abonnement Unibet Coolblue
pi_181108460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:02 schreef sly-nl het volgende:
Sourtje, plaats ff een selfie met je bloemetjesjurk aan en een worst in je hand. Lijkt me wel geil *;
Ach waarom niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108537
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor typhus TT.
Eens.
pi_181108570
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Sanne is een aandacht hoer
:D Ik heb geen mening. :P
pi_181108594
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:16 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

:D Ik heb geen mening. :P
Verkeerde topic Choco
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108618
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Verkeerde topic Choco
Nee, ik deed het wel goed en is met een knipoog.
En in de COS waag ik me maar niet. :D
pi_181108629
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:18 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Nee, ik deed het wel goed en is met een knipoog.
En in de COS waag ik me maar niet. :D
Oh op die fiets
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh op die fiets
Ik wil ook wat zeggen over een bezoekster die daar komt maar ik durf ook niet :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108670
Maar goed, ik zit dus wel UTO te volgen nu, tenminste, heb een oortje in, stemmen herken ik wel inmiddels. :o
pi_181108682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil ook wat zeggen over een bezoekster die daar komt maar ik durf ook niet :D
Ik durf dat ook niet, ik weet precies wie je bedoelt.
pi_181108696
Maar anders krijg je een berg ellende over je heen, dus ik doe het niet.
pi_181108755
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
Maar anders krijg je een berg ellende over je heen, dus ik doe het niet.
Wat ik niet snap he? Het is een vrouw valt op vrouwen. Prima dat is leuk. Maar wil een man worden dan verklein je je kansen toch. Als een stoere vent op me af komt en het blijkt een ex dame te zijn met een geknutselde penis is dat wel letterlijk en figuurlijk een dingtje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat ik niet snap he? Het is een vrouw valt op vrouwen. Prima dat is leuk. Maar wil een man worden dan verklein je je kansen toch. Als een stoere vent op me af komt en het blijkt een ex dame te zijn met een geknutselde penis is dat wel letterlijk en figuurlijk een dingtje
Weer stoer hoor.
Iedereen moet zelf weten wat ie wil.
Dat laatste zou bij mij wel een dingetje zijn ja, maar voor anderen misschien niet.
Potjes en dekseltjes en zo. :o
pi_181108831
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:26 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Weer stoer hoor.
Iedereen moet zelf weten wat ie wil.
Dat laatste zou bij mij wel een dingetje zijn ja, maar voor anderen misschien niet.
Potjes en dekseltjes en zo. :o
Ja maar als je toch al op vrouwen valt. Het is wel verminken van je geslachtsdelen. Dat je er plezier van kan hebben is best nogal klein. Koop dan een speeltje :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181108978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja maar als je toch al op vrouwen valt. Het is wel verminken van je geslachtsdelen. Dat je er plezier van kan hebben is best nogal klein. Koop dan een speeltje :Y)
Volgens mij zijn die operaties tegenwoordig toch wel goed, qua gevoel schijnt het wel goed te werken, maar dat weet ik dus niet zeker en tja, een grote penis lukt volgens mij niet, alhoewel, misschien kunnen die nog wel eens gedoneerd gaan worden in de toekomst, penistransplantatie, waarom niet. Moet je die wel willen afstaan na je dood. Mijn hersens gaan nu even hun eigen weg...
pi_181109037
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die operaties tegenwoordig toch wel goed, qua gevoel schijnt het wel goed te werken, maar dat weet ik dus niet zeker en tja, een grote penis lukt volgens mij niet, alhoewel, misschien kunnen die nog wel eens gedoneerd gaan worden in de toekomst, penistransplantatie, waarom niet. Moet je die wel willen afstaan na je dood. Mijn hersens gaan nu even hun eigen weg...
Dat is dus niet zo (nog niet) De kans dat een penis werkt is niet erg groot. Maar mijn kennis gaat niet ver (goddank)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181109048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat ik niet snap he? Het is een vrouw valt op vrouwen. Prima dat is leuk. Maar wil een man worden dan verklein je je kansen toch. Als een stoere vent op me af komt en het blijkt een ex dame te zijn met een geknutselde penis is dat wel letterlijk en figuurlijk een dingtje
Wat ik dan weer niet snap is dat sommigen het nodig vinden om zo iemand hardnekkig 'zij/ze' te blijven noemen. Het lijkt me toch niet zo heel veel moeite om 'hij' te zeggen als iemand dat graag wil. Of je er nou begrip voor hebt of niet.
pi_181109067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo (nog niet) De kans dat een penis werkt is niet erg groot. Maar mijn kennis gaat niet ver (goddank)
Ok en de mijne gaat ook niet ver.
Kunnen we er maar beter over ophouden voordat we onszelf nog meer voor lul zetten...
pi_181109072
Die andere helft worst gaat de pan in. Dat werkt wel :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181109088
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:39 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ok en de mijne gaat ook niet ver.
Kunnen we er maar beter over ophouden voordat we onszelf nog meer voor lul zetten...
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181109116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:39 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Wat ik dan weer niet snap is dat sommigen het nodig vinden om zo iemand hardnekkig 'zij/ze' te blijven noemen. Het lijkt me toch niet zo heel veel moeite om 'hij' te zeggen als iemand dat graag wil. Of je er nou begrip voor hebt of niet.
Tja noem me ouderwets ze is een vrouw
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181109117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
Die andere helft worst gaat de pan in. Dat werkt wel :7
Is wel moeilijk te zien dat het een worst is in je hand.
Niet echt een scherpe foto.
En eetse. :Y)
pi_181109131
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:41 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Is wel moeilijk te zien dat het een worst is in je hand.
Niet echt een scherpe foto.
En eetse. :Y)
Er was al een stukje afgebroken, goedkope shit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181109149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 19:39 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Wat ik dan weer niet snap is dat sommigen het nodig vinden om zo iemand hardnekkig 'zij/ze' te blijven noemen. Het lijkt me toch niet zo heel veel moeite om 'hij' te zeggen als iemand dat graag wil. Of je er nou begrip voor hebt of niet.
Ik zeg zonder problemen wat diegene wilt. Man/Vrouw/Fokker, mij maakt het niet uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')