Basel is wel een heel slecht antwoord op de vraag; tegen welke clubs uit voormalig Oostbloklanden hebben Nederlandse clubs goed gepresteerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse valt ook niet tegen vanavond tegen Basel. Jammer dat ze zichzelf alleen niet met een goal belonen.
Een hele competitie waar iedereen 4-3-3 speelt GENOTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aan de mandekking blijven doen, terwijl ze dat nergens meer doen GENOT
Hollandse school is het toppunt van hogere school voetbal vriendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Hollandse school is dood en begraven. Daar gaat het juist fout met Nederlandse clubs/trainers.
Klopt, maar dat gaat wel lonen op den duur.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je ziet hoeveel moeite Ajax heeft om zoneverdediging onder de knie te kunnen krijgen.
Ja, maar je leest te vaak dat trainers bijna niet durven om door te zetten met het inslijpen ervan. Omdat het zoveel tijd vergt om het uit de systemen te slopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat wel lonen op den duur.
Dan ken jij Ajax nog nietquote:
In de Eredivisie zijn daar alle mogelijkheden voor met Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, maar je leest te vaak dat trainers bijna niet durven om door te zetten met het inslijpen ervan. Omdat het zoveel tijd vergt om het uit de systemen te slopen.
Als ik G voetbal wil zien, ga ik wel naar de lokale club.quote:
Oh, maar ik bedoelde het meer in het algemeen. Niet specifiek Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie zijn daar alle mogelijkheden voor met Ajax.
Gaat het toch niet om. Is gewoon ruk dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik G voetbal wil zien, ga ik wel naar de lokale club.
Ja maar ik betrok het weer erop dat het voor Ajax makkelijker is om door te voeren dan dat je bij pak 'm beet Chelsea zit waar dat erin slijpen dan elke week punten kost in die Premier League.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde het meer in het algemeen. Niet specifiek Ajax.
Zeker mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik betrok het weer erop dat het voor Ajax makkelijker is om door te voeren dan dat je bij pak 'm beet Chelsea zit waar dat erin slijpen dan elke week punten kost in die Premier League.
(lol)twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 09-08-2018 om 21:53:28Van Halst en Verbeek duiden deze week het Nederlandse voetbal als analist...tja... reageer retweet
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Vitesse maakte juist de fout om in de 91e minuut nog teveel de aanval in te willen gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Vitesse. Dat krijg je ervan als je de 0 wil houden in plaats van er 1 te scoren.
Ziyech en Huntelaar hadden die kansen gewoon moeten maken, dan was het klaar geweest.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Uit hadden ze ook moeten winnen, tot onze verdediging instortte(teamverdedigen)
Lol, de hele wedstrijd was dat ondermaats. Het probleem was meer dat het momentum volledig uit handen ging doordat het spel extreem slordig werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef Smoofie het volgende:
tot onze verdediging instortte(teamverdedigen)
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
En PSV en Ajax maar elk jaar punten proberen te sprokkelen om al die kneuzenclubs een rondje Europees te laten ballen. Twee Europese plekken is genoeg voor nederland, de rest is toch dikke aids.
Ben eens benieuwd of die hondstrouwe Feyenoord aanhang volgende week een kolkende Kuip creeert of dat het toch gewoon een hype is.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om. Is gewoon ruk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |