Jammer dat dat je beeld is. Mijn ervaring is dat ikzelf idd zeker niet toppiefit ben. Net zoals veel beroeps in functies waar dat niet direct nodig is. Er zijn meer richtingen dan alleen painf.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:05 schreef thesecondrookie het volgende:
Aangezien ik niet echt een beeld heb van reservisten dat zij topfit zijn.
Thanks!
Die ervaring had ik dus niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef Boompie91 het volgende:
Ze zijn gewoon streng en ze willen niet jan en alleman aannemen is wat ik heb gezien.
Wat op zich goed is, ware het niet dat het afvalpercentage tijdens keuring hoger was bij het VFB tot 31 december 2017 dan dat het nu is.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:52 schreef Boompie91 het volgende:
Over het niveau van een aantal jaar geleden kan ik niet oordelen. Maar er is wel veel veranderd als ik alles zo lees. Veel functionele testen i.p.v. wat statische oefeningen, althans zo lijkt het.
Hoe was je keuring gegaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:05 schreef thesecondrookie het volgende:
Heyy,
Ik heb mij aangemeld bij de GLR (reservisten) en ik krijg donderdag de medische keuring. Maar om 't kort te houden; hoe streng zijn ze met de keuringen? Ik heb een zeer goeie conditie met bijv roeien maar alleen met rennen ben ik super traag. En aangezien tegenwoordig een Coopertest, (2200M binnen 12 min), onderdeel is van het onderzoek vraag ik me af; kan je toegelaten worden als dit niet haal? Aangezien ik niet echt een beeld heb van reservisten dat zij topfit zijn
. Tevens, ren je alleen of in een groep?
Thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |