Benieuwd of Basel in eigen huis de bus gaat parkeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:23 schreef Sked het volgende:
Heb er nog wel vertrouwen dat Vitesse kan stunten, genoeg kansen vorige week.
Dan moeten ze de andere wedstrijd minimaal gaan streamen (gratis)quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten er minimaal één van de twee uitzenden. Er geldt een uitzondering als wedstrijden tegelijk plaatsvinden.
AZquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:31 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen gaat Kairat Almaty flink onderuit tegen het altijd sterke Sigma Olomouc
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten ze de andere wedstrijd minimaal gaan streamen (gratis)
Alle wedstrijden van de Europa League en de Champions League, waar de wedstrijd van donderdagavond onder valt, staan op de zogeheten evenementenlijst, meldt het AD donderdag. Ook FC Basel-Vitesse wordt via de betaalde zender uitgezonden, maar moet ook gratis te bekijken zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.
Ja, dat heb ik gelezen. Alleen vraag ik me af waar die redacteur dat vandaan heeft. In Artikel 19 van het Mediabesluit staat namelijk:quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle wedstrijden van de Europa League en de Champions League, waar de wedstrijd van donderdagavond onder valt, staan op de zogeheten evenementenlijst, meldt het AD donderdag. Ook FC Basel-Vitesse wordt via de betaalde zender uitgezonden, maar moet ook gratis te bekijken zijn.
Maar je hebt gelijk, afgelopen jaren is het wel vaker zo geweest dat tweede wedstrijd (EL) op FOX Sports was. Hoe dat dan zit zou ik niet weten
Dus als ze nu Feyenoord - Trencin volledig zouden verslaan, hoeft dat met Basel - Vitesse niet meer. Maak ik hier uit op tenminste.quote:In afwijking van het eerste lid behoeven wedstrijden die deel uitmaken van de in dat lid bedoelde evenementen en die gelijktijdig plaatsvinden niet alle door middel van volledige rechtstreekse verslaggeving te worden verspreid, als ten minste een van deze wedstrijden wordt verspreid door middel van volledige rechtstreekse verslaggeving op een open televisiekanaal.
Ah ja duidelijk. Dan is het inderdaad een van twee en zal het wel Feyenoord worden op open kanaal oid.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen. Alleen vraag ik me af waar die redacteur dat vandaan heeft. In Artikel 19 van het Mediabesluit staat namelijk:
[..]
Eens, nogal vreemd. Dan zouden ze ook eens moeten specificeren vanaf welke ronde het onder de mediawet valt. Het officiële pakket van de Champions League gaat vaak pas in de vierde voorronde in en in de Europa League in de groepsfase.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.
Dat wordt niet gezegd, dus neem aan dat het om alle rondes gaat. Ik heb er tot nu toe niet bij stilgestaan, maar dit is natuurlijk ook de reden dat Ziggo hun kanaal open gooide tijdens de wedstrijden van Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eens, nogal vreemd. Dan zouden ze ook eens moeten specificeren vanaf welke ronde het onder de mediawet valt. Het officiële pakket van de Champions League gaat vaak pas in de vierde voorronde in en in de Europa League in de groepsfase.
In de afgelopen jaren zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden te vinden van wedstrijden die achter de decoder werden uitgezonden. Dit wordt nu alleen opvallend omdat de heenwedstrijd wel open is uitgezonden en de terugwedstrijd niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd, dus neem aan dat het om alle rondes gaat. Ik heb er tot nu toe niet bij stilgestaan, maar dit is natuurlijk ook de reden dat Ziggo hun kanaal open gooide tijdens de wedstrijden van Ajax.
Kan het me zo snel niet heugen, maar neem aan dat het dan vooral om de eerste voorrondes van de Europa League ging?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden te vinden van wedstrijden die achter de decoder werden uitgezonden. Dit wordt nu alleen opvallend omdat de heenwedstrijd wel open is uitgezonden en de terugwedstrijd niet.
Besiktas v Feyenoord werd in 2014/15 ook achter de decoder gestopt volgens mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het me zo snel niet heugen, maar neem aan dat het dan vooral om de eerste voorrondes van de Europa League ging?
https://nos.nl/artikel/68(...)rd-live-bij-nos.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Besiktas v Feyenoord werd in 2014/15 ook achter de decoder gestopt volgens mij.
Daarom. Die mediawet is zo onduidelijk als wat. Lekker makkelijk om FOX dan om de oren te slaan.quote:
Beetje vertrouwen in?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:55 schreef Sked het volgende:
Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Serero, Bero, Foor; Beerens, Matavz, Linssen
Best wel. Vorige week viel me absoluut niet tegen. En ik denk dat Bero in plaats van Bruns nog wel een goede impuls is.quote:
is die nieuwe verdediger geblesseerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Best wel. Vorige week viel me absoluut niet tegen.
Welke, Thelander?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:04 schreef govie het volgende:
[..]
is die nieuwe verdediger geblesseerd?
Ja die, die speelde wel in de eerste euroconfrontatie.quote:
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:05 schreef govie het volgende:
[..]
Ja die, die speelde wel in de eerste euroconfrontatie.
Jammer, op papier leek het wel een goede verdediger.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.
Die kon er echt niets van, nee. Wel verfrissend dat Slutskiy zo'n kwast gewoon op de bank zet en niet vijf maanden ermee blijft aanmodderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.
Stelling: Een betere trainer dan Slutsky was momenteel voor Vitesse niet voorhanden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die kon er echt niets van, nee. Wel verfrissend dat Slutskiy zo'n kwast gewoon op de bank zet en niet vijf maanden ermee blijft aanmodderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |