PSV dat vorig seizoen kampioen werd verloor ook van een stel amateursquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef govie het volgende:
Als je het hier al moeilijk tegen hebt als feyenoord zijnde dan slacht ajax je gewoon volledig af met 15-0.
Neuh maar ik bedoel met aanpassen meer dat bijvoorbeeld een rechtsback van zo'n clubje de zwakste speler is en dat je dan veel over die kant gaat spelen om daar voordeel uit te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De instelling is gewoon fout . Je hebt zoveel surplus in kwaliteit en nog ben je bang dat het mis kan gaan tegen fucking Excelsior . Je moet dat soort ploegjes met 4-0 wegvegen en niet de muur ofzo als excuus gebruiken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik sta te schuimen als Sjon van den Brom.
LingGodquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef KingRoland het volgende:
stelletje debielen daar niet eens van fucking AS Trendin of hoe die club ook heet winnen
Het is eerder Luigi Bruins het spelen onmogelijk maken dan een zwakte uitbuiten bij Haggie volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh maar ik bedoel met aanpassen meer dat bijvoorbeeld een rechtsback van zo'n clubje de zwakste speler is en dat je dan veel over die kant gaat spelen om daar voordeel uit te halen.
Verder wel vasthouden aan je eigen tactiek perfectioneren.
Met toto pak je nu goud geld, zoveel goals vallen erquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef KingRoland het volgende:
stelletje debielen daar niet eens van fucking AS Trendin of hoe die club ook heet winnen
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt. Zie genoeg aanknopingspunten waardoor ik denk dat Ajax aanvallend gaat spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is eerder Luigi Bruins het spelen onmogelijk maken dan een zwakte uitbuiten bij Haggie volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |