abonnement Unibet Coolblue
pi_181041878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Zelfs Josef Fritzl :D Nooit begrepen dat er kennelijk vrouwen bestaan die dat uiterst opwindend vinden, zo'n incest-opa.
:r
  Spellchecker woensdag 8 augustus 2018 @ 22:26:02 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181041938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:06 schreef praadje het volgende:
Reactie op Mali die schreef dat ze zo uitgekookt niet zou zijn.

Ik geloof het gerust wat ik schreef. 10 jaar ervaring met (ex)verslaafde zoon en ze zijn zo doortrapt als de neten. Zelfs ik ben er honderden keren ingetrapt. Zoon is wel een stuk intelligenter maar toch.

Een mooi voorbeeld is dat boek van die Volendamse moeder. Zij schreef op de ene bladzijde waarom haar zoon geld nodig had en dat het zo goed ging op zijn werk en dat ze zo trots was. Op de volgende bladzijde verteld dan de zoon hoe hij zijn moeder overtuigde dat hij geld nodig had voor werkkleding omdat hij mocht blijven. Hij had dus geen werk maar had geld nodig voor de coke. Coke van jou heet het.

Mijn zoon zat op een groep en om de beurt moesten ze boodschappen doen en eten koken. Iedereen moest 20 euro per week inleggen. Dus dat gaf ik hem netjes. Uiteindelijk bleek daar niets van waar te zijn. En toen had hij mij al 7 jaar belogen en bedrogen en dan nog trap je erin.
Jemig ... 😐
pi_181042083
Sterker nog. Ik had een bijscholingdag voor hem geregeld. Geld gegeven voor de trein en de lunch. Een euro of 60. S'middags belde hij vrolijk op om te zeggen dat het zo leuk was (iets met een simulator) en dat het een gezellige groep was waar hij in zat. Vroeg nog wat we gingen eten die avond (vergeet het nooit meer ook al is het 5 jaar geleden) en ik zei, gebakken aardappels, sla en hamburgers. Oh lekker mam, tot straks.
Om 23.00 uur kwam hij aankakken helemaal doorgebased. Was helemaal niet op cursus geweest maar naar vrienden gegaan.
Ik bedoel maar te zeggen, een verslaafde spreekt 10 woorden en negen zijn er gelogen. En zo is dat bij Barbie ook.

En ik heb medelijden met haar ouders want ik weet hoe het voelt als je jarenlang in angst moet leven met het idee dat ze je kind doodgevonden hebben.

Nu zal ik erover ophouden maar haar gedrag triggert me nogal.

[ Bericht 9% gewijzigd door praadje op 08-08-2018 22:37:38 ]
pi_181042207
De eeuwige slachtofferrol ...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181042216
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:31 schreef praadje het volgende:
[knip]
Ik bedoel maar te zeggen, een verslaafde spreekt 10 woorden en negen zijn er gelogen. En zo is dat bij Barbie ook.

Nu zal ik erover ophouden maar haar gedrag triggert me nogal.
Geeft niks. Begrijp het volkomen en je hebt ook gewoon gelijk als ervaringsdeskundige.
´
pi_181042224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:37 schreef Ticootje het volgende:
De eeuwige slachtofferrol ...
Van mij?
pi_181042295
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Van mij?
Even offtopic, hoe gaat het nu met jouw zoon? En met jou?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:44:32 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181042357
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:59 schreef Klaploper het volgende:
Barbie is weer helemaal de oude
Samantha de Jong, ook wel bekend als Barbie uit Oh Oh Cherso, voelt zich weer kiplekker. Dit laat ze in een telefonisch interview weten. De realityster is er erg trots op dat ze dit op eigen kracht heeft weten te bereiken.

Na wederom een zelfmoordpoging werd ze korte tijd opgenomen in een kliniek. Hier werd ze echter onlangs weggestuurd vanwege intimidatie en het heimelijk filmen van een medepatiënt. Nadat dit gebeurd is heeft ze echter in korte tijd flinke stappen de goede richting op gemaakt, zegt ze zelf.

"Ik heb helemaal geen drugs meer gebruikt sinds ik uit de kliniek kom, echt nul komma nul. Ik kan er weer helemaal tegenaan!", aldus de blondine. "Mensen willen me kapot maken, zelfs de mensen van de kliniek proberen van me te profiteren! Maar ik heb goed nagedacht en ik weet nu welke mensen het echt waard zijn in mijn leven. Mijn vriend beschermt me voor de gevaarlijke mensen."

Ze zal het voorlopig rustig aan doen, maar laat doorschemeren al een plan te hebben voor een nieuw tv-programma. Dat kan echter nog wel even duren, want zorgen dat haar twee jonge kinderen zo snel mogelijk weer bij haar kunnen wonen heeft nu de hoogste prioriteit.
Dit is een zelfgeschreven parodie toch? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:44:33 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181042358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Van mij?
Dat lijkt me niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:45:15 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181042373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dit is een zelfgeschreven parodie toch? :o
Blijkt Barbie de gast-redactrice van de Speld te zijn ofzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181042406
Zoon is nu bijna 4 jaar clean, heeft een goede baan en een leuke vrouw en is sinds 2.5 jaar trotse papa van een prachtig meisje. Die gaat (fingers crossed) niet meer terugvallen. Met mij gaat het prima, ik ben supertrots al heeft onze relatie wel een knauw gekregen maar ik ben nogal van het vergeven maar dit was allemaal een beetje te heftig. Ook omdat het speelde toen zijn vader net was overleden. Na tien jaar is hij gaan rouwen en toen is het herstel begonnen. We komen er wel. 30 is hij nu dus nog een heel leven om te genieten.
pi_181042418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blijkt Barbie de gast-redactrice van de Speld te zijn ofzo :+
_O-
pi_181042441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:46 schreef praadje het volgende:
Zoon is nu bijna 4 jaar clean, heeft een goede baan en een leuke vrouw en is sinds 2.5 jaar trotse papa van een prachtig meisje. Die gaat (fingers crossed) niet meer terugvallen. Met mij gaat het prima, ik ben supertrots al heeft onze relatie wel een knauw gekregen maar ik ben nogal van het vergeven maar dit was allemaal een beetje te heftig. Ook omdat het speelde toen zijn vader net was overleden. Na tien jaar is hij gaan rouwen en toen is het herstel begonnen. We komen er wel.
Blij voor je dat het allemaal in een rustig vaarwater is gekomen :)
pi_181042450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet ;)
Ja ik twijfelde even want ik voel me absoluut niet zo. Ik voel me meer een survivor.
pi_181042464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Blij voor je dat het allemaal in een rustig vaarwater is gekomen :)
Dankjewel, dat is lief van je :*
pi_181043410
Verschil is denk ik wel dat die verslaving niet haar 'kernprobleem' is. Ze heeft waarschijnlijk iets van een borderlinestoornis in combinatie met een laag IQ en de Ziekte van Tokkie, en daar is dat drugsgebruik alleen maar een bijkomstigheid van.

Weet dus ook niet of een verslavingskliniek of behandeling wel is wat zij nodig heeft om normaal te worden. Eerder normale mensen om zich heen, een rustige leefsituatie en geen tv-fratsen.
Koel en donker bewaren
pi_181043428
de Ziekte van Tokkie :D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_181043512
Barbie is vastberaden: ’Leven zonder drugs’

Samantha de Jong, ofwel Barbie, heeft kort gereageerd op het nieuws dat Privé vanochtend onthulde, dat ze uit de kliniek was geknikkerd waar ze zou verblijven tot ze naar Schotland kon voor een zestienweeks afkickprogramma.

„Ik ben er nog lang niet”, erkent Barbie in gesprek met Shownieuws. „Daarom ga ik zestien weken naar Schotland toe, maar eerst ben ik hier nog met Jeff.” Ze begrijpt best dat ze veel vragen krijgt over haar tweede poging zichzelf van het leven te beroven. „Mensen vragen: hoe hoe kun je zoiets doen terwijl je kinderen hebt. Ja, ik weet het niet, er zit gewoon teveel in je hoofd, laat ik het zo zeggen. Het is allemaal triest.”

Woensdag onthulde Privé dat Samantha de Jong alweer uit de afkickkliniek is gegooid, waar ze nog maar net was opgenomen. Toch is ze vast van plan dit keer wel van haar drugsverslaving af te komen. „Die tweede kans ga ik nu echt aangrijpen, want hoe het nu gaat, gaat het gewoon niet. Ik heb gewoon teveel meegemaakt in mijn leven wat ik nooit een plekje heb kunnen geven.”

Wanneer haar vriend Jeffrey Lake het leven beschrijft dat hij voor haar ziet, zonder gedoe, voegt Barbie daar zelf aan toe: „Zonder zelfmoordpogingen, want daar ben ik nu ook wel een beetje klaar mee. We kijken nu weer naar het heden en niet meer naar het verleden.”
https://www.telegraaf.nl/(...)n-leven-zonder-drugs

:')
´
pi_181043556
'Daar ben ik nu ook wel een beetje klaar mee', alsof ze het heeft over een haarkleur :')
Koel en donker bewaren
pi_181043708
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:45 schreef Guanabana het volgende:
'Daar ben ik nu ook wel een beetje klaar mee', alsof ze het heeft over een haarkleur :')
Ze heeft geen haar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181043741
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Verschil is denk ik wel dat die verslaving niet haar 'kernprobleem' is. Ze heeft waarschijnlijk iets van een borderlinestoornis in combinatie met een laag IQ en de Ziekte van Tokkie, en daar is dat drugsgebruik alleen maar een bijkomstigheid van.

Weet dus ook niet of een verslavingskliniek of behandeling wel is wat zij nodig heeft om normaal te worden. Eerder normale mensen om zich heen, een rustige leefsituatie en geen tv-fratsen.
Geweldig gevonden. Die moeten we erin houden.
pi_181043911
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Verschil is denk ik wel dat die verslaving niet haar 'kernprobleem' is. Ze heeft waarschijnlijk iets van een borderlinestoornis in combinatie met een laag IQ en de Ziekte van Tokkie, en daar is dat drugsgebruik alleen maar een bijkomstigheid van.

Weet dus ook niet of een verslavingskliniek of behandeling wel is wat zij nodig heeft om normaal te worden. Eerder normale mensen om zich heen, een rustige leefsituatie en geen tv-fratsen.
Daar heb je wel een punt, maar ik denk dat je eerst volledig clean moet zijn voordat je aan een andere behandeling kan beginnen. Zou er in die kliniek geen afdeling zijn voor mensen met een dubbele diagnose?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:09:06 #48
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_181044041
Nooit geweten dat borderline zo heftig is!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_181044426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blijkt Barbie de gast-redactrice van de Speld te zijn ofzo :+
lol _O-
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  donderdag 9 augustus 2018 @ 00:38:48 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181044646
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Barbie is vastberaden: ’Leven zonder drugs’

Samantha de Jong, ofwel Barbie, heeft kort gereageerd op het nieuws dat Privé vanochtend onthulde, dat ze uit de kliniek was geknikkerd waar ze zou verblijven tot ze naar Schotland kon voor een zestienweeks afkickprogramma.

„Ik ben er nog lang niet”, erkent Barbie in gesprek met Shownieuws. „Daarom ga ik zestien weken naar Schotland toe, maar eerst ben ik hier nog met Jeff.” Ze begrijpt best dat ze veel vragen krijgt over haar tweede poging zichzelf van het leven te beroven. „Mensen vragen: hoe hoe kun je zoiets doen terwijl je kinderen hebt. Ja, ik weet het niet, er zit gewoon teveel in je hoofd, laat ik het zo zeggen. Het is allemaal triest.”

Woensdag onthulde Privé dat Samantha de Jong alweer uit de afkickkliniek is gegooid, waar ze nog maar net was opgenomen. Toch is ze vast van plan dit keer wel van haar drugsverslaving af te komen. „Die tweede kans ga ik nu echt aangrijpen, want hoe het nu gaat, gaat het gewoon niet. Ik heb gewoon teveel meegemaakt in mijn leven wat ik nooit een plekje heb kunnen geven.”

Wanneer haar vriend Jeffrey Lake het leven beschrijft dat hij voor haar ziet, zonder gedoe, voegt Barbie daar zelf aan toe: „Zonder zelfmoordpogingen, want daar ben ik nu ook wel een beetje klaar mee. We kijken nu weer naar het heden en niet meer naar het verleden.”
https://www.telegraaf.nl/(...)n-leven-zonder-drugs

:')
Laat ze dus eerst een woordvoerder en haar vriendje liegen dat ze gedrogeerd zou zijn geweest dan wel uit het raam zou zijn gevallen, want frisse lucht nodig.
En nu geeft ze gewoon toe dat het een zelfmoordpoging was? Darn |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')