abonnement Unibet Coolblue
pi_181105431
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je nagaan. Bijna het volledige inwonertal is Fokker!
8-)
pi_181105441
Oh, mjan, nog ijs eet plannen?
pi_181105505
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij sta ik bij Kree op de foe lijst of zo. _O-

Ben ietwat kritisch geweest in een van zijn topics.
:D
pi_181105542
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D
Het lijkt toch meer een gevalletje kluts lichtelijk kwijt door overvloed aan aanmeldingen te zijn. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181105654
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij sta ik bij Kree op de foe lijst of zo. _O-

Ben ietwat kritisch geweest in een van zijn topics.
Wat is de foe lijst?
Wij staan wel in Kree's NLfok kaart.
Zo'n kaart heb ik voor mijn grote utregfbgroep ook, het leuke is dat je goed kan zien dat oud utregters all over de wereld zitten.
https://www.google.com/ma(...)741710196852%2C0&z=2
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:52:42 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181105671
Ik ben weer online. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181105689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D ja van Volvo blijf ik wel bij maar die anderen hebben we echt moeten onderzoeken.

Maar zo een gaan we voor dus, ook deze kleur en velgen, is voorraadauto dus kan over 3 weken al hier zijn *O* :
[ afbeelding ]
Tof wagentje *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105693
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:52 schreef golfer het volgende:
Ik ben weer online. *O*
Was je weg dan? :o :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105730
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toverland is de laatste jaren echt leuk geworden :Y
is echt een heel leuk park. Doet niet onder voor de Efteling.

Vroeger als je de Efteling binnen kwam had je van die steltenlopers in allerlei mooie kostuums en de deeef band etc. De magie van de Efteling het gevoel als je binnen kwam.

Ik ben dat gevoel kwijt geraakt -O-

Met de kinderen ben ik de Efteling wel anders gaan bekijken hoor. Hoe leuk het sprookjesbos is etc
Maar de magie is weg....

Toverland is een erg leuk park aan het worden. Echt goede attracties, ruim genoeg opgezet en genoeg ruimte om nog groter te worden. De pas geopende delen zijn ook erg leuk
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:55:53 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181105736
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:54 schreef PdeHoog het volgende:

Was je weg dan? :o :P
Modem. Blikseminslag. Verhaal van B. Niet gelezen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181105755
Hmmmm....een medefokker in hetzelfde postcode gebied als ik :P Dan moet hij/zij in de wijk achter me wonen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Modem. Blikseminslag. Verhaal van B. Niet gelezen?
:D Jawel :P :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105798
quote:
redelijk precies ook. Mijn pinpoint klopt niet helemaal maar wel redelijk op een paar minuten afstand. Mijn man stond er nog niet in
pi_181105805
Vanavond vuurwerk fotografereren en daarna misschien de Perseiden als de wolkjes niet al te moeilijk doen *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105822
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:55 schreef Goitske het volgende:

[..]

is echt een heel leuk park. Doet niet onder voor de Efteling.

Vroeger als je de Efteling binnen kwam had je van die steltenlopers in allerlei mooie kostuums en de deeef band etc. De magie van de Efteling het gevoel als je binnen kwam.

Ik ben dat gevoel kwijt geraakt -O-

Met de kinderen ben ik de Efteling wel anders gaan bekijken hoor. Hoe leuk het sprookjesbos is etc
Maar de magie is weg....

Toverland is een erg leuk park aan het worden. Echt goede attracties, ruim genoeg opgezet en genoeg ruimte om nog groter te worden. De pas geopende delen zijn ook erg leuk
Winterefteling heeft voor mij die magie nog wel O+ enige moment dat ik er nog kom
  Moderator zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:59:22 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181105828
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181105846
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:52 schreef golfer het volgende:
Ik ben weer online. *O*
Welkom terug!!!
We have far more in common than that which devides us..
pi_181105847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:19 schreef Goitske het volgende:

[..]

je kunt beter Toverland tegenwoordig doen.
Dat vind ik als medeoprichter en redactie van..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..toch geen geschikt alternatief hoor. ;)

Ik kom niettemin wel één of twee keer per jaar in Toverland, onder het mom van kijken wat de concurrentie doet en kennissen van me zijn er ontwerper en vormgever. Ik ga toevallig in september weer. Zo binnen het attractieparkaanbod van de Benelux is Toverland interessant qua ontwikkeling, maar persoonlijk vind ik er geen drol aan. Al is Troy wel een lekkere coaster. ^O^

Efteling daarentegen momenteel zo eens per twee a drie weken. Dat het nu zo idioot druk is deert me verder niet, ik heb niet voor niks een abonnement! O+ Ik skip het vandaag vooral omdat we hier thuis allemaal niet geslapen hebben vannacht wegens babygedoe. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181105901
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Winterefteling heeft voor mij die magie nog wel O+ enige moment dat ik er nog kom
klopt die heeft de magie nog wel. Ben daar in december nog geweest.
"Ontvoering" van mijn man zonder kinderen voor onze trouwdag. Bleek later een weekendje te zijn O+
pi_181105918
Ik zou de efteling voor geen goud willen ruilen voor Toverland. Ik ben er in mei geweest en het is leuk hoor maar vermaak ik (en mijn kinderen) me echt geen hele dag. We waren er om 10 uur en om half 1 hadden we alles gehad en waren meerdere keren in dat waterding geweest en was ik er wel klaar mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_181105932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
daarna misschien de Perseiden als de wolkjes niet al te moeilijk doen *O*
Vannacht al? Morgennacht (zo>ma) om 03:30 uur toch pas het hoogtepunt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_181105954
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat vind ik als medeoprichter en redactie van..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..toch geen geschikt alternatief hoor. ;)

Ik kom niettemin wel één of twee keer per jaar in Toverland, onder het mom van kijken wat de concurrentie doet en kennissen van me zijn er ontwerper en vormgever. Ik ga toevallig in september weer. Zo binnen het attractieparkaanbod van de Benelux is Toverland interessant qua ontwikkeling, maar persoonlijk vind ik er geen drol aan. Al is Troy wel een lekkere coaster. ^O^

Efteling daarentegen momenteel zo eens per twee a drie weken. Dat het nu zo idioot druk is deert me verder niet, ik heb niet voor niks een abonnement! O+ Ik skip het vandaag vooral omdat we hier thuis allemaal niet geslapen hebben vannacht wegens babygedoe. :)
als ik er kom betaal ik een heel duur kaartje en dan is het ontzettend druk en sta je lang in de rij etc dan baal ik echt. Ben ruim 120 euro kwijt met het gezin en dan denk ik verdorie

We gaan nu vaak op door de weekse dagen. Vorig jaar was onze oudste nog geen 5 dus konden we hem afmelden op school, in mei hadden ze een stakingsdag voor alleen Gelderland dus zijn we toen gegaan
pi_181105964
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Vannacht al? Morgennacht (zo>ma) om 03:30 uur toch pas het hoogtepunt?
Sommige mensen zijn helaas geen fulltime moeder en moeten gewoon maandagochtend om 8:30 op kantoor zijn :P Liefst met de ogen open en enigzins efficient en zo.... :+

Dus vanavond is een suboptimale avond maar we gaan het toch proberen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181105997
Overigens Goitske, D.E.E.E.F. was inderdaad wel geniaal. O+ Op (straat)entertainmentvlak is het, buiten de zomeravonden in de weekends, al jaren treurnis in de Efteling, daar geef ik je gelijk in. Nul budget voor.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:08:12 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181106006
Krijg jij Eftelingkorting Mini? Duur grapje anders steeds
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')