Met deze selectie kunnen ze uit best verliezen van een opvallend goed spelend Trencin.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Feyenoord mag van mij dan nooit meer Europees spelen. Elk jaar weer hetzelfde liedje met ze.
Labyad erin brengen begreep ik echt niet. Die uitwinst behouden was zo ontzettend belangrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had gewoon compact moeten spelen 2e helft maar ja lekker uitweiden met spelers die nog op 60% zitten (Tadic, Schone)
Een hoer werkt nog meer dan dit Feyenoord.quote:
Schone lolquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was voetballend vooral erg matig afgelopen dinsdag.
Het nieuwe Schotland.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Als Nederlandse clubs zo blijven aanklooien in de zomer en totaal niet klaar zijn voor een nieuw seizoen dan zakken we inderdaad rap af naar plek 19,20 in Europa... en dan kun je na het seizoen feitelijk meteen door blijven trainen en niet meer op vakantie
Kon op zich wel, maar Schone laten staan kon echt niet. Die liep al vanaf 50e minuut te schutteren. Mazraoui kreeg het ook steeds lastiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Labyad erin brengen begreep ik echt niet. Die uitwinst behouden was zo ontzettend belangrijk.
Inkoppertje, maar zolang je in de arena maar geen tegendoelpunten tegen krijgt nu is het prima. Geef ajax zeker wel het voordeel om door te gaan
Frenkie speelde ook kut, en Ziyech op een paar passjes na was ook weer veel te slordig (en moest die kans maken)quote:
Jawel ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarschijnlijk dus geen enkele ploeg in de EL groepsfase
Ajax en PSV gaan niet beide de voorrondes CL doorkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Ajax en PSVquote:
Ben benieuwd wie of wat de schuld gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Als Nederlandse clubs zo blijven aanklooien in de zomer en totaal niet klaar zijn voor een nieuw seizoen dan zakken we inderdaad rap af naar plek 19,20 in Europa... en dan kun je na het seizoen feitelijk meteen door blijven trainen en niet meer op vakantie
Zou wel leuk zijn, dan kijkt er geen hond naar de EL-avonden van RTL.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV gaan niet beide de voorrondes CL doorkomen.
Ja de clubs moeten vooral eens naar zichzelf kijken... vanaf het moment dat we met voorrondes EL te maken hebben maken onze ploegen er echt een enorme teringzooi van... Utrecht tegen een stel amateurs uit Luxemburg, PSV en Ajax vorig jaar en dit jaar AZ en Feyenoord... en dan mis ik er nog wat denk ik.... we zien die potjes als een verlenging van de voorbereiding terwijl dit de potjes zijn waarvoor je je de rest van het jaar de ballen uit je broek loopt te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie of wat de schuld gaat krijgen.
Van Beek kon toch naar Fenerbahcequote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
Botteghin is wel echt 5x beter dan Van Beek, dat zegt genoeg
Mag Bart Nolles met Aad de Mos kijken naar Trencin - Ludogoretsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan kijkt er geen hond naar de EL-avonden van RTL.
Jezelf diskwaliferenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik geloof de nummer 2 wel... maar dan nogquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef Durmada het volgende:
Is dit de nummer vijf van Slowakije?
Kan de CL in Hans.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jezelf diskwaliferenAjax is al geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |