abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:24:46 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181058919
Waar zeg ik iets over gemiddeld knap?
pi_181059232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:13 schreef ludovico het volgende:

Qua uiterlijk zijn vrouwen op het eerste gezicht sowieso wel kritisch, in zo een onderzoekje over hoe aantrekkelijk vrouwen mannen vinden blijkt dat ze de meeste mannen ondergemiddeld aantrekkelijk vinden.

Dan klopt je eigen definitie dus niet van wat gemiddeld genomen knap is....

Is dat bij mannen echt anders?

Ik wil ook een echt mooie vrouw. Niet ‘bovengemiddeld’, maar echt aantrekkelijk.
pi_181059241
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is dat bij mannen echt anders?

Ik wil ook een echt mooie vrouw. Niet ‘bovengemiddeld’, maar echt aantrekkelijk.
Bedoel meer dat een man zijn impressie over hoe knap iemand is minder afhankelijk is van het innerlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181059438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoel meer dat een man zijn impressie over hoe knap iemand is minder afhankelijk is van het innerlijk.
Nou ja, dat herken ik dus niet. Maar ik ben ook nooit een vrouw geweest. In ieder geval niet in dit leven.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:58:38 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181059498
Date gaat goed. Koffie werd fris werd bier werd er is net eten besteld :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181059500
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, dat herken ik dus niet. Maar ik ben ook nooit een vrouw geweest. In ieder geval niet in dit leven.
Ik ook niet maarehm, heb de indruk dat alle niet lelijk mannen wel een prima kans maken als ze een beetje leuk overkomen.. Als uit zo een onderzoekje dan naar voren komt dat de gemiddelde vrouw de gemiddelde man een 5 geeft voor uiterlijk ofzo... Klopt dat naar mijn idee niet helemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:01:31 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181059557
Ik volg je niet helemaal.
Dus doordat de vrouwen de man schijnbaar gemiddeld een laag cijfer geven, geloof je het niet dat lelijke mannen ook een kans maken?
pi_181060044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik volg je niet helemaal.
Dus doordat de vrouwen de man schijnbaar gemiddeld een laag cijfer geven, geloof je het niet dat lelijke mannen ook een kans maken?
Alle mannen die niet lelijk zijn maken naar mijn indruk kans bij "alle" vrouwen als ze een leuk innerlijk hebben.

De rapport beoordeling van vrouwen over de aantrekkelijkheid van mannen in een bepaalt onderzoek dat ik ooit ben tegengekomen doet geloven dat veel mannen echt lelijk zijn en totaal geen kans hebben. Die negatieve beoordeling over uiterlijk komt in ieder geval niet overeen met de kans die ik de gemiddelde man geef qua versieren.

[ Bericht 20% gewijzigd door ludovico op 09-08-2018 19:19:29 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 augustus 2018 @ 19:16:27 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181060191
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Date gaat goed. Koffie werd fris werd bier werd er is net eten besteld :D
Veel plezier.
pi_181060286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ook niet maarehm, heb de indruk dat alle niet lelijk mannen wel een prima kans maken als ze een beetje leuk overkomen.. Als uit zo een onderzoekje dan naar voren komt dat de gemiddelde vrouw de gemiddelde man een 5 geeft voor uiterlijk ofzo... Klopt dat naar mijn idee niet helemaal.
Die schaal van 1 tot 10 is geen verdeling van het gemiddelde.

Een gemiddelde vrouw zou ik denk ik ook niet meer dan een 5 geven. De helft heeft overgewicht wat bij mij sowieso al een onvoldoende oplevert. En van de vrouwen die een goed figuur hebben zit ook toch wel de helft op een onvoldoende voor mij.

Misschien geef ik gemiddeld wel een 4. Wie zal het zeggen.

Ik ben gewoon kritisch. Je kan er ook maar één tegelijkertijd doen. Nou ja, dat is niet helemaal waar, maar dat is alleen maar af en toe leuk.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:28:33 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181060743
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Veel plezier.
Kan ie als ie blijft slapen en de deur achter zich dicht moet trekken misschien heel ff wachten en de zonnebril geven aan die ander
pi_181060896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef ludovico het volgende:

Goedzo,

Zo zit de natuur nu eenmaal in elkaar.
pi_181060943
Speeddate gehad, eindelijk ging het door. Was een hele leuke avond, uitstekend geamuseerd Locatie absoluut een aanrader.

13 heren en 16 dames. Blij dat het niet meer was, dit was zo net te doen.
Eigenlijk waren er 14 mannen maar de eerste haakte voor de eerste ronde al af. Hij kwam binnen, keek rond, liep naar de host, zei dat hij er vanaf zag en verdween weer. Misschien niet onder de indruk van het vrouwvolk :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181061039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:33 schreef Prisha het volgende:
Speeddate gehad, eindelijk ging het door. Was een hele leuke avond, uitstekend geamuseerd Locatie absoluut een aanrader.

13 heren en 16 dames. Blij dat het niet meer was, dit was zo net te doen.
Eigenlijk waren er 14 mannen maar de eerste haakte voor de eerste ronde al af. Hij kwam binnen, keek rond, liep naar de host, zei dat hij er vanaf zag en verdween weer. Misschien niet onder de indruk van het vrouwvolk :P
Heb je er iets aan gemist? ;)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:40:34 #115
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181061343
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:33 schreef Prisha het volgende:
Hij kwam binnen, keek rond, liep naar de host, zei dat hij er vanaf zag en verdween weer. Misschien niet onder de indruk van het vrouwvolk
Zag hij er zelf dan uit als Brad Pitt?
Indien nee, wat een rare actie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181061496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:33 schreef Prisha het volgende:
Speeddate gehad, eindelijk ging het door. Was een hele leuke avond, uitstekend geamuseerd Locatie absoluut een aanrader.

13 heren en 16 dames. Blij dat het niet meer was, dit was zo net te doen.
Eigenlijk waren er 14 mannen maar de eerste haakte voor de eerste ronde al af. Hij kwam binnen, keek rond, liep naar de host, zei dat hij er vanaf zag en verdween weer. Misschien niet onder de indruk van het vrouwvolk :P
Waren de dames naast jou niet knap dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181061506
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:35 schreef VEM2012 het volgende:

Heb je er iets aan gemist? ;)
ha nee het was prima zo :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef Harvest89 het volgende:

Zag hij er zelf dan uit als Brad Pitt?
Indien nee, wat een rare actie.
Van wat ik kon zien niet echt. Kan ook zijn dat hij niet meer durfde. Geen idee, beetje vreemdig wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:44:09 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181061542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zag hij er zelf dan uit als Brad Pitt?
Indien nee, wat een rare actie.
Heb 't ook wel eens gezien.
En heb 't zelf ook wel eens willen doen, maar toen ging de avond überhaupt uiteindelijk niet door, dus dat kwam goed uit.
pi_181061841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waren de dames naast jou niet knap dan?
Het was een beetje een mix maar van wat ik kon zien niet bijzonder slecht of zo. De vrouw aan het tafeltje naast bij was wel bijzonder. Ze was een Poolse, blond lang haar, sexy rode jurk maar een heel onschuldig gezicht. Ik vond haar prachtig. Toch waren de heren vrij snel bij haar tafeltje weg. En ze bleven lang hangen bij een dame waarvan ik dat dan weer totaal niet begreep.

Grappig om te observeren wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181061871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het was een beetje een mix maar van wat ik kon zien niet bijzonder slecht of zo. De vrouw aan het tafeltje naast bij was wel bijzonder. Ze was een Poolse, blond lang haar, sexy rode jurk maar een heel onschuldig gezicht. Ik vond haar prachtig. Toch waren de heren vrij snel bij haar tafeltje weg. En ze bleven lang hangen bij een dame waarvan ik dat dan weer totaal niet begreep.

Grappig om te observeren wel.
Waarom ging jij dan niet voor dat Poolse meisje?
Als je niet met iemand kunt praten ben je ook snel klaar overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181061932
Straks bellen met date. Ben een beetje zenuwachtig. :@ Ben bang dat ik straks iedere keer AAAAAANNNDDD POST!! (_)_)::::::D ga roepen. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 19:51:57 ]
pi_181061982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom ging jij dan niet voor dat Poolse meisje?
Als je niet met iemand kunt praten ben je ook snel klaar overigens.
Ik ben niet op zoek naar een Pools meisje :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181062031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar een Pools meisje :)
Wat wel?

Ik zou het wel weten als ik jou was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:54:29 #124
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_181062074
Afgelopen weekend ging prima en ze is deze week al een paar extra nachtjes blijven slapen. Morgen weer een weekend samen.
We hebben het beide ook aan onze omgeving bekend gemaakt, dus de dating fase is nu voorbij. ;) :P
pi_181062144
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef escalatie het volgende:
Afgelopen weekend ging prima en ze is deze week al een paar extra nachtjes blijven slapen. Morgen weer een weekend samen.
We hebben het beide ook aan onze omgeving bekend gemaakt, dus de dating fase is nu voorbij. ;) :P
jaaaa daar ben je! Was al benieuwd hoe het was geweest.
Dus het was bijzonder geslaagd. Dat is wel snel...dat moet het wel direct goed zijn :D ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:57:05 #126
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181062165
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Klinkt als een fijn verloop van de avond, jammer van die gemengde signalen. Hoop dat je snel bevestiging krijgt en er een 3e date wordt gepland!
Jij mag vaker dingen voor me hopen ;) :D

*O* ben blij
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181062336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:57 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Jij mag vaker dingen voor me hopen ;) :D

*O* ben blij
wat wat wat? Goed nieuws?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:04:54 #128
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181062482
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat wat wat? Goed nieuws?
Ja, binnenkort zien we elkaar voor de derde keer. Erg leuk :D
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181062536
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ja, binnenkort zien we elkaar voor de derde keer. Erg leuk :D
Ah mooi ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181062604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het was een beetje een mix maar van wat ik kon zien niet bijzonder slecht of zo. De vrouw aan het tafeltje naast bij was wel bijzonder. Ze was een Poolse, blond lang haar, sexy rode jurk maar een heel onschuldig gezicht. Ik vond haar prachtig. Toch waren de heren vrij snel bij haar tafeltje weg. En ze bleven lang hangen bij een dame waarvan ik dat dan weer totaal niet begreep.

Grappig om te observeren wel.
Poolse meisje nam gewoon de tarieven door... ;)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:09:12 #131
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_181062645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

jaaaa daar ben je! Was al benieuwd hoe het was geweest.
Dus het was bijzonder geslaagd. Dat is wel snel...dat moet het wel direct goed zijn :D ^O^
Ja, het gaat bijzonder goed. We kunnen beide lekker onszelf zijn zonder bang te hoeven zijn wat de ander ervan zal denken. Dat heb ik eigenlijk nooit zo snel.

Hoe ging jouw date afgelopen zaterdag (sorry, ik ben even lui alles terug te lezen :D )? Komt er nog een vervolg?
pi_181062789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:09 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ja, het gaat bijzonder goed. We kunnen beide lekker onszelf zijn zonder bang te hoeven zijn wat de ander ervan zal denken. Dat heb ik eigenlijk nooit zo snel.

Hoe ging jouw date afgelopen zaterdag (sorry, ik ben even lui alles terug te lezen :D )? Komt er nog een vervolg?
Het klinkt alsof je helemaal goed zit met deze. Maar, ben je dan vaak bang over wat een ander van je denkt als je jezelf bent?

Zaterdag was helemaal leuk. We zien elkaar morgen weer :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:22:02 #133
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_181063193
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je helemaal goed zit met deze. Maar, ben je dan vaak bang over wat een ander van je denkt als je jezelf bent?

Zaterdag was helemaal leuk. We zien elkaar morgen weer :)
Niet zo zeer bang, maar het duurt altijd even voor ik normaal gesproken op mijn gemak ben bij iemand en dan kijk ik de kat wat uit de boom. En met haar klikte al vanaf de eerste gesprekken en bleken we best veel gemeen te hebben, waardoor de druk er meteen vanaf onze eerste ontmoeting er al af was.

Fijn dat zaterdag geslaagd was! Veel plezier morgen. ^O^
pi_181064567
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je helemaal goed zit met deze. Maar, ben je dan vaak bang over wat een ander van je denkt als je jezelf bent?

Zaterdag was helemaal leuk. We zien elkaar morgen weer :)
Wat leuk om te lezen dat je eindelijk de stoute schoenen aan hebt durven trekken en ook echt bent gaan daten :) Superleuk joh!! Heb al een poosje niet gelezen hier, maar weet nog dat je er wel tegenop zag, vooral de eerste keer. En nog succesvol ook zo te lezen ;) Echt heel leuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_181064852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat leuk om te lezen dat je eindelijk de stoute schoenen aan hebt durven trekken en ook echt bent gaan daten :) Superleuk joh!! Heb al een poosje niet gelezen hier, maar weet nog dat je er wel tegenop zag, vooral de eerste keer. En nog succesvol ook zo te lezen ;) Echt heel leuk O+
Spirit O+
ha ja klopt..hele lange aanloop nodig gehad maar ben goed op gang gekomen :P
Jij dan, nog steeds gelukkig met degene waar je als laatst hier over vertelde?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 06:45:28 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181072068
Opgeruimd. Dit topic gaat over daten. En dan daten om mensen te leren kennen voor een mogelijke relatie. Niet hoe je een hoer betaald om in het bubbelbad te zitten. Open daar maar een apart topic voor.


[ Bericht 67% gewijzigd door Samzz op 10-08-2018 06:52:45 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181072446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:07 schreef Prisha het volgende:

[..]

Spirit O+
ha ja klopt..hele lange aanloop nodig gehad maar ben goed op gang gekomen :P
Jij dan, nog steeds gelukkig met degene waar je als laatst hier over vertelde?
Ik las dat je gespeeddate had. Is daar nog een leuke match uitgekomen? Of toch liever tinder enzo?

Ja, we hebben een dipje gehad omdat hij een aanval van bindingsangst had. Mannen! Maar gelukkig heeft hij inmiddels het licht weer gezien en gaat het weer goed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_181072974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik las dat je gespeeddate had. Is daar nog een leuke match uitgekomen? Of toch liever tinder enzo?

Ja, we hebben een dipje gehad omdat hij een aanval van bindingsangst had. Mannen! Maar gelukkig heeft hij inmiddels het licht weer gezien en gaat het weer goed O+
Alsof bindingsangst typisch is voor mannen... niet echt.
pi_181073241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 07:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik las dat je gespeeddate had. Is daar nog een leuke match uitgekomen? Of toch liever tinder enzo?

Ja, we hebben een dipje gehad omdat hij een aanval van bindingsangst had. Mannen! Maar gelukkig heeft hij inmiddels het licht weer gezien en gaat het weer goed O+
Nee geen match. Ik had ook maar eentje aangekruist maar hij mij niet. Tinder gebruik ik nog steeds niet, is niet zo mijn ding.

Ah goed om te horen dat het nog steeds goed gaat O+ . Hopelijk blijft het bij dat ene dipje.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:06:53 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181073315
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:57 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Jij mag vaker dingen voor me hopen ;) :D

*O* ben blij
YAY!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181073523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat leuk om te lezen dat je eindelijk de stoute schoenen aan hebt durven trekken en ook echt bent gaan daten :) Superleuk joh!! Heb al een poosje niet gelezen hier, maar weet nog dat je er wel tegenop zag, vooral de eerste keer. En nog succesvol ook zo te lezen ;) Echt heel leuk O+
Spririt! O+ Waar was jij al die tijd? Terug op de markt?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:38:07 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181073696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:23 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Spririt! O+ Waar was jij al die tijd? Terug op de markt?
Of je leest 5 posts terug.
pi_181074938
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:23 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Spririt! O+ Waar was jij al die tijd? Terug op de markt?
Haha nee, of nouja, eventjes een paar weekjes. Toen heb ik tinder ook weer aangeslingerd en wel een paar hele leuke contacten opgedaan. Ik kon toen echter niet afspreken omdat mijn dochter een paar weken bij mij was. Nu dus weer terug bij mijn vriend en daar ben ik heel blij mee! Maar ik vind het ergens toch ook wel lastig dat ik die andere leuke mannen nu niet meer zal leren kennen. Herkenbaar voor iemand?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:46:34 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181074990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
Herkenbaar voor iemand?
Nop, kom daarvoor niet genoeg leuke mannen tegen op Tinder :+
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:50:25 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181075036
Date gisteravond klikte extreem goed. Zondagavond 2e date. Tinderprofiel op onzichtbaar gezet en andere date die ik vanavond had is afgezegd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181075124
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Date gisteravond klikte extreem goed. Zondagavond 2e date. Tinderprofiel op onzichtbaar gezet en andere date die ik vanavond had is afgezegd.
Na 1 date al. Moving fast... ;)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:03:43 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181075261
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Na 1 date al. Moving fast... ;)
Ja, klopt. Maar somehow voelt dit heel anders dan bijvoorbeeld zonnebril date. Dat was leuk, gezellig, maar nog geen emotie erbij ofzo. Maar nu voelt het echt raar als ik nog een andere date zou hebben vanavond. Grappig genoeg reageerde die gast super relaxed, hij had gisteravond ook iemand opgeduikeld dus twijfelde zelf ook al over onze date :D.

Date van vanavond was trouwens ook stuk verder weg, koffiemeneer woont bijna om de hoek. Dat geniet toch mijn voorkeur.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181075311
Marokkaanse date spreekt inmiddels over trouwen en kinderen. Ik heb aangegeven dat me dat iets te snel gaat. Verder loopt alles op rolletjes nog.

Mario
pi_181075432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:05 schreef Mariocash het volgende:
Marokkaanse date spreekt inmiddels over trouwen en kinderen. Ik heb aangegeven dat me dat iets te snel gaat. Verder loopt alles op rolletjes nog.

Mario
In het algemeen als in ‘ik wil ooit trouwen, ik wil ooit kinderen’, of in relatie met jou? Want dat is creepy fast.
pi_181075546
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In het algemeen als in ‘ik wil ooit trouwen, ik wil ooit kinderen’, of in relatie met jou? Want dat is creepy fast.
Ze ziet in mij de vader van haar kinderen. Ze had een visioen gekregen dat wij samen dartelden door het gras met Mario jr. naast ons.

Nu denkt ze dat we meant to be zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')