abonnement Unibet Coolblue
pi_181069068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:44 schreef the-eye het volgende:

[..]

Lijkt me handiger af te gaan op wat Dille zelf heeft gezegd en niet wat anderen er van maken.
Daar heb je gelijk in.
pi_181069175
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:51 schreef Black_Baron het volgende:
Volgens RTL heeft ze het er vaker over gehad met Krikke, dat ze ontvoerd en verkracht was.
Dat zegt Krikke zelf over gesprekken. Zie de film:
https://www.omroepwest.nl(...)le-met-OM-en-politie

Dille verwijt Krikke haar onvoldoende gesteund te hebben ?
Hoezo dat dan ? De politie kan niet veel doen zonder haar aangifte en haar medewerking.
Wat had Krikke kunnen doen?
pi_181069231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zegt Krikke zelf over gesprekken. Zie de film:
https://www.omroepwest.nl(...)le-met-OM-en-politie

Dille verwijt Krikke haar onvoldoende gesteund te hebben ?
Hoezo dat dan ? De politie kan niet veel doen zonder haar aangifte en haar medewerking.
Wat had Krikke kunnen doen?
Geen verwijt naar Krikke hoor. Daarvoor kennen we de zaak niet goed genoeg.
Maar dat verkrachtingsverhaal is dus al wat langer in omloop. Niet iets wat vorige week ofzo verzonnen is.
Mss werd ze wel gechanteerd ofzo.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:08:09 #279
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181069335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je bedoelt als er aangifte was gedaan, onderzoek was gedaan, en het ook werkelijk tot een veroordeling van de daders was gekomen?
Nee. Lees jij weleens iets van buiten je zolderkamer? Zoals over vrouwen die aangifte van verkrachting willen doen en dan als dader of leugenaar worden neergezet?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:11:51 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181069402
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Lees jij weleens iets van buiten je zolderkamer? Zoals over vrouwen die aangifte van verkrachting willen doen en dan als dader of leugenaar worden neergezet?
Ja, maar in dit geval heeft de politie niet alleen verzocht aangifte te doen, ze hebben ook om meer details gevraagd zodat er ambtshalve aangifte gedaan kon worden, en daar is ze ook niet op ingegaan.

Dan houdt eea wel zo'n beetje op.
Of hadden ze willekeurige moslims van de straat moeten trekken en voor de rechter moeten brengen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181069665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zegt Krikke zelf over gesprekken. Zie de film:
https://www.omroepwest.nl(...)le-met-OM-en-politie

Dille verwijt Krikke haar onvoldoende gesteund te hebben ?
Hoezo dat dan ? De politie kan niet veel doen zonder haar aangifte en haar medewerking.
Wat had Krikke kunnen doen?
Onvoldoende gesteund tegen de ontvangen bedreigingen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:33:14 #282
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_181069877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:18 schreef MakkieR het volgende:

[..]

We weten zelfs alles over verkrachtingen, alsof we ervaringsdeskundigen zijn. We weten niet wat er heeft afgespeeld, maar het feit dat een vrouw zelfmoord pleegt, is voor mij al reden genoeg om deze verkrachting zaak heel serieus te gaan nemen. want nogmaals zelfmoord plegen doe je niet voor je lol, zelfs niet als je verward bent.
Een aparte manier van je argumenten onderbouwen. Omdat zij zelfmoord pleegt, moet de verkrachtingszaak serieuzer worden onderzocht dan het al wordt? Om de zaak te onderzoeken heeft ze het natuurlijk niet makkelijker gemaakt door uit het leven te stappen.

Zelfmoord geeft aan dat je geen uitweg meer ziet uit je huidige situatie en dat dat de enige oplossing lijkt.

Op basis van de huidige informatie lijkt deze vrouw een redelijk verwarde indruk te maken en hoe je naar deze zaak kijkt, hangt samen met je eigen perspectief.

Maar als je haar dus moet geloven, heeft Arnoud een verkrachtingsleger onder zijn hoede om het PVV-geluid in de Haagse gemeente in bedwang te houden.
En in tegenstelling tot wat mensen misschien door films zijn gaan geloven. Iemand ontvoeren is niet zo makkelijk als het lijkt. Vervolgens verkrachten ze haar. Zeggen ze dat door Arnoud gestuurd zijn en laten haar uiteindelijk gaan.

En ik zit niet heel diep in de materie, maar heeft ze nu beweerd dat ze door deze groep meerdere keren verkracht is in deze zin van verschillende mannen de ene keer of afzonderlijke gebeurtenissen?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:34:55 #283
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181069899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:46 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Zelfmoord plegen doe je niet voor je lol, dat alleen al geeft genoeg aanleiding dat er daadwerkelijk iets is gebeurd.
Dat denk ik ook, er is wel degelijk iets aan de hand geweest, de vraag is wat precies?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:38:17 #284
408813 crew  trein2000
pi_181069960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zegt Krikke zelf over gesprekken. Zie de film:
https://www.omroepwest.nl(...)le-met-OM-en-politie

Dille verwijt Krikke haar onvoldoende gesteund te hebben ?
Hoezo dat dan ? De politie kan niet veel doen zonder haar aangifte en haar medewerking.
Wat had Krikke kunnen doen?
Het om kan en mag zonder aangifte vervolgen... Dat het zonder haar medewerking lastig is staat buiten kijf.

Anderzijds geeft ze best wel details. Dat zou je wel als vertrek punt kunnen nemen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181070051
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:33 schreef vincenzo78 het volgende:


Op basis van de huidige informatie lijkt deze vrouw een redelijk verwarde indruk te maken en hoe je naar deze zaak kijkt, hangt samen met je eigen perspectief.
Je kent haar niet, gezien je laatste alinea heb je het filmpje niet eens gezien en toch concludeer jij dat ze een verwarde indruk maakt. Knap
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:44:46 #286
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181070086
Zoals we ook bij aanslagen zien staat nu een gedeelte van de moslims te dansen en te juichen.
quote:
De politie zegt tegen de NOS dat er recent "meerdere intensieve gesprekken" met Dille zijn gevoerd over het voorval en over bedreigingen. Daarbij heeft zij hulp aangeboden gekregen, maar de politie is geen onderzoek begonnen omdat Dille geen aangifte wilde doen. De politie zegt de kwestie hoog op te nemen.

Het Openbaar Ministerie voegt toe dat er ook geen reden was om 'ambtshalve' een onderzoek te doen. Voor zo'n onderzoek is geen aangifte nodig. Maar volgens het OM waren er onvoldoende aanknopingspunten, omdat Dille in de gesprekken die met haar zijn gevoerd, "niet meer informatie heeft willen verstrekken".
De politie neemt het nu hoog op maar vond het eerder niet nodig onderzoek te doen. Als met het niet willen verstrekken van informatie bedoeld wordt details beschrijven zoals we bij de zaak van Suzanne uit Venray moesten vernemen, kan ik me voorstellen dat Dille daarvoor paste als ze niet het idee had serieus genomen te worden
We zagen eerder al dat Krikke de boel met een kluitje het riet in stuurde. Iets geen aanslag noemen en dan blijkt later dat er al in maart aankondiging is gedaan. Hier zit m.i. iets goed fout

[ Bericht 13% gewijzigd door the-eye op 10-08-2018 01:17:52 ]
pi_181070183
quote:
De Haagse burgemeester Pauline Krikke heeft vrijdag overleg met de top van het Openbaar Ministerie en de politie over het overlijden van het PVV-raadslid Willie Dille. Ze wilde donderdag nog niet op dat overleg vooruitlopen: „Dat ligt in de schoot van morgen”, zei Krikke tegen het ANP.
https://www.telegraaf.nl/(...)-den-haag-over-dille
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:05:24 #288
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_181070464
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je kent haar niet, gezien je laatste alinea heb je het filmpje niet eens gezien en toch concludeer jij dat ze een verwarde indruk maakt. Knap
Als je zo ontdaan bent door verwarde indruk dan hoe wil jij dan haar voorkomen beoordelen in dat betreffende filmpje?
Ik zie een vermoeide vrouw en afgaande op berichtgeving sterk vermagerd was (op oudere filmpjes ziet ze er inderdaad ‘voller’ uit). Verder hoor ik in mijn oren een tamelijk ongeloofwaardig verhaal.
Arnoud, gedreven door rancune omdat hij ooit door haar ontslagen is, (die ik ook trouwens lamlul vind) zou een verkrachtingseenheid op haar afsturen zodat zij respect zou hebben voor Mohammed?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:06:41 #289
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_181070484
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je kent haar niet, gezien je laatste alinea heb je het filmpje niet eens gezien en toch concludeer jij dat ze een verwarde indruk maakt. Knap
Over de laatste alinea gesproken, tjappie.

Ik stel toch een vraag. Ik zie dat andere posts hiernaar verwijzen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:08:45 #290
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_181070521
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Lees jij weleens iets van buiten je zolderkamer? Zoals over vrouwen die aangifte van verkrachting willen doen en dan als dader of leugenaar worden neergezet?
Heel vaak ook terecht. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:09:29 #291
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_181070531
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, er is wel degelijk iets aan de hand geweest, de vraag is wat precies?
Als ik het zo zie was er geestelijk wat mis met haar.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:12:50 #292
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181070583
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik het zo zie was er geestelijk wat mis met haar.

:{²
Ja die vrouw was aan het eind van haar latijn en heeft niet lang daarna een eind haar leven gemaakt. Ik denk dat het niet haar beste moment was :')
pi_181070619
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:06 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Over de laatste alinea gesproken, tjappie.

Ik stel toch een vraag. Ik zie dat andere posts hiernaar verwijzen.
Lijkt een verwarde indruk te maken.
Dan neem je daar toch een stelling? Sjappie
pi_181070704
Wat moet die vrouw zich wanhopig hebben gevoeld om tot deze daad te komen.
Ik wens haar nabestaande heel veel sterkte toe.
pi_181070808
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:05 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als je zo ontdaan bent door verwarde indruk dan hoe wil jij dan haar voorkomen beoordelen in dat betreffende filmpje?
Ik zie een vermoeide vrouw en afgaande op berichtgeving sterk vermagerd was (op oudere filmpjes ziet ze er inderdaad ‘voller’ uit). Verder hoor ik in mijn oren een tamelijk ongeloofwaardig verhaal.
Arnoud, gedreven door rancune omdat hij ooit door haar ontslagen is, (die ik ook trouwens lamlul vind) zou een verkrachtingseenheid op haar afsturen zodat zij respect zou hebben voor Mohammed?
Ik ontdaan?
Ik heb gewoon geen duidelijke mening of zij verward overkomt omdat ik geen idee heb hoe zij normaal communiceert en gedraagt. Ik heb vandaag wat bekenden van haar horen praten over haar en het filmpje, en zij vinden niet per se dat zij verward of als een gekkie overkomt. En ik ga er dan maar vanuit dat zij beter kunnen beoordelen of ze wappie is of dat het wel meevalt.

Verder vind ik het ook een gek verhaal, maar ik heb weinig behoefte om dan direct te focussen op het vermeende slachtoffer en gekke verhalen komen wel vaker voor. Wat me aan haar verhaal enigszins wel bevalt, is dat zij niet komt met van die details en uitvoerig duidelijk verhaal, wat je wel wel (eens) ziet in verzonnen verhalen. En blijkbaar was dit verhaal van haar al wel een tijdje bij een paar mensen bekend en geeft ze aan waarom ze nu dit filmpje maakt.

En ik zie vooral als argument: “ja maar waarom doe je dan geen aangifte!”, en dat is natuurlijk een kulargument
pi_181070988
Als het niet Dille was overkomen, maar een exMoslima, dan was die dame heel anders door ons behandeld
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:39:49 #297
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181071004
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:44 schreef the-eye het volgende:
Zoals we ook bij aanslagen zien staat nu een gedeelte van de moslims te dansen en te juichen.
[..]

De politie neemt het nu hoog op maar vond het eerder niet nodig onderzoek te doen. Als met het niet willen verstrekken van informatie bedoeld wordt details beschrijven zoals we bij de zaak van Suzanne uit Venray moesten vernemen, kan ik me voorstellen dat Dille daarvoor paste als ze niet het idee had serieus genomen te worden
We zagen eerder al dat Krikke de boel met een kluitje het riet in stuurde. Iets geen aanslag noemen en dan blijkt later dat er al in maart aankondiging is gedaan. Hier zit m.i. iets goed fout
Het niveau is ver te zoeken bij die gast op het filmpje. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:41:46 #298
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_181071023
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ontdaan?
Ik heb gewoon geen duidelijke mening of zij verward overkomt omdat ik geen idee heb hoe zij normaal communiceert en gedraagt. Ik heb vandaag wat bekenden van haar horen praten over haar en het filmpje, en zij vinden niet per se dat zij verward of als een gekkie overkomt. En ik ga er dan maar vanuit dat zij beter kunnen beoordelen of ze wappie is of dat het wel meevalt.

Verder vind ik het ook een gek verhaal, maar ik heb weinig behoefte om dan direct te focussen op het vermeende slachtoffer en gekke verhalen komen wel vaker voor. Wat me aan haar verhaal enigszins wel bevalt, is dat zij niet komt met van die details en uitvoerig duidelijk verhaal, wat je wel wel (eens) ziet in verzonnen verhalen. En blijkbaar was dit verhaal van haar al wel een tijdje bij een paar mensen bekend en geeft ze aan waarom ze nu dit filmpje maakt.

En ik zie vooral als argument: “ja maar waarom doe je dan geen aangifte!”, en dat is natuurlijk een kulargument
Dus het weglaten van details maakt in jouw ogen het verhaal geloofwaardiger? Want dat lijk je impliciet te zeggen.

En..dus je beklagen over het feit dat ze geen aangifte heeft gedaan, maakt haar verhaal ook geloofwaardiger of mag je het niet-doen van een aangifte niet als argument gebruiken om te twijfelen aan haar geloofwaardigheid?

En wat bekenden over haar zeggen hoeft geen feitelijke weergave te zijn haar daadwerkelijke persoonlijkheid.

Enig oordeel dat ik daadwerkelijk kan maken is afgaande op het filmpje is dat zij een zeer eenzijdig(e) beeld/ervaringen heeft van de islam.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:44:33 #299
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_181071054
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het niveau is ver te zoeken bij die gast op het filmpje. :')
Waarom deze mongool aandacht geven?

Loopt heel de dag mensen te beoordelen/veroordelen terwijl dit volgens zijn religie helemaal niet mag.
pi_181071144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 01:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dus het weglaten van details maakt in jouw ogen het verhaal geloofwaardiger? Want dat lijk je impliciet te zeggen.
Gevaarlijke stelling inderdaad, want we worden “opgevoed” dat een uitvoerig verhaal met details geloofwaardiger is (de waarheid zit in de details). Maar in dit geval is zij heel sober en niet bezig met de kijker te overtuigen dat het toch echt gebeurd is. Zij wijkt af ten opzichte van bekende betrapte leugenaars

quote:
En..dus je beklagen over het feit dat ze geen aangifte heeft gedaan, maakt haar verhaal ook geloofwaardiger of mag je het niet-doen van een aangifte niet als argument gebruiken om te twijfelen aan haar geloofwaardigheid?
Nee of nou zo bedoelde ik dat niet. Ik ben enorm benieuwd waarom ze geen aangifte heeft gedaan en niks doen komt over algemeen “zwakker” of “ongeloofwaardiger” over, maar er zijn zeker redenen te bedenken waarom het krachtig is om gewoon door te gaan.
Dus ze doet geen aangifte. Dat vind ik niet per se een reden om aan te nemen dat het dus allemaal gelul is

[ Bericht 7% gewijzigd door opgebaarde op 10-08-2018 01:59:09 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')