Boswachtertje is vorig jaar alweer vergeten. OsijekGenot.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.
Juist PSV heeft het de laatste 2 jaar laten afweten Europees.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
En PSV en Ajax maar elk jaar punten proberen te sprokkelen om al die kneuzenclubs een rondje Europees te laten ballen. Twee Europese plekken is genoeg voor nederland, de rest is toch dikke aids.
Ben eens benieuwd of die hondstrouwe Feyenoord aanhang volgende week een kolkende Kuip creeert of dat het toch gewoon een hype is.
Ik heb 30 minuten van Qarabag v BATE gezien om te weten dat dat ook weer genieten wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Boswachtertje is vorig jaar alweer vergeten. OsijekGenot.
Nouja.... volgens mij zijn dat de enige clubs die nog enigszins wat punten gesprokkelt hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.
NOS mythe. Voor de Uefa Cup winst zaten er 15.000 man.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Juist PSV heeft het de laatste 2 jaar laten afweten Europees.
En dat laatste kan ik je zo zeggen, het is een mythe.
Ja, maar nog niet genoeg. Bij lange na niet hun potentieel benut.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja.... volgens mij zijn dat de enige clubs die nog enigszins wat punten gesprokkelt hebben.
Jij kan beter gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Vitesse maakte juist de fout om in de 91e minuut nog teveel de aanval in te willen gaan.
Gaan we schelden? Geef nou gewoon toe dat Vitesse prima speelde maar vergaten te scoren. Dat in tegensterlling tot Feye noord die gewoon afgeslacht werden tegen een veredeld kk-divisie-team.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon je bek houden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NOS mythe. Voor de Uefa Cup winst zaten er 15.000 man.
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Gaan we schelden? Geef nou gewoon toe dat Vitesse prima speelde maar vergaten te scoren. Dat in tegensterlling tot Feye noord die gewoon afgeslacht werden tegen een veredeld kk-divisie-team.
Vroeger was hij nog wel een leuke user.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.
maar Ziyech kwam toch nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.
Ik vraag me soms af of tong80 en GGMM vroeger wel normaal deden (lol)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger was hij nog wel een leuke user.
Tegenwoordig een vrij irritante act.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal basisklanten Jan Jood
Hersenbeschadiging of een klap van de molengenot
GGMM was als moderator nog best normaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of tong80 en GGMM vroeger wel normaal deden (lol)
tong is ook hard achteruit gegaan, daarvoor was hij best ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM was als moderator nog best normaal.
Tong80 zit al zijn hele FOK!leven aan de drank.
Het verbaast me allemaal niet meer van de fossielen in onze journalistiekquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Jorgensen, Geen RVP dus het is allemaal wel begrijpelijk
Ja ze zullen er eens inhoudelijk op ingaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Jorgensen, Geen RVP dus het is allemaal wel begrijpelijk
Ik ken hem van soms momenten dat hij normaal deed, maar het overgrote deel van de tijd zich aangevallen voelen en rare onzinnige posts plaatsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
tong is ook hard achteruit gegaan, daarvoor was hij best ok.
Maar alles is objectief hoor . Harde waarheid mag niet in dat SJW-wereldjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het verbaast me allemaal niet meer van de fossielen in onze journalistiek
Verbeek :''Mwa heb het niet gezien dus die 4-0 kan ook geflatteerd zijn''quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze zullen er eens inhoudelijk op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |