten. Daar al eens mee gepield?
Dat staat in de OP.

Maar er zou op z'n minst verschil te merken moeten zijn. Het is niet zo raar dat oortjes losraken als je beweegt, maar je zou wel verschil moeten merken in de pasvorm en in hoeverre het oortje in het oorkanaal blijft steken. En anders heb je gewoon pech en zit er niets anders op dan geld te investeren en oortjes op maat te laten maken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 11:03 schreef surfer10 het volgende:
Koptelefoon is idd beter maar zit niet lekker op het hoofd
Koop een betere koptelefoon. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een Beyerdynamic aangetroffen die niet comfortabel was.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')