Mn koter mot bijna naar de creche, zin om 'in house' privelerares te worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom, niet te vergelijken
Nee, niet sowieso. Vers bloed moet wel aangenaam zijn, en is niet per definitie aangenaam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je wat conservatief overkomt, is toch lekker vers bloed sowieso?
Is goed. Over een jaar of 10quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn koter mot bijna naar de creche, zin om 'in house' privelerares te worden?
Wist niet dat conservatief leeftijdsgebonden wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je wat conservatief overkomt, is toch lekker vers bloed sowieso?
Klopt, wel fijn dat je dit bijna iedere avond tegenwoordig doet voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen is even aan het genieten van een avond met zijn gezin. Ik heb zijn dienst overgenomen.
Ben echte teamplayer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, wel fijn dat je dit bijna iedere avond tegenwoordig doet voor mij
Lekker wezen rummikuppen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, wel fijn dat je dit bijna iedere avond tegenwoordig doet voor mij
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
haha grapje als hij mijn hersenen heeft zit ie dan op mbo niveau 2
Vet saai man, maar misschien niet met je kind.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha weet je hoe tof dat is
Lol bel me over 10 jaar nou maarquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Neh dan zit ie al op oxford ofzo snap dat dan hij heeft mijn hersenen
die komt zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet waar Ama is, dit is haar dienst eigenlijk
Wist je dat zwervers in Oxford een qr code krijgen zodat mensen geld kunnen overmakenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Neh dan zit ie al op oxford ofzo snap dat dan hij heeft mijn hersenen
Waarom zou ik dat doen dan ben je nog 10 jaar ouder dan je nu al bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol bel me over 10 jaar nou maar
Exactquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als hij maar gelukkig is weet je
Nee dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wist je dat zwervers in Oxford een qr code krijgen zodat mensen geld kunnen overmaken
Jezusquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:03 schreef Myrr het volgende:
Zin om te ventileren dus bij deze; gezamenlijk het idee gekregen om die neef hierheen te halen. Wij het ticket en onderdak, en zij zou dan hier zorgen dat hij voldoende geld heeft om te besteden met uitjes e.d.
Ze heeft twee keer boodschappen gedaan so faren reageert er gewoon niet op als we zeggen dat we bijna blut zijn. Enige is week geleden ,,Ja even wachten tot alles voor mijn vakantie rond is."
Dus ja. Betalen nu zijn roken, eten, drinken, (lange) kleding, uitstapjes, reiskosten (ov) en dat tikt wel lekker aan waardoor ik alleen nog maar geld heb voor de boodschappen de aankomende tien dagen. Ik ben dan niet zo'n ezel die nog even gaat stappen van mijn laatste 200 (vrij besteedbare, spaarrekening is voor studie) euro.
Echt zeg dan gewoon van tevoren dat je niet van plan bent om bij te dragen aan je eigen idee. Je eigen ,,We doen het 50/50." Dan had ik meer kunnen sparen zodat ik niet in het weekend thuis zou hoeven blijven in mijn zomervakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |