Vies beest zeg, bah.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
Mijn hond zit naar de regen te kijken.
En mijn net schoongemaakte vensterbank onder te kwijlen.
Net naartoe gezapt. Alsof zij überhaupt zo'n dude zou kunnen krijgen lol.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:25 schreef Chloroform het volgende:
Jezus christus zo'n wijf bij catfish krijgt helemaal paniekaanval godtering doe normaal
Nee komt ze niet (veel te bang voor), ze chillt alleen in de enorme onkruidtuin hier.quote:
kuch... 'onkruidtuin'... gewoon de mestleverancier voor die gigantische wietplantagequote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee komt ze niet (veel te bang voor), ze chillt alleen in de enorme onkruidtuin hier.
Dat scheelt weer. Kattenbakken zijn te ranzig.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee komt ze niet (veel te bang voor), ze chillt alleen in de enorme onkruidtuin hier.
Ja doe alleen met oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Oudjaarsdag omdat het allemaal vet stoffig is na een jaar niks doen en nieuwsjaarsdag gooi ik schone kattengrind in voor de rest van het jaar mocht ik er toch wat zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Kattenbakken zijn te ranzig.
Nice, al wat gevondenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doe alleen met oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Oudjaarsdag omdat het allemaal vet stoffig is na een jaar niks doen en nieuwsjaarsdag gooi ik schone kattengrind in voor de rest van het jaar mocht ik er toch wat zijn.
Als ik straks ergens anders woon is dat wel anders, komt de kat niet meer zoveel buiten.
Ga samenwonen als het goed is. En als het niet goed is niet en dan zie ik wel wat ik doe.quote:
Twijfelt hij nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga samenwonen als het goed is.
chill, profiquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga samenwonen als het goed is. En als het niet goed is niet en dan zie ik wel wat ik doe.
Gewoon voorzichtig zijn toch met wat je zegt, straks gaat mn relatie alsnog met kerst uit ofzo. Wat ik natuurlijk niet hoop maar je weet het nooit? Het is pas over een paar maanden he.quote:
heb je wel gespaard?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig zijn toch met wat je zegt, straks gaat mn relatie alsnog met kerst uit ofzo. Wat ik natuurlijk niet hoop maar je weet het nooit? Het is pas over een paar maanden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |