De voorbeschouwing op het duel tussen Vitesse en FC Basel vangt om 19.30 uur aan op FOX Sports. De wedstrijd begint om 20.00 uur.quote:Feyenoord zonder Van Persie en Botteghin naar Slowakije, Toornstra wel fit
Feyenoord gaat met twintig spelers naar Slowakije, waar de Rotterdammers het morgen tegen AS Trencin opnemen. Robin van Persie zit niet bij de wedstrijdselectie.
Van Jens Toornstra was nog onzeker of hij het duel zou halen, maar hij zit wel bij de selectie. Het wordt flink puzzelen voor trainer Giovanni van Bronckhorst want naast Van Persie ontbreken ook Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps, Nicolai Jørgensen, Yassin Ayoub en Renato Tapia vanwege blessures en is Tonny Vilhena geschorst. Eric Botteghin blijft vanwege privéomstandigheden in Nederland.
Vermoedelijke opstelling volgens Algemeen Dagblad:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie, Berghuis, Vente en Larsson.
quote:Leonid Slutskiy: 'Op het middenveld heb ik weinig keuzes'
ARNHEM - Er waait een andere wind door de selectie van Vitesse. De sfeer is losser en (nog) meer open. De Rus Slutskiy zorgt voor humor, maar ziet ondertussen ook progressie. 'We gaan elkaar op het veld begrijpen.'
door Richard van der Made
De eerste Russische coach in de eredivisie heeft het naar zijn zin op Papendal. Hoewel hij minder delegeert dan zijn voorgangers en er vaak kort bovenop zit, maakt Slutskiy ook veel grapjes met zijn spelers. Ook heeft hij regelmatig oog voor de supporters langs de kant die enthousiast zijn over zijn aanpak. Voor de man die de nationale ploeg van Rusland coachte tijdens het EK van 2016, maar even later wel werd ontslagen, is Vitesse een kans om zichzelf op de Europese kaart te zetten.
Steun van aardige mensen
Druk voelt hij zeker nu de twee belangrijke duels met FC Basel zich aandienen. Vitesse is onverminderd ambitieus en heeft Slutskiy als doel meegegeven de groepsfase van de Europa League te halen. Hoe weinig realistisch dat misschien ook is. 'Natuurlijk voel ik druk', zegt de sympathieke Slutskiy. 'Maar die komt uit mijzelf. Ik heb en voel de steun van de aardige mensen van deze club. En van onze eigenaar achter de schermen. Ik wil presteren, natuurlijk.'
Prestige, geld en ontwikkeling
De duels met FC Basel gaan om resultaat. 'En om prestige, om geld en om ontwikkeling', vult Slutskiy aan. Om vervolgens in de underdog rol te kruipen. Logisch uiteraard omdat de Zwitsers veel meer geld te besteden hebben aan spelers dan Vitesse. 'Het is een grote club met een mooie traditie. Ze hebben zeven keer op rij de landstitel gepakt, alleen vorig seizoen niet. Het is een grote test voor ons, maar ik zie kansen. Zeker thuis.'
Motivatie Europa League
Die onderbouwt Slutskiy als volgt. 'We beginnen elkaar beter te begrijpen op het veld. Dat heeft tijd nodig. We zijn bovendien in een goede fysieke conditie nu. Hebben hard gewerkt de afgelopen weken. En verder kijk ik naar Basel. Ze hebben een aantal goede spelers verkocht. Er is een trainerswissel geweest. De situatie was daar niet altijd rustig in de voorbereiding. En ze zijn Champions League gewend', gaat Slutskiy verder. 'Misschien zorgt de Europa League niet voor de hoogste motivatie bij de spelers.'
'Small choices'
Maar ondanks de verbeterde communicatie volgens Slutskiy ziet hij ook pijnpunten in zijn groep. Zo spreekt de Rus over 'small choices' die hij kan maken in de middenlinie. 'Ik heb daar vier spelers voor drie posities. Bero, Serero, Foor en Bruns. Dat is niet echt veel. En wij willen dynamisch spelen. Met een aanvallende middenvelder. Dan moet je af en toe ook wisselen in je team om het dynamische in je elftal te houden.'
