abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:47:17 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181085057
The EU Spent a Bundle to Unify the Continent. It’s Not Working.

The European Union has spent nearly one trillion dollars to unify the continent by delivering highways and trains into places where there were once gravel paths. In current dollars, that is over eight times the size of the Marshall Plan that rebuilt Europe after World War II. The EU has built airports and bridges, trams and swimming pools. It has repaired castles and medieval churches.

It hasn’t bought love.

To the vexation of European leaders, some of the biggest recipients of funding are now hotbeds of discontent, brimming with voters disquieted by the cultural and political pressures that have accompanied European integration, and threatening the bloc’s cohesion.

The biggest recipient of EU cohesion funds in mainland France is Nord-Pas-de-Calais, once an industrial powerhouse of coal, steel and textiles. In parliament, it is represented by Marine Le Pen, the French presidential runner-up who proposed France hold an EU exit referendum.

Many locals say EU funding was overshadowed by the disadvantages of membership, including the obligation to accept migrants from other EU nations. Blaenau Gwent voters favored Brexit by 62% to 38% to leave the EU in 2016. It was Wales’ highest “leave” vote.

The future of the EU still hangs in the balance, with divisions over refugees in particular driving wedges between its member states. If copious spending during decades of European optimism couldn’t revive fading communities or unite the continent, EU officials worry about what comes next. Rising nationalism is pitting smaller, eastern countries against larger, western powers.

EU funding can carry onerous rules and stipulations involving complex paperwork and restrictions on project types, irking recipients. East European nationalists allege that much of the money flows back to German and French construction companies.

Donor countries have soured on cohesion funds, too, partly because of alleged corruption among recipients. In Hungary, where skepticism of the EU runs thick, the bloc’s antifraud agency says $47.8 million spent upgrading street lamps through EU contracts awarded to a company once owned by Prime Minister Viktor Orban’s son-in-law contained “serious irregularities” that may constitute fraud. The son-in-law denies the accusation. Mr. Orban says Hungary no longer needs EU cash.




===============================
Donors and Recipients Both Unhappy

Recipients are unhappy because of immigration and strings attached to the money. The donors are unhappy their money is going elsewhere.

--------------------------------------------------------
Ach de schade van A.Merkel met "Wir shaffen das" is wel iets meer dan 1000 miljard :P

Zal ik het nog niet eens hebben over de ronduit beroerde naleving van de begrotingsregels van voornamelijk Z-Europese landen (Dat is ook al 1000 miljard scheefgroei via Target 2)..
pi_181085108
Landen zoals Polen gaan de EU pas missen zij er niet meer is en er niet jaarlijks een bak geld wordt overgemaakt van Brussel naar Warschau.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181085112
Goh. Als de EU zich alleen maar met economische zaken bezig zou houden had iedereen het nu er wel van in gezien. Maar als het plan blijft om soort 4e Rijk te creeren met eigen bevolking, leger, volkslied en regering haken mensen snel af.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:53:51 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181085173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Landen zoals Polen gaan de EU pas missen zij er niet meer is en er niet jaarlijks een bak geld wordt overgemaakt van Brussel naar Warschau.
Met gratis geld win je niet de harten van het volk. En dat is de gehele strekking van het artikel. En je moet landen ook niet dwingen. Want daar gaat het zeker fout.
pi_181085204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Landen zoals Polen gaan de EU pas missen zij er niet meer is en er niet jaarlijks een bak geld wordt overgemaakt van Brussel naar Warschau.
Wat weet jij dat wij nog niet weten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181085207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Met gratis geld win je niet de harten van het volk. En dat is de gehele strekking van het artikel. En je moet landen ook niet dwingen. Want daar gaat het zeker fout.
Polen beschouwen het als vanzelfsprekend dat ze gratis geld krijgen van de EU. Nogmaals, pas als ze niets meer binnenkomt gaan ze het missen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:00:53 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181085294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Polen beschouwen het als vanzelfsprekend dat ze gratis geld krijgen van de EU. Nogmaals, pas als ze niets meer binnenkomt gaan ze het missen.
Noem 1 asielzoeker die zich in Polen wil vestigen. Nul.
En toch moeten ze die mensen opvangen. Dat kan nooit erg lang goed gaan.

Polen weet dat, Tsjechië weet dat, Slowakije weet dat, Oostenrijk weet dat en ga zo maar verder,

Merkel heeft gewoon een hele dikke en domme fout gemaakt. En heeft het gehele EU-blok uit elkaar gedreven. Dat is wat de zogenaamde gutmenschen maar niet in willen zien.

It's the immigration crisis stupid.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:05:47 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181085621
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:05 schreef Drugshond het volgende:
Koosje reageer hier maar eens op.

Dan kun je niet beweren dat Polen niks doet.
Beweerde ik dat dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181085627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Noem 1 asielzoeker die zich in Polen wil vestigen. Nul.
En toch moeten ze die mensen opvangen. Dat kan nooit erg lang goed gaan.

Polen weet dat, Tsjechië weet dat, Slowakije weet dat, Oostenrijk weet dat en ga zo maar verder,

Merkel heeft gewoon een hele dikke en domme fout gemaakt. En heeft het gehele EU-blok uit elkaar gedreven. Dat is wat de zogenaamde gutmenschen maar niet in willen zien.

It's the immigration crisis stupid.
Dus dat. Even in d'r eentje besluiten dat we het met z'n allen op gaan lossen zonder ook maar te kijken of er draagvlak voor is. Vervolgens gaan proberen dat draagvlak te creëeren bleek mission impossible te zijn. No shit sherlock.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:20:15 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181085687
Dit soort praktijken leidt tot snelwegen van niets naar nergens, bizar dure spoorlijnen waar lege treinen op rijden en vliegvelden waar niemand wil landen.
De EU snapt -uiteraard- niet dat liefde noet te koop is. Ze kunnen er nog eens 1000 miljard tegenaan smijten en we haten ze alleen nog maar meer.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:27:28 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181085808
Begin je de Amerikanen te begrijpen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181086144
De werkelijke kosten van het EU beleid zijn natuurlijk nog veel groter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181086415
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:05 schreef Drugshond het volgende:
Koosje reageer hier maar eens op.

Dan kun je niet beweren dat Polen niks doet.
Blanken mag je niet als asielzoeker meetellen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181086957
Zou een rijk Europa moeten zijn, en een pauper Europa voor landen zoals Polen, Griekenland, Spanje, en die hele bende. Laat ze lekker op eigen benen staan, en anders toch lekker failliet.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:15:04 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181087091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:20 schreef LXIV het volgende:
Dit soort praktijken leidt tot snelwegen van niets naar nergens, bizar dure spoorlijnen waar lege treinen op rijden en vliegvelden waar niemand wil landen.
De EU snapt -uiteraard- niet dat liefde noet te koop is. Ze kunnen er nog eens 1000 miljard tegenaan smijten en we haten ze alleen nog maar meer.
Ja, want het budget is goedgekeurd, dus het moet op, of het aan nuttige dingen opgaat boeit op een gegeven moment niet meer.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:23:09 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181087316
Met 1000 miljard kun je veel problemen oplossen. Je zou bijvoorbeeld islamitische en niet-westerse "vluchtelingen" en immigranten een gedwongen enkele vliegreis cadeau geven naar het land van herkomst. Het is ook genoeg geld om een flink aantal moskeeën en islamitische scholen te slopen.

Maar blijkbaar zijn spoorlijnen en vliegvelden belangrijker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:14:51 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181089173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
Met 1000 miljard kun je veel problemen oplossen. Je zou bijvoorbeeld islamitische en niet-westerse "vluchtelingen" en immigranten een gedwongen enkele vliegreis cadeau geven naar het land van herkomst. Het is ook genoeg geld om een flink aantal moskeeën en islamitische scholen te slopen.

Maar blijkbaar zijn spoorlijnen en vliegvelden belangrijker.
Dat vliegticket kost minder dan iedere migrant ons per maand kost.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:29:40 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181096643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:20 schreef LXIV het volgende:
De EU snapt -uiteraard- niet dat liefde noet te koop is. Ze kunnen er nog eens 1000 miljard tegenaan smijten en we haten ze alleen nog maar meer.
QFT
pi_181096874
Daarmee hadden ze de geboortecijfers van Europeanen omhoog kunnen krijgen. Dat moet met 1000 miljard en een stevige marketingcampagne wel lukken. Nieuw jong vlees, goed voor de toekomst.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:11:27 #21
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181096882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:10 schreef Jellereppe het volgende:
Daarmee hadden ze de geboortecijfers van Europeanen omhoog kunnen krijgen. Dat moet met 1000 miljard en een stevige marketingcampagne wel lukken. Nieuw jong vlees, goed voor de toekomst.
Heeft planeet aarde helemaal niet nodig. Minder mensen is een beter klimaat. Een ware logica die (dom)links maar niet schijnt te bevatten.
pi_181096892
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heeft planeet aarde helemaal niet nodig.
Ik heb het niet over aarde, maar over Europa.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:14:10 #23
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181096904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik heb het niet over aarde, maar over Europa.
Je moet ergens mee beginnen. Minder mensen is meer lebensraum. En minder vertragingen bij het inchecken.
pi_181096923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Met gratis geld win je niet de harten van het volk. En dat is de gehele strekking van het artikel. En je moet landen ook niet dwingen. Want daar gaat het zeker fout.
Ok man, ik zou er morgen weer een topic over openen als ik jou was. Lekker preken voor het vaste kliekje anti-EU FOK!kers die dan gaan zeggen: “ja man de EU is echt kut” zodat jij weer kan denken: “dat heb ik toch maar weer mooi gecopy-paste, ja het was echt een nuttige dag op FOK! vandaag!”

[ Bericht 8% gewijzigd door Nielsch op 11-08-2018 08:27:00 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181097890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Polen beschouwen het als vanzelfsprekend dat ze gratis geld krijgen van de EU. Nogmaals, pas als ze niets meer binnenkomt gaan ze het missen.
de trouble is....er is niet 1 pool die echt meer in zijn loonzakje vond....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')