Oeps, sorry mensen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Goeden TT. Zou ik ook bedacht kunnen hebben.
Allesquote:
quote:
Evil Soury.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Wie kijkt er nou naar de titel?
Laat lekker. Ik moet altijd een beetje gniffelen om mensen die de lapo jatten in de cos en poeslief gaan vragen om een andere TT ja de mods zitten er 24/7quote:
We doen het voor jou!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat lekker. Ik moet altijd een beetje gniffelen om mensen die de lapo jatten in de cos en poeslief gaan vragen om een andere TT ja de mods zitten er 24/7
Dan zat er vast tabasco in.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze heeft vandaag haar pastaatje met kaas gegeten, dan is ze gelijk wat milder,
Die kaas was best pittigquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze heeft vandaag haar pastaatje met kaas gegeten, dan is ze gelijk wat milder,
quote:
Nou sorry hoor maar die TT is echt KUTquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, Scrute? Het maakt haar pinnig.
Soury is pinnig geboren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, Scrute? Het maakt haar pinnig.
Ik zal het eens vragen. Ik was niet echt geplandquote:
Je had flink de pest in dat je op de wereld werd geschopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen. Ik was niet echt gepland
Nee hoor ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had flink de pest in dat je op de wereld werd geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |