abonnement Unibet Coolblue
pi_181066297
Hoe dan ook: als Henk, Mo, Klaas en Zhou van elkaar houden en graag een kind op willen voeden, dan vind ik het immoreel als conservatieven gaan besluiten dat dat niet mag.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:52:04 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:51 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook: als Henk, Mo, Klaas en Zhou van elkaar houden en graag een kind op willen voeden, dan vind ik het immoreel als conservatieven gaan besluiten dat dat niet mag.
Eens
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066311
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Man dat weet iedereen (hier).
Dat Ariërs van oorsprong uit het gebied dat nu bestaat uit de regio Afghanistan/Iran komen?

Ik krijg een andere indruk aan de hand van de reacties op mijn username :P.
pi_181066328
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bij ons is het GBA-koppeling (Gemeentelijke Basis Administratie, naam vóór de BRP) en WRA-koppeling (geen hond die weet waar die afkorting voor staat).
Bij ons is het ook BAP die gekoppeld heet met GBA, maar onze ketenpartner noemt het GBR.
Vandaag heel gedoe gehad over het scenario dat het PGN een OWN is en er later door GBR een BSN wordt toegekend. Dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181066335
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Dat Ariërs van oorsprong uit het gebied dat nu bestaat uit de regio Afghanistan/Iran komen?

Ik krijg een andere indruk aan de hand van de reacties op mijn username :P.
Komt misschien door de associatie met een bepaalde tijd uit de vorige eeuw.
pi_181066339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Mja, is kerkgang per se een voorwaarde om als gelovig bestempeld te kunnen worden?
Overigens, ik neem aan dat je zelf naar de kerk gaat, zou ik mogen vragen wat voor genootschap?
Nee, je hebt ook nog thuislezers, die bij geen enkele kerk willen horen
nee zeker niet iedereen die oprecht een kind van God is, is veilig in Zijn armen, waar hij-zij ook bij hoort maakt niet uit...

Ik ben lid van de HHK dus ik hoor bij de groep mensen die de Hervormde kerk in 2004 hebben vaarwel gezegd
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:53:05 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066343
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Dat Ariërs van oorsprong uit het gebied dat nu bestaat uit de regio Afghanistan/Iran komen?

Ik krijg een andere indruk aan de hand van de reacties op mijn username :P.
Ook. De regulars dan. En wie dat zijn weet je.

Al zou ik dan toch eerder Iran zeggen dan Afghanistan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Oké, maar hoe is dat proces precies begonnen volgens jou?
Met 2 mensen, hun nazaten, waarvan via een hoop omwegen uiteindelijk een aantal in het gebied dat op dit moment als Nederland bekend staat, beland zijn.
quote:
Maar je kunt dus niet half-etnisch zijn?
Hoe bedoel je dat? Je behoort tot een (of meerdere in uitzonderlijke gevallen) etnische groepen. je kunt niet tot een halve groep toebehoren.
quote:
En wanneer ben je opgevoed conform de Nederlandse taal en cultuur?
Taal lijkt me vrij duidelijk.
quote:
Wat behelst onze cultuur?
De gebruiken die breed uitgedragen worden in onze multiconfessionele cultuur.
quote:
En zo ja is het etnische Nederland van tegenwoordig een ander etnisch Nederland dan zestig jaar terug?
De Nederlandse cultuur is inderdaad aan verandering onderhevig. Daar horen uitheemse gebruiken niet bij, zolang die niet breed uitgedragen worden door de inheemse bevolking.
quote:
En absoluut oppermachtig. Al minstens vijfhonderd jaar.
dus? Jij dacht dat dat eeuwig was? Dat dat nog lang duurt?
quote:
Wat is Nederland precies en waardoor wordt het vervangen?
Nederland is een geografisch gebied, waar vroeger de natiestaat van de etnische Nederlanders gevestigd was. Momenteel nemen we een transitieperiode waar. De etnische Nederlanders zullen vernamelijk worden vervangen door goedkopere arbeidskrachten, welke het aan politieke zeggenschap ontbreekt ten aanzien van de kapitalistische elite, welke naast haar eigen belangen voornamelijk de belangen van de bevriende Duitse elite bedient.
quote:
Maar hoogopgeleide immigranten zijn dus geen probleem? Komen de etnische grenzen dan niet in gevaar?
Een minder groot probleem, maar eveneens een probleem, indien het hun slaagt om aan politieke invloed te winnen ten koste van de inheemse bevolking.
quote:
Jij bent hier degene die Nederland wil veranderen in de rest van de wereld (waar ze volgens jou wel druk bezig zijn met etnische grenzen) en derhalve Nederland devalueert. Ik wil het juist behouden.
Nee, jij wilt (als ik het goed begrijp) de grenzen vervagen en de naam Nederland overhouden enkel binnen een geografische context binnen een Westerse wereld met liberale idealen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181066370
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Dat Ariërs van oorsprong uit het gebied dat nu bestaat uit de regio Afghanistan/Iran komen?

Ik krijg een andere indruk aan de hand van de reacties op mijn username :P.
Nee man, dat jij die Alexandriër uit Afhanistan bent. Dat weet iedereen hier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181066385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Komt misschien door de associatie met een bepaalde tijd uit de vorige eeuw.
Tja, je laten beïnvloeden door dergelijke figuren lijkt me nooit een goed plan. Ik draag mijn Swastika-tattoo dan ook met trots. Dat de nazi's er ooit een andere betekenis aan hebben proberen te geven doet weinig af aan de oorspronkelijke betekenis.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:56:13 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066418
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij ons is het ook BAP die gekoppeld heet met GBA, maar onze ketenpartner noemt het GBR.
Vandaag heel gedoe gehad over het scenario dat het PGN een OWN is en er later door GBR een BSN wordt toegekend. Dus.
Hou op, schei uit..
En jij jouw werk en ik het mijne. Al heb ik vorige week de hele week een software release zitten testen. Wat een schijtwerk is dat. Slurpt alle energie uit je lijf :r
Dan zou ik liever programmeren. Of softwarefouten oplossen. Lekker puzzelen en uit je kennis putten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066421
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ook. De regulars dan. En wie dat zijn weet je.

Al zou ik dan toch eerder Iran zeggen dan Afghanistan.
Ik ben zelf geboren in Alexandrië Ariana dus veel Arischer dan mij ga je ze niet krijgen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:57:03 #238
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181066440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee, je hebt ook nog thuislezers, die bij geen enkele kerk willen horen
nee zeker niet iedereen die oprecht een kind van God is, is veilig in Zijn armen, waar hij-zij ook bij hoort maakt niet uit...

Ik ben lid van de HHK dus ik hoor bij de groep mensen die de Hervormde kerk in 2004 hebben vaarwel gezegd
Oeh, afsplitsingen in de moderne tijd, die vind ik altijd wel interessant, daar je steeds vaker de beweging ziet om te gaan samenwerken of fuseren. Zelf ook bewust die keuze gemaakt voor hersteld hervormd of was dat een gemeentebrede beweging waarin je mee bent gegaan?
pi_181066445
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee man, dat jij die Alexandriër uit Afhanistan bent. Dat weet iedereen hier.
Oh, op die fiets. Blijft de vraag staan hoe men hier weet dat ik in Afghanistan ben geboren.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:57:29 #240
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181066451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:54 schreef oranjevogel1 het volgende:

Nee, jij wilt (als ik het goed begrijp) de grenzen vervagen en de naam Nederland overhouden enkel binnen een geografische context binnen een Westerse wereld met liberale idealen.
Nee, joh, gewoon een federale deelstaat genaamd Nederland in de Federale Staten van Europa. ^O^
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:58:00 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066464
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Tja, je laten beïnvloeden door dergelijke figuren lijkt me nooit een goed plan. Ik draag mijn Swastika-tattoo dan ook met trots. Dat de nazi's er ooit een andere betekenis aan hebben proberen te geven doet weinig af aan de oorspronkelijke betekenis.
Dat is niet exact hetzelfde symbool.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066465
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Oh, op die fiets. Blijft de vraag staan hoe men hier weet dat ik in Afghanistan ben geboren.
Dat vertel je toch ongeveer met elke kloon? In elk geval vertel je dat zelf af en toe :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181066469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, joh, gewoon een federale deelstaat genaamd Nederland in de Federale Staten van Europa. ^O^
:r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:59:55 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066506
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Ik ben zelf geboren in Alexandrië Ariana dus veel Arischer dan mij ga je ze niet krijgen.
Het interesseert me echt geen biet of iemand Arisch is of niet.

Dat hele gedoe over huidskleur, ras en nationaliteit, seksuele geaardheid etc boeit me minder dan niks.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Oeh, afsplitsingen in de moderne tijd, die vind ik altijd wel interessant, daar je steeds vaker de beweging ziet om te gaan samenwerken of fuseren. Zelf ook bewust die keuze gemaakt voor hersteld hervormd of was dat een gemeentebrede beweging waarin je mee bent gegaan?
Ik was toen 4 jaar oud... volgende dag 5 ;)
ben van 1999
Ik heb wel een poosje gehad dat ik de HHK te ´rechts´vond en naar de Hervormde kerk terug wilde, maar ik luister nu af en toe naar nog ´zwaardere ´preken dus wat dat betreft..
In Zwartebroek is ongeveer de helft toendertijd gebleven en de helft weggegaan, in sommige dorpen maar een paar weggegaan en andere dorpen iedereen...
pi_181066519
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hou op, schei uit..
En jij jouw werk en ik het mijne. Al heb ik vorige week de hele week een software release zitten testen. Wat een schijtwerk is dat. Slurpt alle energie uit je lijf :r
Dan zou ik liever programmeren. Of softwarefouten oplossen. Lekker puzzelen en uit je kennis putten.
Als ik zou moeten weten wat jouw werk is, ben ik dat vergeten :@.
Ik ben softwaretester, gewoonlijk doe ik dus dat puzzelwerk (komt redelijk wat programmeren aan te pas tegenwoordig). Voor mij blijft dat echt op het lijf geschreven werk. Ik doe het graag en ben er serieus goed in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:01:06 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066530
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:57 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Oh, op die fiets. Blijft de vraag staan hoe men hier weet dat ik in Afghanistan ben geboren.
Dat heb je zelf verteld. En zo vaak ben ik hier niet eens..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181066548
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het interesseert me echt geen biet of iemand Arisch is of niet.

Dat hele gedoe of huidskleur, ras en nationaliteit, seksueke geaardheid etc boeit me minder dan niks.
White privilege ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181066616
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het interesseert me echt geen biet of iemand Arisch is of niet.

Dat hele gedoe over huidskleur, ras en nationaliteit, seksuele geaardheid etc boeit me minder dan niks.
Je weet dat dit een “micro-agression” is als het uit een blanke mond komt, hè. :P
  donderdag 9 augustus 2018 @ 22:04:46 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181066624
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik zou moeten weten wat jouw werk is, ben ik dat vergeten :@.
Ik ben softwaretester, gewoonlijk doe ik dus dat puzzelwerk (komt redelijk wat programmeren aan te pas tegenwoordig). Voor mij blijft dat echt op het lijf geschreven werk. Ik doe het graag en ben er serieus goed in.
Helemaal goed dan toch? ^O^
Het puzzelwerk vind ik wel leuk, het dom testen niet. Okk omdat je bij ons meer bezig bent wanhopig data om mee te testen te vergaren/creeeren dan dat je bezig bent met testen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')