Vermoedelijke opstelling volgens De Gelderlander:
Eduardo; Karavaev, Werff, Clarke-Salter, Buttner; Serero, Bruns, Foor; Beerens, Matavz, Linssen
Mits andere coach en directeur.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit komt nog wel goed met behulp van het HONDSTROUWE legioen, 5-0 in de terugwedstrijd
Ik gok PSV in de vCL, als er geen middenvelder komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wordt de volgende gênante vertoning?
Ajax tegen Luik volgende weekquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wordt de volgende gênante vertoning?
Nee man.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegen Luik volgende week
Oja die hebben we ook nog, gaat lekker!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wint Ajax thuis echt welquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is wel echt een wonderjaar van zowel Ajax als PSV nodig willen we een beetje acceptabele punten krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oja die hebben we ook nog, gaat lekker!
klinkt als een typische wedstrijd van nederlandse clubs in europaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vitesse maakt het veldoverwicht ook weer niet echt af hè
Die achterhoede was wel echt slecht. Niet verwacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slowaaks kunstgras.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Het ligt allemaal aan de aanvangstijd van de wedstrijd!
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
Wtf, ik kijk net de stand, speelt Feyenoord zo belabberd?
Tegen Graz was Tagliafico defensief ook matig.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die achterhoede was wel echt slecht. Niet verwacht.
Zo slecht dat er al meerdere aangiftes wegens vermoeden van matchfixing liggen op het bureau op Zuid.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
Wtf, ik kijk net de stand, speelt Feyenoord zo belabberd?
Feyenoord mag van mij dan nooit meer Europees spelen. Elk jaar weer hetzelfde liedje met ze.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja.
En Trencin vind ik overigens ook gewoon goed spelen.
Het was voetballend vooral erg matig afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die achterhoede was wel echt slecht. Niet verwacht.
Met deze selectie kunnen ze uit best verliezen van een opvallend goed spelend Trencin.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Feyenoord mag van mij dan nooit meer Europees spelen. Elk jaar weer hetzelfde liedje met ze.
Labyad erin brengen begreep ik echt niet. Die uitwinst behouden was zo ontzettend belangrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had gewoon compact moeten spelen 2e helft maar ja lekker uitweiden met spelers die nog op 60% zitten (Tadic, Schone)
Een hoer werkt nog meer dan dit Feyenoord.quote:
Schone lolquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was voetballend vooral erg matig afgelopen dinsdag.
Het nieuwe Schotland.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Als Nederlandse clubs zo blijven aanklooien in de zomer en totaal niet klaar zijn voor een nieuw seizoen dan zakken we inderdaad rap af naar plek 19,20 in Europa... en dan kun je na het seizoen feitelijk meteen door blijven trainen en niet meer op vakantie
Kon op zich wel, maar Schone laten staan kon echt niet. Die liep al vanaf 50e minuut te schutteren. Mazraoui kreeg het ook steeds lastiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Labyad erin brengen begreep ik echt niet. Die uitwinst behouden was zo ontzettend belangrijk.
Inkoppertje, maar zolang je in de arena maar geen tegendoelpunten tegen krijgt nu is het prima. Geef ajax zeker wel het voordeel om door te gaan
Frenkie speelde ook kut, en Ziyech op een paar passjes na was ook weer veel te slordig (en moest die kans maken)quote:
Jawel ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarschijnlijk dus geen enkele ploeg in de EL groepsfase
Ajax en PSV gaan niet beide de voorrondes CL doorkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Ajax en PSVquote:
Ben benieuwd wie of wat de schuld gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Als Nederlandse clubs zo blijven aanklooien in de zomer en totaal niet klaar zijn voor een nieuw seizoen dan zakken we inderdaad rap af naar plek 19,20 in Europa... en dan kun je na het seizoen feitelijk meteen door blijven trainen en niet meer op vakantie
Zou wel leuk zijn, dan kijkt er geen hond naar de EL-avonden van RTL.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV gaan niet beide de voorrondes CL doorkomen.
Ja de clubs moeten vooral eens naar zichzelf kijken... vanaf het moment dat we met voorrondes EL te maken hebben maken onze ploegen er echt een enorme teringzooi van... Utrecht tegen een stel amateurs uit Luxemburg, PSV en Ajax vorig jaar en dit jaar AZ en Feyenoord... en dan mis ik er nog wat denk ik.... we zien die potjes als een verlenging van de voorbereiding terwijl dit de potjes zijn waarvoor je je de rest van het jaar de ballen uit je broek loopt te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie of wat de schuld gaat krijgen.
Van Beek kon toch naar Fenerbahcequote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
Botteghin is wel echt 5x beter dan Van Beek, dat zegt genoeg
Mag Bart Nolles met Aad de Mos kijken naar Trencin - Ludogoretsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, dan kijkt er geen hond naar de EL-avonden van RTL.
Jezelf diskwaliferenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik geloof de nummer 2 wel... maar dan nogquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef Durmada het volgende:
Is dit de nummer vijf van Slowakije?
Kan de CL in Hans.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jezelf diskwaliferenAjax is al geplaatst.
Een opgeheven club, daar kan een voorbeeld aan genomen worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Nu komt er een speler van RBC in hoor ik haahahhaaha.
Vitesse speelt best leuk. Alleen de eindpassquote:
Nee van Trencinquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Nu komt er een speler van RBC in hoor ik haahahhaaha.
Mijn moeder ookquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
Botteghin is wel echt 5x beter dan Van Beek, dat zegt genoeg
Grandioze door/her-start op amateurniveau.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een opgeheven club, daar kan een voorbeeld aan genomen worden.
450quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoeveel punten levert dit Nederland op?
Heeft RBC geen windeieren gelegdquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Grandioze door/her-start op amateurniveau.
Honderd miljoen miljardquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoeveel punten levert dit Nederland op?
Dat moet Feyenoord nog maar zien te halen in de ED.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:43 schreef Durmada het volgende:
Trencin staat serieus vijfde in de Slowaakse League
Die Slowaakse league staat binnen een paar jaar boven de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:43 schreef Durmada het volgende:
Trencin staat serieus vijfde in de Slowaakse League
Daar ga ik eens lekker voor zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef O_o_ het volgende:
Zometeen Slovan Bratislava - Rapid Wien, leuke derby.
Prima stadje dat Bratislavaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef O_o_ het volgende:
Zometeen Slovan Bratislava - Rapid Wien, leuke derby.
Eens, maar wel vermakelijk bij een reisje door Oost-Europaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Twee daagjes zuipen in een biergarten in de stad, daarna gaat het vervelen.
Dat is geen echte ventquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:50 schreef TehRocks het volgende:
Die Vente staat er ook bij als een zoutzak zeg, kolere.
Creëerde wel de beste kans voor Feyenoord zaterdag (lol).quote:
Toen viel hij wel aardig in ja, paar kopballetjesquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Creëerde wel de beste kans voor Feyenoord zaterdag (lol).
Bij Randers denk ik altijd aan Andries Knevel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/DkLdrv-W4AI6Rj7.jpg:large
Ricardo Monizgod.
Die zou ik weleens bij een club uit de Eredivisie willen zienquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/DkLdrv-W4AI6Rj7.jpg:large
Ricardo Monizgod.
Misschien tien seconden nadat hij erin kwam, zocht hij namens Feyenoord voor het eerst diepte en kon meteen terugkoppen waardoor een grote kans ontstond. Dat is gewoon iets basics, hé. Voor Feyenoord al een hele openbaring.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen viel hij wel aardig in ja, paar kopballetjes
Ajax en PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:35 schreef DaveDave09 het volgende:
Eerst maar eens de rondes door komen, dat word lastig zat voor beide.quote:
vertelquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen feyenoord en een pinguin 🐧
In Artis welquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze overleven allebei geen dag in Europa
XD
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
De ene na de andere cliche in de studio
Wat wil je met Mario Been.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
De ene na de andere cliche in de studio
Ff quotenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Als Feyenoord alsnog doorgaat post ik nooit meer op fok.
Ook niet met kloons hé.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Als Feyenoord alsnog doorgaat post ik nooit meer op fok.
Mario Been is dan ook een van de slechtste analisten ooit. Als je nu nog geen kritiek hebt op Feyenoord heb je geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef TehRocks het volgende:
Mario Been durft Feyenoord niet te bekritiseren
Kan gebeuren met die jonge apies.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef TehRocks het volgende:
Maar nogmaals, je hebt gewoon een x aantal spelers die geblesseerd zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan gebeuren met die jonge apies.
Dan moet ie daar niet gaan zitten, wij zijn financieel onafhankelijk dat moet zo'n Been ook zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef TehRocks het volgende:
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vitesse krijgt het nu wel lastig
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.
Vitesse gaat boven Feyenoord eindigen dit seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar bewijzen dat het gewoon 'kan'. Normaal voetballen.
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.
Dames en heren, schrik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse gaat boven Feyenoord eindigen dit seizoen.
Maasbert SchoutenGODquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, schrik niet.
Vitesse gaat voor het kampioenschap.
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de laatste keer dat een Nederlandse club een goede uitwedstrijd speelde in het voormalige Oostblok? Kan me bij geen enkele club iets voor de geest halen in recente jaren.
Tegen Rubin Kazan in het oude (en lege) Luzhniki op een doordeweekse middag genot.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.
Dat was Rubin Kazan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Twente met Luuk de Jong die bij min 15 tegen zo'n oost Europese club moesten spelen was wel een vermakelijke pot volgens mij.
Rubin Kazan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax vijf jaar geleden bij Steaua Bucuresti.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
Verder is het volgens mij wel een indrukwekkende lijst waar Nederlandse clubs de laatste jaren het bootje zijn ingegaan:
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
En dan vergeet ik er nog een hoop.
Een paar ploegen als Zenit, Krasnodar en CSKA konden er nog wel iets van, maar de rest was toch vrij droevig.
Nederlandse ploegen moeten leren verdedigen .quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
Verder is het volgens mij wel een indrukwekkende lijst waar Nederlandse clubs de laatste jaren het bootje zijn ingegaan:
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
Een paar ploegen als Zenit, Krasnodar en CSKA konden er nog wel iets van, maar de rest was toch vrij droevig.
RostovGodquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rubin Kazan?
• Trencin
• Osijek
• Shakter Karagandy
• Zorya Luhansk (2x)
• Rijeka
• Ludogorets
• Sparta Praag
Lekker aan de mandekking blijven doen, terwijl ze dat nergens meer doen GENOTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen moeten leren verdedigen .
Hollandse school moet je nooit loslatenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker aan de mandekking blijven doen, terwijl ze dat nergens meer doen GENOT
Je ziet hoeveel moeite Ajax heeft om zoneverdediging onder de knie te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse valt ook niet tegen vanavond tegen Basel. Jammer dat ze zichzelf alleen niet met een goal belonen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:39 schreef Fretwork het volgende:
Utrecht was toch vrij goed tegen Zenit? Wel verloren though
Hollandse school is dood en begraven. Daar gaat het juist fout met Nederlandse clubs/trainers.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hollandse school moet je nooit loslaten
Nog een voordeel dat Basel geen uitgoal heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse valt ook niet tegen vanavond tegen Basel. Jammer dat ze zichzelf alleen niet met een goal belonen.
Basel is wel een heel slecht antwoord op de vraag; tegen welke clubs uit voormalig Oostbloklanden hebben Nederlandse clubs goed gepresteerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse valt ook niet tegen vanavond tegen Basel. Jammer dat ze zichzelf alleen niet met een goal belonen.
Een hele competitie waar iedereen 4-3-3 speelt GENOTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hollandse school is het toppunt van hogere school voetbal vriendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Hollandse school is dood en begraven. Daar gaat het juist fout met Nederlandse clubs/trainers.
Klopt, maar dat gaat wel lonen op den duur.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je ziet hoeveel moeite Ajax heeft om zoneverdediging onder de knie te kunnen krijgen.
Ja, maar je leest te vaak dat trainers bijna niet durven om door te zetten met het inslijpen ervan. Omdat het zoveel tijd vergt om het uit de systemen te slopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat wel lonen op den duur.
Dan ken jij Ajax nog nietquote:
In de Eredivisie zijn daar alle mogelijkheden voor met Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, maar je leest te vaak dat trainers bijna niet durven om door te zetten met het inslijpen ervan. Omdat het zoveel tijd vergt om het uit de systemen te slopen.
Als ik G voetbal wil zien, ga ik wel naar de lokale club.quote:
Oh, maar ik bedoelde het meer in het algemeen. Niet specifiek Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie zijn daar alle mogelijkheden voor met Ajax.
Gaat het toch niet om. Is gewoon ruk dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik G voetbal wil zien, ga ik wel naar de lokale club.
Ja maar ik betrok het weer erop dat het voor Ajax makkelijker is om door te voeren dan dat je bij pak 'm beet Chelsea zit waar dat erin slijpen dan elke week punten kost in die Premier League.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde het meer in het algemeen. Niet specifiek Ajax.
Zeker mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik betrok het weer erop dat het voor Ajax makkelijker is om door te voeren dan dat je bij pak 'm beet Chelsea zit waar dat erin slijpen dan elke week punten kost in die Premier League.
(lol)twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 09-08-2018 om 21:53:28Van Halst en Verbeek duiden deze week het Nederlandse voetbal als analist...tja... reageer retweet
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Vitesse maakte juist de fout om in de 91e minuut nog teveel de aanval in te willen gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Vitesse. Dat krijg je ervan als je de 0 wil houden in plaats van er 1 te scoren.
Ziyech en Huntelaar hadden die kansen gewoon moeten maken, dan was het klaar geweest.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Uit hadden ze ook moeten winnen, tot onze verdediging instortte(teamverdedigen)
Lol, de hele wedstrijd was dat ondermaats. Het probleem was meer dat het momentum volledig uit handen ging doordat het spel extreem slordig werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef Smoofie het volgende:
tot onze verdediging instortte(teamverdedigen)
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
En PSV en Ajax maar elk jaar punten proberen te sprokkelen om al die kneuzenclubs een rondje Europees te laten ballen. Twee Europese plekken is genoeg voor nederland, de rest is toch dikke aids.
Ben eens benieuwd of die hondstrouwe Feyenoord aanhang volgende week een kolkende Kuip creeert of dat het toch gewoon een hype is.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om. Is gewoon ruk dit.
Boswachtertje is vorig jaar alweer vergeten. OsijekGenot.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.
Juist PSV heeft het de laatste 2 jaar laten afweten Europees.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
En PSV en Ajax maar elk jaar punten proberen te sprokkelen om al die kneuzenclubs een rondje Europees te laten ballen. Twee Europese plekken is genoeg voor nederland, de rest is toch dikke aids.
Ben eens benieuwd of die hondstrouwe Feyenoord aanhang volgende week een kolkende Kuip creeert of dat het toch gewoon een hype is.
Ik heb 30 minuten van Qarabag v BATE gezien om te weten dat dat ook weer genieten wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Boswachtertje is vorig jaar alweer vergeten. OsijekGenot.
Nouja.... volgens mij zijn dat de enige clubs die nog enigszins wat punten gesprokkelt hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben natuurlijk ook behoorlijk veel verneukt de laatste jaren.
NOS mythe. Voor de Uefa Cup winst zaten er 15.000 man.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Juist PSV heeft het de laatste 2 jaar laten afweten Europees.
En dat laatste kan ik je zo zeggen, het is een mythe.
Ja, maar nog niet genoeg. Bij lange na niet hun potentieel benut.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja.... volgens mij zijn dat de enige clubs die nog enigszins wat punten gesprokkelt hebben.
Jij kan beter gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Vitesse maakte juist de fout om in de 91e minuut nog teveel de aanval in te willen gaan.
Gaan we schelden? Geef nou gewoon toe dat Vitesse prima speelde maar vergaten te scoren. Dat in tegensterlling tot Feye noord die gewoon afgeslacht werden tegen een veredeld kk-divisie-team.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon je bek houden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NOS mythe. Voor de Uefa Cup winst zaten er 15.000 man.
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Gaan we schelden? Geef nou gewoon toe dat Vitesse prima speelde maar vergaten te scoren. Dat in tegensterlling tot Feye noord die gewoon afgeslacht werden tegen een veredeld kk-divisie-team.
Vroeger was hij nog wel een leuke user.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.
maar Ziyech kwam toch nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
KingRoland moet je niet enorm serieus nemen.
Ik vraag me soms af of tong80 en GGMM vroeger wel normaal deden (lol)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger was hij nog wel een leuke user.
Tegenwoordig een vrij irritante act.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal basisklanten Jan Jood
Hersenbeschadiging of een klap van de molengenot
GGMM was als moderator nog best normaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of tong80 en GGMM vroeger wel normaal deden (lol)
tong is ook hard achteruit gegaan, daarvoor was hij best ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM was als moderator nog best normaal.
Tong80 zit al zijn hele FOK!leven aan de drank.
Het verbaast me allemaal niet meer van de fossielen in onze journalistiekquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Jorgensen, Geen RVP dus het is allemaal wel begrijpelijk
Ja ze zullen er eens inhoudelijk op ingaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Jorgensen, Geen RVP dus het is allemaal wel begrijpelijk
Ik ken hem van soms momenten dat hij normaal deed, maar het overgrote deel van de tijd zich aangevallen voelen en rare onzinnige posts plaatsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
tong is ook hard achteruit gegaan, daarvoor was hij best ok.
Maar alles is objectief hoor . Harde waarheid mag niet in dat SJW-wereldjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het verbaast me allemaal niet meer van de fossielen in onze journalistiek
Verbeek :''Mwa heb het niet gezien dus die 4-0 kan ook geflatteerd zijn''quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze zullen er eens inhoudelijk op ingaan.
En ondertussen vernieuwende journalistiek bij elke gelegenheid kapotbashen. Aids.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar alles is objectief hoor . Harde waarheid mag niet in dat SJW-wereldje
De journalistiek en analyses in Nederland zijn medeschuldig aan de lachwekkende staat van het voetbal hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek :''Mwa heb het niet gezien dus die 4-0 kan ook geflatteerd zijn''
Niet in mijn grachtengordelstraatje bittequote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En ondertussen vernieuwende journalistiek bij elke gelegenheid kapotbashen. Aids.
Alweer 10 keer die hypepromo voor de gehandicaptenliek gezien . Genieten van het leedvermaakquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De journalistiek en analyses in Nederland zijn medeschuldig aan de lachwekkende staat van het voetbal hier.
''Nieuwlichterij moeten we niet willen'' genotquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet in mijn grachtengordelstraatje bitte
-Nieuwkerkaids
"Genieten van de kampioensgekte"quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer 10 keer die hypepromo voor de gehandicaptenliek gezien . Genieten van het leedvermaak
Nederlandse clubs kunnen nauwelijks FRIS AANVALLEND voetbal spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat we in Nederland FRIS AANVALLEND voetbal willen spelen maar soms moet je weten wanneer je een busje moet parkeren en vooral HOE... Want dat kunnen we niet lol
Ze willen het allemaal. Tja...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen nauwelijks FRIS AANVALLEND voetbal spelen.
PSV deed het onder Cocu oa in de CLquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kunnen nauwelijks FRIS AANVALLEND voetbal spelen.
De bus parkeren is voor Nederlandse clubs ook alleen maar het onheil over jezelf afroepen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze willen het allemaal. Tja...
Les 1: Ken je beperkingen
En Ajax in de EL onder Bosz uiteraard, terwijl de jaren dat er getracht werd meer te controleren er continu kansloze uitschakelingen waren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV deed het onder Cocu oa in de CL
Heel Nederland zeuren dat het anti voetbal is
Beide wedstrijden zijn toch al beslist joh.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:54 schreef Masterminded het volgende:
De returns komen alleen op FOX Sports (lol).
Toch maar open kanaal?quote:Sportzender FOX overtreedt de Mediawet door de wedstrijd Feyenoord-AS Trencín achter de decoder uit te zenden en niet via een open gratis televisiekanaal. Dat zeggen het Commissariaat van de Media en het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW).
Alle wedstrijden van de Europa League en de Champions League, waar de wedstrijd van donderdagavond onder valt, staan op de zogeheten evenementenlijst, meldt het AD donderdag. Ook FC Basel-Vitesse wordt via de betaalde zender uitgezonden, maar moet ook gratis te bekijken zijn.
Deze moeten volgens de Mediawet worden uitgezonden op een open kanaal dat minstens 75 procent van alle huishoudens in Nederland bereikt zonder dat die daar extra voor moeten betalen.
Het Commissariaat vertelt aan het AD dat ze nog niet weten of de sportzender een terechtwijzing zal krijgen, omdat de mediawaakhond altijd achteraf reageert op acties. Het is ook nog niet bekend of FOX van tevoren maatregelen zal treffen.
Voor de bus parkeren moet je kijken naar ploegen als Molde, daar heeft zelfs Messi het lastig mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bus parkeren is voor Nederlandse clubs ook alleen maar het onheil over jezelf afroepen.
Een goed countersysteem daarentegen zou nog wel kunnen werken. Maar er is ook niks mis om een tactiek te ontwikkelen met hoog druk zetten en snel de diepte zoeken hoor, daar kan je veel resultaat mee halen. Zeker tegen die clubs in de voorrondes die ook allemaal geen hoogvliegers zijn.
Ze moeten er minimaal één van de twee uitzenden. Er geldt een uitzondering als wedstrijden tegelijk plaatsvinden.quote:
Benieuwd of Basel in eigen huis de bus gaat parkeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:23 schreef Sked het volgende:
Heb er nog wel vertrouwen dat Vitesse kan stunten, genoeg kansen vorige week.
Dan moeten ze de andere wedstrijd minimaal gaan streamen (gratis)quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten er minimaal één van de twee uitzenden. Er geldt een uitzondering als wedstrijden tegelijk plaatsvinden.
AZquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:31 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen gaat Kairat Almaty flink onderuit tegen het altijd sterke Sigma Olomouc
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten ze de andere wedstrijd minimaal gaan streamen (gratis)
Alle wedstrijden van de Europa League en de Champions League, waar de wedstrijd van donderdagavond onder valt, staan op de zogeheten evenementenlijst, meldt het AD donderdag. Ook FC Basel-Vitesse wordt via de betaalde zender uitgezonden, maar moet ook gratis te bekijken zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.
Ja, dat heb ik gelezen. Alleen vraag ik me af waar die redacteur dat vandaan heeft. In Artikel 19 van het Mediabesluit staat namelijk:quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle wedstrijden van de Europa League en de Champions League, waar de wedstrijd van donderdagavond onder valt, staan op de zogeheten evenementenlijst, meldt het AD donderdag. Ook FC Basel-Vitesse wordt via de betaalde zender uitgezonden, maar moet ook gratis te bekijken zijn.
Maar je hebt gelijk, afgelopen jaren is het wel vaker zo geweest dat tweede wedstrijd (EL) op FOX Sports was. Hoe dat dan zit zou ik niet weten
Dus als ze nu Feyenoord - Trencin volledig zouden verslaan, hoeft dat met Basel - Vitesse niet meer. Maak ik hier uit op tenminste.quote:In afwijking van het eerste lid behoeven wedstrijden die deel uitmaken van de in dat lid bedoelde evenementen en die gelijktijdig plaatsvinden niet alle door middel van volledige rechtstreekse verslaggeving te worden verspreid, als ten minste een van deze wedstrijden wordt verspreid door middel van volledige rechtstreekse verslaggeving op een open televisiekanaal.
Ah ja duidelijk. Dan is het inderdaad een van twee en zal het wel Feyenoord worden op open kanaal oid.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen. Alleen vraag ik me af waar die redacteur dat vandaan heeft. In Artikel 19 van het Mediabesluit staat namelijk:
[..]
Eens, nogal vreemd. Dan zouden ze ook eens moeten specificeren vanaf welke ronde het onder de mediawet valt. Het officiële pakket van de Champions League gaat vaak pas in de vierde voorronde in en in de Europa League in de groepsfase.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan vind ik het wel apart dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, de afgelopen jaren is het toch wel vaker gebeurd dat je een wedstrijd van een Nederlandse club alleen betaald kon zien.
Dat wordt niet gezegd, dus neem aan dat het om alle rondes gaat. Ik heb er tot nu toe niet bij stilgestaan, maar dit is natuurlijk ook de reden dat Ziggo hun kanaal open gooide tijdens de wedstrijden van Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eens, nogal vreemd. Dan zouden ze ook eens moeten specificeren vanaf welke ronde het onder de mediawet valt. Het officiële pakket van de Champions League gaat vaak pas in de vierde voorronde in en in de Europa League in de groepsfase.
In de afgelopen jaren zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden te vinden van wedstrijden die achter de decoder werden uitgezonden. Dit wordt nu alleen opvallend omdat de heenwedstrijd wel open is uitgezonden en de terugwedstrijd niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd, dus neem aan dat het om alle rondes gaat. Ik heb er tot nu toe niet bij stilgestaan, maar dit is natuurlijk ook de reden dat Ziggo hun kanaal open gooide tijdens de wedstrijden van Ajax.
Kan het me zo snel niet heugen, maar neem aan dat het dan vooral om de eerste voorrondes van de Europa League ging?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren zijn er natuurlijk genoeg voorbeelden te vinden van wedstrijden die achter de decoder werden uitgezonden. Dit wordt nu alleen opvallend omdat de heenwedstrijd wel open is uitgezonden en de terugwedstrijd niet.
Besiktas v Feyenoord werd in 2014/15 ook achter de decoder gestopt volgens mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan het me zo snel niet heugen, maar neem aan dat het dan vooral om de eerste voorrondes van de Europa League ging?
https://nos.nl/artikel/68(...)rd-live-bij-nos.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Besiktas v Feyenoord werd in 2014/15 ook achter de decoder gestopt volgens mij.
Daarom. Die mediawet is zo onduidelijk als wat. Lekker makkelijk om FOX dan om de oren te slaan.quote:
Beetje vertrouwen in?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:55 schreef Sked het volgende:
Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner; Serero, Bero, Foor; Beerens, Matavz, Linssen
Best wel. Vorige week viel me absoluut niet tegen. En ik denk dat Bero in plaats van Bruns nog wel een goede impuls is.quote:
is die nieuwe verdediger geblesseerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Best wel. Vorige week viel me absoluut niet tegen.
Welke, Thelander?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:04 schreef govie het volgende:
[..]
is die nieuwe verdediger geblesseerd?
Ja die, die speelde wel in de eerste euroconfrontatie.quote:
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:05 schreef govie het volgende:
[..]
Ja die, die speelde wel in de eerste euroconfrontatie.
Jammer, op papier leek het wel een goede verdediger.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.
Die kon er echt niets van, nee. Wel verfrissend dat Slutskiy zo'n kwast gewoon op de bank zet en niet vijf maanden ermee blijft aanmodderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen die was zo slecht dat Slutsky hem maar op de bank heeft gezet.
Stelling: Een betere trainer dan Slutsky was momenteel voor Vitesse niet voorhanden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die kon er echt niets van, nee. Wel verfrissend dat Slutskiy zo'n kwast gewoon op de bank zet en niet vijf maanden ermee blijft aanmodderen.
Ook leukquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga Vitesse-Basel kijken. Van wat ik heb gelezen van Feyenoord de laatste twee wedstrijden ga ik echt geen verrassing verwachten.
Vermeer?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson.
Als dit zo is, dan is gio al ontslagen.quote:
Ik zou zeggen, probeer een keer wat anders. Van Persie achter Vente bijvoorbeeld. Maar nee hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:41 schreef Masterminded het volgende:
Hahahahahahaha, wat is Gio een lachwekkende vent.
Ik heb medelijden met Bijlow.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer een keer wat anders. Van Persie achter Vente bijvoorbeeld. Maar nee hoor.
Er is kennelijk afgesproken met Vermeer dat hij de Europese en beker duels mag doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Bijlow.
Dat is gewoon echt een leuk meisjequote:
Waarom zou je dat in Europese duels doen? Beker kan ik nog inkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is kennelijk afgesproken met Vermeer dat hij de Europese en beker duels mag doen.
Het is een lulverhaal natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in Europese duels doen? Beker kan ik nog inkomen.
Mooi tijd voor dikiedik als TD en gilette, the best coach feyenoord can get!quote:
Verbeek haalde de kwartfinale EL met AZ en won daar de beker, ook haalde hij elk jaar bij Heerenveen Europees voetbal.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
PLEUR lekker op met die kut faal verbeek die nog nooit wat gepresteerd heeft
dat dit soort mongolen nog een pddium krijgen
dat was meer geluk dan wijsheid allemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verbeek haalde de kwartfinale EL met AZ en won daar de beker, ook haalde hij elk jaar bij Heerenveen Europees voetbal.
Dus nooit gepresteerd is wat overdreven, maar hij heeft een matige streak de laatste jaren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |