Maar nogmaals, je hebt gewoon een x aantal spelers die geblesseerd zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan gebeuren met die jonge apies.
Dan moet ie daar niet gaan zitten, wij zijn financieel onafhankelijk dat moet zo'n Been ook zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef TehRocks het volgende:
Mario Been durft Feyenoord niet te bekritiseren
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vitesse krijgt het nu wel lastig
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.
Vitesse gaat boven Feyenoord eindigen dit seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.
Dames en heren, schrik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse gaat boven Feyenoord eindigen dit seizoen.
Maasbert SchoutenGODquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, schrik niet.
Vitesse gaat voor het kampioenschap.
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.
Tegen Rubin Kazan in het oude (en lege) Luzhniki op een doordeweekse middag genot.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.
Dat was Rubin Kazan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.
Rubin Kazan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax vijf jaar geleden bij Steaua Bucuresti.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
Verder is het volgens mij wel een indrukwekkende lijst waar Nederlandse clubs de laatste jaren het bootje zijn ingegaan:
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
En dan vergeet ik er nog een hoop.
Een paar ploegen als Zenit, Krasnodar en CSKA konden er nog wel iets van, maar de rest was toch vrij droevig.
Nederlandse ploegen moeten leren verdedigen .quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
Verder is het volgens mij wel een indrukwekkende lijst waar Nederlandse clubs de laatste jaren het bootje zijn ingegaan:
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
Een paar ploegen als Zenit, Krasnodar en CSKA konden er nog wel iets van, maar de rest was toch vrij droevig.
RostovGodquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
Lekker aan de mandekking blijven doen, terwijl ze dat nergens meer doen GENOTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen moeten leren verdedigen .
Hollandse school moet je nooit loslatenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aan de mandekking blijven doen, terwijl ze dat nergens meer doen GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |