achteraf gezien wel, maar het komt allemaal zo langzaam dat het niet opvalt “gehoor verlies” soms een beetje pijn in het oor. En nu Soms evenwichts problemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Vervelend! Had je al lang klachten?
Wel beter dat je dan nu de diagnose hebt. Tumor klinkt heftig, maar begrijp ik nou goed dat het goedaardig is? Evengoed vervelend. Word je binnenkort geopereerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:53 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
achteraf gezien wel, maar het komt allemaal zo langzaam dat het niet opvalt “gehoor verlies” soms een beetje pijn in het oor. En nu Soms evenwichts problemen.
ik krijg eerst nog een aantal onderzoeken, en danquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel beter dat je dan nu de diagnose hebt. Tumor klinkt heftig, maar begrijp ik nou goed dat het goedaardig is? Evengoed vervelend. Word je binnenkort geopereerd?
heb je ook veel pijn gehad na de operatie? En hoelang duurde het voordat je alles weer kon doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:05 schreef Persefoneia het volgende:
Yep. Ik heb dat ook gehad.
Bij de CT-scan bleek mijn gehele hoorketen te zijn aangetast. Tijdens de eerste operatie zijn die vervangen door kunstbeentjes. Na een jaar is een second-look operatie gedaan en het cholesteatoom was niet terug gekomen.
Sindsdien ga ik regelmatig voor controle naar de KNO-arts. Laatste operatie is inmiddels een paar jaar geleden.
Ik heb nu wel behoorlijk gehoorverlies aan dat oor en draag daar een BCD hoortoestel voor, 'gewone' toestellen kan ik niet dragen omdat ik in mijn jeugd ook al ben geopereerd aan flaporen.
Ook heb ik sinds die tijd enorm last van oorsuizen maar dat is gewoon pech voor mij, dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
Ieder cholesteatoom-verhaal is weer anders en ik lees ook verschillende vormen van behandeling.
Hopelijk vind je een goede arts en mocht je vragen hebben dan stel je ze maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |