quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha kijk deze white knight!!!!
Sws mensen die het leuk hebben samen zijn niet te vertrouwen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè, confronteer mij niet met het feit dat sommige mensen het wel leuk hebben samen.
Dood gaan we toch allemaal ja tochquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zal je een gouden tip geven, drink Coco cola zero of Pepsi max. Zit geen suiker in dus krijg je geen suiker van. Is wel weer voor andere dingen slecht maar als ik jou zo zie care je toch niet om je gezondheid
Drinkt je hele familie geen water danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die geen water drinken zijn vaak erg lelijk
dat is toch in Frankrijkquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo snel als ik kan verkas ik naar Bretagne... VOOR GOED...
Lol moet hij Danny nog een tientje betalen ook om zijn naam te laten veranderenquote:
Oke Etto, ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo snel als ik kan verkas ik naar Bretagne... VOOR GOED...
Ik heb een schone en edele familie, ja een zus die nogal promiscue is maar goed in elke prachtig veld met zonnebloemen staat wel eens een distelquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Drinkt je hele familie geen water dan
Bonjourquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar eerst een stevige cursus Frans... boel eens goed opfrissen
Ook die zijn mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een schone en edele familie, ja een zus die nogal promiscue is maar goed in elke prachtig veld met zonnebloemen staat wel eens een distel
Bonjour. C'est mieux parler en la langue d'amour, non?quote:
Ben het nu al zat, wat een tyfustaalquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bonjour. C'est mieux parler en la langue d'amour, non?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |